Gå til innhold

Januar-schnuppene (nytt år, nye muligheter)


sunfly

Anbefalte innlegg

J'espere; det er mindre klin med cyclogest, men det kommer ut litt her og..

wow, frosken8- det var høy HCG! Jeg har hatt rundt 100 på rugedag 12. Har du satt inn to egg? Gratulerer så mye:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frosken8, gratulerer masse 🎊🎉 Så gøy! Og jo det er kjempehøyt! Jeg har som regel hatt hcg rundt 400-450 fjorten dager etter innsett, og da har de sagt til meg at det er høyt! Kanskje det er tvillinger 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye Frosken8 :-D 
 

Her har dagene sneglet seg avgårde selv om jeg har hatt en kjempetravel uke.
Er på rd 8 og har testdag på lørdag. Har jo veldig lyst å teste nå snart, men er jo så redd for å bli skuffet.

Hvor tidlig tester dere første gang

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet på RD 6 🙈 Og fikk en svaaaaak positiv, så svak at jeg ikke var sikker på om den var det. Det dumme med å teste så tidlig for min del, var at jeg ble mer usikker enn hva jeg var før jeg testet. Jeg svidde sikkert av 2-3 tester daglig, og det ble mye vurdering og synsing, helt til jeg tok en digitaltest på RD 10, og fikk en klar GRAVID. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på rugedag 6 nå (eller 7, alt ettersom man regner innsett dagen som rugedag). Tror ikke jeg tør å teste i ettermiddag 😬 men kanskje i morgen tidlig!! Eller torsdag.. uff vanskelig å bestemme seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på rugedag 10 nå, da regner jeg fra dagen etter innsett, har ikke testet enda :) usikker på når jeg skal teste. Blir enten i morgen (14 dager etter uttak) eller torsdag hvis ikke tr dåkker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg en god magefølelse på at jeg er gravid. Har hatt sure oppstøt, diaré og mensmurringer. I tillegg fikk jeg heteslag på jobb hvor svetten piplet i panna. Bestemte meg derfor for å ta en test nå i kveld, selv om jeg vet at rugedag 6 er latterlig tidlig. Testen var klart positiv!! Jeg er gravid❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, fikk jo så klart rosa lutinus ut i dag. Tok en test som var negativ, men hadde vært på toalettet en halvtime tidligere. Føles ikke noe bra, slik var det forrige ferskforsøk også. Rosa lutinus ut på rd 10 å full blødning dagen etter.

Hadde begynt å få ett lite håp tidligere i dag om at dette kunne gå riktig vei siden jeg har hatt mye stikkinger de siste dagene. Kjenner all mot er borte, å skulle ønske jeg kunne fått en litt grundigere utredning. Har jo fått påvist litt endometriose ved lap når de utredet meg før hele dette ivf karusellet startet, men dette ser de på som ubetydelig 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så kjipt Nordinor.. håper i det lengste ❤

Jeg fikk også negativ test i dag, klarte ikke la være å teste. Tok digital, så ingen tvil. Vet det er veldig tidlig, men har mistet troa nå og føler meg veldig lite gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ny test i dag som var negativ. Da har jeg altså fått en falsk positiv. Trodde ikke det var mulig jeg. Det var dårlig gjort mot en prøver.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ny test i dag som var negativ. Da har jeg altså fått en falsk positiv. Trodde ikke det var mulig jeg. Det var dårlig gjort mot en prøver.....

Men det kan jo likegjerne være den negative som er falsk? Er det samme type test?

Forrige gang jeg var gravid fikk jeg noen falske negative. Men har aldri fått en falsk positiv! Krysser fingrene for deg ❤

Endret av J'espere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en til sent i går kveld og en på morgenen i dag som begge var negative. Samme tester ja. Fikk du falsk negative etter at du hadde testet positivt sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men fikk negativ dagen før jeg testet med digital med resultat gravid 2-3 uker. Og to dager etter tok jeg blodprøve og hadde hcg på 420. Så tviler på at den har steget fra under 25 til 420 på tre dager..

Endret av J'espere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ny test i dag som også er negativ. Da var det altså en feil på gårsdagens test. Det er jo enda tidlig, bare rugedag 7, så klamrer meg til et lite håp om at det bare er for tidlig å teste. Når tenker du å ta en test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ny test i dag som også er negativ. Da var det altså en feil på gårsdagens test. Det er jo enda tidlig, bare rugedag 7, så klamrer meg til et lite håp om at det bare er for tidlig å teste. Når tenker du å ta en test?

Så utrolig kjipt mammadrøm, skjønner at du synes det var dårlig gjort! Snakk om å knuse drømmer 😩 Men alt håp er jo ikke ute for oss tross alt.

Tok ny test i dag morges, like negativ som i går. Har på en måte mistet litt håpet etter å ha sett alle de blendahvite testene, men så føler jeg likevel jeg har så mye symptomer (hormonell, mensmurringer og småkvalm) at det er vanskelig å slå helt fra seg håpet at det ikke er noe der. Skal prøve å vente til fredag i det minste .. hva med deg? Og har dine symptomer fortsatt i dag?

Endret av J'espere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man mister litt motet av negative tester ja, men det er jo veldig tidlig. Symptomene dine høres veldig lovende ut!!! Jeg føler meg egentlig gravid, men mister samtidig troen med neg tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...