Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #126 Skrevet 11. mars 2017 En liten ting til. Jeg er gravid. Skal jeg ringe direkte til konen og fortelle, eller til loverboy? Hehehe nå MÅÅÅ du gi deg trollmor! 😂 God natt! Anonymous poster hash: 57edb...5cd
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #127 Skrevet 11. mars 2017 Ja visst finnes det mange kvinner som elsker rå, uhemmet sex! Jeg er en av de! Men jeg velger å ha det med menn som ikke er i forhold. Det gjør jeg fordi jeg fortjener bedre enn å være nettopp en tømmestasjon for en gift mann😜 Jeg ser ikke noe positivt ved å holde på med en type som er for feig til å forlate sin partner. Er han så jævlig uhappy hjemme er det bare å gå! Det er feigt å bedra partneren sin! Jeg er ikke moralens høyvokter på noen måte, men akkurat utroskap ser jeg ikke vitsen med. Og at noen gidder å holde på med en gift mann fatter jeg ikke! Det finnes haugevis med flotte, single menn! Dere burde prøve en av dem! Anonymous poster hash: 98454...d93 Hvordan vet du at de ikke er det, da...? Mange sier det du vil høre, og legger gifteringen i brystlommen. Anonymous poster hash: caf52...30a
Gjest FSMEFF Skrevet 11. mars 2017 #128 Skrevet 11. mars 2017 Har sett slike Stokke baby senger. De er så søte. Den jeg så idag koster kr 6599 men den hadde sånn himmel på. Kanskje kr 500 i avslag uten himmel. Takk og like så, drømmer
Gjest FSMEFF Skrevet 11. mars 2017 #129 Skrevet 11. mars 2017 (endret) Hvordan vet du at de ikke er det, da...? Mange sier det du vil høre, og legger gifteringen i brystlommen. Anonymous poster hash: caf52...30a Ja, slike menn finnes overtalt men det merkelige er at ingen er gift med disse. Det er kun oss elskerinner som er problemet. Jeg tror at han jeg hadde sex med må være virtuell og at jeg er veldig skrullete. Endret 11. mars 2017 av FSMEFF
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå