Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Vi har datet i et par mnd. Jeg har blitt ganske forelsket. Alenepappa da mor til barna er død. I går satt vi og drakk litt vin og spiste en bedre middag og i og med at jeg ikke er introdusert for barna, så spurte jeg om jeg kunne få se albumene av de. Det var helt ok. Og her kommer det som er litt vanskelig. I albumene var en god venninne av meg på bildene... Lykkelig familie med han og hans barn. Kyssebilder var der også... Begge vet om hverandre og ingen sagt noe. Så kommer det sykeste... Det var min gode venninne som introduserte oss og beskrev han som "en god mann". Hun er nå gift og har barn og virkelig elsker mannen sin, men dette var fryktelig merkelig. Tror ikke han tenkte over at hun var avbildet der. Jeg så på bildene mens han tok oppvasken, så han vet ikke at jeg har sett de. På den tiden kjente jeg ingen av disse to, men likevel var det litt ekkelt og vanskelig. Hva gjør jeg nå? Anonymous poster hash: fb1ec...c11
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Hva er ekkelt? Min eks er venn med min kjæreste. Jeg visste ikke at de kjente hverandre. Sånn er det bare. Anonymous poster hash: f2beb...f38
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 Hva er ekkelt? Min eks er venn med min kjæreste. Jeg visste ikke at de kjente hverandre. Sånn er det bare. Anonymous poster hash: f2beb...f38 Venninnen min har åpenbart hatt et forhold til denne mannen over tid (ut fra bildene minst et par år etter alder på barna der hun er med) venninnen min visste jo også godt hvem hun var i forhold til han og omvendt i det hun introduserte oss. Det er litt merkelig og jeg stusser litt på det. Skal jeg liksom date eksen til en god venninne...? Anonymous poster hash: fb1ec...c11
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 Venninnen min har åpenbart hatt et forhold til denne mannen over tid (ut fra bildene minst et par år etter alder på barna der hun er med) venninnen min visste jo også godt hvem hun var i forhold til han og omvendt i det hun introduserte oss. Det er litt merkelig og jeg stusser litt på det. Skal jeg liksom date eksen til en god venninne...? Anonymous poster hash: fb1ec...c11 Og det merkelige er at ingen av de har sagt noe om det. Det hadde jeg fortjent Anonymous poster hash: fb1ec...c11
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #5 Skrevet 1. august 2016 Men hva sa hun da hun introduserte ham? Kan du ha gått glipp av noe der? Hun sa vel hvordan hun kjente han og hvorfor hun gikk god for ham? Anonymous poster hash: 9e5c5...efd
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #6 Skrevet 1. august 2016 Men hva sa hun da hun introduserte ham? Kan du ha gått glipp av noe der? Hun sa vel hvordan hun kjente han og hvorfor hun gikk god for ham? Anonymous poster hash: 9e5c5...efd Hun sa det var en bekjent og at hun mente han absolutt var en "bra mann". Det er han nok også. Helt super mann, med unntak av dette da.. Anonymous poster hash: fb1ec...c11
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #7 Skrevet 1. august 2016 Jeg skjønner ikke hva problemet er? Du er forelsket, alt er bra, det virker ikke som at de synes det er et hinder. Kan du ikke bare spør da? Som regel er det eksen/eks/daten som hadde syntes dette var vanskelig, men det er jo ikke tilfellet her. Anonymous poster hash: cfaa7...026
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #8 Skrevet 1. august 2016 Jeg skjønner ikke hva problemet er? Du er forelsket, alt er bra, det virker ikke som at de synes det er et hinder. Kan du ikke bare spør da? Som regel er det eksen/eks/daten som hadde syntes dette var vanskelig, men det er jo ikke tilfellet her. Anonymous poster hash: cfaa7...026 Men de har jo løyet til henne. Kan forstå HI jeg, ikke alle som syns sånt er greit, og jeg hadde følt meg lurt av begge to. Anonymous poster hash: 9e5c5...efd
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #9 Skrevet 1. august 2016 Æsj, det hadde jeg ikke orket. Anonymous poster hash: 17bb2...34f
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #10 Skrevet 1. august 2016 Jeg skjønner ikke hva problemet er? Du er forelsket, alt er bra, det virker ikke som at de synes det er et hinder. Kan du ikke bare spør da? Som regel er det eksen/eks/daten som hadde syntes dette var vanskelig, men det er jo ikke tilfellet her. Anonymous poster hash: cfaa7...026 Jeg synes de kunne fortalt meg dette så jeg kunne gjøre meg opp en mening FØR jeg datet han. Dette var en lite hyggelig måte å finne ut av det på. Jeg er litt sint på de begge, men aner ikke hvem jeg skal konfrontere. Dessuten har vi hatt "eks-praten" og når jeg nå tenker gjennom det hele, ble hun aldri nevnt. Anonymous poster hash: fb1ec...c11
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #11 Skrevet 1. august 2016 Men de har jo løyet til henne. Kan forstå HI jeg, ikke alle som syns sånt er greit, og jeg hadde følt meg lurt av begge to. Anonymous poster hash: 9e5c5...efd De har ikke løyet, de har unnlatt å fortelle. Hun må snakke med dem for å få svar. Anonymous poster hash: cfaa7...026
Gjest Pusikatt Skrevet 1. august 2016 #12 Skrevet 1. august 2016 Hvor lenge har du kjent denne venninnen? De kan jo ikke hatt noe langvarig forhold, hvis hun har hatt en kjæreste du ikke visste om?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #13 Skrevet 1. august 2016 Hvor lenge har du kjent denne venninnen? De kan jo ikke hatt noe langvarig forhold, hvis hun har hatt en kjæreste du ikke visste om? Vi har kjent hverandre i 3 år. Da var hun ikke gift, men hadde samboer (hennes nåværende mann). De giftet seg for 2 år siden og har barn på et år. Ut fra bildene så var yngste barn fra ca et år til ca 4-5 år det hun var med. Dette barnet er nå 9 år.. Anonymous poster hash: fb1ec...c11
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #14 Skrevet 1. august 2016 De har ikke løyet, de har unnlatt å fortelle. Hun må snakke med dem for å få svar. Anonymous poster hash: cfaa7...026 Unnlate å fortelle er vel strengt tatt det samme som å lyve. Anonymous poster hash: fb1ec...c11
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #15 Skrevet 1. august 2016 Unnlate å fortelle er vel strengt tatt det samme som å lyve. Anonymous poster hash: fb1ec...c11 Nei, det er to forskjellige ting. Anonymous poster hash: f2beb...f38
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #16 Skrevet 1. august 2016 Nei, det er to forskjellige ting. Anonymous poster hash: f2beb...f38 Vel.. En løgn som ikke er sagt er også en løgn Anonymous poster hash: fb1ec...c11
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #17 Skrevet 1. august 2016 Hadde ikke orket å lagt noe i dette! Med mindre bildene ble tatt mens hans avdøde kone fortsatt levde, veninnen din allerede var i et forhold eller lignende. Hvis det bare er snakk om at de tidligere har hatt et forhold er vel alt greit? Da vet jo veninnen din at han er en bra fyr og "unner" deg han fordi hun liker deg og dere er venner! Anonymous poster hash: 26a4c...b61
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #18 Skrevet 1. august 2016 Har det egentlig så veldig mye å si, Hi? Altså, jeg forstår at du kanskje føler deg litt lurt, at de på en måten har gått bak ryggen din. Men likevel, har dette egentlig så mye å si? Du har truffet en god mann som du er forelsket i, som synes å være det samme i deg. Din venninne kunne trolig, siden hun kjenner både deg og ham, vite at dere to trolig vil ha god kjemi. Kanskje kjenner hun deg også godt nok til å vite at du kanskje ikke ville gitt denne gode mannen en sjanse hvis du visste at hun og han ev. har hatt et forhold tidligere? Har du tenkt på at det at hun ikke har fortalt dette kan være en form for gave til deg - en gave i den forstand at du, ved at hun ikke fortalte om den felles historien, ville gi denne mannen en reell sjanse, uten forutinntatte holdninger? Det er jo helt tydelig at det ikke er noen hemmelighet, ellers ville ikke han ha vist deg fotoalbumene. Snakk med ham, si at det føles merkelig, spesielt siden ingen av dem har fortalt deg dette. Det er en ærlig sak å føle som du føler, men vær åpen for forklaringen du får. Han og hun ble kjent, hadde kanskje et forhold, fant ut at de ikke passer sammen, men var likevel så gode personer at de greide å opprettholde vennskap, de har respekt for hverandre, de ønsker hverandre det beste, de har omsorg for hverandres lykke. Hun har funnet en mann hun er lykkelig med. Hun er glad i deg, hun bryr seg nok om ham til å unne ham å være lykkelig med en god kvinne. Hun fant ut at du er en så god kvinne at du er en hun unner ham. Og hun mener at han er en så god mann at han kan være riktig for deg. Han og du har funnet tonen, dere har god kjemi, dere er forelsket i hverandre. Spiller det da noen rolle at du ikke fikk vite om dette før du ble kjent med ham? Kan du med hånden på hjertet si at du ville gitt ham en sjanse hvis du visste at han hadde hatt et forhold til henne? Jeg forstår at du kan føle deg lurt, men de har ventet med å fortelle deg dette, det er ikke det samme som å lyve. Men det er ikke sikkert du ville sett denne mannen for den han er om du visste. Han holdt ikke noe skjult for deg, han viste deg fotoalbumene. Det vil si, jeg antar at han tror du visste at han og din venninne hadde et kortere forhold. Hvis han hadde noe å skjule ville han ikke vist deg fotoalbumene. Opp til deg - vil du la en bagatell ødelegge fremtiden med denne mannen eller venninnen din. Eller vil du velge å se det som en gave, noe som gjorde det mulig for deg å se denne mannen for den han er uten forutinntatte holdninger. Så vanskelig det er å treffe en mann man virkelig har god kjemi med, en virkelig god mann, og det å oppleve gjensidig forelskelse.... jeg vet hva jeg ville valgt... Anonymous poster hash: cfec1...17b
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #19 Skrevet 2. august 2016 Jeg syns det er å lyve, når de ikke forteller om noe som virker som et årelangt forhold, da er 'bekjent' litt rart å si. Jeg ville konfrontert mannen først Anonymous poster hash: 9e5c5...efd
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #20 Skrevet 2. august 2016 Nei, da får du droppe han da se. Er vel det du er ute etter likevel? Men er det ikke DEG han dater nå? Get over it eller deal with it! Anonymous poster hash: 7d3a1...6dc
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. august 2016 #21 Skrevet 2. august 2016 Jeg forstår deg meget godt HI! Hadde min venninne introdusert meg for en mann hun hadde hatt et langvarig forhold til, hadde vært nok med noen mnd for min del, så hadde jeg seriøst begynt å lure. Jeg vil ikke ha verken et seksuelt eller utover vennskapelig forhold til noen mann min venninne har vært involvert i på samme måte. Jeg hadde følt det som et enormt svik av de begge og hadde konfrontert de umiddelbart!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #22 Skrevet 2. august 2016 Kan jo være D I N drømmemann! Liker du han, tar du han! Anonymous poster hash: 19961...244
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #23 Skrevet 2. august 2016 Har det egentlig så veldig mye å si, Hi? Altså, jeg forstår at du kanskje føler deg litt lurt, at de på en måten har gått bak ryggen din. Men likevel, har dette egentlig så mye å si? Du har truffet en god mann som du er forelsket i, som synes å være det samme i deg. Din venninne kunne trolig, siden hun kjenner både deg og ham, vite at dere to trolig vil ha god kjemi. Kanskje kjenner hun deg også godt nok til å vite at du kanskje ikke ville gitt denne gode mannen en sjanse hvis du visste at hun og han ev. har hatt et forhold tidligere? Har du tenkt på at det at hun ikke har fortalt dette kan være en form for gave til deg - en gave i den forstand at du, ved at hun ikke fortalte om den felles historien, ville gi denne mannen en reell sjanse, uten forutinntatte holdninger? Det er jo helt tydelig at det ikke er noen hemmelighet, ellers ville ikke han ha vist deg fotoalbumene. Snakk med ham, si at det føles merkelig, spesielt siden ingen av dem har fortalt deg dette. Det er en ærlig sak å føle som du føler, men vær åpen for forklaringen du får. Han og hun ble kjent, hadde kanskje et forhold, fant ut at de ikke passer sammen, men var likevel så gode personer at de greide å opprettholde vennskap, de har respekt for hverandre, de ønsker hverandre det beste, de har omsorg for hverandres lykke. Hun har funnet en mann hun er lykkelig med. Hun er glad i deg, hun bryr seg nok om ham til å unne ham å være lykkelig med en god kvinne. Hun fant ut at du er en så god kvinne at du er en hun unner ham. Og hun mener at han er en så god mann at han kan være riktig for deg. Han og du har funnet tonen, dere har god kjemi, dere er forelsket i hverandre. Spiller det da noen rolle at du ikke fikk vite om dette før du ble kjent med ham? Kan du med hånden på hjertet si at du ville gitt ham en sjanse hvis du visste at han hadde hatt et forhold til henne? Jeg forstår at du kan føle deg lurt, men de har ventet med å fortelle deg dette, det er ikke det samme som å lyve. Men det er ikke sikkert du ville sett denne mannen for den han er om du visste. Han holdt ikke noe skjult for deg, han viste deg fotoalbumene. Det vil si, jeg antar at han tror du visste at han og din venninne hadde et kortere forhold. Hvis han hadde noe å skjule ville han ikke vist deg fotoalbumene. Opp til deg - vil du la en bagatell ødelegge fremtiden med denne mannen eller venninnen din. Eller vil du velge å se det som en gave, noe som gjorde det mulig for deg å se denne mannen for den han er uten forutinntatte holdninger. Så vanskelig det er å treffe en mann man virkelig har god kjemi med, en virkelig god mann, og det å oppleve gjensidig forelskelse.... jeg vet hva jeg ville valgt... Anonymous poster hash: cfec1...17b Antakelig ville jeg ikke datet han om jeg visste.. Men kanskje ville jeg det likevel om han harde vært så dønn ærlig mot meg fra første stund. Men jeg har ikke mer myst til å date han nå for å si det slik.. Jeg har allerede kvittet meg med en løgner, så jeg orker ikke en til som er "full av hemmeligheter". Kommer til å konfrontere han i dag Anonymous poster hash: fb1ec...c11
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #24 Skrevet 2. august 2016 Kan jo være D I N drømmemann! Liker du han, tar du han! Anonymous poster hash: 19961...244 MIN drømmemann fører meg ikke bak lyset. MIN drømmemann er ikke eksen til venninnen min Anonymous poster hash: fb1ec...c11
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #25 Skrevet 2. august 2016 Jeg forstår deg meget godt HI! Hadde min venninne introdusert meg for en mann hun hadde hatt et langvarig forhold til, hadde vært nok med noen mnd for min del, så hadde jeg seriøst begynt å lure. Jeg vil ikke ha verken et seksuelt eller utover vennskapelig forhold til noen mann min venninne har vært involvert i på samme måte. Jeg hadde følt det som et enormt svik av de begge og hadde konfrontert de umiddelbart! Jeg har kommet meg litt over ?????-fasen og er blitt mer sint enn hva der enn var jeg var i går. Begge blir konfrontert i dag. Først han, så henne Anonymous poster hash: fb1ec...c11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå