Gå til innhold

Ikm uke 35 ✳


AkkMa

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For svakt til over ikm? Hatt blødninger lik mens, men uten smerter og klumper. Testet negativt på ikm dagen. 

IMG_2172.JPG

IMG_2173.JPG

IMG_2176.JPG

IMG_2192.JPG

Anonymkode: a6bb7...861

Jeg kan skimte svake streker, men er du sikker på eggløsningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Reese skrev:

Helt ærlig så vet jeg ikke. Det har ikke stoppet, men kommer ikke noe i do lenger. Har bare et papir fra dorullen i trusa og det kommer svake blodspor der og litt etter at jeg har tørket meg. Det virker ikke ut som vanlig mens faktisk selv om det var mye blod tidligere i dag. I morges var det mye hvit utflod før blødningene startet.. jeg pleier å få ganske kraftig mens med en gang, sånn at jeg kan se hinner og levret blod, men det som har vært i dag har bare vært rødt og friskt. Vil tippe toralt sett ca 2 spiseskjeer.. men har også unormalt kraftige murringer i mage og rygg😏

Det kommer vel som en foss i kveld eller i morgen tidlig tenker jeg. Skal i  vertfall ikke være optimistisk! Kjenner meg oppblåst og med hodeverk, og tisser ofte, typisk tidlig svangerskap.. 

 

Krysser for at det er egget som graver seg tilrette. Så lenge symptomer er der er det håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

No dei siste 3 timane har det vert mykje murringer og det murrer slik at jeg føler meg tisse nødig konstant.

Kva kan det være ? 

Det er det samme hos meg bare at jeg blør.. håper du kan teste positiv nå! Så veldig fortjent!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mandys skrev:

Åh! Uffda...! Er det mye blødning da? Jeg kan ikke så mye om sånt! Den er jo positiv?

Fant ikke innlegget ditt inni alt det som var lagt ut i dag😉

Joda, absolutt positive tester, akkurat som bestilt😜☺️☺️

Tenk at jeg viste det på forhånd. Kommer ikke helt over den tanken, men det var nok notater fra tidligere som fikk meg til å være stor i munnen😉

Har ikke erfaringer med det jeg heller, men har opplevd syklus tull før etter fødsel og MA, bare synd det skulle skje akkurat nå.

Men da kan kroppen min få hvile til Mai neste år heller, den fortjener absolutt fri etter 3 tette. (En Ma, to fødte)

Som skrevet tidligere så skal jeg teste positivt igjen når dere føder😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Reese said:

Nå tok det seg opp. Da var det bitte lille håpet ute😏 Men det går bra👍😊

 

Du er sterk! Jeg elsker spiriten din! Og det har vært så kult at du har delt erfaringene dine. Virker hvert fall som at kroppen din samarbeider godt for det meste av tiden. Jeg er sikker på at du tester positivt igjen i mai 😁☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok en test på ettermiddagen igjen. Det blei så sterk og fin med en gang! Utrolig gøy å oppleve sammen med mannen min😍

Vi er helt i sjokk, men veldig glade og spente<3

IMG_0574.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: JIPPI!!!!! Så glad for å høre (lese) dette!!! Gratulerer så masse masse masse PCO-prøver!!!

 

Endret av Mandys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Reese skrev:

Nå tok det seg opp. Da var det bitte lille håpet ute😏 Men det går bra👍😊

 

Da er jeg sikker på at det blir en flot to-streker i mai 😁❤️

Jeg er så fascinert over hvor godt du kjente at du var gravid, selv så tidlig! Kroppen er et underverk 😄

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anemona skrev:

Så utrolig morsomt med såå mange fine tester! Gratulerer til alle sammen!

Reese: jeg har fått det for meg at det er nokså vanlig å blø i svangerskap, uavhengig av om man har gjort det før eller ei. Så jeg håper for deg 😊

Tatt i dag på "second morning urine" og syns jeg ser en svak strek. Hva tenker dere? 

 

20170825_134829.jpg

Jeg ser strek 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hunsomlurerpåting skrev:

Hei dere! Jeg hopper inn her 😊 

Så moro med positive tester på siden her! Selv er jeg 14 dpo. men har ikke turt å ta test enda. Tidligere har jeg vært 6 uker på overtid, så jeg tok da test som viste negativ, og mensen kom dagen etterpå 🙄 

Vel, denne gangen har jeg egentlig ikke hatt trua på at jeg kan være gravid. Men kroppen min sier noe annet enn den har gjort tidligere. Nå har jeg hatt brun utflod i snart to uker, jeg er trøtt, har mensenmurringer og vondt i ryggen til en hver tid. Greia er at jeg er så redd for å la meg lure av innbilninger igjen. Jeg blir også så veldig lei meg om testen blir negativ, så jeg gruer meg skikkelig for å ta en test. Har så lyst å se to streker på pinnen, slik som dere vakre over her 😍 Men jeg vil også være sikker på at dette ikke er noe jeg bare innbiller meg atter en gang! 

Vil dere komme med innspill og litt ekstra mot til meg?

Hei og velkommen ☺️

For en tålmodighet! Jeg hadde testet for lengst 😅

Det virker likevel som at du går og lurer, så da ville jeg tatt en test om jeg var deg. Hvis du ikke allerede har gjort det!

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutes ago, Mandys said:

:strix: JIPPI!!!!! Så glad for å høre (lese) dette!!! Gratulerer så masse masse masse PCO-prøver!!!

 

Åååå, tusen takk du! :D jeg er så glad! Selv om jeg føler jeg har visst det siden ca 4 dpo :P Jeg bare kjenner det på hele kroppen! En varm og rolig følelse, samtidig helt uvirkelig. Skal ta digital test på ikm, tirsdag. Kaaanskje vente til onsdag. Vil så gjerne se 2-3 uker. Hmmm... vi får se! 

Har du testet noe mer? Jeg har lyst til å tisse på de pinnene hele tida nå🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Pco-prøver skrev:

Jeg tok en test på ettermiddagen igjen. Det blei så sterk og fin med en gang! Utrolig gøy å oppleve sammen med mannen min😍

Vi er helt i sjokk, men veldig glade og spente<3

IMG_0574.JPG

Dette er jo helt fantastisk!! Aldri vært i en ikm gruppe hvor så mange har blitt gravide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Reese skrev:

Nå tok det seg opp. Da var det bitte lille håpet ute😏 Men det går bra👍😊

 

Uff det var noe dritt. Lyser nok positiv neste mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Pco-prøver skrev:

Jeg tok en test på ettermiddagen igjen. Det blei så sterk og fin med en gang! Utrolig gøy å oppleve sammen med mannen min😍

Vi er helt i sjokk, men veldig glade og spente<3

IMG_0574.JPG

Fantastisk :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen holder seg høy men svake murringer. Ikkje såre bryst. Virker som alt har snud seg. Følelsen er at egget festa seg i går og har går til grunne. Den følelsen har jeg no. Møkka følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom andre symptom flyvende på meg som en murstein. Sto å ryddet litt i kjelleren med msnnen og ble sykt kvslm og spydde og spydde.. og så helt fin igjen.. spydde i morges i går også. Enormt godt tegn for meg. Spydd med begge de jeg har båret frem og 3 sa og 3 ma ingen spying. 

Og er så ufattelig trøtt og kløe i underlivet (tegn på graviditet hos meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere som har fått positive tester! 😄 Utrolig gøy!

Jeg var jo litt frustrert denne perioden, for jeg testet og testet, men fikk aldri positive EL-tester. Tenkte at denne syklusen kom og gikk uten el. Litt inspirert av dere tenkte jeg at "pyttsann, jeg tar da bare en test nå på morgenen", og nesten før jeg rakk å legge ned testen kom det to tydelige streker! Med øynene fulle av tårer leta jeg opp en cb ukesindikator. 3+!!!! El kom ikke fordi jeg allerede var gravid! Jeg testa ikke forrige periode, for mensen kom som vanlig, og jeg har NULL symptomer. Så nå er jeg litt i sjokk. Kan dette stemme?

Mannen er på jobb, og nå tripper jeg etter at han skal komme hjem. Har jo tidligere tatt testen når han har vært hjemme, sånn at vi kunne sjekke resultatet sammen. Denne gangen var jeg derimot SÅ sikker på at den kom til å være negativ. Herlighet...

15037378740371838806382.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tusenfryd84 skrev:

Gratulerer så mye til dere som har fått positive tester! 😄 Utrolig gøy!

Jeg var jo litt frustrert denne perioden, for jeg testet og testet, men fikk aldri positive EL-tester. Tenkte at denne syklusen kom og gikk uten el. Litt inspirert av dere tenkte jeg at "pyttsann, jeg tar da bare en test nå på morgenen", og nesten før jeg rakk å legge ned testen kom det to tydelige streker! Med øynene fulle av tårer leta jeg opp en cb ukesindikator. 3+!!!! El kom ikke fordi jeg allerede var gravid! Jeg testa ikke forrige periode, for mensen kom som vanlig, og jeg har NULL symptomer. Så nå er jeg litt i sjokk. Kan dette stemme?

Mannen er på jobb, og nå tripper jeg etter at han skal komme hjem. Har jo tidligere tatt testen når han har vært hjemme, sånn at vi kunne sjekke resultatet sammen. Denne gangen var jeg derimot SÅ sikker på at den kom til å være negativ. Herlighet...

15037378740371838806382.jpg

Gratulerer så masse ❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, minera2011 skrev:

Gratulerer så masse ❤❤

Takk! ❤

Men jeg tørr nesten ikke tro på det. Jeg har jo ingen symptomer, og mens kom som vanlig i forrige periode. Kanskje bittelitt svakere enn vanlig, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutes ago, Anemona said:

Jippi :D håper inderlig jeg får båret fram spira denne gangen! 

20170826_100235.jpg

Ååååå! Gratulerer så mye!😍😍 For en gruppe dette her er. Så mange positive tester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutes ago, minera2011 said:

Da kom andre symptom flyvende på meg som en murstein. Sto å ryddet litt i kjelleren med msnnen og ble sykt kvslm og spydde og spydde.. og så helt fin igjen.. spydde i morges i går også. Enormt godt tegn for meg. Spydd med begge de jeg har båret frem og 3 sa og 3 ma ingen spying. 

Og er så ufattelig trøtt og kløe i underlivet (tegn på graviditet hos meg)

Kjipt med kvalme og spying, men glad for at det tross alt er "positive" tegn hos deg! Kjempeglad på dine vegne. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Tusenfryd84 skrev:

Gratulerer så mye til dere som har fått positive tester! 😄 Utrolig gøy!

Jeg var jo litt frustrert denne perioden, for jeg testet og testet, men fikk aldri positive EL-tester. Tenkte at denne syklusen kom og gikk uten el. Litt inspirert av dere tenkte jeg at "pyttsann, jeg tar da bare en test nå på morgenen", og nesten før jeg rakk å legge ned testen kom det to tydelige streker! Med øynene fulle av tårer leta jeg opp en cb ukesindikator. 3+!!!! El kom ikke fordi jeg allerede var gravid! Jeg testa ikke forrige periode, for mensen kom som vanlig, og jeg har NULL symptomer. Så nå er jeg litt i sjokk. Kan dette stemme?

Mannen er på jobb, og nå tripper jeg etter at han skal komme hjem. Har jo tidligere tatt testen når han har vært hjemme, sånn at vi kunne sjekke resultatet sammen. Denne gangen var jeg derimot SÅ sikker på at den kom til å være negativ. Herlighet...

15037378740371838806382.jpg

GRATULERER :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...