Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #26 Skrevet 7. mars 2017 Øhhh. Tømmestasjon for en mann som aldri vil forlate konen sin...? Har det noen gang falt deg inn at også kvinner har sex fordi det er DEILIG, ikke fordi det bør gjøres for å bli gift? Uforpliktende sex er vel like fint for kvinner som for menn. Du skjønner, det finnes en type kvinner som liker sex. Rå, uhemmet og lystbetont sex. Med menn som vet å behandle en kvinne. Som ikke tenker på sex som en nødvendig del av å kapre eller holde på en mann. Som ikke er en del av et romantisk forhold, bare en gøy og deilig aktivitet. Er det ikke forkastelig?! 😝 Anonymous poster hash: ed00c...1aa Ja visst finnes det mange kvinner som elsker rå, uhemmet sex! Jeg er en av de! Men jeg velger å ha det med menn som ikke er i forhold. Det gjør jeg fordi jeg fortjener bedre enn å være nettopp en tømmestasjon for en gift mann😜 Jeg ser ikke noe positivt ved å holde på med en type som er for feig til å forlate sin partner. Er han så jævlig uhappy hjemme er det bare å gå! Det er feigt å bedra partneren sin! Jeg er ikke moralens høyvokter på noen måte, men akkurat utroskap ser jeg ikke vitsen med. Og at noen gidder å holde på med en gift mann fatter jeg ikke! Det finnes haugevis med flotte, single menn! Dere burde prøve en av dem! Anonymous poster hash: 98454...d93
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #27 Skrevet 7. mars 2017 Ja visst finnes det mange kvinner som elsker rå, uhemmet sex! Jeg er en av de! Men jeg velger å ha det med menn som ikke er i forhold. Det gjør jeg fordi jeg fortjener bedre enn å være nettopp en tømmestasjon for en gift mann😜 Jeg ser ikke noe positivt ved å holde på med en type som er for feig til å forlate sin partner. Er han så jævlig uhappy hjemme er det bare å gå! Det er feigt å bedra partneren sin! Jeg er ikke moralens høyvokter på noen måte, men akkurat utroskap ser jeg ikke vitsen med. Og at noen gidder å holde på med en gift mann fatter jeg ikke! Det finnes haugevis med flotte, single menn! Dere burde prøve en av dem! Anonymous poster hash: 98454...d93 At du betegner sex som å være "en tømmestasjon" tilsier noe helt annet enn samtykkende, deilig sex mellom to mennesker. Mange gifte menn får lov til å ligge med andre kvinner, mange kvinner tenner på å dele sin mann med andre, mange menn tenner på å dele sin kvinne med andre menn. Hvorfor skulle akkurat sex mellom kvinner og en gift mann være "tømmestasjon-materiale"? Du er full av fordommer, tenker jeg. Anonymous poster hash: ed00c...1aa
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #28 Skrevet 7. mars 2017 At du betegner sex som å være "en tømmestasjon" tilsier noe helt annet enn samtykkende, deilig sex mellom to mennesker. Mange gifte menn får lov til å ligge med andre kvinner, mange kvinner tenner på å dele sin mann med andre, mange menn tenner på å dele sin kvinne med andre menn. Hvorfor skulle akkurat sex mellom kvinner og en gift mann være "tømmestasjon-materiale"? Du er full av fordommer, tenker jeg. Anonymous poster hash: ed00c...1aa For å fortsette..fant ikke redigeringsknappen.. Det er nemlig en kjempestor fordel med å ligge med gifte menn: man slipper å forholde seg til dating, masing, forelskelse og slike ting man kan risikere med single menn. Det ee mye større sjans for at en singel mann er ute etter et forhold enn en gift mann. Og når man selv er gift, passer det dårlig å ha en beiler. (Og så det er klart; jeg er ikke utro) Anonymous poster hash: ed00c...1aa
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #29 Skrevet 7. mars 2017 At du betegner sex som å være "en tømmestasjon" tilsier noe helt annet enn samtykkende, deilig sex mellom to mennesker. Mange gifte menn får lov til å ligge med andre kvinner, mange kvinner tenner på å dele sin mann med andre, mange menn tenner på å dele sin kvinne med andre menn. Hvorfor skulle akkurat sex mellom kvinner og en gift mann være "tømmestasjon-materiale"? Du er full av fordommer, tenker jeg. Anonymous poster hash: ed00c...1aa Jeg snakker ikke om de som er i åpne forhold. Jeg snakker om menn som bedrar partneren sin. De går aldri fra sin kone, de vil bare ha i pose og sekk. Jeg fatter ikke at noen orker det. Jeg kan ikke tenke meg noe mer nedverdigende. Slutt å pålegg meg alskens karakteristikker. Jeg står for det jeg mener. Jeg fatter ikke at disse kvinnene gidder for å være helt ærlig. Det er fullt mulig å ha masse uforpliktende sex med single menn også! Anonymous poster hash: 98454...d93
Gjest FSMEFF Skrevet 8. mars 2017 #30 Skrevet 8. mars 2017 (endret) trådstarter her, vi hadde passionate sex igår. Begge to er uten forpliktelser. Herlig. Ønsker sex med gift mann så jeg slipper kjønnssykdommer som single menn drar med. Samtidig er gifte menn de beste i senga! Noe galt i det? De er lei av konene sine og selv om det ikke blir oss, har jeg fortsatt god sex inntil den rette dukker opp! Vinn, vinn for begge! Endret 8. mars 2017 av FSMEFF
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #31 Skrevet 8. mars 2017 Trist og patetisk - det er jo bare det - og at han tydeligvis har holdt på slik med flere andre også mens han var gift. Skjønner du ikke at han er en dritt? Enkelt og greit! Anonymous poster hash: 8748a...51f
Gjest FSMEFF Skrevet 8. mars 2017 #32 Skrevet 8. mars 2017 Jøss, nå bevegte det seg fra at jeg er en dritt til at han er en dritt. Hvordan kunne det skje?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #33 Skrevet 8. mars 2017 trådstarter her, vi hadde passionate sex igår. Begge to er uten forpliktelser. Herlig. Ønsker sex med gift mann så jeg slipper kjønnssykdommer som single menn drar med. Samtidig er gifte menn de beste i senga! Noe galt i det? De er lei av konene sine og selv om det ikke blir oss, har jeg fortsatt god sex inntil den rette dukker opp! Vinn, vinn for begge! Begge to er uten forpliktelser? Vil det si at han og kona har åpent forhold og hun samtykker i at han skal ha sex med andre? Du har sex med en gift mann som du vet har/har hatt flere andre elskerinner, og du tror han er mindre smittefarlig når det kommer til seksuelt overførbare infeksjoner? Gifte menn er best i senga? Hva baserer du den generaliseringen på? Du fordømmer at mannen din var utro, men forherliger elskeren din som er utro. Du velger å skape masse unnskyldninger for valget ditt - det er jo greit, men du lurer deg selv på minst et par av de punktene som er nevnt over her. Om din elskers kone ikke har gått med på at de skal ha et åpent forhold så velger du nå å forsvare at du skal være delaktig i det samme som din mann og hans elskerinne gjorde mot deg. Jo mer du prøver å forsvare det, jo mer patetisk blir akkurat det. Om du har traumer etter skillsmissen din, ta tak i det. Som en annen over her sa, kom deg til en traumepsykolog, de jobber mye mer målrettet mot traumene enn det en vanlige psykolog gjør. Du sier at du har mistet sønnen din, det er et traume! Men du har vel ikke mistet ham 100 %? I så fall er det vel mer med historien enn det du forteller her? Du skrev over her at du skal gjøre det slutt med mannen - og nå har dere hatt heftig sex som du føler behov for å forsvare. Det gir egentlig bare inntrykk av at du selv føler dette skurrer, at du egentlig ikke er komfortabel med forholdet til denne gifte mannen, men at du prøver å forsvare mest for deg selv at det er bra for deg. Gjør hva du vil, ha sex med hvem du vil, men ikke lur deg selv slik dette svaret ditt gir inntrykk av. Og det er ment som et velment råd, ikke som kritikk. Du har traumer å bearbeide, og det hjelper deg lite å gå inn i nye forhold som mye trolig vil gjøre at du ikke får det du egentlig trenger. Vær ærlig med deg selv, for det får jeg inntrykk av at du egentlig ikke er. Anonymous poster hash: 2905a...816
Gjest FSMEFF Skrevet 8. mars 2017 #34 Skrevet 8. mars 2017 (endret) eh, nei, kan ikke se at jeg har "fordømt" min egen mann som var utro? Kan du gi meg et sitat som bygger opp under din påstand? Endret 8. mars 2017 av FSMEFF
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #35 Skrevet 8. mars 2017 😳 Hobby-psykolog much? Snurp inn det lilla skjerfet ditt og gå på mindfullness-tur til Hellas og dans ut din egen maktesløshet selv, du, i stedet for å bable ut om ting du tror du har greie på. Anonymous poster hash: ed00c...1aa Oi! Det er sånn man svarer når man pirker borti sannheten. Anonymous poster hash: 57edb...5cd
Gjest FSMEFF Skrevet 8. mars 2017 #36 Skrevet 8. mars 2017 (endret) Og nei, mitt sitat om at gifte menn er best i senga, har ikke TNS Gallup med meg men sier det jeg synes selv. Han her er veldig deilig ihertfall. Vi trenger heller ikke reise bort -er nesten naboer. Endret 8. mars 2017 av FSMEFF
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #37 Skrevet 8. mars 2017 eh, nei, kan ikke se at jeg har "fordømt" min egen mann som var utro? Kan du gi meg et sitat som bygger opp under det? Vel, det er helt tydelig at du i hvert fall sliter med det faktum at din eksmann lå med mange andre kvinner mens dere var gift, inkludert din venninne. Hvorfor svarer du ikke på om din elskers kone er enig i at de to skal ha et åpent forhold? Og hvorfor kommenterer du ikke det faktum at gifte menn som stadig ligger rundt ikke er mindre smittefarlige enn single menn? Men, du er tydeligvis så opphengt i din egen situasjon og sitter fast i de traumene du har opplevd, at jeg vil ikke diskutere dette mer. Skaff deg den hjelpen du trenger og gjør det du må for å få kontakt med din sønn igjen om du ikke lenger har noe samvær. Og om du ikke gjør det - bruk kondom med denne elskeren, og ikke ha oralsex med ham. Anonymous poster hash: 2905a...816
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #38 Skrevet 8. mars 2017 Oi! Det er sånn man svarer når man pirker borti sannheten. Anonymous poster hash: 57edb...5cd Hehe, right back at you. Jeg traff spikeren på hodet med mine beskrivelse av deg. Om du pirket borti sannheten, vet vel jeg lite om all den tid du svarer hi, som ikke er meg. Men jeg har møtt mange nok hobbypsykologer til å gjenkjenne en når de skriver her inne. Anonymous poster hash: ed00c...1aa
Gjest FSMEFF Skrevet 8. mars 2017 #39 Skrevet 8. mars 2017 TilAnonym bruker, on 07 Mar 2017 - 11:53, said: Hobby-psykolog much? Snurp inn det lilla skjerfet ditt og gå på mindfullness-tur til Hellas og dans ut din egen maktesløshet selv, du, i stedet for å bable ut om ting du tror du har greie på. Anonymous poster hash: ed00c...1aaJa Tusen takk for tips, jeg og loverboy drar dit sammen straks vi er klar!
Gjest FSMEFF Skrevet 8. mars 2017 #40 Skrevet 8. mars 2017 Vel, det er helt tydelig at du i hvert fall sliter med det faktum at din eksmann lå med mange andre kvinner mens dere var gift, inkludert din venninne. Hvorfor svarer du ikke på om din elskers kone er enig i at de to skal ha et åpent forhold? Og hvorfor kommenterer du ikke det faktum at gifte menn som stadig ligger rundt ikke er mindre smittefarlige enn single menn? Men, du er tydeligvis så opphengt i din egen situasjon og sitter fast i de traumene du har opplevd, at jeg vil ikke diskutere dette mer. Skaff deg den hjelpen du trenger og gjør det du må for å få kontakt med din sønn igjen om du ikke lenger har noe samvær. Og om du ikke gjør det - bruk kondom med denne elskeren, og ikke ha oralsex med ham. Anonymous poster hash: 2905a...816
Gjest FSMEFF Skrevet 8. mars 2017 #41 Skrevet 8. mars 2017 Samvær med min sønn? som et rettsforlik? Jeg melder deg inn nå!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #42 Skrevet 8. mars 2017 trådstarter her, vi hadde passionate sex igår. Begge to er uten forpliktelser. Herlig. Ønsker sex med gift mann så jeg slipper kjønnssykdommer som single menn drar med. Samtidig er gifte menn de beste i senga! Noe galt i det? De er lei av konene sine og selv om det ikke blir oss, har jeg fortsatt god sex inntil den rette dukker opp! Vinn, vinn for begge! Hvordan kan du være sikker på at du slipper kjønnsykdommer? Han har jo vært utro med flere, kanskje samtidig med deg til og med. Jeg vet ikke hvem som er dummest av dere. Men at dere fortjener hverandre er helt sikkert, like drittsekker leker best. Anonymous poster hash: e9fe3...dc1
Gjest FSMEFF Skrevet 8. mars 2017 #43 Skrevet 8. mars 2017 Unnskyld meg men jeg anmelder denne personen; Anonym bruker, on 09 Mar 2017 - 00:21, said: Vel, det er helt tydelig at du i hvert fall sliter med det faktum at din eksmann lå med mange andre kvinner mens dere var gift, inkludert din venninne. Hvorfor svarer du ikke på om din elskers kone er enig i at de to skal ha et åpent forhold? Og hvorfor kommenterer du ikke det faktum at gifte menn som stadig ligger rundt ikke er mindre smittefarlige enn single menn? Men, du er tydeligvis så opphengt i din egen situasjon og sitter fast i de traumene du har opplevd, at jeg vil ikke diskutere dette mer. Skaff deg den hjelpen du trenger og gjør det du må for å få kontakt med din sønn igjen om du ikke lenger har noe samvær. Og om du ikke gjør det - bruk kondom med denne elskeren, og ikke ha oralsex med ham. Anonymous poster hash: 2905a...816 Mistet samvær med min sønn som er død? er dere gått fra vettet????
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #44 Skrevet 8. mars 2017 Samvær med min sønn? som et rettsforlik? Jeg melder deg inn nå! Du skal melde meg for hva??? Fordi jeg skrev det med din sønn? (jeg har ikke nevnt rettsforlik) Her er hva du selv skrev tidlig i tråden: "Det som er trist er at jeg mistet min sønn." Om du ikke har samvær med din sønn etter skillsmissen er det ikke bare pga. skillsmissen, da må det ligge mer bak. Har du omsorg for din sønn eller samvær med ham så har du jo ikke mistet ham, da har du mistet tid med ham, men ikke mistet ham. Det er enorm forskjell på de to situasjonene. Om du føler for å rapportere meg, for all del, bare gjør det. Men det bekrefter egentlig bare at du trenger hjelp til å håndtere det som skjer i livet ditt. Anonymous poster hash: 2905a...816
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #45 Skrevet 8. mars 2017 Unnskyld meg men jeg anmelder denne personen; Anonym bruker, on 09 Mar 2017 - 00:21, said: Mistet samvær med min sønn som er død? er dere gått fra vettet???? Er du full eller paranoid? Du har selv skrevet: "Det som er trist er at jeg mistet min sønn." Det har både jeg og flere andre tolket som at du har mistet omsorgen for ham, dvs. at far har fått hovedomsorgen for ham. Om dette er feil så kunne du rettet opp det inntrykket, siden første person kommenterte det på første side. Igjen, søk hjelp! Anonymous poster hash: 2905a...816
Gjest FSMEFF Skrevet 8. mars 2017 #46 Skrevet 8. mars 2017 Er jeg gal fordi min sønn døde? Og så kaller dere meg paranoid. Er det virkelig mulig å formulere mistet min sønn annerledes enn dette?????
Gjest FSMEFF Skrevet 8. mars 2017 #47 Skrevet 8. mars 2017 Er det slik at dere har mistet deres sønn bare fordi dere mistet omsorg???? Hva er dette for noe?????
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #48 Skrevet 8. mars 2017 Er jeg gal fordi min sønn døde? Og så kaller dere meg paranoid. Er det virkelig mulig å formulere mistet min sønn annerledes enn dette????? De fleste som snakker om skillsmisse og det å miste sitt barn i samme slengen snakker om det å "miste" barnet til sin eks. Det var derfor ikke tydelig at din sønn døde. Hadde det vært tydelig hadde jeg ikke svar det jeg svarte over her om sønnen din! Beklager tapet ditt! <3 Jeg håper likevel at du vil vurdere å oppsøke en traumepsykolog og få hjelp der, jeg tror det kan hjelpe deg på en annen måte enn det en vanlig psykolog kan hjelpe deg. Det finnes en del grupper for personer som har mistet sine barn, kanskje du kan få støtte der. Det kan hjelpe å ha noen som har opplevd det samme å snakke med, for ingen forstår fullt ut det du har gått gjennom med akkurat det. Ta vare på deg selv fremover, og pass på at du tar valg (som f.eks. forhold med den gifte mannen) fordi det er riktig for deg, ikke for å rømme unna tanker og følelser. Undersøk det med traumepsykolog, jeg vet om flere som har hatt god hjelp av det etter livskriser/-traumer. Anonymous poster hash: 2905a...816
Gjest FSMEFF Skrevet 8. mars 2017 #49 Skrevet 8. mars 2017 Dette er helt useriøst"Ingen i denne verden kan misfostå at jeg mistet min sønn! Jeg skal gå videre med dette, for dette er jo helt hinsides! Jeg mistet min sønn er det samme som jeg tapte omsorgsrett!!!! Dere må jo være helt fraværende!!!! I tillegg blir jeg beskylt for å være full, paranoid! Det er det jo dere som er!!!!!
Gjest FSMEFF Skrevet 9. mars 2017 #50 Skrevet 9. mars 2017 Dere ser på å miste omorsgrett som om det er det samme som å miste en sønn??? Jeg skal ha debatt!!!!!! Dette er alvorlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå