Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #101 Skrevet 6. august 2016 Beholder du venninnen da? Selv om hun løy? Anonymous poster hash: 484e2...48e
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #102 Skrevet 6. august 2016 Beholder du venninnen da? Selv om hun løy? Anonymous poster hash: 484e2...48e Enig, hun har jo løyet like mye som han. Og hvilken hensikt har hun hatt for å gjøre det? Huff, glad jeg ikke er i His situasjon. Jeg ville dumpet ham og holdt meg unna venninnen, for slik det er nå kan hun ikke stole på noen av dem :/ Anonymous poster hash: cfec1...17b
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #103 Skrevet 6. august 2016 Spent på oppdatering. Anonymous poster hash: 436d6...149
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. august 2016 #104 Skrevet 6. august 2016 Et "enormt" svik... At voksne folk har vært i forhold før? Hvis venninnen din hadde introdusert deg for din mann og "glemt" å fortelle at de by the way hadde hatt et forhold i 3 år, så hadde det vært helt OK? Helt normalt? Det hadde vært en irrelevant opplysning for deg? Da må jeg bare få si jøss tilbake, virkelig jøss! Jeg regner med ganske sikkert at min mann har sin fortid med andre damer. At venninnen min hadde vært en av de langvarige forholdene hadde vært av vesentlig karakter for mitt vedkommende.
Superdolly Skrevet 6. august 2016 #105 Skrevet 6. august 2016 Enig, hun har jo løyet like mye som han. Og hvilken hensikt har hun hatt for å gjøre det? Huff, glad jeg ikke er i His situasjon. Jeg ville dumpet ham og holdt meg unna venninnen, for slik det er nå kan hun ikke stole på noen av dem :/ Anonymous poster hash: cfec1...17b Det jeg lurer mest på er hvorfor i all verden venninnen introduserte ham for hi som "en god mann". Han fremstår jo ikke som helt god ut i fra det hi skriver om saken. Og når venninnen har bodd sammen med ham i 3 år må hun jo vite det.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #106 Skrevet 6. august 2016 Det jeg lurer mest på er hvorfor i all verden venninnen introduserte ham for hi som "en god mann". Han fremstår jo ikke som helt god ut i fra det hi skriver om saken. Og når venninnen har bodd sammen med ham i 3 år må hun jo vite det. Ja, helt enig. Slike måter å takle ting på som han viser nå er ikke akkurat noe som oppstår plutselig. Og som samboere i tre år så må venninnen ha merket noe av dette. Spesielt siden han har ment mens de bodde sammen at de hadde et mer alvorlig forhold enn det hun prøver å gi inntrykk av. Når han kan si til HI at de har hatt en helt perfekt kveld etter i går, og ikke forstår at det er noe problem at han og venninnen har løyet, da er det noe som skurrer veldig. Og jeg lurer fremdeles på hvorfor han sa til Hi at hun skulle være forsiktig, veldig forsiktig når hun snakket med venninnen. Jeg ville kuttet kontakt med begge, for slike intriger når man liksom skal være voksne blir for dumt. Anonymous poster hash: cfec1...17b
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #107 Skrevet 6. august 2016 Skjønner ikke hvorfor venninnen får så mye skyld her jeg da? De har bodd sammen slik jeg forstår det da hun studerte, og hun har blitt sammen med mannen sin.. Hun sier jo hun ikke har hatt et forhold til denne mannen, annet enn et svært lavt tall med sex, og at han er blitt en bekjent via årenes løp.. Hun har da ikke løyet, men mannen her gjør det. Han drar inn barna, og lyver på seg et forhold. At venninnen ikke har merket disse merkelige sidene er jo ikke rart. Da jeg bodde i kollektiv for mange herrens år siden la jo ikke jeg merke til alt mulig, og foe et år siden ble den ene dømt for vold og stalking, det hadde jeg aldri trodd om ham. Venninnen til HI har ingen skyld.. Anonymous poster hash: 9e5c5...efd
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #108 Skrevet 6. august 2016 Skjønner ikke hvorfor venninnen får så mye skyld her jeg da? De har bodd sammen slik jeg forstår det da hun studerte, og hun har blitt sammen med mannen sin.. Hun sier jo hun ikke har hatt et forhold til denne mannen, annet enn et svært lavt tall med sex, og at han er blitt en bekjent via årenes løp.. Hun har da ikke løyet, men mannen her gjør det. Han drar inn barna, og lyver på seg et forhold. At venninnen ikke har merket disse merkelige sidene er jo ikke rart. Da jeg bodde i kollektiv for mange herrens år siden la jo ikke jeg merke til alt mulig, og foe et år siden ble den ene dømt for vold og stalking, det hadde jeg aldri trodd om ham. Venninnen til HI har ingen skyld.. Anonymous poster hash: 9e5c5...efd Eh...hun har ingen skyld? Har du lest alt? Hun har tilbakeholdt svært avgjørende informasjon, og det kaller jeg absolutt skyld! Anonymous poster hash: 484e2...48e
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #109 Skrevet 6. august 2016 Eh...hun har ingen skyld? Har du lest alt? Hun har tilbakeholdt svært avgjørende informasjon, og det kaller jeg absolutt skyld! Anonymous poster hash: 484e2...48e Det har hun da ikke? Det er jo kjæresten som lyver om alt. Husk: venninnen fikk ikke dette presentert før koko-enkemann hadde sagt sitt. Anonymous poster hash: 9e5c5...efd
Gjest Antarctica Skrevet 6. august 2016 #110 Skrevet 6. august 2016 Hvis venninnen din hadde introdusert deg for din mann og "glemt" å fortelle at de by the way hadde hatt et forhold i 3 år, så hadde det vært helt OK? Helt normalt? Det hadde vært en irrelevant opplysning for deg? Da må jeg bare få si jøss tilbake, virkelig jøss! Jeg regner med ganske sikkert at min mann har sin fortid med andre damer. At venninnen min hadde vært en av de langvarige forholdene hadde vært av vesentlig karakter for mitt vedkommende. Irrelevant opplysning? Nei, den er relevant nok. Men det er ikke et ENORMT svik...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #111 Skrevet 6. august 2016 Dette er troll folkens!!!! Anonymous poster hash: 71615...b7c
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #112 Skrevet 6. august 2016 Dette er troll folkens!!!! Anonymous poster hash: 71615...b7c Gud, som jeg avskyr sånne som deg som skal rope troll til alt. Det er ingenting usannsynlig ved å møte en gal mann eller å ha en litt rar venninne. Anonymous poster hash: 9e5c5...efd
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #113 Skrevet 6. august 2016 Dette er troll folkens!!!! Anonymous poster hash: 71615...b7c Jeg har møtt rarere menn enn han Hi forteller om, så det tror jeg faktisk ikke. Men om det skulle være det - spiller det noen rolle? Anonymous poster hash: cfec1...17b
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #114 Skrevet 6. august 2016 Det har hun da ikke? Det er jo kjæresten som lyver om alt. Husk: venninnen fikk ikke dette presentert før koko-enkemann hadde sagt sitt. Anonymous poster hash: 9e5c5...efd Så du synes det er greit av venninnen å anbefale en mann som hun sier er "en venn", men som hun bodde sammen med i flere år, var som en mor for og hadde sex med flere ganger UTEN å fortelle om det? Jøje meg.... Anonymous poster hash: 484e2...48e
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #115 Skrevet 6. august 2016 Så du synes det er greit av venninnen å anbefale en mann som hun sier er "en venn", men som hun bodde sammen med i flere år, var som en mor for og hadde sex med flere ganger UTEN å fortelle om det? Jøje meg.... Anonymous poster hash: 484e2...48e Men venninnen har jo ikke sagt at hun fungerte som mor for de? Jeg tror ikke det at de har biff sammen var hemmelig? Anonymous poster hash: 9e5c5...efd
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #116 Skrevet 6. august 2016 Men venninnen har jo ikke sagt at hun fungerte som mor for de? Jeg tror ikke det at de har biff sammen var hemmelig? Anonymous poster hash: 9e5c5...efd Ok, hun har vel ikke sagt at hun var som en mor, MEN; hun unnlot å fortelle at hun mer eller mindre bodde der i flere år OG hun unnlot å fortelle at hun hadde hatt sex med han flere ganger. Anonymous poster hash: 484e2...48e
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. august 2016 #117 Skrevet 6. august 2016 Irrelevant opplysning? Nei, den er relevant nok. Men det er ikke et ENORMT svik... OK, deg om det. I vennskap og nære relasjoner setter jeg troverdighet høyt, å unnlate og fortelle om et forhold på tre år er ikke bare kjipern, det er et enormt svik! Det vennskapet ville aldri blitt vedvarende for meg etter noe slikt.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #118 Skrevet 6. august 2016 Beklager sen oppdatering. Har vært hos venninnen min i dag og hentet barnet og kost oss litt. Jeg viste henne sms fra i går og hun himlet med øynene. Hun sa at hun skulle fortelle hele historien. Den er ganske lang. I korte trekk: hun kjente han fra før, bodde et stykke unna Oslo, fikk lov å leie et rom hos han mens hun gikk på universitet i 3 år. Hun var jo student og festet litt. Så hadde det seg slik at de første mnd hun bodde det, så hadde de sex noen ganger da de kom hjem fra byen eller en fest de hadde vært på sammen. Etter den siste gangen, så sa hun til han at de ikke kunne ha sex mer, og ikke kunne ende opp med et forhold da hun ikke var forelsket i han og ikke ønsket et forhold. Hun er litt usikker på tiden, men mente hun hadde bodd det maks 6 mnd da de hadde denne praten. Han var helt enig. De hadde begge flere de datet, han ikke like mange som henne, før hun møtte sin mann. Etter hun møtte han, ble hun boende hos mannen jeg datet til studiene var ferdig og da flyttet hun sammen med sin mann. Etter at hun flyttet var de litt sammen på diverse fester/vennesammenkomster og hun hadde alltid med seg mannen sin. Jeg spurte hvorfor hun lot meg date en koko mann (takk for tips fra dere). Hun sa at hun ikke kjenner han på denne måten i det hele tatt og hat aldri opplevd han som noe annet enn en snill og god mann og mente vi ville passe sammen. Hadde hun visst om dette, så hadde hun selvfølgelig ikke presentert oss. Mens vi satt satt der, så tikket det inn en sms hvor han spør om jeg og datteren min vil bli med på skogstur i morgen med han og hans barn. Jeg svarte at det passet dårlig og at vi bør avslutte dette "forholdet". Fikk ikke svar på det, så antar han forsvinner ut av livet mitt like fort som inn i det. Anonymous poster hash: fb1ec...c11
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #119 Skrevet 6. august 2016 Og så klart... Få min etter at jeg poster siste innlegg, så kommer det sms "henter dere i morgen klokken 11.00. Vi gleder oss til å se dere" Jeg svarte "beklager. Det passer ikke" Anonymous poster hash: fb1ec...c11
Surogvanskelig Skrevet 6. august 2016 #120 Skrevet 6. august 2016 Og så klart... Få min etter at jeg poster siste innlegg, så kommer det sms "henter dere i morgen klokken 11.00. Vi gleder oss til å se dere" Jeg svarte "beklager. Det passer ikke" Anonymous poster hash: fb1ec...c11 Her lukter det scene. Jeg hadde hatt noen der eller ikke vært hjemme kl 11 i morgen.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #121 Skrevet 6. august 2016 Her lukter det scene. Jeg hadde hatt noen der eller ikke vært hjemme kl 11 i morgen. Jeg har sagt at det ikke passer, så da dukker han nok ikke opp. Ingen er så koko Anonymous poster hash: fb1ec...c11
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. august 2016 #122 Skrevet 6. august 2016 Han høres farlig ut. Spør venninnen din om å være der hos deg imorgen.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #123 Skrevet 6. august 2016 Jeg har sagt at det ikke passer, så da dukker han nok ikke opp. Ingen er så koko Anonymous poster hash: fb1ec...c11 Jeg må legge meg nå, men jeg ville vært veldig forsiktig jeg HI, denne mannen er jo gal. Lyver og lager splid. Har du noen som kan være hos deg? Hva med barnet ditt? Kan du late som du ikke er hjemme? Uff, får helt vondt i magen av dette, har møtt noen psykopater oppigjennom som ikke tsr et nei for et nei... Anonymous poster hash: 9e5c5...efd
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #124 Skrevet 6. august 2016 Den forklaringen venninnen din kom med nå kan virke troverdig, men fremdeles står det igjen spørsmålet hvorfor han mente du skulle være forsiktig med å snakke med venninnen din om dette? Det at han bare overser din forrige melding og nå liksom skal hente dere i morgen virker nesten litt skummelt. Anonymous poster hash: cfec1...17b
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #125 Skrevet 6. august 2016 Shit, han virker jo helt gæren og virkelighetsfjern. Vær glad du oppdaget det nå og ikke senere. Anonymous poster hash: 85c83...98b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå