Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #1 Skrevet 5. mars 2017 Vi hadde et forhold for kanskje 7 år siden. Nå har jeg møtt ham på ny og det er helt tydelig at han ikke klarer holde seg unna meg. Møtte ham i høst og han klådde på meg åpenlyst og bryr seg ikke om folk ser. Dette tenner jeg på og nå er forholdet blitt veldig mye mer intenst enn det var for 7 år siden. Han liker når jeg forteller ham hva han må gjøre etc. Han er litt macho og veldig morsom og har en myk side. Han sa til meg at han kun har hatt 3-4 stk. siden sist Bare ? Han er jo gift. Men meg klarer han bare ikke holde seg unna og nå er jeg forelsket.......Vi skal reise bort for å utforske hverandre og så skal vi kalle det for forretningsreise. Vi har faktisk litt forretninger sammen, altså i form av diskusjoner. Han hjelper meg også med masse: HAn har voksne barn og de bor ikke hjemme men han er altså gift... Anonymous poster hash: a5b40...2d6 Anonymous poster hash: a5b40...2d6
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #2 Skrevet 5. mars 2017 Ok. Takk for informasjon. Føler du deg ikke bare bittelitt råtten engang? Anonymous poster hash: d677d...480
Gjest FSMEFF Skrevet 5. mars 2017 #3 Skrevet 5. mars 2017 Faktisk ikke. Jeg har vært gift selv. Min mann lå med min venninne. Forholdet var vel aldri liv laga og dermed ble det vel slik. Jeg er bare en i rekken av hans mange affærer.
Gjest FSMEFF Skrevet 5. mars 2017 #5 Skrevet 5. mars 2017 Det er ikke trist. Det som er trist er at jeg mistet min sønn. Ta dere sammen og tenk på hva som er viktig i livet fremfor å dømme.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #6 Skrevet 5. mars 2017 Patetisk. Anonymous poster hash: 8c11a...694
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #7 Skrevet 5. mars 2017 Ok. Synes du det er litt ekstra stas at han er gift? I og med at du lager en tråd her om det, uten noen form for spørsmål, og poengterer opp til flere ganger at han er gift? Anonymous poster hash: bde3c...6c6
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #8 Skrevet 5. mars 2017 Du og denne "mannen" er ikke verdt hundedritten under skoene på kona hans. At din mann var utro gjør ikke det dere driver med greit. Anonymous poster hash: 4a255...be4
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #9 Skrevet 5. mars 2017 Jeg bare fatter og begriper ikke at du ikke føler du er verdt mer😢 Tømmestasjon for en mann som aldri kommer til å forlate kona si... Selvfølgelig sier han alt han vet du vil høre så han får sex. Så drar han hjem til fruen. Jeg kan gjøre mye dumt, men det der ville jeg aldri utsatt meg selv for. Jeg fortjener så mye bedre! Anonymous poster hash: 98454...d93
Gjest FSMEFF Skrevet 5. mars 2017 #10 Skrevet 5. mars 2017 Så dersom jeg ikke stiller spørsmål - hvorfor svarer dere da?
Gjest FSMEFF Skrevet 5. mars 2017 #11 Skrevet 5. mars 2017 Jeg la ut på to ulike forum og i det ene forumet er han drittsekken mens i det andre forumet er jeg drittsekken. Dette var bare en test.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #12 Skrevet 5. mars 2017 Pernille, du er en voksen kvinne på 45/46 år. Er dette førti års krisen? Anonymous poster hash: a634f...851
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #13 Skrevet 5. mars 2017 Jeg la ut på to ulike forum og i det ene forumet er han drittsekken mens i det andre forumet er jeg drittsekken. Dette var bare en test. Hva tenker du var konklusjonen her egentlig..? Folk synes synd på deg her fordi dere begge er lavmåls? Anonymous poster hash: 18fac...1e7
Gjest FSMEFF Skrevet 5. mars 2017 #14 Skrevet 5. mars 2017 Eh, nei, hvor tok du det fra at noen synes synd på meg? Ser ingenting i denne tråden som gjør at din påstand er riktig.
Gjest FSMEFF Skrevet 5. mars 2017 #15 Skrevet 5. mars 2017 Og til svar om dette er 46 års krisen? Kanskje jeg er litt seint utvikla ifht 40 års krisen? Jeg er jo 46 år, ikke 40
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #16 Skrevet 5. mars 2017 Det er ikke trist. Det som er trist er at jeg mistet min sønn. Ta dere sammen og tenk på hva som er viktig i livet fremfor å dømme. Mistet din sønn ? Er det derfor du holder på sånn som du gjør? Anonymous poster hash: 57edb...5cd
Gjest FSMEFF Skrevet 5. mars 2017 #17 Skrevet 5. mars 2017 Tja, jeg falt vel inn i armene hans da jeg trengte det mest?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #18 Skrevet 5. mars 2017 Da forklarer det hvorfor du holder på sånn som du gjør ❤ jeg syns fortsatt det er trist, og jeg dømmer utroskap selvom det fins værre ting, som nettopp det å miste en sønn. ❤Har du snakket med en psykolog ang sønnen ? Anonymous poster hash: 57edb...5cd
Gjest FSMEFF Skrevet 5. mars 2017 #19 Skrevet 5. mars 2017 Alle dømmer utroskap som om det var det viktsigste i livet. Det er ikke det. Ja, takk, jeg har profesjonell hjelp. Har ihvertfall hatt men fant ut at ingenting hjalp. Ingenting jeg sier hjelper og ingenting andre sier hjelper.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #20 Skrevet 5. mars 2017 Jeg dømmer utroskap fordi det er en tredjepart som blir såret. Er paret swingers er det jo greit. For min del hadde jeg blitt fullstendig knust hvis mannen min var utro. Er det det du driver med? Siden du er ulykkelig og trist, så skal andre være det også? Jeg tror du holder på sånn her pga sønnen din. Du har opplevd det aller aller verste i livet. Hva med å bytte psykolog? Traumepsykolog? ❤ Anonymous poster hash: 57edb...5cd
Gjest FSMEFF Skrevet 6. mars 2017 #21 Skrevet 6. mars 2017 Nei, jeg ønsker på ingen måte å såre fordi jeg selv er sår. Nå har jeg tenkt å bryte med denne mannen da, så håper jeg at jeg klarer. Han har hatt mange utenom meg og jeg føler slett ikke at jeg er den som bør ha den største samvittigheten, jeg er ikke gift, det er det han som er/
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #22 Skrevet 6. mars 2017 Høres ut som du bearbeider en tidligere følelse av maktesløshet i forbindelse med ar din mann var utro, ved å selv være den "andre kvinnen" nå. Anonymous poster hash: 49dfc...1a7
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #23 Skrevet 7. mars 2017 Jeg bare fatter og begriper ikke at du ikke føler du er verdt mer😢 Tømmestasjon for en mann som aldri kommer til å forlate kona si... Selvfølgelig sier han alt han vet du vil høre så han får sex. Så drar han hjem til fruen. Jeg kan gjøre mye dumt, men det der ville jeg aldri utsatt meg selv for. Jeg fortjener så mye bedre! Anonymous poster hash: 98454...d93 Øhhh. Tømmestasjon for en mann som aldri vil forlate konen sin...? Har det noen gang falt deg inn at også kvinner har sex fordi det er DEILIG, ikke fordi det bør gjøres for å bli gift? Uforpliktende sex er vel like fint for kvinner som for menn. Du skjønner, det finnes en type kvinner som liker sex. Rå, uhemmet og lystbetont sex. Med menn som vet å behandle en kvinne. Som ikke tenker på sex som en nødvendig del av å kapre eller holde på en mann. Som ikke er en del av et romantisk forhold, bare en gøy og deilig aktivitet. Er det ikke forkastelig?! 😝 Anonymous poster hash: ed00c...1aa
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #25 Skrevet 7. mars 2017 Høres ut som du bearbeider en tidligere følelse av maktesløshet i forbindelse med ar din mann var utro, ved å selv være den "andre kvinnen" nå. Anonymous poster hash: 49dfc...1a7 😳 Hobby-psykolog much? Snurp inn det lilla skjerfet ditt og gå på mindfullness-tur til Hellas og dans ut din egen maktesløshet selv, du, i stedet for å bable ut om ting du tror du har greie på. Anonymous poster hash: ed00c...1aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå