Gjest FSMEFF Skrevet 10. mars 2017 #101 Skrevet 10. mars 2017 Jeg dømmer utroskap fordi det er en tredjepart som blir såret. Er paret swingers er det jo greit. For min del hadde jeg blitt fullstendig knust hvis mannen min var utro. Er det det du driver med? Siden du er ulykkelig og trist, så skal andre være det også? Jeg tror du holder på sånn her pga sønnen din. Du har opplevd det aller aller verste i livet. Hva med å bytte psykolog? Traumepsykolog? ❤ Anonymous poster hash: 57edb...5cd Hallo? Tror du at alle som har sex med en gift mann har mistet sin sønn? Skal alle som har sex med en gift mann bli henvendt til traumepsykologi? Eller mener du at det kun er meg som trenger det? Jeg har mitt jeg holder på med og som hjelper meg!
Gjest FSMEFF Skrevet 10. mars 2017 #102 Skrevet 10. mars 2017 Det at det finnes gravide her inne gir meg faktisk håp for fremtiden. Jeg har selv vært gravid men min sønn som var min førstefødte døde i utlandet ifjor! Denne mannen som jeg hadde et forhold til lenge før dette skjedde, kom på banen igjen. Det kan godt hende han ikke vil gifte seg med meg. Tror dere jeg bryr meg om det? Har noen av dere giddet spørre meg om jeg ønsker å gifte meg med ham? Kan ikke se at dere har spurt om det! HVorfor skal jeg ta hetsen for at han er utro? Jeg er singel! Merkelig forum dette.
Gjest FSMEFF Skrevet 10. mars 2017 #103 Skrevet 10. mars 2017 Jeg bare fatter og begriper ikke at du ikke føler du er verdt mer Tømmestasjon for en mann som aldri kommer til å forlate kona si... Selvfølgelig sier han alt han vet du vil høre så han får sex. Så drar han hjem til fruen. Jeg kan gjøre mye dumt, men det der ville jeg aldri utsatt meg selv for. Jeg fortjener så mye bedre! Anonymous poster hash: 98454...d93 Hvrodan vet du at du ikke ville ha utsatt deg for dette dersom du var i ditt livs verste mareritt?
Gjest FSMEFF Skrevet 10. mars 2017 #104 Skrevet 10. mars 2017 Hvorfor ikke la tråden dø ut av seg selv da, i stedet for å dytte tråden din på nytt og på nytt? Anonymous poster hash: e9fe3...dc1 Dør den ut av seg selv når det kommer stadige kommentarer?
Gjest FSMEFF Skrevet 11. mars 2017 #105 Skrevet 11. mars 2017 Jeg har aldri ne At du betegner sex som å være "en tømmestasjon" tilsier noe helt annet enn samtykkende, deilig sex mellom to mennesker. Mange gifte menn får lov til å ligge med andre kvinner, mange kvinner tenner på å dele sin mann med andre, mange menn tenner på å dele sin kvinne med andre menn. Hvorfor skulle akkurat sex mellom kvinner og en gift mann være "tømmestasjon-materiale"?Du er full av fordommer, tenker jeg.Anonymous poster hash: ed00c...1aa [/acrony Vi elskerinner er visst tømmestasjon for dere gifte kvinner? Er det slik å forstå?
Gjest FSMEFF Skrevet 11. mars 2017 #106 Skrevet 11. mars 2017 Jeg har ikke hatt tid til å svare dere alle men jeg jobber med saken.
Gjest FSMEFF Skrevet 11. mars 2017 #107 Skrevet 11. mars 2017 Ok. Synes du det er litt ekstra stas at han er gift? I og med at du lager en tråd her om det, uten noen form for spørsmål, og poengterer opp til flere ganger at han er gift? Anonymous poster hash: bde3c...6c6 Neida, jeg synes ikke at det er ekstra stas. Det at han er gift kom litt for mange ganger med....Jeg kopierte en annen tråd og var litt uheldig i redigeringen.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #108 Skrevet 11. mars 2017 Hallo? Tror du at alle som har sex med en gift mann har mistet sin sønn? Skal alle som har sex med en gift mann bli henvendt til traumepsykologi? Eller mener du at det kun er meg som trenger det? Jeg har mitt jeg holder på med og som hjelper meg! Det er måten du oppfører deg på her inne pluss at du skryter av å pule gifte mannfolk og prøver å såre konene som er begrunnelsen for at jeg nevnte traumepsykolog. Jeg tror du trenger hjelp til å bearbeide sorgen din. Jeg sier det kun for å hjelpe deg. Og jo.. det virker som du trenger litt hjelp ❤ skulle ikke du logge deg av ? Å krangle her inne.. Anonymous poster hash: 57edb...5cd
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #109 Skrevet 11. mars 2017 Jeg har ikke hatt tid til å svare dere alle men jeg jobber med saken. Men hvorfor trenger du å svare alle her inne? Bare slutt ❤ Anonymous poster hash: 57edb...5cd
Gjest FSMEFF Skrevet 11. mars 2017 #110 Skrevet 11. mars 2017 Det er måten du oppfører deg på her inne pluss at du skryter av å pule gifte mannfolk og prøver å såre konene som er begrunnelsen for at jeg nevnte traumepsykolog. Jeg tror du trenger hjelp til å bearbeide sorgen din. Jeg sier det kun for å hjelpe deg. Og jo.. det virker som du trenger litt hjelp ❤ skulle ikke du logge deg av ? Å krangle her inne.. Anonymous poster hash: 57edb...5cd Jeg ser ingen grunn til at jeg skal logge meg av. Jeg har ombestemt meg! Jeg har ikke prøvd å såre koner her inne!
Gjest FSMEFF Skrevet 11. mars 2017 #111 Skrevet 11. mars 2017 Men hvorfor trenger du å svare alle her inne? Bare slutt ❤ Anonymous poster hash: 57edb...5cd Jeg MÅ ikke svare alle her inne men jeg ser nå behov for å gjøre det! Gjøres helt uavhengig av din mening, heldigvis!
Gjest FSMEFF Skrevet 11. mars 2017 #112 Skrevet 11. mars 2017 Dere har kalt meg for, ja, hva var det nå igjen. Kan dere gjøre meg en tjeneste og oppsummere for meg? Jeg har behov for å kaste rett tilbake til de menn som er gift og som bruker damer til tømmestasjon!
Gjest FSMEFF Skrevet 11. mars 2017 #113 Skrevet 11. mars 2017 Jeg snakker ikke om de som er i åpne forhold. Jeg snakker om menn som bedrar partneren sin. De går aldri fra sin kone, de vil bare ha i pose og sekk. Jeg fatter ikke at noen orker det. Jeg kan ikke tenke meg noe mer nedverdigende. Slutt å pålegg meg alskens karakteristikker. Jeg står for det jeg mener. Jeg fatter ikke at disse kvinnene gidder for å være helt ærlig. Det er fullt mulig å ha masse uforpliktende sex med single menn også! Anonymous poster hash: 98454...d93 Men hvem er kvinnene som er gift med disse? Disse forkastelige mennene
Gjest FSMEFF Skrevet 11. mars 2017 #114 Skrevet 11. mars 2017 Alle har en fantastisk mann. Jeg ønsket sex med en av disse menn som er så fantastiske. Er det så rart? Jo mer dere skryter av mannen deres, jo mer får jeg lyst på ham liksom. blir som en CV?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #115 Skrevet 11. mars 2017 Menn eller kvinner som velger å være utro,elsker IKKE kona eller mannen sin. "Kona er viktig for han,ikke du", ja kona er kanskje viktig ift økonomi,intet annet. Kona til den utro mannen blir like mye en tømmestasjon som elskerinnen blir,de gangene de har sex. Anonymous poster hash: 71cb0...9bc
Gjest FSMEFF Skrevet 11. mars 2017 #116 Skrevet 11. mars 2017 Sjekk denne tråden her: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144314408-utro-mennkvinner-i-flotte-forhold/ Her er det ei som legger ut samme problematikk som meg. Hun får ikke slik hets. Jeg fikk hets fordi jeg var en av dem som var denne "kvinnen". Hun her får ikke hets for ikke å avsløre til sine venner at mannen/kvinnen er utro. Hun får heller ikke hets for å ha lagt ut dette på et forum hvor folk venter barn, Det er samme forum. Det som var rart med dette er at når jeg prater med folk som kjenner min historie så sier de;Kos deg, dette fortjener du etc. Men ikke her inne.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #117 Skrevet 11. mars 2017 Jeg ser ingen grunn til at jeg skal logge meg av. Jeg har ombestemt meg! Jeg har ikke prøvd å såre koner her inne! Jeg dævver 😂 Anonymous poster hash: 57edb...5cd
Gjest FSMEFF Skrevet 11. mars 2017 #118 Skrevet 11. mars 2017 Jeg dævver Anonymous poster hash: 57edb...5cd Hvorfor de Hvorfor det? Er det dødelig at det finnes forum hvor slik tas opp? For deg?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #119 Skrevet 11. mars 2017 Sjekk denne tråden her: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144314408-utro-mennkvinner-i-flotte-forhold/ Her er det ei som legger ut samme problematikk som meg. Hun får ikke slik hets. Jeg fikk hets fordi jeg var en av dem som var denne "kvinnen". Hun her får ikke hets for ikke å avsløre til sine venner at mannen/kvinnen er utro. Hun får heller ikke hets for å ha lagt ut dette på et forum hvor folk venter barn, Det er samme forum. Det som var rart med dette er at når jeg prater med folk som kjenner min historie så sier de;Kos deg, dette fortjener du etc. Men ikke her inne. Da konkluderer jeg med at de folkene som kjenner din historie, er like hjernedøde som deg Anonymous poster hash: e9fe3...dc1
Gjest FSMEFF Skrevet 11. mars 2017 #120 Skrevet 11. mars 2017 Da konkluderer jeg med at de folkene som kjenner din historie, er like hjernedøde som deg Anonymous poster hash: e9fe3...dc1 Det er helt riktig. De er ikke hjernedøde som meg og deg.
Gjest FSMEFF Skrevet 11. mars 2017 #121 Skrevet 11. mars 2017 Jeg er jo helt hjernedød. Ønsker meg dit sønnen min er. Hva er din forklaring?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #122 Skrevet 11. mars 2017 Hvorfor det? Er det dødelig at det finnes forum hvor slik tas opp? For deg? Jeg dævverav deg! Logg deg av. Bli frisk ❤ Anonymous poster hash: 57edb...5cd
Gjest FSMEFF Skrevet 11. mars 2017 #124 Skrevet 11. mars 2017 En liten ting til. Jeg er gravid. Skal jeg ringe direkte til konen og fortelle, eller til loverboy?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #125 Skrevet 11. mars 2017 En liten ting til. Jeg er gravid. Skal jeg ringe direkte til konen og fortelle, eller til loverboy? Gjør deg selv en tjeneste! Logg av og få hjelp. Anonymous poster hash: 752e8...579
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå