Gå til innhold

Dater den perfekte mann.... Men er han det???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den forklaringen venninnen din kom med nå kan virke troverdig, men fremdeles står det igjen spørsmålet hvorfor han mente du skulle være forsiktig med å snakke med venninnen din om dette?

Det at han bare overser din forrige melding og nå liksom skal hente dere i morgen virker nesten litt skummelt.

Anonymous poster hash: cfec1...17b

Sannsynligvis fordi han lyver, og er redd for å bli avslørt?

Anonymous poster hash: 9e5c5...efd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sagt at det ikke passer, så da dukker han nok ikke opp. Ingen er så koko

Anonymous poster hash: fb1ec...c11

Det er du som kjenner han, men noen er så koko at de hadde kommet kl 11 med barna. Ut i fra det du har skrevet om denne mannen blir jeg ikke overrasket om han er en av de.

Skrevet

Det er du som kjenner han, men noen er så koko at de hadde kommet kl 11 med barna. Ut i fra det du har skrevet om denne mannen blir jeg ikke overrasket om han er en av de.

Han har jo med barna om han skulle dukke opp. Og de fleste klikker ikke foran barna. Men jeg har sendt sms til venninnen min og hun sier hun stiller seg disponibel dersom han skulle dukke opp.

Skrevet

Jeg har sagt at det ikke passer, så da dukker han nok ikke opp. Ingen er så koko

Forhåpentligvis er han ikke så koko. Men det er typer som faktisk er så koko!

Da dere skulle møtes i går for å snakkes hadde han barna sine der, nå virker det som om han igjen bruker barna for å få tak i deg. "Vi gleder oss" impliserer at han har fortalt barna at de skal møte deg og datteren din i morgen. Så dessverre kan du nok ikke ta for gitt at ikke han og barna dukker opp i morgen. I så fall vil jeg tro han lar barna ringe på døren hos deg...

Håper han forstår at du mener alvor. Om dere likevel snakker sammen, spør ham rett ut hvorfor han ba deg være forsiktig, veldig forsiktig når du snakket med venninnen din!

Gjest Antarctica
Skrevet

Han har en HELT annen virkelighetsoppfatning enn du, og mangler evnen til å ta andres perspektiv...

Skrevet

Men du sa og at dere burde avslutte forholdet, men han ignorerte det og sa at de henter dere klokken 11. Så hvorfor tror du ikke at han er så koko at han kan finne på å dukke opp? Høres ut som om han er fullt i stand til å være så koko, og enda litt mer kanskje

Anonymous poster hash: 6b2f8...cd5

Skrevet

Men du sa og at dere burde avslutte forholdet, men han ignorerte det og sa at de henter dere klokken 11. Så hvorfor tror du ikke at han er så koko at han kan finne på å dukke opp? Høres ut som om han er fullt i stand til å være så koko, og enda litt mer kanskje

Anonymous poster hash: 6b2f8...cd5

Venninnen min bor 5 min å kjøre unna og kommer dersom det er nødvendig. Hun har MYE klarere tale enn meg. Hun er mer frempå og jeg mer sjenert

Skrevet

Til HI:

synes du det er greit at venninnen din "glemte" fortelle deg at hun hadde bodd hos han og hatt sex med han flere ganger???

Anonymous poster hash: 484e2...48e
Skrevet

Til HI:

synes du det er greit at venninnen din "glemte" fortelle deg at hun hadde bodd hos han og hatt sex med han flere ganger???

Greit og greit.. Hun betalte leie, så hun leide rom hos en venn. At de har hatt sex i fylla er bo mange år gammelt og ikke av betydning for min del

Skrevet

Greit og greit.. Hun betalte leie, så hun leide rom hos en venn. At de har hatt sex i fylla er bo mange år gammelt og ikke av betydning for min del

Ok, men du har ikke hatt sex med han?

Skrevet

Ok, men du har ikke hatt sex med han?

Jeg har hatt sex med han. Vi har jo datet regelmessig i noen mnd

Skrevet

Han regner vel dere som i et forhold nå.....

Skrevet

Da hadde jeg ihvertfall ment at venninnen løy! For å ha sex med en som ei venninne har hatt seg med er uaktuelt for min del. Jeg er er en ganske frigjort person, men dele sexpartner med en venn er et stort "NEI" fra meg. 

Skrevet

Da hadde jeg ihvertfall ment at venninnen løy! For å ha sex med en som ei venninne har hatt seg med er uaktuelt for min del. Jeg er er en ganske frigjort person, men dele sexpartner med en venn er et stort "NEI" fra meg.

Hva du velger er ikke det samme som hva jeg velger.. Men at de hadde sex for mange år siden, er ikke så viktig for meg..

Skrevet

Hvordan gikk det i dag?

Anonymous poster hash: bc976...7ca
Skrevet

Hva du velger er ikke det samme som hva jeg velger.. Men at de hadde sex for mange år siden, er ikke så viktig for meg..

Ikke meg du diskuterte dette med. Jeg hadde heller ikke sett på det som særlig viktig at de hadde sex for flere år siden. Men jeg hadde stusset veldig på at hun ikke nevnte at hun og han bodde sammen (selv om hun "bare" leide rom hos ham), og at de hadde sex den gangen. For meg går det på tillit når du var på vei inn i et forhold med ham.

Skrevet

Kom han i dag?

Anonymous poster hash: 80e3b...1d2

Skrevet

Kom han i dag?

Anonymous poster hash: 80e3b...1d2

Er jo senere i dag han evt kommer da.. Følg med utover formiddagen ☺

Anonymous poster hash: da383...4be

Skrevet

Dukket han opp?

Skrevet

HI har opprettet ny tråd. Men ja - han kom...!!

Anonymous poster hash: 57da9...f87

Skrevet

HI har opprettet ny tråd. Men ja - han kom...!!

Anonymous poster hash: 57da9...f87

Hva heter fen tråden da?

Anonymous poster hash: df664...979

• 2 uker senere...
Skrevet

Hi? Alt bra?

Skrevet

Nei, det er to forskjellige ting.

Anonymous poster hash: f2beb...f38

Nei, det er ikke det. I norske rettsaler må man sverge på å snakke sant og ikke holde tilbake opplysninger som kan være relevante, så der sidestilles det i alle fall. 

Anonymous poster hash: 54e00...657

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...