sug lut Skrevet 10. mars 2017 #76 Skrevet 10. mars 2017 Zzzzz. Så mye vas om noe så enkelt. Pul og kos deg.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #77 Skrevet 10. mars 2017 Ikke et halvgodt trolleforsøk en gang... Anonymous poster hash: 14fa4...40b
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #78 Skrevet 10. mars 2017 Zzzzz. Så mye vas om noe så enkelt. Pul og kos deg. Hun vil jo ikke pule og kose seg, hun ønsker jo å vise hele verden at HUN har sex med gift mann og at koner og samboere er kjedelige grå mus som mennene er lei av. Det er jo det som er kvalmt med innlegget hennes - uhemmet skryt over at hun har "passionate sex" (kan ikke en gang skrive norsk stakkars) med en gift mann. Som om det var noe bragd i seg selv. Alle kan vel pule en gift mann, ingen kunst det. Anonymous poster hash: e76d1...307
sug lut Skrevet 10. mars 2017 #79 Skrevet 10. mars 2017 (endret) Hun vil jo ikke pule og kose seg, hun ønsker jo å vise hele verden at HUN har sex med gift mann og at koner og samboere er kjedelige grå mus som mennene er lei av. Det er jo det som er kvalmt med innlegget hennes - uhemmet skryt over at hun har "passionate sex" (kan ikke en gang skrive norsk stakkars) med en gift mann. Som om det var noe bragd i seg selv. Alle kan vel pule en gift mann, ingen kunst det. Anonymous poster hash: e76d1...307 Enig i at HI er ei nepe. Men det er også overveldende mange koner her som ikke bør overraskes om mannen hekker på andre, for de ER kjedelige. På alle vis. Endret 10. mars 2017 av sug lut
FlightlessBird Skrevet 10. mars 2017 #80 Skrevet 10. mars 2017 trådstarter her, vi hadde passionate sex igår. Begge to er uten forpliktelser. Herlig. Ønsker sex med gift mann så jeg slipper kjønnssykdommer som single menn drar med. Samtidig er gifte menn de beste i senga! Noe galt i det? De er lei av konene sine og selv om det ikke blir oss, har jeg fortsatt god sex inntil den rette dukker opp! Vinn, vinn for begge! nå har jo han vært utro flere ganger før (kanskje mange flere ganger enn han forteller deg). Så om han er uten sykdommer er vel ikke helt sikkert.. Er denne stråden sann så er det faktisk trist, både for deg og hans kone..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #81 Skrevet 10. mars 2017 Enig i at HI er ei nepe. Men det er også overveldende mange koner her som ikke bør overraskes om mannen hekker på andre, for de ER kjedelige. På alle vis. Ikke alle menn puler rundt uten prevensjon bare fordi kona er kjedelig. Da er det bare å gå fra kona og få seg en mer spennende dame, avtale åpent forhold med kona, fortelle kona klart at hun er kjedelig og HVA konkret mannen ønsker at hun endrer ved sitt utseende, væremåte. Blir mannen forresten intellektuelt "vekket opp" og får mindre kjedelig tilværelse av å stikke pikken i et annet hull enn den han har hjemme? Er kona kjedelig, kan man melde seg inn i samtalegruppe eller noe. Å si at ALLE koner og samboere er kjedelige og derfor går menn til andre, slik HI forteller her, er bare dårlig gjort. Anonymous poster hash: e76d1...307
Gjest FSMEFF Skrevet 10. mars 2017 #82 Skrevet 10. mars 2017 Trådstarter her, altså ustabil nepe. det er meg det. Ingen menn går før de har funnet seg ei ny. Har dere hørt det før? Kjenner dere noen. Jeg er jo ei nepe, men selv kjenner jeg ingen menn som har gått fra kona si før de har et nytt etablert forhold. Ja, jeg innrømmer at jeg er ustabil. Jeg har ikke særlige gleder i livet mitt lengre. Jeg er sykemeldt for tiden.
Gjest FSMEFF Skrevet 10. mars 2017 #83 Skrevet 10. mars 2017 Nå må du ta deg sammen ! Jeg var raus og alright med deg , sjekk ca 6 innlegg, og prøvde å hjelpe deg mtp sønnen din. Det var hjerter og gode ord. Det var en annen tråd om det å si KONDOLERER her inne. Mange var enige om at det er flere måter å si kondolerer på. Logg deg av internett! Kom deg til en psykolog og orden på deg selv ❤❤❤❤❤❤ Anonymous poster hash: 57edb...5cd [/acronym Ja, du var da hyggelig du. Takker for det.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #84 Skrevet 10. mars 2017 Trådstarter her, altså ustabil nepe. det er meg det. Ingen menn går før de har funnet seg ei ny. Har dere hørt det før? Kjenner dere noen. Jeg er jo ei nepe, men selv kjenner jeg ingen menn som har gått fra kona si før de har et nytt etablert forhold. Ja, jeg innrømmer at jeg er ustabil. Jeg har ikke særlige gleder i livet mitt lengre. Jeg er sykemeldt for tiden. Men han vil jo ikke etablere forhold med deg siden du er en i rekken av mange han var utro mot kona med. Så det er i hvert fall ingenting å skryte av. Og ja, jeg kjenner flere menn som har gått fordi kona var utro, fordi de ønsket å være single og slippe bleier og husarbeid-mas hele tiden, fordi kona ikke bidro til familien økonomisk, praktisk eller emosjonelt, og av andre årsaker. Statistikken viser at menn OFTERE går til noen i stedet for fra noen, sammenlignet med kvinner. Det finnes likevel svært mange menn som forlater sin kone kun fordi de ikke lenger klarer/ønsker å være gift med henne. Mange går også samtidig som de har elskerinne, uten å ha noe som helst planer om å bli sammen med elskerinnen etter bruddet. Anonymous poster hash: e76d1...307
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #85 Skrevet 10. mars 2017 Men han vil jo ikke etablere forhold med deg siden du er en i rekken av mange han var utro mot kona med. Så det er i hvert fall ingenting å skryte av. Og ja, jeg kjenner flere menn som har gått fordi kona var utro, fordi de ønsket å være single og slippe bleier og husarbeid-mas hele tiden, fordi kona ikke bidro til familien økonomisk, praktisk eller emosjonelt, og av andre årsaker. Statistikken viser at menn OFTERE går til noen i stedet for fra noen, sammenlignet med kvinner. Det finnes likevel svært mange menn som forlater sin kone kun fordi de ikke lenger klarer/ønsker å være gift med henne. Mange går også samtidig som de har elskerinne, uten å ha noe som helst planer om å bli sammen med elskerinnen etter bruddet. Anonymous poster hash: e76d1...307 Og sykmeldt eller ikke, å hovere på andres bekostning, skryte av at du er brikken i spillet som din elsker bruker for å ødelegge familien sin, og attpåtil gjør det på en side med gravide og nybakte mødre som er usikre og nedfor fra før, er dårlig gjort. Og du får ikke mindre smerte i ditt hjerte av å såre andre eller hovere. Anonymous poster hash: e76d1...307
Gjest FSMEFF Skrevet 10. mars 2017 #86 Skrevet 10. mars 2017 Men han vil jo ikke etablere forhold med deg siden du er en i rekken av mange han var utro mot kona med. Så det er i hvert fall ingenting å skryte av. Og ja, jeg kjenner flere menn som har gått fordi kona var utro, fordi de ønsket å være single og slippe bleier og husarbeid-mas hele tiden, fordi kona ikke bidro til familien økonomisk, praktisk eller emosjonelt, og av andre årsaker. Statistikken viser at menn OFTERE går til noen i stedet for fra noen, sammenlignet med kvinner. Det finnes likevel svært mange menn som forlater sin kone kun fordi de ikke lenger klarer/ønsker å være gift med henne. Mange går også samtidig som de har elskerinne, uten å ha noe som helst planer om å bli sammen med elskerinnen etter bruddet. Anonymous poster hash: e76d1...307 Jeg kan da få lov å skryte av den gode sexen vel? Hva er galt i det? Og til din opplysning så er ikke kona hans gravid. Jeg hadde aldri hatt sex med ham dersom de ventet barn. Så der må du ut med ederen og gallen din rettet mot riktig person. At han får meg til å tenke på noe annet, er for meg bra.
Gjest FSMEFF Skrevet 10. mars 2017 #87 Skrevet 10. mars 2017 Og sykmeldt eller ikke, å hovere på andres bekostning, skryte av at du er brikken i spillet som din elsker bruker for å ødelegge familien sin, og attpåtil gjør det på en side med gravide og nybakte mødre som er usikre og nedfor fra før, er dårlig gjort. Og du får ikke mindre smerte i ditt hjerte av å såre andre eller hovere. Anonymous poster hash: e76d1...307 Ja, det var nok tankeløst av meg å skrive på dette forumet. Det er vel kanskje berettiget deg?
Gjest FSMEFF Skrevet 10. mars 2017 #88 Skrevet 10. mars 2017 At du har skrevet 2503519 Innlegg: Det gjør deg ikke til eneeier av forumet her selv om du kanskje tror det selv. Du ber meg pelle meg av nettet men kanskje du selv bør pelle deg av etter så lang tid her inne.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #89 Skrevet 10. mars 2017 Jeg kan da få lov å skryte av den gode sexen vel? Hva er galt i det? Og til din opplysning så er ikke kona hans gravid. Jeg hadde aldri hatt sex med ham dersom de ventet barn. Så der må du ut med ederen og gallen din rettet mot riktig person. At han får meg til å tenke på noe annet, er for meg bra. Du kan jo finne en singel mann til å tenke på noe annet? Jeg tenkte på gravide og nybakte mødre på DETTE forumet som er redde for at deres menn, som ikke ønsker å ha intim omgang med kona mens hun er gravid, går til andre. Ja, alle har lov til å skryte av ting. Men du trengte ikke å skrive at denne sexpartneren din er GIFT, ei heller at koner og samboere er kjedelige og deres menn er lei av dem og går til slike som dere. Hvilken riktig person jeg skal rette "edder (med to d'er forresten) og galle" mot vet jeg ikke, for min mann har ikke elskerinne. Anonymous poster hash: e76d1...307
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #90 Skrevet 10. mars 2017 At du har skrevet 2503519 Innlegg: Det gjør deg ikke til eneeier av forumet her selv om du kanskje tror det selv. Du ber meg pelle meg av nettet men kanskje du selv bør pelle deg av etter så lang tid her inne. Hvis du ikke en gang forstår at ANONYM er samlebetegnelse for alle brukere som skriver med skjult nick, er det umulig å diskutere med deg. Med dette innlegget har du bevist at du er et troll. Neste gang, vær mer oppfinnsom i trollinga di. Anonymous poster hash: e76d1...307
Gjest FSMEFF Skrevet 10. mars 2017 #91 Skrevet 10. mars 2017 disse bollene er supergode, anbefaler dere å lage i helgen: http://www.tine.no/oppskrifter/bakst/sot-gjarbakst/kanelknuter-fra-bakeriet-i-Lom
Gjest FSMEFF Skrevet 10. mars 2017 #92 Skrevet 10. mars 2017 Du kan jo finne en singel mann til å tenke på noe annet? Jeg tenkte på gravide og nybakte mødre på DETTE forumet som er redde for at deres menn, som ikke ønsker å ha intim omgang med kona mens hun er gravid, går til andre. Ja, alle har lov til å skryte av ting. Men du trengte ikke å skrive at denne sexpartneren din er GIFT, ei heller at koner og samboere er kjedelige og deres menn er lei av dem og går til slike som dere. Hvilken riktig person jeg skal rette "edder (med to d'er forresten) og galle" mot vet jeg ikke, for min mann har ikke elskerinne. Anonymous poster hash: e76d1...307 Bare pass på at han får gode kanelsnurrer i helgen så blir han nok glad. Du forstod ikke hva jeg mente? Med edder og galle eller liker du bare å krangle?
Gjest FSMEFF Skrevet 10. mars 2017 #93 Skrevet 10. mars 2017 Men du er vel for opptatt med å bruke pekefingen din til å lage noe godt i helgen? Over 2,5 millioner innlegg, det er ganske omfattende det!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #94 Skrevet 10. mars 2017 Trådstarter her, altså ustabil nepe. det er meg det. Ingen menn går før de har funnet seg ei ny. Har dere hørt det før? Kjenner dere noen. Jeg er jo ei nepe, men selv kjenner jeg ingen menn som har gått fra kona si før de har et nytt etablert forhold. Ja, jeg innrømmer at jeg er ustabil. Jeg har ikke særlige gleder i livet mitt lengre. Jeg er sykemeldt for tiden. Jeg kjenner flere menn som har gått fra kona uten at noen har vært utro eller hatt en ny i sikte. Dette er vært gode og snille menn som har gjort det de kunne for å holde familien samlet, men som kom til et punkt hvor de så at det ikke var bra for noen, heller ikke barna, at de fortsatte som gifte/samboere. Men dette er også menn som har for stor respekt både for seg selv og sine nærmeste til at de vil være så respektløse å innlede et forhold på si. I sterk motsetning til menn som han som du møter som bare er ute etter egen nytelse, og som driter i at han ligger rundt med masse elskerinner og utsetter seg selv og kona for smitte - uten at han har tenkt å gå fra kona. Han tilfredsstiller deg nok, men det er først og fremst i hans egen interesse for å holde på deg som elskerinne. Og kom deg ut og bli kjent med andre personer, noen som vil behandle deg med respekt og omtanke, for det har du tydeligvis ikke fått av mennene som har vært i ditt liv i det siste. Gode menn finnes, og det finnes en til deg også - men du finner ham ikke slik du holder på nå. Det er helt tydelig at denne tråden og forumet ikke gjør deg godt. Skaff deg profesjonell hjelp slik du gang på gang har fått råd om i denne tråden. Her kan du få noen å snakke med ellers: http://www.mentalhelse.no/tjenester/hjelpetelefonen https://www.kirkens-sos.no/ Begge disse har døgnåpne telefoner som man kan ringe og få noen å snakke med. Anonymous poster hash: 2905a...816
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #95 Skrevet 10. mars 2017 Men du er vel for opptatt med å bruke pekefingen din til å lage noe godt i helgen? Over 2,5 millioner innlegg, det er ganske omfattende det! Du minner om noen som het noe a la Leokim her for en stund tilbake. Enten er du bare en tenåringsgutt med alt for mye fritid, eller så fremstår du i beste fall som noe fra heddalsskogen. Pass deg så det ikke kommer en lyslugg som utfordrer deg til kappspising! Anonymous poster hash: 14fa4...40b
Gjest FSMEFF Skrevet 10. mars 2017 #96 Skrevet 10. mars 2017 Du minner om noen som het noe a la Leokim her for en stund tilbake. Enten er du bare en tenåringsgutt med alt for mye fritid, eller så fremstår du i beste fall som noe fra heddalsskogen. Pass deg så det ikke kommer en lyslugg som utfordrer deg til kappspising! Anonymous poster hash: 14fa4...40b Hei, Ja, det ville ha vært bra med kappspising ettersom jeg ikke spiser så mye for tiden. Har du kontaktdata for å få igangsette noe slik?
Gjest FSMEFF Skrevet 10. mars 2017 #97 Skrevet 10. mars 2017 Jeg kjenner flere menn som har gått fra kona uten at noen har vært utro eller hatt en ny i sikte. Dette er vært gode og snille menn som har gjort det de kunne for å holde familien samlet, men som kom til et punkt hvor de så at det ikke var bra for noen, heller ikke barna, at de fortsatte som gifte/samboere. Men dette er også menn som har for stor respekt både for seg selv og sine nærmeste til at de vil være så respektløse å innlede et forhold på si. I sterk motsetning til menn som han som du møter som bare er ute etter egen nytelse, og som driter i at han ligger rundt med masse elskerinner og utsetter seg selv og kona for smitte - uten at han har tenkt å gå fra kona. Han tilfredsstiller deg nok, men det er først og fremst i hans egen interesse for å holde på deg som elskerinne. Og kom deg ut og bli kjent med andre personer, noen som vil behandle deg med respekt og omtanke, for det har du tydeligvis ikke fått av mennene som har vært i ditt liv i det siste. Gode menn finnes, og det finnes en til deg også - men du finner ham ikke slik du holder på nå. Det er helt tydelig at denne tråden og forumet ikke gjør deg godt. Skaff deg profesjonell hjelp slik du gang på gang har fått råd om i denne tråden. Her kan du få noen å snakke med ellers: http://www.mentalhelse.no/tjenester/hjelpetelefonen https://www.kirkens-sos.no/ Begge disse har døgnåpne telefoner som man kan ringe og få noen å snakke med. Anonymous poster hash: 2905a...816 Takker for velmente råd!
Gjest FSMEFF Skrevet 10. mars 2017 #98 Skrevet 10. mars 2017 Jeg har rapportert dere alle og så får vi se hvem som er nettrollene her!
Gjest FSMEFF Skrevet 10. mars 2017 #99 Skrevet 10. mars 2017 Jeg har ingen problemer med å kunne bevise at min sønn døde (ovenfor administrasjonen). Det er helt forkastelig det dere driver med her inne! Min mening!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #100 Skrevet 10. mars 2017 Jeg har ingen problemer med å kunne bevise at min sønn døde (ovenfor administrasjonen). Det er helt forkastelig det dere driver med her inne! Min mening! Hvorfor ikke la tråden dø ut av seg selv da, i stedet for å dytte tråden din på nytt og på nytt? Anonymous poster hash: e9fe3...dc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå