Gå til innhold

Ikm uke 35 ✳


AkkMa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, Anemona skrev:

Mandys: har testene dine tatt seg opp? :) jeg har ikke giddet å poste bilde ettersom jeg kun fant tester for 2 dager og den ene var så svak at man ikke så streken på bilde engang! Håper du har sterke og fine tester og kan føle deg trygg :)

Ja, de har blitt litt sterkere! Men testet ikke i dag. Tenkte å teste i morgen ☺️ Men har ikke vært like sterke som teststreken ennå! hva med deg? Håper dine har blitt og blir sterke ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, Iram92 skrev:

Ikm ca 2 september :) 

endelig i gang med prøving etter SA og depresjoner i desember ❤️ 

Gratulerer med ny spire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Iram92 skrev:

Ikm ca 2 september :) 

endelig i gang med prøving etter SA og depresjoner i desember ❤️ 

Åh! Så fint ☺️ velkommen! Har du testet noe ennå? ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh! Sendte mannen ut for å sjekke om testene hadde kommet i posten. Løp på do og fylte en beholder til han kom tilbake. Har vært litt engstelig de siste dagene, fordi jeg ikke synes streken har blitt så innmari sterk. Er 21dpo idag og 5+1. Testet og fikk sååå sterk strek, den kom opp med en gang og bare lyste mot meg 😍 Sterkere enn kontrollstrken! Jippi! Det var så god følelse!

 

IMG_6960.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med folk? 

Litt spent på hvem som hsr fått positive tester her så fint om dere skriver dere på lista :-)

 

Positiv test - forløpig termin 10 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, jeg oppretta gruppa og dro på ferie 😴 Har så ustabilt nett at jeg ikke har klart å følge med. Men har med noen tester, og tror jeg kan slå fast at det ikke funka denne måneden heller. 😥 Ikm i morgen eller søndag, men kritthvite tester og det kjennes veldig som om tr er på vei. Er bare 10 dpo i dag, men hvis sykluslengden er 30 dager stemmer det at ikm er imorra. Og da er lutealfasen litt kort også. 😐 Kjenner jeg blir helt sprø av dette. Går rett i kjelleren hver gang det ikke funker, så burde kanskje ta en pause neste mnd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AkkMa skrev:

Sorry, jeg oppretta gruppa og dro på ferie 😴 Har så ustabilt nett at jeg ikke har klart å følge med. Men har med noen tester, og tror jeg kan slå fast at det ikke funka denne måneden heller. 😥 Ikm i morgen eller søndag, men kritthvite tester og det kjennes veldig som om tr er på vei. Er bare 10 dpo i dag, men hvis sykluslengden er 30 dager stemmer det at ikm er imorra. Og da er lutealfasen litt kort også. 😐 Kjenner jeg blir helt sprø av dette. Går rett i kjelleren hver gang det ikke funker, så burde kanskje ta en pause neste mnd. 

Hei Du! 

Jeg har holdt meg borte fra forum i sommer. Utrolig trist å se deg her!! Deg og andre kjente dessverre :(

Vi begynte med IVF i mai. Føles mye bedre ut, selv om det ikke gikk på første forsøk, men nå skjer det iallefall NOE!  Har du vurdert å søke hjelp?

Sender en klem til deg og andre det ikke klaffet for ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Sofapute skrev:

Hei Du! 

Jeg har holdt meg borte fra forum i sommer. Utrolig trist å se deg her!! Deg og andre kjente dessverre :(

Vi begynte med IVF i mai. Føles mye bedre ut, selv om det ikke gikk på første forsøk, men nå skjer det iallefall NOE!  Har du vurdert å søke hjelp?

Sender en klem til deg og andre det ikke klaffet for ❤

I like måte, på en måte.. 😅 takk for hyggelig melding! Vi har vært innom Fertilitetssenteret i Oslo, og avtalt at hvis det ikke har skjedd noe innen desember, så iverksettes tiltak. Og det hjelper litt å vite at det er mer å prøve, hvis det ikke funker innen den tid. Skjønner veldig godt at det føles bedre å gjøre NOE! 😊 Så skjer det liksom *noe*. Så spennende for dere. Håper inderlig det går veien om ikke så lenge! Sender en klem tilbake, både til deg og dere andre som fortsatt prøver.. Og - nå har ikke tr kommet enda, så det er fortsatt et ørlite håp, men orker ikke bli for spent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Vivilblifler skrev:

Oh shit..... ser dere? Eller har øynene mine blitt gale?

IMG_2458.JPG

IMG_2467.JPG

IMG_2493.JPG

Ser noe på de 2 nederste.. min første clearblue var lik din her.. og er 4+5 i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...