Gå til innhold

Ikm uke 35 ✳


AkkMa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

14 minutes ago, Reese said:

Nei og nei, jeg har begynt å blø...da var det ikke meningen :(  Da blir lutealfasen min for kort til at kroppen registrerer at det er noen der.. Har testet fordet om, får måtte se om jeg hadde rett i dag 8 dager etter eggløsningen!

Oi! Den er jo positiv ja, så du har hatt rett hele veien! 

Tror du ikke at det kan være mulig fortsatt da? Har du hatt småblødninger de andre gangene? Tenker på deg og krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er mens altså.. kom noen dråper i do og papiret. Følte meg våt i da jeg skrev det siste innlegget,  da var det kommet litt blod i trusa. Er ikke i tvil om at det er mensen altså..

Dette hadde jeg litt problemer med etter MA-at fasen mellom eggløsning og mens ble for kort. Kroppen trenger 10 dager på å registrere et svangerskap for å ikke starte mens. Det er bare 8 mnd siden fødsel og kroppen har akkurat kommet igang igjen med syklus, så da er det nok litt tull med di første.

Allikevel; jeg hadde rett :o Det syns jeg nå er passe godt gjort, å vite det så mange dager før jeg kunne bevise det.. Tenkte på det i går, hvor stor er egentlig muligheten mtp sex 2 døgn før eggløsning? Og kun den ene gangen? 

Jeg sender min fruktbarhet over til PCO-prøver og Slurpå :D (utgått på dato :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bare slutte tidlig på jobb idag (hadde litt avpasering til gode) fordi jeg ikke klarte å konsentrere meg lenger. Og på veien hjem bestemte jeg meg for å ta en liten sjekk, kunne jo ikke skade... og den blei slik med en eneste gang! :o  10dpo. Jeg begynte å skjelve og gråte, den er egentlig enda tydeligere enn på bildet! :o 

Reese: jo jeg hadde EL av meg selv forrige syklus, men siden det var ustimulert var ikke eggløsningen god nok. Så derfor holdt det ikke. "Mistet" den gangen 3+6, så innmari tidlig. Men tok det som et positivt tegn at jeg kunne bli gravid, og jeg håper det holder seg fast denne gangen! :) Gynekologen sa jeg hadde kjempefine blodprøver som viste at jeg hadde flotte eggløsningsverdier denne gangen. Håper det betyr noe! :) Skal teste digital i morgen (lørdag). :D 

IMG_0571.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pco-prøver skrev:

Oi! Den er jo positiv ja, så du har hatt rett hele veien! 

Tror du ikke at det kan være mulig fortsatt da? Har du hatt småblødninger de andre gangene? Tenker på deg og krysser fingrene!

Takk for det du :) Det varmer <3 

Ble jo litt vemodig å oppdage blod men allikevel teste positivt :(  Men sånn er det nå..

Da jeg ble gravid med han som er 8 mnd fikk jeg en blødning den dagen jeg skulle hatt mensen og dagen etter. Som regel har jeg lutealfase på 13 dager, så jeg blødde på dag 13 og 14. Men det var gammelt blod, kraftig rødt og brunlig. Ikke noe som havnet i do, men mye i trusa og på papiret. Det som skjer nå er lyserødt og det drypper i doskåla og lager stripe, slik mensen gjør :P

Jeg krysser fingrene mine for deg jeg, så skal jeg teste positivt igjen den dagen du føder ;):D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Reese skrev:

Jeg tror det er mens altså.. kom noen dråper i do og papiret. Følte meg våt i da jeg skrev det siste innlegget,  da var det kommet litt blod i trusa. Er ikke i tvil om at det er mensen altså..

Dette hadde jeg litt problemer med etter MA-at fasen mellom eggløsning og mens ble for kort. Kroppen trenger 10 dager på å registrere et svangerskap for å ikke starte mens. Det er bare 8 mnd siden fødsel og kroppen har akkurat kommet igang igjen med syklus, så da er det nok litt tull med di første.

Allikevel; jeg hadde rett :o Det syns jeg nå er passe godt gjort, å vite det så mange dager før jeg kunne bevise det.. Tenkte på det i går, hvor stor er egentlig muligheten mtp sex 2 døgn før eggløsning? Og kun den ene gangen? 

Jeg sender min fruktbarhet over til PCO-prøver og Slurpå :D (utgått på dato :P)

Vi gir ikkje opp enda kva med feste blødning. Håper det er egget som graver seg ned i slimhinnene. Krysser og håper.

Det er noe i det du skriver om 10 dager. 

Artig at du husker gamle Nicket mitt. Vi tar i mot det vi kan og håper det er noe der med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Pco-prøver skrev:

Jeg måtte bare slutte tidlig på jobb idag (hadde litt avpasering til gode) fordi jeg ikke klarte å konsentrere meg lenger. Og på veien hjem bestemte jeg meg for å ta en liten sjekk, kunne jo ikke skade... og den blei slik med en eneste gang! :o  10dpo. Jeg begynte å skjelve og gråte, den er egentlig enda tydeligere enn på bildet! :o 

Reese: jo jeg hadde EL av meg selv forrige syklus, men siden det var ustimulert var ikke eggløsningen god nok. Så derfor holdt det ikke. "Mistet" den gangen 3+6, så innmari tidlig. Men tok det som et positivt tegn at jeg kunne bli gravid, og jeg håper det holder seg fast denne gangen! :) Gynekologen sa jeg hadde kjempefine blodprøver som viste at jeg hadde flotte eggløsningsverdier denne gangen. Håper det betyr noe! :) Skal teste digital i morgen (lørdag). :D 

IMG_0571.JPG

Jaaaaa, så fantastisk :D Nå ble jeg overlykkelig her jeg sitter :D:D:D kjekkeste ikm tråden ever :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pco-prøver skrev:

Jeg måtte bare slutte tidlig på jobb idag (hadde litt avpasering til gode) fordi jeg ikke klarte å konsentrere meg lenger. Og på veien hjem bestemte jeg meg for å ta en liten sjekk, kunne jo ikke skade... og den blei slik med en eneste gang! :o  10dpo. Jeg begynte å skjelve og gråte, den er egentlig enda tydeligere enn på bildet! :o 

Reese: jo jeg hadde EL av meg selv forrige syklus, men siden det var ustimulert var ikke eggløsningen god nok. Så derfor holdt det ikke. "Mistet" den gangen 3+6, så innmari tidlig. Men tok det som et positivt tegn at jeg kunne bli gravid, og jeg håper det holder seg fast denne gangen! :) Gynekologen sa jeg hadde kjempefine blodprøver som viste at jeg hadde flotte eggløsningsverdier denne gangen. Håper det betyr noe! :) Skal teste digital i morgen (lørdag). :D 

IMG_0571.JPG

Der har vi det, i morgon er det DIGITAL 1-2 UKER.  HURRA:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Vi gir ikkje opp enda kva med feste blødning. Håper det er egget som graver seg ned i slimhinnene. Krysser og håper.

Det er noe i det du skriver om 10 dager. 

Artig at du husker gamle Nicket mitt. Vi tar i mot det vi kan og håper det er noe der med deg.

Takk for det :D  Har du opplevd festeblødning? er ikke det litt sent med 8 dpo?

Håper du og kunne fått positivt nå :D  Husker så godt bildet ditt, men du hadde vel et annet den gang? Det er mange år siden, men vi har vært i flere tråder sammen, og alltid har du stått så positivt på min side når jeg har testet positivt. Slike som du gjør dette forumet koselig <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Reese skrev:

Takk for det :D  Har du opplevd festeblødning? er ikke det litt sent med 8 dpo?

Håper du og kunne fått positivt nå :D  Husker så godt bildet ditt, men du hadde vel et annet den gang? Det er mange år siden, men vi har vært i flere tråder sammen, og alltid har du stått så positivt på min side når jeg har testet positivt. Slike som du gjør dette forumet koselig <3

Festeblødning behøver ikkje være dråper det kan være kraftig blødning og. Det er jo mangen som blør før og etter ikm så det er lov og HÅPE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutes ago, Reese said:

Takk for det :D  Har du opplevd festeblødning? er ikke det litt sent med 8 dpo?

Håper du og kunne fått positivt nå :D  Husker så godt bildet ditt, men du hadde vel et annet den gang? Det er mange år siden, men vi har vært i flere tråder sammen, og alltid har du stått så positivt på min side når jeg har testet positivt. Slike som du gjør dette forumet koselig <3

Jeg hadde en del utflod 8 dpo, sammen med bittelitt blod, faktisk! Det var veeeldig lite, og kun én gang. Så jeg veit ikke om det blir det samme, men kanskje det var min festeblødning, om det er et konsept. 
Jeg håper fortsatt det går din vei! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig morsomt med såå mange fine tester! Gratulerer til alle sammen!

Reese: jeg har fått det for meg at det er nokså vanlig å blø i svangerskap, uavhengig av om man har gjort det før eller ei. Så jeg håper for deg 😊

Tatt i dag på "second morning urine" og syns jeg ser en svak strek. Hva tenker dere? 

 

20170825_134829.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anemona skrev:

Så utrolig morsomt med såå mange fine tester! Gratulerer til alle sammen!

Reese: jeg har fått det for meg at det er nokså vanlig å blø i svangerskap, uavhengig av om man har gjort det før eller ei. Så jeg håper for deg 😊

Tatt i dag på "second morning urine" og syns jeg ser en svak strek. Hva tenker dere? 

 

20170825_134829.jpg

Ser streknpå denne 🎉🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Anemona skrev:

Så utrolig morsomt med såå mange fine tester! Gratulerer til alle sammen!

Reese: jeg har fått det for meg at det er nokså vanlig å blø i svangerskap, uavhengig av om man har gjort det før eller ei. Så jeg håper for deg 😊

Tatt i dag på "second morning urine" og syns jeg ser en svak strek. Hva tenker dere? 

 

20170825_134829.jpg

Kjempeflott strek Anemona :D Gratulerer så mye :D 

Lutealfasen min er for kort. Problemet med det er at et egg har som regel ikke tid til å feste seg i livmoren før kroppen setter igang mensen. Nå er det slik da at jeg tester positivt, så jeg har blitt gravid på veldig kort LF (kun 7 dager), noe som i seg selv er veldig vanskelig! (leser jeg nå rundt om på nett)

De aller fleste som har så kort tid mellom EL og mens vil ikke få positiv test engang da kroppen starter forberedelsene til mens tidligere enn normalt, og som regel mange dager før det vises i trusa.

 

Jeg må jo si at jeg ikke har hatt en følelse av at mensen var rundt svingen, men en sterk følelse av å være gravid. Da regner jeg med at egget festet seg rimelig tidlig, noe som også viser seg mtp at jeg er nøyaktig 8 dpo (jeg temper, ikke el tester) og cb digital slår ut!

Jeg kjenner mensmurringer nå da, og det renner litt. Er ikke så veldig mye, men nok til at det er mensen som kom og vasket bort spira mi <3 

 

Lykke til med svangerskapet alle flotte gravide damer der ute, dere går verdens beste tid i møte med uforglemmelige opplevelser <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anemona skrev:

Så utrolig morsomt med såå mange fine tester! Gratulerer til alle sammen!

Reese: jeg har fått det for meg at det er nokså vanlig å blø i svangerskap, uavhengig av om man har gjort det før eller ei. Så jeg håper for deg 😊

Tatt i dag på "second morning urine" og syns jeg ser en svak strek. Hva tenker dere? 

 

20170825_134829.jpg

Detta blir ein IKM gruppe med GRAVID :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No dei siste 3 timane har det vert mykje murringer og det murrer slik at jeg føler meg tisse nødig konstant.

Kva kan det være ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Jeg hopper inn her 😊 

Så moro med positive tester på siden her! Selv er jeg 14 dpo. men har ikke turt å ta test enda. Tidligere har jeg vært 6 uker på overtid, så jeg tok da test som viste negativ, og mensen kom dagen etterpå 🙄 

Vel, denne gangen har jeg egentlig ikke hatt trua på at jeg kan være gravid. Men kroppen min sier noe annet enn den har gjort tidligere. Nå har jeg hatt brun utflod i snart to uker, jeg er trøtt, har mensenmurringer og vondt i ryggen til en hver tid. Greia er at jeg er så redd for å la meg lure av innbilninger igjen. Jeg blir også så veldig lei meg om testen blir negativ, så jeg gruer meg skikkelig for å ta en test. Har så lyst å se to streker på pinnen, slik som dere vakre over her 😍 Men jeg vil også være sikker på at dette ikke er noe jeg bare innbiller meg atter en gang! 

Vil dere komme med innspill og litt ekstra mot til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hunsomlurerpåting skrev:

Hei dere! Jeg hopper inn her 😊 

Så moro med positive tester på siden her! Selv er jeg 14 dpo. men har ikke turt å ta test enda. Tidligere har jeg vært 6 uker på overtid, så jeg tok da test som viste negativ, og mensen kom dagen etterpå 🙄 

Vel, denne gangen har jeg egentlig ikke hatt trua på at jeg kan være gravid. Men kroppen min sier noe annet enn den har gjort tidligere. Nå har jeg hatt brun utflod i snart to uker, jeg er trøtt, har mensenmurringer og vondt i ryggen til en hver tid. Greia er at jeg er så redd for å la meg lure av innbilninger igjen. Jeg blir også så veldig lei meg om testen blir negativ, så jeg gruer meg skikkelig for å ta en test. Har så lyst å se to streker på pinnen, slik som dere vakre over her 😍 Men jeg vil også være sikker på at dette ikke er noe jeg bare innbiller meg atter en gang! 

Vil dere komme med innspill og litt ekstra mot til meg?

Vis du er 14 dager så ville jeg testa i dag. Et vel bedre å vite enn å lure og håpe. Og denne gruppa fylles jo opp av positive tester.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For svakt til over ikm? Hatt blødninger lik mens, men uten smerter og klumper. Testet negativt på ikm dagen. 

IMG_2172.JPG

IMG_2173.JPG

IMG_2176.JPG

IMG_2192.JPG

Anonymkode: a6bb7...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Korleis går det ?

Helt ærlig så vet jeg ikke. Det har ikke stoppet, men kommer ikke noe i do lenger. Har bare et papir fra dorullen i trusa og det kommer svake blodspor der og litt etter at jeg har tørket meg. Det virker ikke ut som vanlig mens faktisk selv om det var mye blod tidligere i dag. I morges var det mye hvit utflod før blødningene startet.. jeg pleier å få ganske kraftig mens med en gang, sånn at jeg kan se hinner og levret blod, men det som har vært i dag har bare vært rødt og friskt. Vil tippe toralt sett ca 2 spiseskjeer.. men har også unormalt kraftige murringer i mage og rygg😏

Det kommer vel som en foss i kveld eller i morgen tidlig tenker jeg. Skal i  vertfall ikke være optimistisk! Kjenner meg oppblåst og med hodeverk, og tisser ofte, typisk tidlig svangerskap.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også vil jeg mye heller at det skal g galt nå enn senere. Det er knalltøft å miste, til om man bare kommer til uke 6..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...