Gå til innhold

Mellom Norge og Tyrkia... blir psykisk knekt.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mulig du er tafatt, men kan ikke skjønne at vi andre er det. Hva sier egentlig han om dette? Er han interessert eller er dette bare i hodet ditt?

Anonymkode: fba54...0e0

Altså, han var interessert. Jeg har så lyst på et liv i utlandet, delvis i Norge.
Beste jeg kunne tenkt meg er å bo og jobbe i Norge og reise ned til han når jeg har fri. Ha en ordentlig grunn til å lære et nytt spårk og leve med en annen kultur i tillegg. 
Om han er interessert nå tror jeg ikke, det er lenge siden vi har hatt kontakt. Jeg har hatt sjansen til å møte han flere ganger, men jeg hadde selv blitt såret dersom han hadde kommet til  Norge mens vi hadde kontakt uten å si noen ting, det var slik jeg gjorde det, når jeg dro dit sist gang. Jeg sa heller ikke dato den 2. gangen jeg dro dit selv om han spurte... jeg fatter ikke hva som feilet.
Men har alltid følt at mange dører er stengt for meg. 

Anonymkode: 3b09f...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg angrer meg bare ihjel, på at jeg ikke traff han mens interessen var der.
Hva tror dere er sjansen for at han faktisk blir glad for at jeg tar kontakt? 

Anonymkode: 3b09f...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du et altfor psyk og har dessuten hverken jobb til å forsørge deg utenlands eller stabilitet nok til å ha noe å tilby noen - med mindre han bare vil ha gullbillett til Norge, selvsagt, hvilket er mer enn bare litt sannsynlig.

Anonymkode: 654c9...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du et altfor psyk og har dessuten hverken jobb til å forsørge deg utenlands eller stabilitet nok til å ha noe å tilby noen - med mindre han bare vil ha gullbillett til Norge, selvsagt, hvilket er mer enn bare litt sannsynlig.

Anonymkode: 654c9...739

Det er derfor jeg er så sint på meg selv, klarer liksom aldri noen ting. Andre klarer da å flytte utenlands. I mitt liv er alltid ting så kjedelig. 

Og jeg er spå lei av å bry meg om alt som kan gå galt. Er lei av at jeg er fra Norge på at folk bare vil utnytte oss for å komme hit. Hvorfor kan ikke Norge ta han inn i stedet for alle familiene som gjør bare får barn?  Han fortjener å være her mye mer enn andre som har kommet til Norge. Men nå tror ikke jeg han har tenkt å flytte til Norge. 

Anonymkode: 3b09f...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta motet til deg og sende ham en melding. Vi kan ikke vite om han er interessert. 

Anonymkode: e6f3a...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du får ta motet til deg og sende ham en melding. Vi kan ikke vite om han er interessert. 

Anonymkode: e6f3a...133

jeg har ikke påstått at dere VET, jeg har erfart at ingen kan vite over nett. 
Men som noen over skriver, det er kanskje dårlig timing. 

Anonymkode: 3b09f...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er den samme som skriver innlegg etter innlegg om nesten de samme tingene på kvinneguiden, anbefaler jeg at du viser til behandlerene dine eller noen rundt deg hvor mye du skriver på nett om dette. Hvis du er den samme personen har du tydeligvis fått hang-ups og nesten tvangstanker rundt dette som du muligens kan få hjelp med. 

Hvis du ikke er samme person så er det noen i nesten samme båt på forumet til kvinneguiden, som du eventuelt kan se på trådene til. Kanskje du får noen råd. 

Anonymkode: ad81a...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du er den samme som skriver innlegg etter innlegg om nesten de samme tingene på kvinneguiden, anbefaler jeg at du viser til behandlerene dine eller noen rundt deg hvor mye du skriver på nett om dette. Hvis du er den samme personen har du tydeligvis fått hang-ups og nesten tvangstanker rundt dette som du muligens kan få hjelp med. 

Hvis du ikke er samme person så er det noen i nesten samme båt på forumet til kvinneguiden, som du eventuelt kan se på trådene til. Kanskje du får noen råd. 

Anonymkode: ad81a...739

Hvordan kan man få tvangstanker rundt en person? 
Hvorfor kan andre bli sammen med tykriske menn og ikke jeg? jeg MÅ ikke ha en derfra altså, men jeg føler meg så latterlig. 
Hva skal jeg gjøre med han? :S 

Anonymkode: 3b09f...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er derfor jeg er så sint på meg selv, klarer liksom aldri noen ting. Andre klarer da å flytte utenlands. I mitt liv er alltid ting så kjedelig. 

Og jeg er spå lei av å bry meg om alt som kan gå galt. Er lei av at jeg er fra Norge på at folk bare vil utnytte oss for å komme hit. Hvorfor kan ikke Norge ta han inn i stedet for alle familiene som gjør bare får barn?  Han fortjener å være her mye mer enn andre som har kommet til Norge. Men nå tror ikke jeg han har tenkt å flytte til Norge. 

Anonymkode: 3b09f...c2c

Hvorfor fortjener han mye mer å komme til Norge enn alle andre?

Anonymkode: 3c755...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan kan man få tvangstanker rundt en person? 
Hvorfor kan andre bli sammen med tykriske menn og ikke jeg? jeg MÅ ikke ha en derfra altså, men jeg føler meg så latterlig. 
Hva skal jeg gjøre med han? :S 

Anonymkode: 3b09f...c2c

Hvis alle innleggene faktisk er deg, så ikke bare han, men alle trådene om hvordan asbergers ødelegger livet ditt, at du føler deg låst, at du ikke har kjæreste, og ikke minst dette voldsomme behovet for å skrive innlegg på nett. Det er jo flere tråder per dag i perioder. 

Anonymkode: ad81a...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor fortjener han mye mer å komme til Norge enn alle andre?

Anonymkode: 3c755...a60

han fortjener ikke mer enn ALLE andre, men hvorfor importerer Norge så mye dritt? dritt som vil forandre på landet vårt. Mener de har rett til å voldta kvinnene fordi de ikke kler seg i niqab, mener at Norge har feil levemåte generelt. Og de som reiser til Norge og stemmer for hjemlandet sitt så det skal bli verre for de som er der. 
Han er i det minste en god person.

Anonymkode: 3b09f...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

han fortjener ikke mer enn ALLE andre, men hvorfor importerer Norge så mye dritt? dritt som vil forandre på landet vårt. Mener de har rett til å voldta kvinnene fordi de ikke kler seg i niqab, mener at Norge har feil levemåte generelt. Og de som reiser til Norge og stemmer for hjemlandet sitt så det skal bli verre for de som er der. 
Han er i det minste en god person.

Anonymkode: 3b09f...c2c

Herregud,  du er ikke bare psyk heller. 

Anonymkode: 654c9...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

han fortjener ikke mer enn ALLE andre, men hvorfor importerer Norge så mye dritt? dritt som vil forandre på landet vårt. Mener de har rett til å voldta kvinnene fordi de ikke kler seg i niqab, mener at Norge har feil levemåte generelt. Og de som reiser til Norge og stemmer for hjemlandet sitt så det skal bli verre for de som er der. 
Han er i det minste en god person.

Anonymkode: 3b09f...c2c

Wow...

Her var det mye grums. Norge importerer ikke mye dritt. Og for en måte å snakke om mennesker på, kalle ett annet mennneske for "dritt". 

De du beskriver som "dritt" er muslimer, er det ikke det han er også?

Og hvordan vet du at han er en "god person"? Du har jo skrevet at du ikke kjenner han! 

Anonymkode: 3c755...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Wow...

Her var det mye grums. Norge importerer ikke mye dritt. Og for en måte å snakke om mennesker på, kalle ett annet mennneske for "dritt". 

De du beskriver som "dritt" er muslimer, er det ikke det han er også?

Og hvordan vet du at han er en "god person"? Du har jo skrevet at du ikke kjenner han! 

Anonymkode: 3c755...a60

Og hi tenker at Tyrkia bør ønske henne velkommen...

Anonymkode: 654c9...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan kan man få tvangstanker rundt en person? 
Hvorfor kan andre bli sammen med tykriske menn og ikke jeg? jeg MÅ ikke ha en derfra altså, men jeg føler meg så latterlig. 
Hva skal jeg gjøre med han? :S 

Anonymkode: 3b09f...c2c

Dette er noe du ikke kommer over før du tar kontakt og ser hva som skjer. Enten er han ikke interessert og du kan komme over han, eller dere får en god tone og blir kanskje sammen? 

Du kan like mye som noen andre bli sammen med en tyrkisk mann. Det er helt opp til deg. Du er sjefen i ditt eget liv. 

Anonymkode: 645f6...9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og hi tenker at Tyrkia bør ønske henne velkommen...

Anonymkode: 654c9...739

Jeg vet...Og skrev ikke Hi noe om å bosette seg i Tyrkia? Selv liker hun ikke innvandrere, men har tenkt å bli en innvandrer selv...

Anonymkode: 3c755...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Wow...

Her var det mye grums. Norge importerer ikke mye dritt. Og for en måte å snakke om mennesker på, kalle ett annet mennneske for "dritt". 

De du beskriver som "dritt" er muslimer, er det ikke det han er også?

Og hvordan vet du at han er en "god person"? Du har jo skrevet at du ikke kjenner han! 

Anonymkode: 3c755...a60

Folk som kommer til landet og dreper, og påtvinger oss religionen sin.
 

 

Anonymkode: 3b09f...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Folk som kommer til landet og dreper, og påtvinger oss religionen sin.
 

 

Anonymkode: 3b09f...c2c

Føler du deg tvungent muslimsk altså?

Anonymkode: 654c9...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Folk som kommer til landet og dreper, og påtvinger oss religionen sin.
 

 

Anonymkode: 3b09f...c2c

Du høres ikke helt stødig ut

Anonymkode: b9b8a...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Folk som kommer til landet og dreper, og påtvinger oss religionen sin.
 

 

Anonymkode: 3b09f...c2c

Nei, det gjør de ikke! Legg fra deg de sinnsyke meningene.

Men han fyren fra Tyrkia som du så gjerne vil ha ett forhold til, er ikke han muslim?...

Anonymkode: 3c755...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Føler du deg tvungent muslimsk altså?

Anonymkode: 654c9...739

Nei. Nå er det forskjellig grad av det vi kaller Islam. Alle muslimer vil ikke ha halshugging og omskjæring av kvinner.

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det gjør de ikke! Legg fra deg de sinnsyke meningene.

Men han fyren fra Tyrkia som du så gjerne vil ha ett forhold til, er ikke han muslim?...

Anonymkode: 3c755...a60

Jo han er det, men ikke sånn skikkelig praktiserende. 

 

Anonymkode: 3b09f...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei. Nå er det forskjellig grad av det vi kaller Islam. Alle muslimer vil ikke ha halshugging og omskjæring av kvinner.

Jo han er det, men ikke sånn skikkelig praktiserende. 

 

Anonymkode: 3b09f...c2c

De aller fleste muslimer er ikke for halshugging og omskjæring av kvinner. Likevel skriver du om "dritt" Norge tar inn. Forresten, hvordan kan du skrive at folk er dritt?  Hvordan vet du om deres syn anngående islam? Og hvordan vet du at deres syn er anderledes enn han du vil få ett forhold til? 

Anonymkode: 3c755...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg som har svart at jeg kan ta kontakt, du kan kanskje hjelpe meg å "analysere" noe.

Jeg har faktisk tatt kontakt, men da i "trygge situasjoner" , som bursdagen hans og et bilde. 
Han gratulerte meg med dagen første bursdagen vi kjente hverandre. Jeg gratulerte også han (han har en mnd etter meg).
Året etter tok han kontakt alle gangene, men jeg gjorde det på hans bursag. Han gratulerte ikke meg dette året. 
Tenkte at jeg for en gangs skyld kunne ta kontakt, men han svarte bare med "thank you  "

Men han tok også kontakt igjen etter dette. 

En annen gang sendte jeg bare en kommentar på at bildet han postet i sin story var fint, og han svarte med "come"

Så, sendte jeg "good luck" om noe han skulle på som han informerte meg om. han skrev bare "thank you 🙏 "

Så jeg vet ikke jeg, om det er fordi jeg ikke starter noen ordentlig samtale eller om dette er fordi siden jeg er den som tar kontakt så blir det lite spennende.

Anonymkode: 3b09f...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Til deg som har svart at jeg kan ta kontakt, du kan kanskje hjelpe meg å "analysere" noe.

Jeg har faktisk tatt kontakt, men da i "trygge situasjoner" , som bursdagen hans og et bilde. 
Han gratulerte meg med dagen første bursdagen vi kjente hverandre. Jeg gratulerte også han (han har en mnd etter meg).
Året etter tok han kontakt alle gangene, men jeg gjorde det på hans bursag. Han gratulerte ikke meg dette året. 
Tenkte at jeg for en gangs skyld kunne ta kontakt, men han svarte bare med "thank you  "

Men han tok også kontakt igjen etter dette. 

En annen gang sendte jeg bare en kommentar på at bildet han postet i sin story var fint, og han svarte med "come"

Så, sendte jeg "good luck" om noe han skulle på som han informerte meg om. han skrev bare "thank you 🙏 "

Så jeg vet ikke jeg, om det er fordi jeg ikke starter noen ordentlig samtale eller om dette er fordi siden jeg er den som tar kontakt så blir det lite spennende.

Anonymkode: 3b09f...c2c

Hvis du virkelig mener at et antall fødselsdagshilsener er grunnlag for å flytte utenlands og starte et forhold, så trenger du hjelp - MYE hjelp. Dere er ikke kjærester, dere er bekjente, og det er ingen ting i denne kontakten som tilsier at du kan basere ditt liv på ham. 

Anonymkode: a40ea...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du virkelig mener at et antall fødselsdagshilsener er grunnlag for å flytte utenlands og starte et forhold, så trenger du hjelp - MYE hjelp. Dere er ikke kjærester, dere er bekjente, og det er ingen ting i denne kontakten som tilsier at du kan basere ditt liv på ham. 

Anonymkode: a40ea...a24

Det var JEG som gav fødselsdagshilsener. 
Jeg skriver da ikke hele vår chat, for det vil ta lang tid.
Saken er at jeg ble fort betatt, men trakk meg dessverre unna. Så var jeg glad når jeg hørte fra han igjen, men enten han var interessert eller ikke, så gidder han vel ikke mer når jeg ikke tar noe som helst initiativ. 
 

Anonymkode: 3b09f...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...