Gå til innhold

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Reese skrev:

Så flott PCO-prøver :D glad på dine vegne, da er det bare å ønske lykke til med testing i morgen :D Håååper du får to streker!!!

Gratulerer så mye Minera, ser streken din uten å myse og soome. Når blir termin??

Selv sitter jeg å kjenner jeg på mensmurringer.. kan nesten ikke vente med å teste i morgen, men det skjer ikke fra morgenen av..

Har sagt høyt til meg selv i dag at jeg er skråsikker på at jeg er gravid, håper ikke jeg dummer meg helt ut nå :P 

Kam jeg spørre hvor gamle dere er?

Jeg er 28. Hva med deg? ☺️

Så spennende! Spent på å høre/se resultatet! 

Fortsetter under...

4 minutter siden, Mandys skrev:

Jeg er 28. Hva med deg? ☺️

Så spennende! Spent på å høre/se resultatet! 

30 akkurat :D

Det er jeg også.. lurer på om jeg lurer meg selv nå, har jo ingen anelse. En uke siden eggløsningen i dag og vet at jeg bør få strek i morgen om det er en liten en på vei...

9 timer siden, Reese skrev:

Det er sunt å være engstelig når man ikke vet hva som skjer ;) 

Nja, vet ikke helt hva jeg tenker jeg. Et sted inni hodet mitt diskuterer vilt om hvordan jeg i alle dager skal takle dette om jeg faktisk har rett, noe jeg helt ærlig tror jeg har. Men jeg vet også at kroppen kan lure en til å tro det. Det som gjør at jeg mistenker noe lenge før jeg kan se det på en test er at jeg har fått løs mage (sorry altså). Jeg begynte å tempe i Mai2014, ta tok jeg ut spiralen og vi begynte å snakke om å få en til. Av legen fikk jeg anbefalt å hoppe over en syklus slik at kroppen fikk bygget opp en god nok hinne inni der (er mulig noe de sier fordi at med spiral så får ikke kroppen gjort en god jobb mens man har den). 

Jeg ble gravid i slutten av juni14 og noterte meg i FF charten at magen var løs.

Jeg mistet den gangen og kroppen slet i mange mnd med å stabilisere seg etter cytotec kur. Ble gravid igjen på julaften14 og norterte ned den gangen også at magen var løs (sliter sjeldent med magen om jeg ikke er gravid)

Vi skulle prøve på to tette og ble gravid april16. Noterte også den gang at magen var på tur... 

Så; jeg har ikke så mye å sammenligne med da jeg ikke har hatt så mange sykluser å sammenligne med der jeg har tatt notater. Og jeg føler meg helt normal, bare med en urolig mage og en stemme i hodet som sier at dette er reelt!

Det skal bli artig å se om det stemmer :P Mannen min får vel hetta.. Vi har stort sett brukt kondom og planlagt prøving fra Mai18, men akkurat sist uke var vi vel så langt inne i drømmeland og hoppet over tanken på hva en liten "sjappis" kan resultere i..

Jeg så aldri denne!

Utrolig spennende hva kroppen får til :-D Blir også spennende å se resultatet! Kjenner jeg er veldig spent på dine/deres vegne :strix:

1 minutt siden, Mandys skrev:

Jeg så aldri denne!

Utrolig spennende hva kroppen får til :-D Blir også spennende å se resultatet! Kjenner jeg er veldig spent på dine/deres vegne :strix:

haha, fort gjort ;)

Nå skal vi se da, om jeg får termin i Mai2018 heller å begynne prøvinga da :P Herlighet, hva har vi gjort?- raser gjennom hodet på meg?!? 3 barn på 2 1/2 år.. :ironi:

2 minutter siden, Reese skrev:

haha, fort gjort ;)

Nå skal vi se da, om jeg får termin i Mai2018 heller å begynne prøvinga da :P Herlighet, hva har vi gjort?- raser gjennom hodet på meg?!? 3 barn på 2 1/2 år.. :ironi:

Tjoho!! Det er jo bare fantastisk :nigo: Krysser fingrene for oss, jeg. Så kanskje vi får termin i mai hele gjengen :strix:

Annonse

3 minutter siden, Mandys skrev:

:nigo: Jeg fikk termin 05.mai! Når har du i såfall? Mulig du har sagt det, men husker ikke akkurat nå:)

Hehe, tør ikke sjekke :P

Må få den ekstra streken først.. moren min sa alltid at man ikke måtte bake brødet før kornet var malt ;) Mulig det er ferdig bakt, men det vet jeg ikke før i morgen :D

Men litt artig da, i april i fjor hadde jeg eggløsning 9 april og skulle etter rett hatt termin 3 januar i år, men fikk termin 27 desember..  fikk et barn på 4,5 kg da, så mulig han bare var stor :P Selv er jeg bitteliten så litt av en klump å få ut..

5 minutter siden, Reese skrev:

Hehe, tør ikke sjekke :P

Må få den ekstra streken først.. moren min sa alltid at man ikke måtte bake brødet før kornet var malt ;) Mulig det er ferdig bakt, men det vet jeg ikke før i morgen :D

Men litt artig da, i april i fjor hadde jeg eggløsning 9 april og skulle etter rett hatt termin 3 januar i år, men fikk termin 27 desember..  fikk et barn på 4,5 kg da, så mulig han bare var stor :P Selv er jeg bitteliten så litt av en klump å få ut..

Ja, jeg skjønner det! Hehe. La oss bare avvente :D

Oi, såpass ja! Uff. Orker ikke å tenke så langt frem i tid ennå hehehe. Får prøve å komme meg gjennom dag for dag og prøve å nyte følelsen av å være gravid :D Mannen har plutselig begynt å lage hvert måltid og er mye flinkere hjemme enn før haha. Håper det vedvarer!

Veldig spent på testen din i morgen!! Håper du vil dele :-)

Endret av Mandys
Manglet noe
2 minutter siden, Mandys skrev:

Ja, jeg skjønner det! Hehe. La oss bare avvente :D

Oi, såpass ja! Uff. Orker ikke å tenke så langt frem i tid ennå hehehe. Får prøve å komme meg gjennom dag for dag og prøve å nyte følelsen av å være gravid :D Mannen har plutselig begynt å lage hvert måltid og er mye flinkere hjemme enn før haha. Håper det vedvarer!

Hehe, jeg tenker bare frem til morgendagen jeg, sitter her og aner ikke om jeg er gravid engang, men tenker som om jeg er det :P

Fy søren, jeg kommer til å føle meg som en kronidiot i morgen om jeg ikke er det altså, så dere får alle bare ha meg unnskyldt å tenke at jeg er her for å heie dere andre frem :D;)

Så flott at mannen din tar ekstra godt vare på deg :D selvfølgelig skal det fortsette, dere eg på en måte begge gravid! Han må ta sin del ;)

Som sagt kommer min mann til å få hjerteinfarkt, tror jeg.. alle tegn tyder på at jeg ikke er alene om kroppen min <3

19 minutter siden, minera2011 skrev:

Dagens test er enda sterkere enn i går.. 🎉🎉 er så ufattelig uvirkelig. Klarer liksom ikke helt tro det. Tenkte kjøpe inn en digital også å ta på søndag. Har ikm på mandag. Har en liggende til i morgen også 😂

1503636609679430264544.jpg

15036366364841577500263.jpg

Åhhh!!

Stas! Gratulerer så masse 😄 Har du barn fra før?

Annonse

1 time siden, minera2011 skrev:

Dagens test er enda sterkere enn i går.. 🎉🎉 er så ufattelig uvirkelig. Klarer liksom ikke helt tro det. Tenkte kjøpe inn en digital også å ta på søndag. Har ikm på mandag. Har en liggende til i morgen også 😂

1503636609679430264544.jpg

15036366364841577500263.jpg

Detta går rette vegen. HURRA

3 hours ago, minera2011 said:

Så fantastisk, så fine streker! Helt konge at de bare blir sterkere!! :) Hurra for deg!! :) 

Reese: Jeg er 27 år. Har visst om fertilitetsproblemene siden jeg var 22. Det var forsåvidt greit å vite om før vi begynte, sånn at vi slapp å prøve forgjeves alt for lenge.. Men føler jeg har et visst tidspress, gynekologen mener sjansene er best før jeg blir 30.. Vi har lyst på 3-4 barn, så det hadde vært sååå fint å bli gravid nå. :P 

Takk for alle lykkeønskninger alle sammen! Det er faktisk sjukt koselig at dere har tenkt på meg i denne perioden. Jeg aner ikke hvem dere er, men jeg får så gode vibber av dere alle sammen. Så mange gode damer der ute! Jeg unner virkelig alle her inne å bli gravide nå med en gang, og håper vi får termin i mai 2018 alle sammen. Krysser fingrene for det! :) 
Jeg har kjøpt inn tester nå, og de ligger og brenner i veska på jobb. :P Akkurat nå koser jeg meg med at vi har klart å få meg til å få EL, vil nyte det noen dager (fordi det bekrefter uansett at det nå er håp for fremtiden). Skal definitivt si  fra her når jeg har testet! :) 

Skikkelig gøy å være med i en så aktiv gruppe! Takk for at dere deler!

3 timer siden, minera2011 skrev:

Ja jeg har 2 stk :-) en gutt på 6 år og en jente på 3.5 :-)

Åhh! Så koselig!! ☺️ Da blir det stas med en lillesøster/bror ❤️

PCO-prøver, er så glad på dine vegne! Kjenner to med PCO, hun ene er uten kjæreste og jeg vet at hun er stressa for tiden. 

Jeg håper også vår/sommer 2018 blir terminåret for alle her!! Også deg!! Sender alt av varme tanker og festestøv Hehe 😄

Jeg testet igjen i dag, har testet på morgenurin, men får sååå svake streker av det. Har vært stressa pga det! Men urin nummer to idag er mye mørkere fant jeg ut! Så nå krysser jeg fingrene for at klumpen klamrer seg fast 😅

3 minutter siden, Pco-prøver skrev:

Så fantastisk, så fine streker! Helt konge at de bare blir sterkere!! :) Hurra for deg!! :) 

Reese: Jeg er 27 år. Har visst om fertilitetsproblemene siden jeg var 22. Det var forsåvidt greit å vite om før vi begynte, sånn at vi slapp å prøve forgjeves alt for lenge.. Men føler jeg har et visst tidspress, gynekologen mener sjansene er best før jeg blir 30.. Vi har lyst på 3-4 barn, så det hadde vært sååå fint å bli gravid nå. :P 

Takk for alle lykkeønskninger alle sammen! Det er faktisk sjukt koselig at dere har tenkt på meg i denne perioden. Jeg aner ikke hvem dere er, men jeg får så gode vibber av dere alle sammen. Så mange gode damer der ute! Jeg unner virkelig alle her inne å bli gravide nå med en gang, og håper vi får termin i mai 2018 alle sammen. Krysser fingrene for det! :) 
Jeg har kjøpt inn tester nå, og de ligger og brenner i veska på jobb. :P Akkurat nå koser jeg meg med at vi har klart å få meg til å få EL, vil nyte det noen dager (fordi det bekrefter uansett at det nå er håp for fremtiden). Skal definitivt si  fra her når jeg har testet! :) 

Skikkelig gøy å være med i en så aktiv gruppe! Takk for at dere deler!

Så rart det er egentlig og så forskjellige vi er, og veldig så urettferdig fordelt. Der er du 27 år og vet du har problemer med eggløsningen, mens her på min side så får jeg eggløsning bare jeg ser mannen i boxeren..  Faktisk veldig urettferdig!

Jeg har en nabo som er i midten av de tyve, jeg vet de prøvde iherdig, men pga manglene eggløsning ble det ikke noe. Så tror jeg hun fikk Crinone?!? (aner ikke hva det heter)  så satt den på første forsøk og hun fødte en gutt i år :)

Jeg holder med deg i det at du skal være glad for eggløsningen nå :D Det er jo et bevis på at du er fertil i vertfall :D 

Men testet ikke du positivt sist mnd? da må du ha hatt el da også?

Selv er jeg kommet til 8 dpo! Har ikke testet enda, men jeg skal om en times tid! Har mine to små som må sovne først, for selv om det kommer en skygge og ikke som noen overraskelse, så tror jeg at jeg blir sjokkert likevel om det skulle stemme.

Det må stemme. Jeg våknet opp i dag med tidenes fyllekule hodet. Kjenner det enda men ikke så voldsomt som da vi sto opp i dag.. men jeg har ikke drukket :P

Vi får se, skal oppdatere forløpende ;):P

Nei og nei, jeg har begynt å blø...da var det ikke meningen :(  Da blir lutealfasen min for kort til at kroppen registrerer at det er noen der.. Har testet fordet om, får måtte se om jeg hadde rett i dag 8 dager etter eggløsningen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...