Gjest Mariamani Skrevet 25. september 2016 #1 Skrevet 25. september 2016 Da begynner det vel snart å dukke opp noen junispirer
pia91 Skrevet 25. september 2016 #2 Skrevet 25. september 2016 Jeg er her på termin kalkulatoren har jeg termin 6 juni 😁
trilletrall123 Skrevet 25. september 2016 #3 Skrevet 25. september 2016 Jaaa, termin engang mellom 2.-6. juni Krysser fingrene for at alt går bra nå!
pia91 Skrevet 25. september 2016 #4 Skrevet 25. september 2016 Jaaa, termin engang mellom 2.-6. juni Krysser fingrene for at alt går bra nå! Krysser fingrene for deg å alle de andre damene :)har mistet 3 ganger på rad selv.. Så håper dette går bra ❤
Maritaab Skrevet 25. september 2016 #5 Skrevet 25. september 2016 Termin rundt 1 juni Spennende tid, håper alt går bra!
♥ Min engel ♥ Skrevet 25. september 2016 #6 Skrevet 25. september 2016 Termin 2.juni ☺️ Gleden er stor for hver dag som går. Har to barn fra før (2011,2015) og en sa mellom disse. Så disse tidlige ukene syns jeg er litt skumle.
Bébes'ilvousplâit Skrevet 26. september 2016 #7 Skrevet 26. september 2016 Testet positivt på lørdag. Har regnet meg frem til termin 3. juni. Hadde MA i svangerskapsuke 11 i august, så dette er nervepirrende. Håper jeg får lov til å stå løpet ut denne gangen!
pia91 Skrevet 26. september 2016 #8 Skrevet 26. september 2016 Vært hos legen å tatt hcg prøve i dag, skal på onsdag og spennende Du får oppdatere oss Har også vært hos legen å tatt hcg pluss jeg har fått henvisning til sykehuset for videre å tett oppfølgning
pia91 Skrevet 26. september 2016 #9 Skrevet 26. september 2016 Spennende, kan jeg spør hvorfor du er henvist? Syns det er rart jeg ikke får henvisning til tidlig ul jeg, jeg har 4 barn, de 3 første var greit, men nr 4 så mista jeg 3 ganger før hu satt og nå mista jeg sist mnd, men enda ingen henvisning Fikk henvisning siden jeg har mista 3 ganger på et år .. Så jeg dro til legen idag å tryglet å ba hun om å gjøre noe. For jeg er så redd jeg mister igjen. Bare krysser fingrene for at jeg får time før jeg eventuelt mister igjen
pia91 Skrevet 26. september 2016 #10 Skrevet 26. september 2016 Huff skjønner hvordan du har det, samme skjedde meg sist :/ i tillegg blødde jeg i 18 uker når spiren endelig satt, var helt utkjørt og ødelagt til slutt.. men håper at fjerde gang er lykken for deg og da <3 Testen min var en del svakere i dag enn i går, så har mista litt trua.. men da gir jeg meg, orker ikke mer rett og slett.. Huff håper det går bra for deg! Har testa hver dag jeg også... Så sitter jo å studerer de testene om å om igjen .. Slitsomt når man ønsker seg et til barn... Håper fjerde gangen er lykke-tallet ❤4❤
pia91 Skrevet 27. september 2016 #11 Skrevet 27. september 2016 Hvordan symptomer har dere damer å hvor langt er dere på vei? Er bare 4+5 men ingen symptomer.. Kanskje litt ømme bryst (men ikke mye) Jeg vil ha symptomer uansett om det er kvalme!! Vil virkelig ha trua på at det går rette veien! To graviditeter har jeg hatt shikkelig kvalme pluss trøtthet.. De 4 andre graviditetens har det vare vært litt kvalme å ømme bryst å murringer.
pia91 Skrevet 27. september 2016 #12 Skrevet 27. september 2016 Huff skjønner hvordan du har det, samme skjedde meg sist :/ i tillegg blødde jeg i 18 uker når spiren endelig satt, var helt utkjørt og ødelagt til slutt.. men håper at fjerde gang er lykken for deg og da <3 Testen min var en del svakere i dag enn i går, så har mista litt trua.. men da gir jeg meg, orker ikke mer rett og slett.. Hvordan går det med deg mariamani? ❤
♥ Min engel ♥ Skrevet 27. september 2016 #13 Skrevet 27. september 2016 5 uker i dag 😊 Mine symptomer; blir lett svimmel, hodepine som kommer og går, uggen (ikke akkurat kvalm), hard mage, mye murringer og strekk i magen, saltsyk, humørsvingninger og blir fort trøtt og sliten. Ble en liten liste dette her 😅🙈
pia91 Skrevet 27. september 2016 #14 Skrevet 27. september 2016 5 uker i dag 😊 Mine symptomer; blir lett svimmel, hodepine som kommer og går, uggen (ikke akkurat kvalm), hard mage, mye murringer og strekk i magen, saltsyk, humørsvingninger og blir fort trøtt og sliten. Ble en liten liste dette her 😅🙈 Heldig du er med så mye symptomer heve (jeg vil å ha noe ) Når begynte de å komme på deg?
trilletrall123 Skrevet 28. september 2016 #15 Skrevet 28. september 2016 Er vel ca 5 uker på vei kanskje. (blir helt forvirret av de forskjellige terminkalkulatorene på nett, da de viser forskjellig dato). Men jeg har lite symptomer, hadde endel kvalme veldig tidlig, men nå har jeg mistet den også.. Med mitt første barn hadde jeg masse sterke symptomer fra uke 3+. Jeg kommer til å ta privat ultralyd når hjerte skal ha begynt å slå, bare for å få bekreftet at det gjør det, og at det ser bra ut. Man har jo sine bekymringer i starten..
♥ Min engel ♥ Skrevet 28. september 2016 #16 Skrevet 28. september 2016 Heldig du er med så mye symptomer heve (jeg vil å ha noe ) Når begynte de å komme på deg? Jeg begynte å få symptomer ca 4-5 dager før ikm. Glemte å si at jeg også har begynt å få bekkensmerter 😭 kan jo ha noe sammenheng med at jeg fødte 2.mann i mai 2015. Skjønner godt at du vil ha symptomer på graviditet så tidlig. Det er jo på en måte de eneste tegnene på graviditet man får. Men du får trøste deg med at det er like vanlig å ikke ha symp. så tidlig. Og det er jo egentlig litt godt å ikke være kvalm, sliten m.m. Plutselig kan både kvalme og trøtthet dukke opp, før du vet ordet av det 😅
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 28. september 2016 #17 Skrevet 28. september 2016 Går greit her, skal ta siste hcg prøven i dag ellers har ene barnet fått femte barnesykdom så må teste meg for parvoviruset og Mariamani: Er mulig det var det mine to sønner hadde for noen uker siden også... Jeg var hos legen, men han mente de hadde munn, hånd og fotsykdom.. Dette tviler jeg nå sterkt på, da mine gutter var full av røde prikker i ansikt, på rygg og armer, og noe ned over lårene. Men i håndflaten, munnen og under foten hadde de ikke en eneste prikk.. Jeg lurer også på om jeg bør sjekke for paroviruset. Jeg har IKKE fått noe selv enda, men har lest at det kan bryte ut opp til 20 dager etter man ble smittet.. Føler meg så dum når legen ikke mente det var 5.barnesykdom. Men jeg synes det er bedre å være sikker, enn bekymret. Er jo mulig jeg allerede har hatt det. Ønsker deg lykke til og håper du ikke blir smittet. En venninne av meg hadde smitten da hun var gravid for 1.5 år siden. Hun ble slått ut av trøtthet i noen uker, men babyen ble ikke smittet, og han er en herlig liten gutt på 10 mnd nå
pia91 Skrevet 28. september 2016 #18 Skrevet 28. september 2016 Mariamani: Er mulig det var det mine to sønner hadde for noen uker siden også... Jeg var hos legen, men han mente de hadde munn, hånd og fotsykdom.. Dette tviler jeg nå sterkt på, da mine gutter var full av røde prikker i ansikt, på rygg og armer, og noe ned over lårene. Men i håndflaten, munnen og under foten hadde de ikke en eneste prikk.. Jeg lurer også på om jeg bør sjekke for paroviruset. Jeg har IKKE fått noe selv enda, men har lest at det kan bryte ut opp til 20 dager etter man ble smittet.. Føler meg så dum når legen ikke mente det var 5.barnesykdom. Men jeg synes det er bedre å være sikker, enn bekymret. Er jo mulig jeg allerede har hatt det. Ønsker deg lykke til og håper du ikke blir smittet. En venninne av meg hadde smitten da hun var gravid for 1.5 år siden. Hun ble slått ut av trøtthet i noen uker, men babyen ble ikke smittet, og han er en herlig liten gutt på 10 mnd nå Min sønn hadde fot å håndsykdom han hadde ikke prikker under fotene, men over hele kroppen å ansikt/mage/lår/bak ører. De trenger ikke ha prikker i håndflater å under foter vi var hos legen
pia91 Skrevet 28. september 2016 #19 Skrevet 28. september 2016 Jeg begynte å få symptomer ca 4-5 dager før ikm. Glemte å si at jeg også har begynt å få bekkensmerter 😭 kan jo ha noe sammenheng med at jeg fødte 2.mann i mai 2015. Skjønner godt at du vil ha symptomer på graviditet så tidlig. Det er jo på en måte de eneste tegnene på graviditet man får. Men du får trøste deg med at det er like vanlig å ikke ha symp. så tidlig. Og det er jo egentlig litt godt å ikke være kvalm, sliten m.m. Plutselig kan både kvalme og trøtthet dukke opp, før du vet ordet av det 😅 Huff bekkensmerter, auu Ja er litt uvel på morningen (viss det ikke bare er innbilning 😁) Skal snart på tidlig undersøkelse på sykehuset, gleder meg til det!
♥ Min engel ♥ Skrevet 28. september 2016 #20 Skrevet 28. september 2016 Huff bekkensmerter, auu Ja er litt uvel på morningen (viss det ikke bare er innbilning 😁) Skal snart på tidlig undersøkelse på sykehuset, gleder meg til det! Masse lykke til på sykehuset! ☺️
pia91 Skrevet 28. september 2016 #21 Skrevet 28. september 2016 Hvordan gikk det pia91? Her går det greit. Ikke vært på sykehuset ennå, blir nok i neste uke eller på fredag. Skal ringe imorgen å purre Tok en test til idag å den var sterkere enn alle andre tester jeg har tatt så det går hvertfall ikke nedover har du testa?
♥ Min engel ♥ Skrevet 28. september 2016 #22 Skrevet 28. september 2016 Lykke til i morgen Mariamani! ☺️
pia91 Skrevet 28. september 2016 #23 Skrevet 28. september 2016 Nei, får svar på om hcg har dobla seg i morgen.. lever i spenning, hehe.. Så herlig med sterk test, jeeey Krysser fingrene for deg:) lykke til
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 29. september 2016 #24 Skrevet 29. september 2016 Min sønn hadde fot å håndsykdom han hadde ikke prikker under fotene, men over hele kroppen å ansikt/mage/lår/bak ører. De trenger ikke ha prikker i håndflater å under foter vi var hos legen Ja vi var også hos legen og han sa jo at det var håndsykdom, og han vet no ihvertfall det bedre enn meg Men jeg vet liksom ikke om jeg tørr å stole helt på det, hadde nok blitt litt tryggere med en blodprøve. Men godt å høre at din gutt også fikk den diagnosen, på tross av ingen prikker under føttene:-)
bleach Skrevet 29. september 2016 #25 Skrevet 29. september 2016 Hiver meg på her inne, har tisset på pinner i 3 dager og får bare positive tester. Termin 14 juni. Kan ikke tro at det klaffet på første PP etter å ha prøvd i 8 PP med nr 1!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå