Gå til innhold

Ikm uke 35 ✳


AkkMa

Anbefalte innlegg

10 minutes ago, Tusenfryd84 said:

Gratulerer så mye til dere som har fått positive tester! 😄 Utrolig gøy!

Jeg var jo litt frustrert denne perioden, for jeg testet og testet, men fikk aldri positive EL-tester. Tenkte at denne syklusen kom og gikk uten el. Litt inspirert av dere tenkte jeg at "pyttsann, jeg tar da bare en test nå på morgenen", og nesten før jeg rakk å legge ned testen kom det to tydelige streker! Med øynene fulle av tårer leta jeg opp en cb ukesindikator. 3+!!!! El kom ikke fordi jeg allerede var gravid! Jeg testa ikke forrige periode, for mensen kom som vanlig, og jeg har NULL symptomer. Så nå er jeg litt i sjokk. Kan dette stemme?

Mannen er på jobb, og nå tripper jeg etter at han skal komme hjem. Har jo tidligere tatt testen når han har vært hjemme, sånn at vi kunne sjekke resultatet sammen. Denne gangen var jeg derimot SÅ sikker på at den kom til å være negativ. Herlighet...

15037378740371838806382.jpg

Ååå, kjære deg!!! Gratulerer så mye! Så fantastiske nyheter! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Pco-prøver skrev:

Kjipt med kvalme og spying, men glad for at det tross alt er "positive" tegn hos deg! Kjempeglad på dine vegne. <3

Ja, er kjipt og ubehagelig. Men er slikevel veldig glad for at de er der alikvel! Tusen takk 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tusenfryd84 skrev:

Gratulerer så mye til dere som har fått positive tester! 😄 Utrolig gøy!

Jeg var jo litt frustrert denne perioden, for jeg testet og testet, men fikk aldri positive EL-tester. Tenkte at denne syklusen kom og gikk uten el. Litt inspirert av dere tenkte jeg at "pyttsann, jeg tar da bare en test nå på morgenen", og nesten før jeg rakk å legge ned testen kom det to tydelige streker! Med øynene fulle av tårer leta jeg opp en cb ukesindikator. 3+!!!! El kom ikke fordi jeg allerede var gravid! Jeg testa ikke forrige periode, for mensen kom som vanlig, og jeg har NULL symptomer. Så nå er jeg litt i sjokk. Kan dette stemme?

Mannen er på jobb, og nå tripper jeg etter at han skal komme hjem. Har jo tidligere tatt testen når han har vært hjemme, sånn at vi kunne sjekke resultatet sammen. Denne gangen var jeg derimot SÅ sikker på at den kom til å være negativ. Herlighet...

15037378740371838806382.jpg

Wow!! Gratulerer :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Pco-prøver skrev:

Åååå, tusen takk du! :D jeg er så glad! Selv om jeg føler jeg har visst det siden ca 4 dpo :P Jeg bare kjenner det på hele kroppen! En varm og rolig følelse, samtidig helt uvirkelig. Skal ta digital test på ikm, tirsdag. Kaaanskje vente til onsdag. Vil så gjerne se 2-3 uker. Hmmm... vi får se! 

Har du testet noe mer? Jeg har lyst til å tisse på de pinnene hele tida nå🤓

Hihi! Jeg og, tester hver dag! Klarer bare ikke å la være 😂 selv om jeg tror det gjør meg litt på tuppa. 

Testen i går var skikkelig mørk og fin på andre morgenurin! Ganske svak på morgenurin. Så nå har jeg konkludert med at morgenurinen min ikke er noe poeng å teste med 😅

Du er tøff som klarer å vente til IKM ☺️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutes ago, Mandys said:

Hihi! Jeg og, tester hver dag! Klarer bare ikke å la være 😂 selv om jeg tror det gjør meg litt på tuppa. 

Testen i går var skikkelig mørk og fin på andre morgenurin! Ganske svak på morgenurin. Så nå har jeg konkludert med at morgenurinen min ikke er noe poeng å teste med 😅

Du er tøff som klarer å vente til IKM ☺️

 

Hihi! Godt å høre☺️ jeg testa igjen idag, med rfsu sin. Streken blei så sjukt tydelig, enda mer enn igår! Var faktisk andre morgenurin her også! Den er den beste, i mine øyne😅

Ifølge egne beregninger er jeg 11dpo idag. Men det er jo så sterk strek allerede... gleder meg til å teste med digital, håper jeg venter lenge nok til å få "2-3 uker" 🤞🏼

IMG_0576.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_4165.thumb.PNG.81558bb8a051177d8f7c92ebd0f963e0.PNG

Slik såg mine tester i går kveld. Så det blir nok meg som blir med igjen neste ikm.  Barre og vente på heksa som er venta lørdag. Alle ganger jeg er blit gravid vises det på tester fra 6 -7 dpo. Er lei meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

IMG_4165.thumb.PNG.81558bb8a051177d8f7c92ebd0f963e0.PNG

Slik såg mine tester i går kveld. Så det blir nok meg som blir med igjen neste ikm.  Barre og vente på heksa som er venta lørdag. Alle ganger jeg er blit gravid vises det på tester fra 6 -7 dpo. Er lei meg.

Huff :-( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

IMG_4165.thumb.PNG.81558bb8a051177d8f7c92ebd0f963e0.PNG

Slik såg mine tester i går kveld. Så det blir nok meg som blir med igjen neste ikm.  Barre og vente på heksa som er venta lørdag. Alle ganger jeg er blit gravid vises det på tester fra 6 -7 dpo. Er lei meg.

😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

IMG_4167.thumb.JPG.78578ec80ec22698785ce1b90bd50423.JPG

Tok test og såg på dei etter 10 munnen blenda. Tok ein titt til ca 20 min etter på, fekk sjokk.

Men telles det når det er så lenge etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, minera2011 skrev:

Men telles det når det er så lenge etterpå?

Nei men har blit gravid sjølv om testene har blitt slik etter tiden. Nå er det barre og håpe dei blir sterkare og kommer før tiden går ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utgått: Da er det bare å håpe, krysser for deg :) 

Her er testene sterkere, men jeg er jo livredd for dårlig stigning, da dette var første tegn på SA i juni. Men jeg tror de stiger bedre denne gangen, til tross for at det ennå er en ganske beskjeden stigning. Er jo bare 3 dagen med positiv test i det hele tatt. Kjenner at jeg er veldig "gravid med forbehold" om det er mulig å si det. Men denne gangen har jeg allerede dilla på grapefrukt og føler meg kvalm og trøtt, som jo er gode tegn!

Håper det går bra med dere andre :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anemona skrev:

Utgått: Da er det bare å håpe, krysser for deg :) 

Her er testene sterkere, men jeg er jo livredd for dårlig stigning, da dette var første tegn på SA i juni. Men jeg tror de stiger bedre denne gangen, til tross for at det ennå er en ganske beskjeden stigning. Er jo bare 3 dagen med positiv test i det hele tatt. Kjenner at jeg er veldig "gravid med forbehold" om det er mulig å si det. Men denne gangen har jeg allerede dilla på grapefrukt og føler meg kvalm og trøtt, som jo er gode tegn!

Håper det går bra med dere andre :D 

Jeg har også tenkt masse på det med stigning. Synes ikke mine blir så mye sterkere fra dag til dag, og synes det varierer så innmari. Men det trenger vel ikke å bety noe? ☺️

Vil du dele bilde? Jeg kan også dele, men må gjøre det når jeg er hjemme i kveld ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mandys skrev:

Jeg har også tenkt masse på det med stigning. Synes ikke mine blir så mye sterkere fra dag til dag, og synes det varierer så innmari. Men det trenger vel ikke å bety noe? ☺️

Vil du dele bilde? Jeg kan også dele, men må gjøre det når jeg er hjemme i kveld ☺️

Kan legge ved bilde etterpå :) Jeg aner ikke om det trenger å bety noe eller ei dessverre. Da jeg var gravid med datteren min, så ble testene sterkere og sterkere, men det gikk relativt sakte de første 3-4 dagene, før den var supersterk ved IKM. 

Da jeg mistet i Juni ble testene så vidt det var sterkere og sterkere, helt til det snudde og de ble svakere, ca 1 uke etter IKM. Teststreken ble aldre like sterk som kontrollstreken (eller i nærheten av like sterk). 

Jeg tenker at grunnen til at det kan variere er jo naturligvis konsentrasjonen av urinen du bruker, så det har nok MYE å si. 

Har du noen symptomer da? Da jeg mista så forsvant symptomene etter bare noen dager så vidt jeg husker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI said:

IMG_4167.thumb.JPG.78578ec80ec22698785ce1b90bd50423.JPG

Tok test og såg på dei etter 10 munnen blenda. Tok ein titt til ca 20 min etter på, fekk sjokk.

Sender varme tanker til deg! Håper det går rette veien! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2017 den 10.08, Anemona skrev:

Jippi :D håper inderlig jeg får båret fram spira denne gangen! 

20170826_100235.jpg

Gratulerer!! Kan jeg spørre hvor kortet er fra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her gikk tempingen rett vest pga nattevåk og deretter bryllupsfest dagen etter, så har ikke helt kontroll på kurven denne syklus, men testet med a1 el-test, den var ikke enkel å bli klok på, men antar at el var lør/søn, så er 7-8 dpo, har hatt tendens til ligamentsmerter de siste par dagene, men der kan vel ikke ha sammenheng med ev graviditet når det er så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det ikkje gjekk vegen. Har ikkje testa men såre bryst og murringer borte. Blir test i kveld rekner med blenda som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Krussemynte skrev:

her gikk tempingen rett vest pga nattevåk og deretter bryllupsfest dagen etter, så har ikke helt kontroll på kurven denne syklus, men testet med a1 el-test, den var ikke enkel å bli klok på, men antar at el var lør/søn, så er 7-8 dpo, har hatt tendens til ligamentsmerter de siste par dagene, men der kan vel ikke ha sammenheng med ev graviditet når det er så tidlig?

Jeg fikk vondt fra 7dpo! Trodde det var tr på vei. Krysser fingrene for deg ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Smacky87 skrev:

Gratulerer!! Kan jeg spørre hvor kortet er fra? :)

Det er pregnancy cards av milestonecards tror jeg :) Kjøpt på Babyshop, men sett at sprell også fører de. Mange koselig kort for svangerskapet og for de første ukene med baby. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_4175.thumb.JPG.52ea5ebac19aa04a4eb9707294eef2a4.JPG

Så på testen etter 10 min, ingen ting. Så etter igjen 20 min, når det kom veit jeg ikkje. Kroppen sier at jeg ikkje er gravid. Ingen symptomer. I morgon er det nok negative.

Drar så sårt i alle tråder jeg klarer, håper og krysser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

IMG_4175.thumb.JPG.52ea5ebac19aa04a4eb9707294eef2a4.JPG

Så på testen etter 10 min, ingen ting. Så etter igjen 20 min, når det kom veit jeg ikkje. Kroppen sier at jeg ikkje er gravid. Ingen symptomer. I morgon er det nok negative.

Drar så sårt i alle tråder jeg klarer, håper og krysser.

Masse masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandys: har testene dine tatt seg opp? :) jeg har ikke giddet å poste bilde ettersom jeg kun fant tester for 2 dager og den ene var så svak at man ikke så streken på bilde engang! Håper du har sterke og fine tester og kan føle deg trygg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...