Gå til innhold

Ikm uke 35 ✳


AkkMa

Anbefalte innlegg

3 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Da er jeg 3 dpo. Å det går så ssssseeeeeiiiinnnntttt.

Herlighet Slurpå :P skal si du holder koken :D Ble glad for å se at du ikke gir opp!! Heier på deg :D

Du husker sikkert ikke meg, men du har heiet meg frem du i de to siste svangerskapene mine, både i januar 15 og i Apr16 :)

Masse lykke til, håper du får en liten en nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry, glemte helt å ønske alle andre også masse lykke til ;):D Om det ikke klaffer får meg så håper jeg noen av dere andre kan dra nytte av min fruktbarhet :D Måtte mange få 2 streker om noen dager, det er en magisk ventetid <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutes ago, Reese said:

Hei jenter :)

Hiver meg inn her jeg :) Prøver ikke aktivt da jeg jeg fødte får 8 mnd siden, men om det kommer en til er jeg glad til :)

Jeg venter mensen 30 aug. Jeg vet jeg har 13 dagers lutealfase og eggløsningen var på Torsdag 17 ifølge fertilityfriend.

Jeg er 4 dpo, har ikke nødvendigvis trua da vi kun hadde sex ved et tilfelle rundt el, og jeg tror faktisk at det var nesten 2 døgn før.

Kjenner ingen forandringer forløpig, men like spennende hver gang dette her :)  Om det ikke blir barn nå, så velger vi å vente til apr/mai18 med å prøve aktivt og heller kjøre på i sikre perioder i mellomtiden.

Det skulle allikevel ikke forundre meg om det klaffer akkurat nå.. Itilfelle venter jeg mitt 5 barn :P<3

Når tester dere jenter? jeg tror jeg skal klare meg til Fredag jeg, blir vel da ca 8 dpo :D

Oi, så spennende! Velkommen til ikm uke 35! :)

Jeg prøver også å klare meg til fredag, da er jeg ca 10-11 dpo. Er da ca 6 dpo idag. Greia er at jeg har tatt Letrozol denne syklusen, har ikke EL av meg selv (som regel), så jeg skal ta blodprøve på onsdag for å bekrefte at EL har funnet sted og at kroppen produserer de hormonene den skal. :D Hvis, mot formodning, den blodprøva er negativ, så kommer jeg ikke til å teste i det hele tatt :/ Har de siste dagene hatt mye stikking nederst i magen, og i helga var jeg skikkelig svimmel (noe jeg aldri er). Enten så er det underbevisstheten som spiller meg et (slemt) puss, eller så er det reellt. Krysser fingrene for sistnevnte!

Hadde i hvertfall sterke fysiske tegn på eggløsning (sykt ømme bryster i 2-4 dager, oppblåst i 2 dager, økt sexlyst 2 dager), så jeg har skikkelig troa! :):D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Reese skrev:

Herlighet Slurpå :P skal si du holder koken :D Ble glad for å se at du ikke gir opp!! Heier på deg :D

Du husker sikkert ikke meg, men du har heiet meg frem du i de to siste svangerskapene mine, både i januar 15 og i Apr16 :)

Masse lykke til, håper du får en liten en nå :D

Jo jeg husket deg. Holder koken men det enda i MA og MA/bo dei siste graviditetene. Prøver ei stund til.

skal du på han igjen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Pco-prøver skrev:

Oi, så spennende! Velkommen til ikm uke 35! :)

Jeg prøver også å klare meg til fredag, da er jeg ca 10-11 dpo. Er da ca 6 dpo idag. Greia er at jeg har tatt Letrozol denne syklusen, har ikke EL av meg selv (som regel), så jeg skal ta blodprøve på onsdag for å bekrefte at EL har funnet sted og at kroppen produserer de hormonene den skal. :D Hvis, mot formodning, den blodprøva er negativ, så kommer jeg ikke til å teste i det hele tatt :/ Har de siste dagene hatt mye stikking nederst i magen, og i helga var jeg skikkelig svimmel (noe jeg aldri er). Enten så er det underbevisstheten som spiller meg et (slemt) puss, eller så er det reellt. Krysser fingrene for sistnevnte!

Hadde i hvertfall sterke fysiske tegn på eggløsning (sykt ømme bryster i 2-4 dager, oppblåst i 2 dager, økt sexlyst 2 dager), så jeg har skikkelig troa! :):D 

OI og wow og takk :) så spennende det må være for deg i disse dager, ikke bare for å se om du blir gravid men også for å sjekke eggløsningen. Når du tar blodprøve i morgen Onsdag, får du svar med en gang?

Krysser fingrene får at du har hatt eggløsning :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Jo jeg husket deg. Holder koken men det enda i MA og MA/bo dei siste graviditetene. Prøver ei stund til.

skal du på han igjen ?

Huff da.. MA er ikke noe greit. Jeg hadde også en MA i aug14 og det føles jo ut som den verste tragedie :( tenker fremdeles på barnet det kunne blitt. Hvor langt på vei var du når du fant det ut? 

En liten trøst er jo at du blir gravid i det minste, så er reelt håp er det jo :) Håper du får spiren din :)

Nja, det var ikke helt med vilje dette her, jeg har bare hatt en mens etter fødsel som var rundt 20 juni. Jeg temper jo, men begynte å bli rimelig lei nå når syklusen tuller og er sååå evig lang. Jeg ammer jo mye enda så konkluderte vel med el ikke kom til å vise seg på lenge mtp at det nesten har gått 2 mnd. Men selvfølgelig så er el rett etter at vi har hatt oss:trampe:

Jeg har  blitt veldig lett gravid tidligere, men tenker også at det er en mulighet her får at det er alt for sen eggløsning til å bli gravid på, at slimhinner og alt inni der blir for gammelt til befruktning med el så sent i syklusen...

Vi planlegger en til ja, men nå har jeg to tette med 15 mnd i mellom, så om jeg kunne fritt valgt, burde vi vente til neste år med å prøve. Kroppen min har tatt stor skade av belastningen av 4 svangerskap, så er ikke bare bare det heller.

Om noen dager vet vi :) 5 dpo i dag og føler meg like sur som vanlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM 24.aug og hadde en helt surrealistisk opplevelse i går. Testet på ettermiddagen og forventet egentlig en negativ test, men så var det en veldig veldig svak strek der.. har ikke vært gravid før! Mannen min og jeg ble helt paffe (og selvfølgelig veldig glade)!! Men klarte liksom ikke å ta det helt alvorlig.

Måtte teste igjen et par timer senere, i tilfelle det var noe galt med testen. Testet med litt tydeligere strek. Testet da igjen i dag og jaggu. Er jo fortsatt litt skeptisk til om alt er i orden, da. Ble plutselig helt testegæren 😅

Sorry for langt innlegg 🤔

IMG_6914.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo i dag, men orker ikke teste. Sorg i huset. Chihuahuaen vår er høygravid og skal ha valper om 11 dager og i natt kom det en liten velskapt gutt ut altfor altfor tidlig. Så nå går vi å venter på om de 2 andre kommer eller ikke. Mor er helt fortvilet og forvirret. Prøvde intens å få liv i gutten. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Reese skrev:

Huff da.. MA er ikke noe greit. Jeg hadde også en MA i aug14 og det føles jo ut som den verste tragedie :( tenker fremdeles på barnet det kunne blitt. Hvor langt på vei var du når du fant det ut? 

En liten trøst er jo at du blir gravid i det minste, så er reelt håp er det jo :) Håper du får spiren din :)

Nja, det var ikke helt med vilje dette her, jeg har bare hatt en mens etter fødsel som var rundt 20 juni. Jeg temper jo, men begynte å bli rimelig lei nå når syklusen tuller og er sååå evig lang. Jeg ammer jo mye enda så konkluderte vel med el ikke kom til å vise seg på lenge mtp at det nesten har gått 2 mnd. Men selvfølgelig så er el rett etter at vi har hatt oss:trampe:

Jeg har  blitt veldig lett gravid tidligere, men tenker også at det er en mulighet her får at det er alt for sen eggløsning til å bli gravid på, at slimhinner og alt inni der blir for gammelt til befruktning med el så sent i syklusen...

Vi planlegger en til ja, men nå har jeg to tette med 15 mnd i mellom, så om jeg kunne fritt valgt, burde vi vente til neste år med å prøve. Kroppen min har tatt stor skade av belastningen av 4 svangerskap, så er ikke bare bare det heller.

Om noen dager vet vi :) 5 dpo i dag og føler meg like sur som vanlig ;)

Mistet  MA uke 5+2 og MA/BO var jeg 8+1. Den siste var alt på plass symptomer, hcg på 60 000 og spotta kun ca 1 gang i uka, turka svak rosa på papiret 2 ganger dei gangane. Men i tankane var jeg redd for BO for det kunne jo ikkje være anna som stoppa det. 

Det er jo det som holder håpet oppe at jeg har klart og bli gravid. Tanken er begynt og si at det ikkje blir noe ta noe men vil prøve så lenge FSH er lav er det håp.

Det er tøft med 2 tette. Jeg har sjølv 2 tette på 15 mnd men er nå 11 og 12 år. Minsten er 5 år så har aldri vert problem før. 1 til 4 mnd prøving på dei jeg har fått. Men no ja detta drar men kan nok det ikje blir noe ta noe. Har 5 svangerskap bak meg men ingen skade på kroppen.

Du er tøff som starter til igjen så tvi tvi det er mulig om ein ammer. Blir vel blink denna mnd da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Mandys said:

IKM 24.aug og hadde en helt surrealistisk opplevelse i går. Testet på ettermiddagen og forventet egentlig en negativ test, men så var det en veldig veldig svak strek der.. har ikke vært gravid før! Mannen min og jeg ble helt paffe (og selvfølgelig veldig glade)!! Men klarte liksom ikke å ta det helt alvorlig.

Måtte teste igjen et par timer senere, i tilfelle det var noe galt med testen. Testet med litt tydeligere strek. Testet da igjen i dag og jaggu. Er jo fortsatt litt skeptisk til om alt er i orden, da. Ble plutselig helt testegæren 😅

Sorry for langt innlegg 🤔

IMG_6914.JPG

Woooow! :D Så sykt gratulerer! :D Så fine tester :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pco-prøver skrev:

Woooow! :D Så sykt gratulerer! :D Så fine tester :D

Tuuuusen takk!! Håper bare at den forblir positiv og at alt er i orden :strix: 

Krysser fingrene for deg i morgen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke positiv EL-test før i dag. Så da passer jeg nok heller inn i uke 36. Men følger med her, og krysser fingrene for alle sammen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Mandys said:

Tuuuusen takk!! Håper bare at den forblir positiv og at alt er i orden :strix: 

Krysser fingrene for deg i morgen :hjerte:

Jaa, det håper jeg! Nyt de positive testene og den spennende tiden! Gratulerer igjen! <3 :D 

Takk for det, jeg er veldig spent på om letrozolen har fungert. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, minera2011 skrev:

8 dpo i dag, men orker ikke teste. Sorg i huset. Chihuahuaen vår er høygravid og skal ha valper om 11 dager og i natt kom det en liten velskapt gutt ut altfor altfor tidlig. Så nå går vi å venter på om de 2 andre kommer eller ikke. Mor er helt fortvilet og forvirret. Prøvde intens å få liv i gutten. 

 

Så ufattelig trist :( Hvordan går det med henne? Regner du henne i et 60-61 dagers svangerskap? også har hun født på dag 50?Stakkar, det må være utrolig hard på henne.. har selv hatt 2 kull på min chihuahua og jeg er jo mer nervøs for henne når hun går drektig enn når jeg selv har gått gravid.. Dette var jo bare trist.. håper du har vært hos vetten og fått hjelp..

Kommer hun til dag 54 er det gode sjangser hos de små raser, ltkke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med flotte streker Mandys :D 

Da var jeg kommet til 6 dpo.. magen oppfører seg ikke pent, romler og skramler og er skikkelig forstyrrende.

Syns jeg kan huske at man ofte har en del utflod tidlig i svangerskapet, gjerne langt inn i det også, men som et tidlig tegn kansje. Har skrevet det opp bare for å huske.. mulig man har det mellom el og mens uansett, men jeg husker ikke da det er ikke mange blødningsdager jeg har hatt de siste årene når jeg tenker etter..

 

Kjenner dere andre noe? Vil du fortelle om symtomene dine Mandy??? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, Reese said:

Håper du får en gladelig melding i dag PCO-prøver :)

Tusen takk☺️ Håper jeg får svar på prøvene seinere idag, men kan godt vente til i morgen om det er et positivt resultat:) mye venting i disse dager. Er på dag53 i denne syklusen. Dét vil selvfølgelig ikke bety noe hvis jeg blir gravid, men håper neste syklus kan bli litt kortere. Prøving tar på når jeg må vente på EL på dag 47. Men jeg har troa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Reese skrev:

Gratulerer så mye med flotte streker Mandys :D 

Da var jeg kommet til 6 dpo.. magen oppfører seg ikke pent, romler og skramler og er skikkelig forstyrrende.

Syns jeg kan huske at man ofte har en del utflod tidlig i svangerskapet, gjerne langt inn i det også, men som et tidlig tegn kansje. Har skrevet det opp bare for å huske.. mulig man har det mellom el og mens uansett, men jeg husker ikke da det er ikke mange blødningsdager jeg har hatt de siste årene når jeg tenker etter..

 

Kjenner dere andre noe? Vil du fortelle om symtomene dine Mandy??? :D

Åh! Så spennende!! Det første jeg oppdaget var faktisk at jeg bare hadde lyst på tomatsaus og ble skikkelig skikkelig trøtt og sliten etter en gåtur på 3 timer, som jeg aldri har blitt så sliten av før!

Det med tomatsaus kan være tilfeldig og Hehe. :)

Så begynte jeg å få veldig ømme brystvorter og magesmerter. Da bestemte jeg meg for å ta en test og våknet 5 om morgenen og måtte tisse! Ble helt negativ test. Testet dagen etter på morgenen med veeeeldig svak strek. Virker som at jeg tester svakere på morgenen og sterkere på ettermiddagen, og er egentlig litt stressa for det! Noen som har erfaring med det?

Så spennende, det er så vanskelig å vente!! Når tenker du å teste?:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Mandys said:

Åh! Så spennende!! Det første jeg oppdaget var faktisk at jeg bare hadde lyst på tomatsaus og ble skikkelig skikkelig trøtt og sliten etter en gåtur på 3 timer, som jeg aldri har blitt så sliten av før!

Det med tomatsaus kan være tilfeldig og Hehe. :)

Så begynte jeg å få veldig ømme brystvorter og magesmerter. Da bestemte jeg meg for å ta en test og våknet 5 om morgenen og måtte tisse! Ble helt negativ test. Testet dagen etter på morgenen med veeeeldig svak strek. Virker som at jeg tester svakere på morgenen og sterkere på ettermiddagen, og er egentlig litt stressa for det! Noen som har erfaring med det?

Så spennende, det er så vanskelig å vente!! Når tenker du å teste?:nigo:

Takk for at du deler! Er så spennende dette her! :) Hvordan er formen din nå da? :) Merker du noen andre symptomer? 

Det har blitt gjort en stor undersøkelse på morgen- kontra kveldsurin og graviditetstesting. De aller aller fleste (som faktisk er gravide) vil få falsk negativ test på morgenen fra 8-10 dpo. Seint på kvelden er det langt flere (som faktisk er gravide) som får positiv! Jeg finner ikke igjen den sida med resultatene fra studien.. Men, skal du teste på kvelden, er det viktig å ikke gå på do på 5-6 timer, hvis man klarer, slik at hcg-en i urin blir konsentrert nok til å dukke opp på tester. Håper dette ga mening. Tror hvert fall det ikke er noe å bekymre seg for! :) 

Jeg har vært og tatt blodprøve nå. Får svar i morgen tidlig! :)  Er ca 8 dpo nå. Håper virkelig prøvene er positive (tror progesteronen må være på minst 20) slik at jeg får muligheten til å teste til helga! Har hatt litt ømme bryster de siste dagene, og puppene kjennes litt tyngre (jeg har bittesmå, så merker fort endring:P). Jeg dro innom et kjøpesenter og tittet på nyfødt-klær etter blodprøva. Har hørt at noen prøvere kjøper en liten body og henger den på skapet hjemme for å visualisere at det skal komme en liten baby en gang. Jeg klarte ikke å kjøpe idag, men synes det virker som en god idé, selv om mange sier man ikke skal kjøpe babyting før langt uti svangerskapet :) Når man har prøvd lenge blir det vanskeligere og vanskeligere å se for seg at det kommer til å skje. Håp er viktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Pco-prøver skrev:

Takk for at du deler! Er så spennende dette her! :) Hvordan er formen din nå da? :) Merker du noen andre symptomer? 

Det har blitt gjort en stor undersøkelse på morgen- kontra kveldsurin og graviditetstesting. De aller aller fleste (som faktisk er gravide) vil få falsk negativ test på morgenen fra 8-10 dpo. Seint på kvelden er det langt flere (som faktisk er gravide) som får positiv! Jeg finner ikke igjen den sida med resultatene fra studien.. Men, skal du teste på kvelden, er det viktig å ikke gå på do på 5-6 timer, hvis man klarer, slik at hcg-en i urin blir konsentrert nok til å dukke opp på tester. Håper dette ga mening. Tror hvert fall det ikke er noe å bekymre seg for! :) 

Jeg har vært og tatt blodprøve nå. Får svar i morgen tidlig! :)  Er ca 8 dpo nå. Håper virkelig prøvene er positive (tror progesteronen må være på minst 20) slik at jeg får muligheten til å teste til helga! Har hatt litt ømme bryster de siste dagene, og puppene kjennes litt tyngre (jeg har bittesmå, så merker fort endring:P). Jeg dro innom et kjøpesenter og tittet på nyfødt-klær etter blodprøva. Har hørt at noen prøvere kjøper en liten body og henger den på skapet hjemme for å visualisere at det skal komme en liten baby en gang. Jeg klarte ikke å kjøpe idag, men synes det virker som en god idé, selv om mange sier man ikke skal kjøpe babyting før langt uti svangerskapet :) Når man har prøvd lenge blir det vanskeligere og vanskeligere å se for seg at det kommer til å skje. Håp er viktig!

Jeg har ikke hatt noe særlig smerter i magen i dag. Bare litt murring. Noe som egentlig føles veldig trygt. IKM er i morgen, så jeg krysser fingrene for at TR ikke kommer på besøk..! Har vært litt kvalm og har fortsatt ømme bryster. De er også blitt større og føles tyngre :) Annet enn det føler jeg meg normal om man kan si det, oppi spenningen.

Mannen min og jeg var og kikket på babytøy i går, men jeg klarte ikke å kjøpe noe ennå. Men er enig, man skal ikke drive å gardere seg hele tiden. Håp er viktig også :)

Sender mange gode tanker i din retning og krysser alt jeg har for positive resultater i morgen!! Så du skrev noe om eggløsning, men får du svar på HCG også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Jeg har ikm på onsdag 30 august, og er sånn ca 7 dpo i dag. Ble gravid i juni og mista, og juli kom og gikk uten positive tester. Er jeg da i pp 2 eller 3 mon tro? Har uansett et håp om at det er noe på gang nå :D Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mandys skrev:

Åh! Så spennende!! Det første jeg oppdaget var faktisk at jeg bare hadde lyst på tomatsaus og ble skikkelig skikkelig trøtt og sliten etter en gåtur på 3 timer, som jeg aldri har blitt så sliten av før!

Det med tomatsaus kan være tilfeldig og Hehe. :)

Så begynte jeg å få veldig ømme brystvorter og magesmerter. Da bestemte jeg meg for å ta en test og våknet 5 om morgenen og måtte tisse! Ble helt negativ test. Testet dagen etter på morgenen med veeeeldig svak strek. Virker som at jeg tester svakere på morgenen og sterkere på ettermiddagen, og er egentlig litt stressa for det! Noen som har erfaring med det?

Så spennende, det er så vanskelig å vente!! Når tenker du å teste?:nigo:

Det er så rart, får det jo omtrent så at man ikke merker noen verdens ting om man ikke vet at man er i dpo land og bevist prøver :D Det er nok bare små signaler man merker i starten, men ellers helt normal.

Nå har jeg vært gravid såå mange ganger at jeg bør kunne kjenne igjen noe, og det gjør jeg også, men klarer ikke helt å få forhåpninger enda, da  dette ikke var heeelt etter planen :P Nå har jeg 4 barn da og er supertravel fra før, spes med min to minste som straks er 2år og en liten på straks 8 mnd. Jeg skal få det riktig travelt om jeg får to streker igjen nå... men for gud skyld, barn er en utrolig berikelse som jeg aldri ville ha vært foruten, det er noe så vanvittig magisk og spesielt med det å teste positivt, alle milepælene gjennom svangerskapet, fødsel og ikke minst den rosa skyen man lever på i etterkant, en blandings følelse av nyforelskelse og en utrolig mestringfølelse <3 

Nå ble jeg revet med her gitt :P jeg tester på fredag, jeg vet med meg selv at er det ikke engang en skygge på fredagskveld er jeg heller ikke gravid :)  Det er som du sier, testene blir sterkere på kvelden, aner ikke hvorfor de driver å anbefale oss å bruke morgenurin.. har selv opplevd det, å teste negativt på morgen, kl 13.00 samme dag, men så å få svak strek kl 15.00 :P Gøy er det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk litt fort her nå, og jeg ser jeg hopper over noen ord. ha meg unnskyldt- minstemann er våken :P

Gleder meg til å høre om prøven din PCO prøver :D krysser fingrene for deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Mandys said:

Jeg har ikke hatt noe særlig smerter i magen i dag. Bare litt murring. Noe som egentlig føles veldig trygt. IKM er i morgen, så jeg krysser fingrene for at TR ikke kommer på besøk..! Har vært litt kvalm og har fortsatt ømme bryster. De er også blitt større og føles tyngre :) Annet enn det føler jeg meg normal om man kan si det, oppi spenningen.

Mannen min og jeg var og kikket på babytøy i går, men jeg klarte ikke å kjøpe noe ennå. Men er enig, man skal ikke drive å gardere seg hele tiden. Håp er viktig også :)

Sender mange gode tanker i din retning og krysser alt jeg har for positive resultater i morgen!! Så du skrev noe om eggløsning, men får du svar på HCG også? 

Åå, så bra! :) Så fantastisk <3 

Jeg skjønner det såå godt. Du får kjøpe noe når du er klar for det selv! :) Noen sier man ikke skal kjøpe før uke 12, men det må vel være innafor å kjøpe noe før det om man ønsker. Jeg må si jeg har troa på visualisering, jeg. Jeg tenker liksom ikke om å gjøre alle innkjøp fra klær til vogn og bilsete før barnet er unnfanget heller, men bare en liten body og et par sokker for å bare ha noe konkret å se frem til må jo være innmari fint :) 

Får bare svar på hormonprøver (fsh, LH, progesteron og østradiol), planen jeg har fått fra gynekologen innebærer å ta graviditetstest kun dersom disse hormonprøvene bekrefter eggløsningen. Spennende :)

5 minutes ago, Reese said:

gikk litt fort her nå, og jeg ser jeg hopper over noen ord. ha meg unnskyldt- minstemann er våken :P

Gleder meg til å høre om prøven din PCO prøver :D krysser fingrene for deg :D

Tusen takk! Gøy å lese dine erfaringer!! :D Fredag blir potensielt en spennende kveld! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Reese skrev:

Så ufattelig trist :( Hvordan går det med henne? Regner du henne i et 60-61 dagers svangerskap? også har hun født på dag 50?Stakkar, det må være utrolig hard på henne.. har selv hatt 2 kull på min chihuahua og jeg er jo mer nervøs for henne når hun går drektig enn når jeg selv har gått gravid.. Dette var jo bare trist.. håper du har vært hos vetten og fått hjelp..

Kommer hun til dag 54 er det gode sjangser hos de små raser, ltkke til <3

Det ble født 2 gutter og en jente. Alle døde. Men siste gutten kjempet om livet i 10 minutter så utrolig trist. Mammaen er helt utafor og sliten så forferdelig trist. Regner 63 dagers svangerskap.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...