SLURPà Skrevet 9. november 2016 #226 Skrevet 9. november 2016 Jeg fikk ogsÄ 10/11 DPO. BlÞdde mye i gÄr og i dag.  Da er sikker mensen pÄ veg da. 4 dager fÞr tiden.
AkkMa Skrevet 9. november 2016 Forfatter #227 Skrevet 9. november 2016 Jeg har vibrering/ leamus fÞr mens  For noen utrolig merkelige greier! Dette har jeg aldri opplevd fÞr, men det er nok ingen tvil om at det var heksa som kom ubedt og tidligere enn venta. Kjekt Ä hÞre at flere har oplevd dette fÞr meg, i hvert fall Og vibreringa fortsetter som aldri fÞr.
SLURPĂ Skrevet 9. november 2016 #228 Skrevet 9. november 2016 Har ikkje blĂžd meir siden utbruddet. Men hadde kraftig korsryggsmerter i 4-5 timer med mens smerter. NĂ„ er det svake korsryggsmerter igjen og litt fĂžlelse uvi.
SLURPà Skrevet 10. november 2016 #229 Skrevet 10. november 2016 Har dei samme symptomer og spotter. SÄ det er nok egget som forsvant i gÄr. Tempen gjekk ned med 0,15. Ny pp.
Michelleirene90 Skrevet 10. november 2016 #230 Skrevet 10. november 2016 http://tinypic.com/r/24b6wll/9 Â Test tatt 12 dpo. Hva tenker dere? Sterkere enn testen for to dager siden.
Michelleirene90 Skrevet 10. november 2016 #231 Skrevet 10. november 2016 http://tinypic.com/r/dc6mow/9 Samme test som over, tatt etter cirka 7-8 min
SLURPà Skrevet 10. november 2016 #232 Skrevet 10. november 2016 http://tinypic.com/r/dc6mow/9 Samme test som over, tatt etter cirka 7-8 min  Ja her blir det nok baby.
Michelleirene90 Skrevet 10. november 2016 #233 Skrevet 10. november 2016 Testet med monitor nĂ„, lyste opp gravid đ Men spottet litt brunt de siste 2 dagene.. forventer mensen i morgen og er rimelig nervĂžs :/
Minimeg123 Skrevet 10. november 2016 #234 Skrevet 10. november 2016 Mange som spotter litt i starten đ gratulerer! HĂ„per TR holder seg borte đ
Nettie+jentungen Skrevet 10. november 2016 #235 Skrevet 10. november 2016 http://tinypic.com/r/2eyw10l/9  Dagens 2 dotur. Er kvalmen som har fĂ„tt meg til Ă„ tro at jeg kanskje er gravid, men nĂ„ tror jeg heller det er sykdom đ aner ikke nĂ„r jeg skal ha mens, tror kanskje det er i mrg.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #236 Skrevet 10. november 2016 http://tinypic.com/r/2eyw10l/9  Dagens 2 dotur. Er kvalmen som har fÄtt meg til Ä tro at jeg kanskje er gravid, men nÄ tror jeg heller det er sykdom aner ikke nÄr jeg skal ha mens, tror kanskje det er i mrg.  Tror du mÄ ha eit kvit underlag pÄ testen. Klarer ikkje Ä sjÄ noen ting.  Anonymous poster hash: 385bb...66e
Nettie+jentungen Skrevet 10. november 2016 #237 Skrevet 10. november 2016  Tror du mĂ„ ha eit kvit underlag pĂ„ testen. Klarer ikkje Ă„ sjĂ„ noen ting.  Anonymous poster hash: 385bb...66e Spiller ingen rolle, den er negativ đ
SLURPà Skrevet 10. november 2016 #238 Skrevet 10. november 2016 http://tinypic.com/view.php?pic=34r9fut&s=9#.WCSeiLW5SaM  Slik sÄg testane ut i 14 tiden. Men er ikkje gravid pga tempen gjekk ned med 0,15. Blir barre sÄ lei og irritert. SÄ testene vil holde seg positive til tr kommer. Om jeg tester 7 el 13 dpo vil jeg ha positiv test.  Hadde litt trua denne ppen pga det gjekk 1 min og positive tester men nei det hjalp ikkje.  Tanken streifer om jeg blir gravid i det heile tatt.  Off godt og fÄ ut. Er litt lei meg.
lavieestbonne Skrevet 10. november 2016 #239 Skrevet 10. november 2016 http://tinypic.com/view.php?pic=34r9fut&s=9#.WCSeiLW5SaM  Slik sĂ„g testane ut i 14 tiden. Men er ikkje gravid pga tempen gjekk ned med 0,15. Blir barre sĂ„ lei og irritert. SĂ„ testene vil holde seg positive til tr kommer. Om jeg tester 7 el 13 dpo vil jeg ha positiv test.  Hadde litt trua denne ppen pga det gjekk 1 min og positive tester men nei det hjalp ikkje.  Tanken streifer om jeg blir gravid i det heile tatt.  Off godt og fĂ„ ut. Er litt lei meg. Kanskje du bĂžr ta en tur til legen Ă„ fĂ„ sjekket HCG gjennom blodprĂžve om TR ikke kommer til tiden? Ser jo fryktelig positive ut de testene dine da đ Evt. ta en CBD i mellomtiden?
SLURPà Skrevet 10. november 2016 #240 Skrevet 10. november 2016 Kanskje du bÞr ta en tur til legen Ä fÄ sjekket HCG gjennom blodprÞve om TR ikke kommer til tiden? Ser jo fryktelig positive ut de testene dine da Evt. ta en CBD i mellomtiden?  Tr kommer til rett tid. Her er det alderen som styrer alt. 45 Är sier sitt men vil kun prÞve den normale mÄten. Jeg og Gubben har bestemt at vi stopper totalt prÞvingen nÄr jeg fyller 46. NÄr tempen har falt 0,15 sÄ er det ikkje hÄp lenger.
Minimeg123 Skrevet 10. november 2016 #241 Skrevet 10. november 2016 Sender ein klem til deg utgÄtt †hÄpte det klaffa for deg no. Ikkje greit nÄr du fÄr so mange positive tester so kjem TR likevell. ForstÄr godt du blir lei og frustrert. HÄper neste pp blir bra for deg!
Lilletrille17 Skrevet 10. november 2016 #242 Skrevet 10. november 2016 Sender en klem jeg ogsĂ„, UtgĂ„tt!đ Vet du har god oversikt over dette, men nĂ„ ser jo testene dine virkelig positive ut. Jeg krysser fortsatt alt jeg har for deg!đ
SLURPà Skrevet 10. november 2016 #243 Skrevet 10. november 2016 Takker, det varmer. Har ikkje troa siden tempen gjekk ned.  FÄr hÄpe pÄ neste pp.
AkkMa Skrevet 11. november 2016 Forfatter #244 Skrevet 11. november 2016 http://tinypic.com/view.php?pic=34r9fut&s=9#.WCSeiLW5SaM  Slik sĂ„g testane ut i 14 tiden. Men er ikkje gravid pga tempen gjekk ned med 0,15. Blir barre sĂ„ lei og irritert. SĂ„ testene vil holde seg positive til tr kommer. Om jeg tester 7 el 13 dpo vil jeg ha positiv test.  Hadde litt trua denne ppen pga det gjekk 1 min og positive tester men nei det hjalp ikkje.  Tanken streifer om jeg blir gravid i det heile tatt.  Off godt og fĂ„ ut. Er litt lei meg. SkjĂžnner godt du blir lei deg. NĂ„r testene viser streker begynner man jo Ă„ hĂ„pe! For min del ville jeg jo heller foretrukket ingen strek, i stedet for Ă„ bli "lurt". Jeg hadde trua pĂ„ dine vegne!! SĂ„ merkelig, og ja, sĂ„ kjipt.. jeg krysser fingrene for deg og neste pp đ
SLURPĂ Skrevet 11. november 2016 #245 Skrevet 11. november 2016 SkjĂžnner godt du blir lei deg. NĂ„r testene viser streker begynner man jo Ă„ hĂ„pe! For min del ville jeg jo heller foretrukket ingen strek, i stedet for Ă„ bli "lurt". Jeg hadde trua pĂ„ dine vegne!! SĂ„ merkelig, og ja, sĂ„ kjipt.. jeg krysser fingrene for deg og neste pp đ Bedre med ingen strek. Det er sĂ„ sant bedre med ingen strek da.Tempen gjekk enda meir ned sĂ„ det er ikkje tvil. Spotter sĂ„ den kommer for fult pĂ„ sĂžndag.  Tvi tvi til neste pp.
C'est la vie Skrevet 11. november 2016 #246 Skrevet 11. november 2016 Tr kommer til rett tid. Her er det alderen som styrer alt. 45 Är sier sitt men vil kun prÞve den normale mÄten. Jeg og Gubben har bestemt at vi stopper totalt prÞvingen nÄr jeg fyller 46. NÄr tempen har falt 0,15 sÄ er det ikkje hÄp lenger. Du er sÄ negativ hele tiden. At tempen synker 0,15 betyr ikke at mensen er pÄ vei. Her synker tempen min fra 37.3 - 36,6 nÄr mensen kommer. à nÄr jeg var gravid gikk tempen opp og ned hele tiden.
Michelleirene90 Skrevet 11. november 2016 #247 Skrevet 11. november 2016 Enig med spericredo. Merker jeg blir smÄ stresset selv av dette her. Fikk positivt her om dagen og blir jo overparanoid av alt man leser. Siden testene blir sterkere ville jeg prÞvd Ä vÊrt positiv. Er forsket pÄ at ved Ä vÊre mye negativ kan kroppen stÞte det fra seg.
Michelleirene90 Skrevet 11. november 2016 #248 Skrevet 11. november 2016 Mitt rÄd: siden du har positive tester - slutt Ä temp. Du finner ut fÞr eller siden om det er noe eller ikke, skaper bare bekymringer og du har positive testet. Symptomer svinger, HCG svinger og div. Hele tiden
SLURPà Skrevet 11. november 2016 #249 Skrevet 11. november 2016 Du er sÄ negativ hele tiden. At tempen synker 0,15 betyr ikke at mensen er pÄ vei. Her synker tempen min fra 37.3 - 36,6 nÄr mensen kommer. à nÄr jeg var gravid gikk tempen opp og ned hele tiden. SelfÞlgelig blir ein negativ etter snart 3 Ärs prÞving og barre nedturer kvar mnd.  Temp kurven min er ikkje som din.  Tror nok du og hadde vert negativ etter det jeg opplever mnd for mnd.
SLURPà Skrevet 11. november 2016 #250 Skrevet 11. november 2016 Mitt rÄd: siden du har positive tester - slutt Ä temp. Du finner ut fÞr eller siden om det er noe eller ikke, skaper bare bekymringer og du har positive testet. Symptomer svinger, HCG svinger og div. Hele tiden Om jeg legger tempen pÄ hylla vil jeg ha positiv test den dagen mensen kommer. Tempen hjelper meg og forstÄ at jeg har hatt egglÞsning.  negativ vart jeg denne mnd pga alt sÄ sÄ positift ut til tempen snudde. Har jeg ikkje grunn til og bli SÄra og negativ. Ja jeg var DÞdsskuffa da tempen datt ned for jeg hÄpet at det var festeblÞdning. Tror nok du hadde vert det og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ