Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #51 Skrevet 9. mars 2017 Dette er helt useriøst"Ingen i denne verden kan misfostå at jeg mistet min sønn! Jeg skal gå videre med dette, for dette er jo helt hinsides! Jeg mistet min sønn er det samme som jeg tapte omsorgsrett!!!! Dere må jo være helt fraværende!!!! I tillegg blir jeg beskylt for å være full, paranoid! Det er det jo dere som er!!!!! Jeg har beklaget og jeg har forklart hvorfor det ble en misforståelse. Jeg har vært flere år på dette forumet, og har ofte sett at damer snakker om at de ikke orker skillsmisse fordi de da mister barnet, kvinner som sier i ettertid at det er grusomt å ha mistet barnet osv. Helt enig i at det er feil bruk av miste, men det brukes altså innimellom her, spesielt når man samtidig snakker om skillsmisse, derav misforståelsen. Når jeg trodde du hadde mistet samvær med din sønn og du dermed skulle rapportere meg, da kan du kanskje forstå at jeg spurte om du var full eller paranoid? For om det var slik det lå an så var din reaksjon en overreaksjon. Men saken er selvfølgelig en helt annen når du har mistet sønnen din fordi han døde! Det var på ingen måte meningen å såre deg! Jeg beklager det igjen, og jeg beklager om misforståelsen har gjort at du har fått det verre. Jeg har en nær venninne som også har barn som har dødd, så jeg vet hvor tøft det er - og det er derfor jeg anbefaler deg å gå til en traumepsykolog. Anonymous poster hash: 2905a...816
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #52 Skrevet 9. mars 2017 Dere ser på å miste omorsgrett som om det er det samme som å miste en sønn??? Jeg skal ha debatt!!!!!! Dette er alvorlig! Der er jeg helt enig med deg! Å miste sin sønn/datter betyr at barnet ikke lenger lever! Kondolerer! Anonymous poster hash: 9ab1a...15d
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #53 Skrevet 9. mars 2017 Ja.. "å miste min sønn" kan misforstås i den settingen du la opp til. Jeg har fulgt tråden, men ikke kommentert før. Jeg antok at du refererte til mistet som i død, men ser at det lett kan misforstås i settingen. Jeg kondolerer ditt tap, ingen burde oppleve sitt barns bortgang. Men det gir det uansett ingen rett til å påføre andre smerte. Uavhengig av din sønns bortgang, så er oppførselen din og din elskers patetisk og forkastelig, så sant det ikke er greit for din elskers kone at han ligger rundt. Jeg tror at du lyver og troller. Fordi historien din er usammenhengende. Du slenger inn informasjon som skal få folk til å bli sinte på deg og reagere med moralsk pekefinger, så plutselig er du offer, så er du angrende og så er du plutselig ute etter å provosere igjen, for så å ta på deg offerrolle og drive rapportering av brukere som misforstår det du skriver. Du er inkonsekvent og usammenhengende. Og jeg tror du kjeder deg. Skulle det være en sann historie bak denne triste tråden, foreslår jeg at du søker hjelp. For det trenger du tydeligvis, på flere plan. Ingen som har det bra med seg selv, holder på sånn.. Anonymous poster hash: e9ed0...583
Gjest FSMEFF Skrevet 9. mars 2017 #54 Skrevet 9. mars 2017 Anonymous poster hash: 9ab1a...15d Takk Jeg kan ikke forstå at å miste min sønn er likestillt med at en sønn/datter må gå til sin far/mor Jeg skal sortere imorgen - temker at jeg tar dette til Skavland selv om det er tøft. En slik samenlikning finner jeg meg ikke i.
Gjest FSMEFF Skrevet 9. mars 2017 #55 Skrevet 9. mars 2017 Skrevet 05 March 2017 - 22:43 Jeg la ut på to ulike forum og i det ene forumet er han drittsekken mens i det andre forumet er jeg drittsekken. Dette var bare en test. Jrg ønsket å teste dere: se tidligere tråd. Ingen av dere kondolerte for mitt tap av sønn.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #56 Skrevet 9. mars 2017 Dette er helt useriøst"Ingen i denne verden kan misfostå at jeg mistet min sønn! Jeg skal gå videre med dette, for dette er jo helt hinsides! Jeg mistet min sønn er det samme som jeg tapte omsorgsrett!!!! Dere må jo være helt fraværende!!!! I tillegg blir jeg beskylt for å være full, paranoid! Det er det jo dere som er!!!!! Gå videre med hva hvor???? Du er jo helt skrullete, tror nok du troller litt vel mye nå Anonymous poster hash: e9fe3...dc1
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #58 Skrevet 9. mars 2017 Skrevet 05 March 2017 - 22:43 Jeg la ut på to ulike forum og i det ene forumet er han drittsekken mens i det andre forumet er jeg drittsekken. Dette var bare en test. Jrg ønsket å teste dere: se tidligere tråd. Ingen av dere kondolerte for mitt tap av sønn. Her er det faktisk du som troller! Så snart jeg forstod at sønnen din har dødd skrev jeg at jeg beklager ditt tap. Etter at det ble tydelig at du har mistet sønnen din som du har så har flere kondolert. Men seriøst - er du troll, eller har du virkelig mistet sønnen din? Uansett så gir svarene du gir her inne et inntrykk av at du ikke er helt stabil. Så er det sant at du har mistet sønnen din, at du ikke troller om det, da håper jeg du gjør som du har fått anbefalt, at du oppsøker traumepsykolog. Om dette er sant, så er det ikke til ditt beste å starte tråder for å teste andre, når det er tydelig at du gjør det fordi du ønsker spesiellt reaksjoner. Hvis dette er en reell situasjon så anbefaler jeg deg å ikke være særlig på dette forumet fremover, for det virker som om måten du bruker forumet på er destruktiv og negativ for deg. Anonymous poster hash: 2905a...816
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #59 Skrevet 9. mars 2017 Hehe, right back at you. Jeg traff spikeren på hodet med mine beskrivelse av deg. Om du pirket borti sannheten, vet vel jeg lite om all den tid du svarer hi, som ikke er meg. Men jeg har møtt mange nok hobbypsykologer til å gjenkjenne en når de skriver her inne. Anonymous poster hash: ed00c...1aa Unnskyld meg. Jeg har bare skrevet den ene komentaren : oi! .. Snakk om å være aggressiv! Anonymous poster hash: 57edb...5cd
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #60 Skrevet 9. mars 2017 trådstarter her, vi hadde passionate sex igår. Begge to er uten forpliktelser. Herlig. Ønsker sex med gift mann så jeg slipper kjønnssykdommer som single menn drar med. Samtidig er gifte menn de beste i senga! Noe galt i det? De er lei av konene sine og selv om det ikke blir oss, har jeg fortsatt god sex inntil den rette dukker opp! Vinn, vinn for begge! Jeg skjønner ikke helt hva du driver med 🤔 Hva er vitsen med å gni det oppi trynet vårt: haha! Det digg å være sammen med gifte menn! De er lei konene sine bla bla bla.. Så vi gifte damene her inne skal bli usikre på oss selv og lure på om du har deg med mennene våre ? Er det det du prøver på? 🤔 Er du så bitter og hevnlysten at du prøver å skape uro og bråk? Jeg tror du bare har det i snakketøyet. Jeg tror du sitter alene hjemme hver kveld og er såret Anonymous poster hash: 57edb...5cd
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #61 Skrevet 9. mars 2017 Skrevet 05 March 2017 - 22:43 Jeg la ut på to ulike forum og i det ene forumet er han drittsekken mens i det andre forumet er jeg drittsekken. Dette var bare en test. Jrg ønsket å teste dere: se tidligere tråd. Ingen av dere kondolerte for mitt tap av sønn. Nå må du ta deg sammen ! Jeg var raus og alright med deg , sjekk ca 6 innlegg, og prøvde å hjelpe deg mtp sønnen din. Det var hjerter og gode ord. Det var en annen tråd om det å si KONDOLERER her inne. Mange var enige om at det er flere måter å si kondolerer på. Logg deg av internett! Kom deg til en psykolog og orden på deg selv ❤❤❤❤❤❤ Anonymous poster hash: 57edb...5cd
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #62 Skrevet 9. mars 2017 Er det slik at dere har mistet deres sønn bare fordi dere mistet omsorg???? Hva er dette for noe????? Jeg skjønte med engang at sønnen din er død. ❤ Anonymous poster hash: 57edb...5cd
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #63 Skrevet 9. mars 2017 trådstarter her, vi hadde passionate sex igår. Begge to er uten forpliktelser. Herlig. Ønsker sex med gift mann så jeg slipper kjønnssykdommer som single menn drar med. Samtidig er gifte menn de beste i senga! Noe galt i det? De er lei av konene sine og selv om det ikke blir oss, har jeg fortsatt god sex inntil den rette dukker opp! Vinn, vinn for begge! Passionate sex, faktisk 😂 Kjekt for dere, kjipt for kona, men hvorfor trenger du å fortelle oss om det? Anonymous poster hash: 528bb...136
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #64 Skrevet 9. mars 2017 Hahaha😂 Takk for underholdningen😂 Anonymous poster hash: 752e8...579
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #65 Skrevet 9. mars 2017 Pleier ikke dømme folk, Vertfall ikke folk jeg ikke kjenner... men deg klarer jeg ganske fort å konkludere med at ikke har særlig mye mellom ørene. 🤢 Anonymous poster hash: 2c259...db7
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 9. mars 2017 #66 Skrevet 9. mars 2017 Mulig jeg er ufin nå, har skumlest tråden nedover. Men hva har din sønns død med at du er utro med en gift mann? Og hvem bryr seg egentlig om at du har sex med en gift mann?? Du er ikke alene som har det. Dette virker jo bare beyond weird :-P
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #67 Skrevet 9. mars 2017 Å så hun har mistet omsorgsretten? Ok......Nei, jeg skjønner at noe skurrer her :-D Nei, hun påstår at sønnen døde. Om det er sant er det tragisk. Men ingen tvil om at denne personen trenger hjelp - enten det er virkelig eller om det er trolling. Jeg håper hun kommer seg av nettet og søker hjelp! Anonymous poster hash: 2905a...816
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #68 Skrevet 9. mars 2017 Å så hun har mistet omsorgsretten? Ok......Nei, jeg skjønner at noe skurrer her :-D Nei. Sønnen døde, men noen misforstod dessverre på måten hun skrev på og trodde hun hadde mistet omsorgen. De beklaget da det ble oppklart, men det var ikke godt nok og hun kom til å ta det til Skavland, som om han er en slags domstol... Anonymous poster hash: 528bb...136
Gjest Skrevet 9. mars 2017 #69 Skrevet 9. mars 2017 Innlegget er moderert grunnet personangrep, samt svar til dette. Mod K. Taylor
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #70 Skrevet 9. mars 2017 Si fra hvis du kommer på Skavland da HI😂 Da skal jeg faktisk vurdere å se på🙈😂 Anonymous poster hash: 752e8...579
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #72 Skrevet 10. mars 2017 Øhhh. Tømmestasjon for en mann som aldri vil forlate konen sin...? Har det noen gang falt deg inn at også kvinner har sex fordi det er DEILIG, ikke fordi det bør gjøres for å bli gift? Uforpliktende sex er vel like fint for kvinner som for menn. Du skjønner, det finnes en type kvinner som liker sex. Rå, uhemmet og lystbetont sex. Med menn som vet å behandle en kvinne. Som ikke tenker på sex som en nødvendig del av å kapre eller holde på en mann. Som ikke er en del av et romantisk forhold, bare en gøy og deilig aktivitet. Er det ikke forkastelig?! Anonymous poster hash: ed00c...1aa Med menn som vet å behandle en kvinne? Virkelig! Siden han er gift har han lovet konen troskap. Da har han egentlig bare to valg. Troskap eller skilsmisse. Men han synes åpenbart ikke at du er verdt et samlivsbrudd... Du har helt rett i at det finnes kvinner som liker sex. Som liker sex med ektefellen sin, samboeren sin, kjæresten sin, bekjente eller fremmede som IKKE ER OPPTATT. Du derimot liker sex med en mann som bedrar konen. Anonymous poster hash: 752e6...cd4
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #73 Skrevet 10. mars 2017 Mulig jeg er ufin nå, har skumlest tråden nedover. Men hva har din sønns død med at du er utro med en gift mann? Og hvem bryr seg egentlig om at du har sex med en gift mann?? Du er ikke alene som har det. Dette virker jo bare beyond weird :-P Må signere Kari Mari. Man kan ikke bruke fæl oppvekst, barnedød, dysfunksjonelt forhold og andre ting som unnskyldning for at man oppfører seg som en dritt og hoverer enda ved å insinuere at konene er kjedelige, menn er lei av dem, men HUN er guds gave til mannfolk. Anonymous poster hash: e76d1...307
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #74 Skrevet 10. mars 2017 Med menn som vet å behandle en kvinne? Virkelig! Siden han er gift har han lovet konen troskap. Da har han egentlig bare to valg. Troskap eller skilsmisse. Men han synes åpenbart ikke at du er verdt et samlivsbrudd... Du har helt rett i at det finnes kvinner som liker sex. Som liker sex med ektefellen sin, samboeren sin, kjæresten sin, bekjente eller fremmede som IKKE ER OPPTATT. Du derimot liker sex med en mann som bedrar konen. Anonymous poster hash: 752e6...cd4 Det som er usympatisk ved HI er at hun setter deilig sex og forpliktende forhold mot hverandre og antyder at man ikke kan ha deilig uhemmet sex hvis man er i et forhold. Ja, det finnes kvinner som liker sex, jeg er en av dem. Likevel har jeg aldri havnet i en situasjon der jeg hadde forhold til en gift mann og skrøt av det. Og sex er best med dem som er gift? For noe piss... Er man dårlig i senga, så er man det. Det har ingenting med om man er gift, samboer eller singel å gjøre. Men artig med litt trolling iblant, det skal du ha HI. Anonymous poster hash: e76d1...307
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #75 Skrevet 10. mars 2017 Det som er usympatisk ved HI er at hun setter deilig sex og forpliktende forhold mot hverandre og antyder at man ikke kan ha deilig uhemmet sex hvis man er i et forhold. Ja, det finnes kvinner som liker sex, jeg er en av dem. Likevel har jeg aldri havnet i en situasjon der jeg hadde forhold til en gift mann og skrøt av det. Og sex er best med dem som er gift? For noe piss... Er man dårlig i senga, så er man det. Det har ingenting med om man er gift, samboer eller singel å gjøre. Men artig med litt trolling iblant, det skal du ha HI. Anonymous poster hash: e76d1...307 Ikke helt enig i den. Sex er best med sterke følelser i bildet. Ja jeg har prøvd begge deler, men opptatte menn? Nei takk! Anonymous poster hash: 47569...5ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå