Gå til innhold

Januar-schnuppene (nytt år, nye muligheter)


sunfly

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.
Lenge siden jeg var innom nå. Utrolig nok så klaffet alle datoene, tante og eggløsning. Så nå blir det mest sannsynlig innsett av blactocyst neste mandag eller tirsdag. Hvis den overlever da....

Så da er vi igang:-)

1. Håpe at den overlever.

2. Håpe at den fester seg

3. Håpe på at den utvikler seg

4. Håpe på at kroppen ikke sier nei takk til en ny graviditet

5. Håpe at den holder seg inne i 9.5 måned.

6- Og forhåpentligvis endelig få lov til å håpe at dette blir en baby som sover på natten før den er 2 år :-p

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til vi4+1! Håper du bidrar til å trekke opp snittet i denne gruppa, har ikke vært så mange som har hatt hellet med seg dessverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var nok løpet kjørt for vår del også...

En god del blod møtte meg på do i morgest, fortsatt ingen smerter, men er ganske sikker på at dette er en SA.. :( Får dra til legen å måle hcg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var nok løpet kjørt for vår del også...

En god del blod møtte meg på do i morgest, fortsatt ingen smerter, men er ganske sikker på at dette er en SA.. :( Får dra til legen å måle hcg.

Å nei nei nei! Men jeg hadde faktisk flere blødninger som ikke var helt bagatellmessige da jeg var gravid med datteren min! Så lenge det ikke er smerter er det fortsatt håp A+S! 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du tenner et håp Jespere, setter pris på det. Har vært på klinikken å tatt blodprøver, får svar på de i morgen, så får vel en grei pekepinn på hvordan det ligger ann da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blør jeg så si ingenting. Kommer litt slimete blod når jeg er på do bare... Skjønner ingenting 😔 Er så frustrerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå blør jeg så si ingenting. Kommer litt slimete blod når jeg er på do bare... Skjønner ingenting 😔 Er så frustrerende.

Jeg blødde hver dag hele første trimester, gyn sa at det var veldig vanlig.

Hold motet oppe.

 

Anonymous poster hash: b2def...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke noen tråd for februar, kan jeg henge her med dere? Trenger en plass å være i denne grufulle rugetiden, haha.

Satt inn ett 8-delt embryo forrige torsdag hos Hausken i Haugesund. Uttaket var i slutten på 2015, men det ble totalfrys da pga ugunstige forhold i livmor. Har etter det hatt to avbrutte fryseforsøk og en operasjon før det nå e-n-d-e-l-i-g ble innsetting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blør jeg så si ingenting. Kommer litt slimete blod når jeg er på do bare... Skjønner ingenting Er så frustrerende.

 

Sånn som det der hadde jeg det hele første trimester med yngstemann. Småblødde nesten kontinuerlig og hadde et par episoder der det kom ganske mye. Var sykemeldt og trålet jo nettet for lignende historier der det endte godt- og de fantes det mange av. Krysser fingrene for deg :) Utrolig kjipt å gå sånn og ikke vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som det der hadde jeg det hele første trimester med yngstemann. Småblødde nesten kontinuerlig og hadde et par episoder der det kom ganske mye. Var sykemeldt og trålet jo nettet for lignende historier der det endte godt- og de fantes det mange av. Krysser fingrene for deg :) Utrolig kjipt å gå sånn og ikke vite.

Ja, funnet mange historier der det ender godt, men også en del der det ikke gjør det =\ Jeg blir enormt pesimistisk når noe slikt skjer, er vel en forsvarsmekanisme vil jeg tro. Men samtidig, så prøver jeg å finne de "gode" tingene.

Jeg styrt blør jo ikke. Hadde èn medium blødning, som helt starten av en menstrasjon. Nå etterpå har det kommet slim med blodig farge, bare litt. Og jeg har ikke ondt i det hele tatt.

 

Jeg ville jo tro, at om det var en SA, så ville jeg blød ganske mye og lenge? Og jeg ville fått smerter?

 

Off, jeg hater denne ventetiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, funnet mange historier der det ender godt, men også en del der det ikke gjør det =\ Jeg blir enormt pesimistisk når noe slikt skjer, er vel en forsvarsmekanisme vil jeg tro. Men samtidig, så prøver jeg å finne de "gode" tingene.

Jeg styrt blør jo ikke. Hadde èn medium blødning, som helt starten av en menstrasjon. Nå etterpå har det kommet slim med blodig farge, bare litt. Og jeg har ikke ondt i det hele tatt.

 

Jeg ville jo tro, at om det var en SA, så ville jeg blød ganske mye og lenge? Og jeg ville fått smerter?

 

Off, jeg hater denne ventetiden!

Hvis det ikke kommer noe mer enn den medium blødningen tror jeg du kan puste lettet ut, du vil merke det om det er en SA ❤ jeg blødde i en uke og så mye at nattbind ikke var nok, og det kommer også ut klumper (rester av embryoet). Beklager ubehagelige detaljer. Du får antakelig uansett ikke vite det med en gang, for de må måle om det er nedgang i hcg nivået, noe som forutsetter to blodprøver med noen dagers mellomrom. Endret av J'espere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke kommer noe mer enn den medium blødningen tror jeg du kan puste lettet ut, du vil merke det om det er en SA ❤ jeg blødde i en uke og så mye at nattbind ikke var nok, og det kommer også ut klumper (rester av embryoet). Beklager ubehagelige detaljer. Du får antakelig uansett ikke vite det med en gang, for de må måle om det er nedgang i hcg nivået, noe som forutsetter to blodprøver med noen dagers mellomrom.

Ja, jeg håper at du har rett. :) det får jeg vel vite i morgen. Går jo på do hele tiden, for å sjekke om det er kommet noe mer 😔 Blir jo helt tullerusk. Hvor langt var du på vei når du mistet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg håper at du har rett. :) det får jeg vel vite i morgen. Går jo på do hele tiden, for å sjekke om det er kommet noe mer 😔 Blir jo helt tullerusk. Hvor langt var du på vei når du mistet?

4+3, så ikke så langt. Man blør jo sikkert mer jo lenger på vei man er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk beskjed fra klinikken om å komme ned å ta en hcgprøve til idag, dro ned med nervene i helspenn. Heldigvis så kjenner de oss så godt, at de tok bare en ultralyd med engang, selvom de ikke kunne garantere at vi så noe selvom det kunne være noe der. Men, HELDIGE var vi, vi fikk se en liten prikk på 2mm som banket 😍 og vi fikk høre en klar hjertelyd. ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A+S, nææ så moro å lese om lille prikk med bankende hjerte! Gratulerer!

 

Uff, det var en dårlig måned for mange her inne på tråden, men gi opp, nei, det skal dere ikke! Bare å gråte sine modige tårer, rase ut og begynne på nytt igjen. Husk også på at det ikke er mere enn 25-30% sjanse for hvert innsett om du er under 30 år. Så ja, det er mest vanlig med flere forsøk. Alle lykkes til slutt med å få sin familie på den ene eller den andre måten for det er håp.

 

Jeg har testet positivt men er usikker på hvordan det kommer til å gå. Grunnen er at jeg hadde en styrtblødning, kjentes ut som pumpeblødning, og det kom tre store blodklumper ut forrige mandag. Blødningen varte en halv dag. Ble litt satt ut og ikke så mye jeg kunne fått gjort da jeg har vært på ferie i Midt-Østen da det skjedde. Avventer derfor men har fremdeles positive tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det ikke var noen februar tråd her..

Men jeg hadde innsett igår og er nå ruger, har på følelsen at disse 2 ukene kan bli lange.

 

Var det noen av dere her inne som har testet før tiden?

 

Har fulgt litt med på dere i Januar gruppen, dumt at det ble negativt forsøk for så mangen.. 😔 Håper mars er mnd ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det ikke var noen februar tråd her..

Men jeg hadde innsett igår og er nå ruger, har på følelsen at disse 2 ukene kan bli lange.

 

Var det noen av dere her inne som har testet før tiden?

 

Har fulgt litt med på dere i Januar gruppen, dumt at det ble negativt forsøk for så mangen.. 😔 Håper mars er mnd ❤️❤️

Lykke til med rugingen 😊 Det er nervepirende tider. Jeg testet positivt 8 dager etter innsett av blastocyst 😊 Testet positivt rundt samme tidspunkt sist graviditet også ;)

Lykke til! Jeg håper dere lykkes ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde uttak på fredag og fikk satt inn på mandag, mitt var 6 delt mener jeg.

Så da høres vel det greit ut 😊

 

Kjenner jeg er så spent, måtte disse 2 ukene gå fort !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis så bruker de ikke å dyrke til blastocyst ved ferskforsøk, så da høres det veldig greit ut at det ble dyrket i 3 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis så bruker de ikke å dyrke til blastocyst ved ferskforsøk, så da høres det veldig greit ut at det ble dyrket i 3 dager :)

Tusen takk for svar 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det ikke var noen februar tråd her..

Men jeg hadde innsett igår og er nå ruger, har på følelsen at disse 2 ukene kan bli lange.

 

Var det noen av dere her inne som har testet før tiden?

 

Har fulgt litt med på dere i Januar gruppen, dumt at det ble negativt forsøk for så mangen.. 😔 Håper mars er mnd ❤️❤️

Jeg hadde også innsett nå i februar og testet positivt i dag. Hadde en negativ test på Rugedag 7 (don't do it!). Lykke til med rugetiden, jeg anser meg for å være ganske stabil, men de ukene er helt forferdelige, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også innsett nå i februar og testet positivt i dag. Hadde en negativ test på Rugedag 7 (don't do it!). Lykke til med rugetiden, jeg anser meg for å være ganske stabil, men de ukene er helt forferdelige, hehe.

Gratulerer så masse!!

Hvilken dag testet du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...