Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #126 Skrevet 1. januar 2018 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Det var nettopp deg jeg svarte her. Anonymkode: 11596...011 Men da bomma du. For mine barn opplever ikke det jeg skriver om. De trenger ikke frakte gavene med noe sted, for de feirer samme sted hvert år. Så da skjønner jeg ikke hva du mener med det innlegget. Anonymkode: 06534...b01
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #127 Skrevet 1. januar 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Vel mor og hennes familie har vel og kjøpt gaver? Dersom dette var det jenta ønskes seg aller mest, så kan jo ikke far kjøpe dobbelt? kanskje far valgte gaver som de kan holde på med sammen, så de har noe felles? Så tenkte han nok at mor stod for andre gaver. Visste far at gavene fra din familie ikke ble med? Sender far gaver med når hun feirer hos dere? Anonymkode: 51088...453 Hei, jeg er ikke HI. Anonymkode: 06534...b01
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #128 Skrevet 1. januar 2018 Hva fikk jenta di i gave fra deg og dine da? ☺️🙂 Anonymkode: f6d76...7ce
Jenny-penny Skrevet 1. januar 2018 #129 Skrevet 1. januar 2018 Min familie er en skikkelig julefamilie, full av tradisjoner og koselig opplevelelser. Da jeg giftet meg med min mann skjønte jeg raskt at vi feiret jul totalt forskjellig. De hadde ingen faste tradisjoner og julen skulle hastes gjennom. Da vi fikk barn var det viktig for meg at ikke julen hos svigers skulle være den «kjipe» mene julen med min familie var den spennende. Det ble i starten en kostbar affære å innføre julestrømpe til alle barna😅 Julenissebesøk, åpning av EN og EN gave, og kunne glede seg på andres vegne. Og at det ikke er noe hast å bli først ferdig med gavene. Skulle mannen og jeg bli skilt vet jeg at han hadde hatt trøbbel med å følge opp. Forstår deg og barnet ditt, samtidig tenker jeg du kunne ringt han, sagt: skal du eller jeg fikse julestrømpe, jeg har kjøpt barbiehuset hun ønsker seg- kjøper du dukker, osv.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #130 Skrevet 1. januar 2018 På 31.12.2017 den 0.48, Anonym bruker skrev: Sånn at han skal få cred uten egentlig å måtte bry seg selv. Anonymkode: 06534...b01 Seriøst ?! Handler det om cred? Handler vel om barnet, ikke konkurranse mellom foreldrene Anonymkode: 90d52...0a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå