Gå til innhold

Januar-schnuppene (nytt år, nye muligheter)


sunfly

Anbefalte innlegg

Telefon i dag. 9 egg var modne, fire befruktet. Venter ny telefon i morgen. Legen anbefalte å dyrke til blastocyst med innsett på mandag, men mulig det blir innsett allerede i morgen....nervepirrende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til Sunfly.

 

Begynner å kjenne litt på spenningen jeg og. Var på ul idag og modningen var godt igang, men ikke helt på topp enda. Fikk ny time til ul på mandag med tidligst uttak på onsdag. Skal øke på med gonal-f fra 200 til 300 ie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til Sunfly!

 

I morgen skal jeg på ultralyd for å se hvordan det ligger ann, og når vi får satt inn vårt frossne lykkeegg ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nervepirrende Sunfly! Hva er avgjørende for om innsett i morgen el mandag?

Dersom alle utvikler seg fint vil de dyrke til blastocyst på mandag. Dersom to har falt fra ønsker de å sette de to gjenværende inn i morgen. De mener at embryo har bedre sjanse inni enn utenfor livmor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag begge to, Sunfly og A+S!

Blir spennende for deg neste uke venter -79, krysser fingrene for at eggene dine modner seg bra! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for lykkeønskninger.

 

Tre av de fire har utviklet seg bra og vil dyrkes over helgen. Innsett på mandag.

 

I tillegg hadde ett egg til blitt sent befruktet...så de ville se an dette også.

 

Dette blir nervepirrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært til ny ul i dag, å eggene hadde utviklet seg bra de siste tre dagene. Blir uttak på onsdag, bedre seint enn aldri 😀 gud for en lettelse!

 

Så spennende sunfly! Tre av fire er jo veldig bra 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gode nyheter for dere begge Sunfly og Nordinor! ❤ Blir spennende neste uke for fler av oss!

Jeg er nå på dag 3 med sprøyter, ul onsdag for å se hvordan det går med modning! 🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig positiv time på ultralyd idag :) Fin og tykk slimhinne, og ingen folliker som var utviklet. Så progynovaen har gjort jobben sin :) Blir innsett av gullegget vårt på onsdag. Litt rart å tenke på at det forhåpentligvis blir til en baby, som da teknisksett, er tvillingen til hun vi allerede har. 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det J'espere.

 

Så bra Nordinor og A+S! Blir en spennende uke for mange av oss ser jeg, krysser fingrene for at det går den rette veien for oss alle. 

 

Ønsker dere alle en fin helg  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på dag 4 med progynova i mitt første frysforsøk etter et negativt ferskforsøk i desember. Skal ikke på ul før 23 januar og innsett eventuelt 27 januar. Syns det var lenge å vente. Har bare 1 egg på frys, så det er så vanvittig nervepirrende om det overlever. Føler meg veldig negativ ift det. Prøver akupunktur denne gangen. Lykke til alle dere andre. Håper dere får en gledlig nyhet snart alle sammen!  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at det blir en spennende uke for flere oss :) de siste par dagene har jeg fått mindre spray ut av synarelaen når den skal tas, skal egentlig være nåkk doser på den til og med tirsdag. Har da måtte ta en ekstra dose fra den den andre tomme synarelaen som jeg startet med, har tatt vare på den i tilfelle. Fra den får jeg en fin sprut. Å er nå redd jeg ikke får den mengden jeg skal ha, noe som kan resultere i spontan eggløsning. Heldigvis er siste spraydag i morgen. Kjenner det skal bli så utrulig godt å slipper sprøyter og diverse fire ganger daglig :) noen andre her som har opplevd å få mindre mengden av synarelaen de siste dagene før den egentlig skal være tom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhhh herregud...er der mulig å bli mer kokos.....

 

Hva om blastoene mine ikke ser bra ut i morgen. Orker ikke enda ett forsøk uten innsett.

 

Nordinor...jeg har også hatt det sånn med nedreguleringsspray....grusom følelse.

 

Mosste.....ett egg er alt som trengs...Vet det er vanskelig å ikke tenke negativt...det hører med i prosessen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, den ventingen er altså det verste sunfly! Håper det er gode nyher du får i morgen. Var det legen som anbefalte blastocyst? Kunne tenkt meg å prøvd det selv hvis vi får ut flere fine egg med god befruktning på onsdag. Men de har bare avvist det når jeg har tatt det opp på tidligere forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mosste: uff skjønner at det er nervepirrende og stressende. Jeg var også ekstremt negativ under vårt første fryseforsøk. Etter å ha vært gjennom ett til, har jeg skjønt at det (delvis) var en reaksjon på Progynova, ble utrolig sint på hele verden og alt føltes feil og slitsomt (begge ganger). Men selvfølgelig er det ikke så lett å skille helt nøyaktig hva som er hva i denne prosessen, tøft nok i seg selv å stå i dette emosjonelt! Lykke til, håper fryseegget deres klarer seg ❤

 

Nordinor: jeg er også litt stressa for føler det er varierende hvor mye som kommer ut av Synarela sprayen .. forhåpentligvis er det nok til å holde eggene i sjakk! 🙏🏻

 

Krysser alt jeg har for deg Sunfly, håper det er noen fine blastoer og venter på deg i morgen!

 

A+S: så bra! Weee, ikke lenge til onsdag 👏🏻

Endret av J'espere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, den ventingen er altså det verste sunfly! Håper det er gode nyher du får i morgen. Var det legen som anbefalte blastocyst? Kunne tenkt meg å prøvd det selv hvis vi får ut flere fine egg med god befruktning på onsdag. Men de har bare avvist det når jeg har tatt det opp på tidligere forsøk.

Det var legen som anbefalte det. Vi har totalt hatt seks ferskforsøk og dette er første gang dette har blitt anbefalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere ☺ var inne i Oslo på torsdag på inseminasjon, går nå på lutinus. Er noen nervepirrende dager frem til testing... har noen av dere gått på lutinus før? Føler mye av den "kommer ut" igjen 😕

 

Anonymous poster hash: 8f97d...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere ☺ var inne i Oslo på torsdag på inseminasjon, går nå på lutinus. Er noen nervepirrende dager frem til testing... har noen av dere gått på lutinus før? Føler mye av den "kommer ut" igjen 😕

 

Anonymous poster hash: 8f97d...b0d

Hei, jeg har brukt lutinus ved hvert innsett :) har pleide å komme en del flytende ut hos meg som kan svi litt. Unnskyld detaljene 😮 kan huske å ha lest at kroppen tar opp det den skal ha av progestron støtte og at det er helt normalt at det kommer litt ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En blastocyst inn.

En dyrkes ut dagen i dag og muligens fryses

 

Testdato 27.januar

Gratulere som ruger sunfly :) og så fint at du fikk satt inn blastocyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En blastocyst inn.

En dyrkes ut dagen i dag og muligens fryses

 

Testdato 27.januar

Gratulerer Sunfly, blir spennende - ikke så lenge til 27.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere ☺ var inne i Oslo på torsdag på inseminasjon, går nå på lutinus. Er noen nervepirrende dager frem til testing... har noen av dere gått på lutinus før? Føler mye av den "kommer ut" igjen 😕

 

Anonymous poster hash: 8f97d...b0d

Anonym: helt normalt at det kommer ut igjen. Har gått på både Lutinus og Crinone før, begge deler kommer ut og er noe ordentlig griseri 🐷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27. Januar er neste fredag faktisk. Usikker på om jeg skal teste vekk eggløsningsprøyta denne gangen....

 

Hvordan har dere andre gjort det med testing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere ☺ var inne i Oslo på torsdag på inseminasjon, går nå på lutinus. Er noen nervepirrende dager frem til testing... har noen av dere gått på lutinus før? Føler mye av den "kommer ut" igjen

 

Anonymous poster hash: 8f97d...b0d

 

Ble veldig stresset første gang da jeg følte "alt" kom ut igjen og redd for at det ikke virket, men takket være forum og google ble jeg beroliget at det var helt normalt :) lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...