Gå til innhold

Januar-schnuppene (nytt år, nye muligheter)


sunfly

Anbefalte innlegg

Man mister litt motet av negative tester ja, men det er jo veldig tidlig. Symptomene dine høres veldig lovende ut!!! Jeg føler meg egentlig gravid, men mister samtidig troen med neg tester.

Googlet litt i går og ble litt beroliget, for ut fra det jeg leste på andre forumtråder så er det mange som tester negativt rugedag 6 og 7, og som tester positivt rugedag 9-10-11. Og tror ikke nødvendigvis embryoet fester seg før rugedag 6 engang, og evt symptomer så tidlig er av hormonene vi tar. Jeg hang meg litt opp i at A+S fikk så tidlig positiv test, men så kom jeg på at jeg tror hun satte inn en blastocyst, og de fester seg jo litt tidligere. Krysser fingrene for oss Mammadrøm, forhåpentligvis får vi begge en positiv test i helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stemmer nok det Jespere, jeg satte inn blasto. Og uansett, så produserer vi jo hcg veldig forskjellig, så du må ikke gi opp håpet enda ❤ når er testdag egentlig?

Har også et spørsmål til deg som jeg håper du kan svare på 😊 Når du hadde SA med fryseegget, gikk du fortsatt pp hormonstøtte da? Jeg er så redd for at noe galt skal skje, men at jeg ikke får vite om det fordi jeg går på hormoner, vet ikke om man får blødning når man går på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok det Jespere, jeg satte inn blasto. Og uansett, så produserer vi jo hcg veldig forskjellig, så du må ikke gi opp håpet enda ❤ når er testdag egentlig?

Har også et spørsmål til deg som jeg håper du kan svare på 😊 Når du hadde SA med fryseegget, gikk du fortsatt pp hormonstøtte da? Jeg er så redd for at noe galt skal skje, men at jeg ikke får vite om det fordi jeg går på hormoner, vet ikke om man får blødning når man går på det?

Ja jeg gikk på både Progynova og Lutinus. Det var ingen tvil om at det var en SA, jeg blødde som en foss i flere dager og hadde veldig vondt (som veldig vonde menssmerter), måtte sette meg ned på huk flere ganger i løpet av dagen for var vondt å stå.

 

Testdag jeg har fått oppgitt fra sykehuset er neste tirsdag tror jeg ☺❤

Endret av J'espere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei! Så da vil det ikke være noen tvil, selvom jeg går på Progynova og Utrogest. Takk for at du svarte 😊

 

Da har du noen gode dager igjen for at evt hcg skal ta seg opp i alle fall 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei! Så da vil det ikke være noen tvil, selvom jeg går på Progynova og Utrogest. Takk for at du svarte 😊

 

Da har du noen gode dager igjen for at evt hcg skal ta seg opp i alle fall 😊

Ja en SA tror jeg du vil merke. Man kan jo aldri vite om man har en MA eller en blighted ovum, men det er jo uavhengig av medisiner man tar. Uansett tilsier all statistikk at det går bra i de aller fleste tilfeller! Mener jeg har sett statistikk på at det går bra i 85 % av graviditeter som har kommet til uke 4 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag kom mensen på rugedag 9 som den alltid gjør ved negative forsøk. Da er det bare å manne seg opp til ny runde. Hvordan går det med dere andre rugere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bra med oss, jeg har begynt å få angsten for alt som kan gå galt litt må avstand, og prøver heller bare å glede meg over at vi er gravide akkurat nå.

 

Kjenner på en konstant mild kvalme, sover over 15t om dagen 🙈 og har så smått fått litt halsbrann. Jeg plagdes stort me halsbrann sist, men ikke før godt uti svangerskapet, så det kan jo hende at det bare var et engangstilfelle også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom mensen på rugedag 9 som den alltid gjør ved negative forsøk. Da er det bare å manne seg opp til ny runde. Hvordan går det med dere andre rugere?

Å nei mammadrøm, så trist! Håper du kommer raskt igang igjen! Når var det dere hadde time på riksen igjen?

 

Jeg har testet med to forskjellige tester i dag, begge like blendahvite. Vet at det fortsatt er en ørliten sjanse, men alle "symptomer" har opphørt, og tidligere erfaring tilsier ikke at jeg er en av dem som produserer hcg seint! Så har begynt å forberede meg på at det antakelig blir fryseforsøk i mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er satt opp på nytt forsøk i mars på riksen, så heldigvis ikke lenge å vente! Håper at du tar feil og får pos test om noen dager, J'espere! Om ikke er du heldig som har mange på frys:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra ved neste forsøk mammadrøm!

Jeg testet på morningen igår og fikk blendahvitt. Har testdag i morgen, men det er vel minimal sjangs for positiv test. Er på rd 11 og har litt murring i magen akkurat som jeg pleier ha på første mensdag. Springer på do hele tiden og venter å se rødt. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ny test idag og kunne skimte en svak svak strek. Mannen såg den og, så det var ikke en hallusinasjon😂 Prøver å ikke ha for store forhåpninger, men fikk jo litt troa nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok ny test idag og kunne skimte en svak svak strek. Mannen såg den og, så det var ikke en hallusinasjon😂 Prøver å ikke ha for store forhåpninger, men fikk jo litt troa nå.

Har du forresten vært gravid før venter-79? Lurte på om du husker om du produserte hcg raskt eller sakte den gangen? Endret av J'espere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gravid en del ganger, hadde noen sa'er når vi prøvde på nr 2. Tenkte ikke så mye på hcg nivå da jeg ble gravid hver prøvemåned.

 

Nå er eg tom for tester og får tidligst testet igjen mandagskveld 😝

Vi får krysse fingre for at vi begge tester klart positivt snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gravid en del ganger, hadde noen sa'er når vi prøvde på nr 2. Tenkte ikke så mye på hcg nivå da jeg ble gravid hver prøvemåned.

 

Nå er eg tom for tester og får tidligst testet igjen mandagskveld 😝

Vi får krysse fingre for at vi begge tester klart positivt snart.

Uff, så trist å miste så mange! Det må ha vært veldig tøft! Mente egentlig om du har testet positivt tidlig før, eller om det alltid har gått til nesten ikm før den har vært positiv.. har liksom gitt opp dette forsøket siden jeg begge ganger har testet positiv innen rugedag 10. Men kanskje det varierer fra graviditet til graviditet ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer venter79!

Så kjedelig at det ikke gikk denne gangen, J'espere... Alltid nedtur når man må igang igjen! Tror du at dere får fryseforsøk ganske snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig J'espere. Godt du har noen på frys. Satser på at det går rette veien for dere ved neste forsøk!

 

Husker ikke helt, men tror ikke jeg har testet før ikm tidligere.

 

Takk mammadrøm. Er jo litt usikkert enda med så svak strek, men skal få tatt en digital test så snart eg kan etter helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter jeg utrolig redd og engstelig akkurat nå =\ Det er dukket opp brun utflod! Er redd for at alt skal gå galt nå, at dette er starten på en SA =\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei uff, skjønner du blir redd A+S.. Jeg hadde litt brun utflod når jeg var gravid med sønnen min og ble livredd, men alt sto bra til der! Krysser fingrene for at det er uskyldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg A+S?

 

Her kom mensen idag, så da viste testen på lørdag feil hvis det ikke er en SA da.

Ganske utslitt av sånne opp og nedturer nå :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, så kjipt venter-79. =\

Er det noen andre i denne januargruppa som har en positiv test nå?

 

Har hatt et par runder med beig/lysbrun utflod i dag også, men ingen smerter eller lignende. Og aldri friskt blod. Vet ikke om det kan være utrogesten som gjør slimhinnene såre kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist venter-79! Skjønner godt at det er utmattende med mange opp og nedturer .. håper dere lykkes til slutt!

 

A+S har hørt at det er helt normalt med småblødninger, da jeg ringte sykepleier på Riksen ifbm SAen var det smertene som gjorde at hun trodde det var det. Jeg hadde også småblødninger hele første trimester da jeg var gravid med lille gullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...