GĂ„ til innhold

Skravleside imens vi venter... 😀

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jeg ganske sikker pĂ„ at det var 😁 litt smĂ„uggen (fĂžler jeg har noe i halsen), men kanskje det er siden jeg ikke har spist 🙊 livmora fĂžles stĂžl (?), iallfall rar 🙈 koste oss litt pĂ„ morgenen i dag, og det fĂžltes litt annerledes enn fĂžr (mulig bare meg?)🙈😂

Har en fĂžlelse pĂ„ at jeg kommer til Ă„ brenne av en test i morgen, selvom det sikkert er unĂždvendig siden jeg bare er 6 dop i dag🙈 atrekk i livmora nĂ„r jeg strekker meg 🙈

Anonymkode: 73a72...174

Jeg kommer helt sikkert til Ă„ ta en imorgen jeg ogsĂ„ 😂 er da 8dpo.. de selger jo tester som er fĂžlsomme pĂ„ 10mlU... men hvis man er gravid vil den jo slĂ„ ut pĂ„ 25mlU senere 😁😂

Fortsetter under...

7 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg kommer helt sikkert til Ă„ ta en imorgen jeg ogsĂ„ 😂 er da 8dpo.. de selger jo tester som er fĂžlsomme pĂ„ 10mlU... men hvis man er gravid vil den jo slĂ„ ut pĂ„ 25mlU senere 😁😂

Vi fĂ„r oppdatere hverandre i morgen da 😂 vurderte Ă„ prĂžve Ă„ holde meg i 2-3 timer ca for Ă„ prĂžve i dag, meeeen er kanskje bortkastet siden jeg alt har vĂŠrt pĂ„ do sĂ„nn 4 ganger siden jeg vĂ„knet (beste hcg restene er jo vekk)😂

Di jeg har nĂ„ sa di pĂ„ ebay skulle reagere pĂ„ 10mIU, men aner jo ikke om det stemmer 😂 sist mnd hadde jeg 5mIU i kroppen 2 dager fĂžr TR, sĂ„ hĂ„per jo jeg generelt har et hĂžyt nivĂ„ Ă„ slĂ„r ut fort 😂 om bare egget har satt seg fast da 🙈 men forsĂ„vidt rart om det ikke har, siden niplene Ă„ livmors allerede er Ăžmt osv 🙈

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi fĂ„r oppdatere hverandre i morgen da 😂 vurderte Ă„ prĂžve Ă„ holde meg i 2-3 timer ca for Ă„ prĂžve i dag, meeeen er kanskje bortkastet siden jeg alt har vĂŠrt pĂ„ do sĂ„nn 4 ganger siden jeg vĂ„knet (beste hcg restene er jo vekk)😂

Di jeg har nĂ„ sa di pĂ„ ebay skulle reagere pĂ„ 10mIU, men aner jo ikke om det stemmer 😂 sist mnd hadde jeg 5mIU i kroppen 2 dager fĂžr TR, sĂ„ hĂ„per jo jeg generelt har et hĂžyt nivĂ„ Ă„ slĂ„r ut fort 😂 om bare egget har satt seg fast da 🙈 men forsĂ„vidt rart om det ikke har, siden niplene Ă„ livmors allerede er Ăžmt osv 🙈

Hvis du bare er 6dpo er det nok aalt for tidlig Ă„ teste utpĂ„ dagen đŸ€” For tislig pĂ„ morgenurin ogsĂ„ 😣😔 Tror nok at 10dpo er tidligste, hvertfall pĂ„ de testene jeg har 😋

3 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hvis du bare er 6dpo er det nok aalt for tidlig Ă„ teste utpĂ„ dagen đŸ€” For tislig pĂ„ morgenurin ogsĂ„ 😣😔 Tror nok at 10dpo er tidligste, hvertfall pĂ„ de testene jeg har 😋

Ja er nok altfor tidlig 🙈 sĂ„ regner ikke med noe positiv 😂 men man leser jo om folk som har fĂ„tt tidlig, Ă„ hĂ„per jo man er sĂ„ heldig 😛 10 dpo er nok tidligst generelt😄 det er bare di lange ventedagene da 😂 har aldri venta sĂ„ mye pĂ„ en sĂžndag skal komme 😂

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja er nok altfor tidlig 🙈 sĂ„ regner ikke med noe positiv 😂 men man leser jo om folk som har fĂ„tt tidlig, Ă„ hĂ„per jo man er sĂ„ heldig 😛 10 dpo er nok tidligst generelt😄 det er bare di lange ventedagene da 😂 har aldri venta sĂ„ mye pĂ„ en sĂžndag skal komme 😂

Kjenner med sĂ„Ă„Ă„Ă„ igjen 😂😂

1 minutt siden, Snart_mammatil2 skrev:

Kjenner med sĂ„Ă„Ă„Ă„ igjen 😂😂

Hahahaha 😂😂 du er 10 dpo pĂ„ lĂžrdag, var det ikke det? 😛

ForsĂ„vidt sĂ„ skal jo egentlig di laveste testene begynne Ă„ slĂ„ ut ca 2 dager etter egget har festet seg (dobbles jo annehver dag) 😄 men er jo ikke lett Ă„ vite nĂ„r det festa seg, iallfall om man ikke har fĂ„tt festeblĂždning 😂 nei tiden gĂ„r for tregt 😂

Annonse

Akkurat nÄ, Anonym bruker skrev:

Hahahaha 😂😂 du er 10 dpo pĂ„ lĂžrdag, var det ikke det? 😛

ForsĂ„vidt sĂ„ skal jo egentlig di laveste testene begynne Ă„ slĂ„ ut ca 2 dager etter egget har festet seg (dobbles jo annehver dag) 😄 men er jo ikke lett Ă„ vite nĂ„r det festa seg, iallfall om man ikke har fĂ„tt festeblĂždning 😂 nei tiden gĂ„r for tregt 😂

10dpo pÄ lÞrdag ja.. hvis man skal regne fra nÄr EL test ble negativ, dagen etter positiv test :-)

32 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

10dpo pÄ lÞrdag ja.. hvis man skal regne fra nÄr EL test ble negativ, dagen etter positiv test :-)

Spennende 😁 krysser alt for 2 streker for deg 😁

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tok du noe EL test eller vet nĂ„r du hadde EL? 😊 kan el ha vĂŠrt forsinket eller lav stigning av hcg? 😊

Jeg vet det, kjenner det godt nÄr jeg har EL ;-)

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg filk tidlig positiv pÄ den. Tok ikke da pÄ morgenurin men midt pÄ dagen sÄ for min del er den veldig fÞlsom. Tror jeg var ca 8 dpo nÄr jeg tok.

Anonymkode: fc9ac...46a

Da kan jeg kanskje ta den pÄ morgenen imorgen da :-) 8dpo da 

Annonse

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, du kan prĂžve :)

har du noen symptomer? 

Hadde litt rosa pĂ„ papiret igĂ„r, som vi tror er festeblĂždning. Sterkere luktesans mener jeg 😂 Ăžmme bryster og svake "menssmerter".. pleier ikke Ă„ ha det til vanlig 🙈

27 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hadde litt rosa pĂ„ papiret igĂ„r, som vi tror er festeblĂždning. Sterkere luktesans mener jeg 😂 Ăžmme bryster og svake "menssmerter".. pleier ikke Ă„ ha det til vanlig 🙈

Skader ikke Ä prÞve :) RFSU kan testes opp til 6 dager fÞr mensen sÄ mulig det vil gi utslag om du er gravid.

PĂ„ 23.1.2018 den 14.25, Anonym bruker skrev:

Hei.

Vil bare fortelle om mine symptomer siste uken. Hatt sinnsyke rare drĂžmmer 😂 AltsĂ„, jeg hadde samleie med TRULS SVENDSEN i natt 😂 og det er mange andre rare drĂžmmer i tillegg til denne.

har ogsÄ vÊrt syykt trÞtt, irriterende, sur, trist, grÄter lett og vond korsrygg. Og ja, mensenmurringer.

Har fĂ„tt gravid 1-2 pĂ„ CB uke sĂ„ jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Har ikke fĂ„tt mensen etter SA I Desember, sĂ„ vet ikke om det er rester eller hva det er. Skal til legen pĂ„ Torsdag og fĂ„ bekreftet/avkreftet graviditet đŸ˜±

Spennende tider. Mistet nesten alle symptomer etter SA men nÄ har de blusset opp igjen...

Lykke til i morgen! 

33 minutter siden, Sara_s skrev:

Lykke til i morgen! 

Jo takk for det😊 Tok en test til i dag Ă„ der var streken sterkere enn for to dager siden sĂ„ det lover godt det her đŸ˜â€ïž

ÅÄÄÄ symptomjeger her... Men pleier Ä bli skikkelig sur en uke fÞr ikm, men nÄ er jeg heller emosjonell.... tÄrene kommer for ingenting. I tillegg er jeg ekstremt trÞtt og smÄuggen pÄ formiddagen. OgsÄ merkelig og oppblÄst i magen.... :-P

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ă…Ă„Ă„h 🙈 gikk pĂ„ den selv med forje parti 🙈🙊 jaja forhĂ„pentligvis trenger vi ikke kjĂžpe inn noen flere med det fĂžrste da 😂😍

Hvordan er formen i dag? 😁

Er du med pĂ„ ikm uke5? Vanskelig Ă„ kjenne deg igjen nĂ„r du er anonym đŸ€”đŸ˜

Blank test idag, med rfsu tidlig test 10mlU. Men er bare 8dpo 😊 fĂ„r vente til over helgen da, for nĂ„ er det kun billigstrommel pĂ„ 25mlU fĂžlsomhet igjen 😂😂

15 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Er du med pĂ„ ikm uke5? Vanskelig Ă„ kjenne deg igjen nĂ„r du er anonym đŸ€”đŸ˜

Ja er pĂ„ uke 5 😁 Ă„ nĂ„ gidder jeg ikke vĂŠre anonym mer, sĂ„ hei 😁

5 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Blank test idag, med rfsu tidlig test 10mlU. Men er bare 8dpo 😊 fĂ„r vente til over helgen da, for nĂ„ er det kun billigstrommel pĂ„ 25mlU fĂžlsomhet igjen 😂😂

Da blir det bare Ă„ vente litt til 🙈 kanskje godt jeg ikke tok en i dag (glemte det i tissetrengtheten) 😂 men den av din mĂ„ jo slĂ„ ut snart 😛

3 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Ja er pĂ„ uke 5 😁 Ă„ nĂ„ gidder jeg ikke vĂŠre anonym mer, sĂ„ hei 😁

Hei LilleStjerneLill 😁😁 Blir spennende Ă„ fĂžlge deg 😁

Akkurat nÄ, LilleStjerneLill skrev:

Da blir det bare Ă„ vente litt til 🙈 kanskje godt jeg ikke tok en i dag (glemte det i tissetrengtheten) 😂 men den av din mĂ„ jo slĂ„ ut snart 😛

Vi mĂ„ nok smĂžre oss med tĂ„lmodighet 🙈 Og hĂ„pe pĂ„ det beste 😁 Har fĂ„tt myyye mer vondt i brystene idag, sĂ„ hĂ„per det er noe pĂ„ gang, bare ikke TR 🙈😂

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...