Gå til innhold

Dater den perfekte mann.... Men er han det???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke.. Men jeg må jo snakke med henne uten mannen til stede. Skal ringe henne etter er kopp kaffe.

Jeg har snakket med mannen jeg dater og fortalt hva hun sa og han sa han ikke er sjokkert. Han sa også at han ba meg være forsiktig og at jeg fortsatt bør være det. Fikk ikke mer forklaring på det. Men han sier fortsatt av de hadde et forhold og at hun dro fra han til fordel for mannen hun et gift med fordi han ikke ville ha flere barn og hun ønsket seg egne. Han har har invitert meg på middag fredag kveld. Takket hverken ja eller nei

Anonymous poster hash: fb1ec...c11

Her er jeg tilbøyelig til å dro på daten din. Hun bor hos en fyr, du har sett kjærestelignende bilder av dem, men hun sier de bare var gode venner? Eller, hun bruker nesten ikke den betegnelsen en gang -rart. Det kan godt være hun selv ikke mente de var kjærester, men dette hørtes veldig i grenseland ut og jeg forstår hvis daten din tenkte at de hadde et forhold. Videre kan jeg jo skjønne at de ikke fortalte alt om hvilket forhold de har, med denne merkelige historien som sannsynligvis innebærer utroskap i flere retninger. Men ren dumskap av dem begge å tro at dette ikke kom fram. Skjønner egentlig at daten din ikke kunne komme med denne historien på første date og stille din venninne i et dårlig lys.

Anonymous poster hash: 3ef46...905

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er jeg tilbøyelig til å dro på daten din. Hun bor hos en fyr, du har sett kjærestelignende bilder av dem, men hun sier de bare var gode venner? Eller, hun bruker nesten ikke den betegnelsen en gang -rart. Det kan godt være hun selv ikke mente de var kjærester, men dette hørtes veldig i grenseland ut og jeg forstår hvis daten din tenkte at de hadde et forhold. Videre kan jeg jo skjønne at de ikke fortalte alt om hvilket forhold de har, med denne merkelige historien som sannsynligvis innebærer utroskap i flere retninger. Men ren dumskap av dem begge å tro at dette ikke kom fram. Skjønner egentlig at daten din ikke kunne komme med denne historien på første date og stille din venninne i et dårlig lys.

Jeg skjønner ikke denne historien de driver med.. Venninnen min svarer ikke heller..

Skrevet

Veldig underlig! Det høres jo ut som at det er som du sier, at hun ikke har fortalt mannen sin om hva slags forhold de to hadde. At hun bodde der i uka og var med nye kjæresten i helga kan jo tyde på at hun var utro i begynnelsen av forholdet med sin mann. Han kjæresten din ser jo ut til å vite om dette, siden han gjentar og gjentar at du må være forsiktig. Veldig rart alt sammen, og de er sikkert begge to stressa nå - kjæresten din fordi han ikke er ærlig og legger alle kort på bordet, venninna di fordi at den historien som rulles opp nå bringer med seg problemer mellom henne og mannen.

Jeg hadde ikke gitt meg med å ringe henne. Jeg hadde evt sendt henne meldinger på messenger også. Kanskje hun blir så stressa over skriftlige bevis at hun heller tar den telefonsamtalen med deg.

Skrevet

Forresten er dette rene såpeoperaen! Mange cliffhangere her som gjør meg nysgjerrig på resten! Håper det ordner seg fort for deg da, så du slipper å befinne deg for lenge i ingenmannsland.

Skrevet

Aner ikke.. Men jeg må jo snakke med henne uten mannen til stede. Skal ringe henne etter er kopp kaffe.

Jeg har snakket med mannen jeg dater og fortalt hva hun sa og han sa han ikke er sjokkert. Han sa også at han ba meg være forsiktig og at jeg fortsatt bør være det. Fikk ikke mer forklaring på det. Men han sier fortsatt av de hadde et forhold og at hun dro fra han til fordel for mannen hun et gift med fordi han ikke ville ha flere barn og hun ønsket seg egne. Han har har invitert meg på middag fredag kveld. Takket hverken ja eller nei

Dette høres merkelig. Blir bare spekulasjoner, men kan det være at mannen til venninnen din er ekstremt sjalu, og da spesielt på han du dater fordi hun og han hadde et forhold?

Jeg ville takket ja til den middagen fredag, og så ville jeg sagt at enten forteller han ALT, eller så blir dette for merkelig for deg til å fortsette. Si at dette har med tillit å gjøre, og uten åpenhet og tillit så har et forhold uansett ikke noe å bygge på. Si at du kan forstå at han kanskje føler at han ikke har rett til å fortelle alt om venninnen din, at han kanskje mener det må komme fra henne. Men nå må han ta et valg - er hensynet til henne størst, eller er du viktig nok for ham til at han våger å være helt åpen?

Si at det at han er så lite meddelsom om dette bare skaper spekulasjoner, når han ber deg være forsiktig så gjør det deg utrygg - hvorfor skal du være forsiktig? For ikke å såre din venninne, for ikke å skape problemer mellom henne og mannen hennes/at venninnens mann er sjalu? Han må fortelle deg hvorfor han mener du må være forsiktig!

Ta den middagen i morgen og si når du er der at nå må han legge alle kort på bordet om han ønsker å at forholdet mellom deg og han skal fungere.

Anonymous poster hash: cfec1...17b

Skrevet

Enig med anonym over her. Sånn det virker nå, så er det slik at kjæresten din er mer lojal til venninna di enn til deg. Krev ærlighet. Da finner du ut hva som er viktigst for han - deg eller henne.

Skrevet

Venninnen min har nå ringt meg tilbake. Jeg sa rett ut at jeg må vite ALT for dette er sykt!

Hun fortalte at de var gode venner. De bodde nesten sammen og da er det jo klart at barna så på henne som en morsfigur. Hun var jo der nesten hele tiden, og er derfor også på bilder med de. "Kjærestebildene" er bare vennskap. Hun sier det er sant at hun flyttet fordi hun ønsket barn, men det er ikke fordi han ikke ønsket det. Hun ville ha egen familie, men ikke med han. De har hatt sex et par ganger, men da hun innså at han ønsket et forhold da de jo hadde hatt sex, så stoppet hun med det. De hadde sex maks 4 ganger på de 3 årene de bodde sammen.

Videre sa hun at hun aldri ville presentert oss dersom det var mørke hemmeligheter hun ikke ville skulle komme frem. Da hadde hun latt det være, for ingen er så dum at de tror det ikke kommer frem. Hun vet jo at hun er avbildet med barna, men det er jo naturlig. De bodde sammen og var bestevenner frem til hun møtte sin mann og han sluttet å snakke med henne.

Hun står fast ved at det ikke var et forhold og at vi har samtale uten hennes mann tilstede forandrer ingenting. Han vet om at de bodde sammen og også at de hadde sex ved et par anledninger.

Hun er sjokkert over at han fremdeles tror de har hatt et forhold da hun mente de hadde løst opp i dette og derfor omgås igjen. Hun og hennes mann har ved flere anledninger vært på diverse tilstelninger hos han etter de "ryddet opp" og da har det ikke vært snakk om at de har hatt et forhold. De har snakket om den tiden som "da vi var bestevenner i samme hus". Han hadde visst til og med hatt et par dater den tiden de bodde sammen etter at hun sa hun ikke ville ha noe mer enn vennskap i de årene de bodde sammen.

Jeg må nok takke ja til middagen og konfrontere han. Det venninnen min sier virker ikke usannsynlig på noen måte. Det er nok denne mannen som skrøner. Jeg ringer han når han er ferdig på jobb og takker ja. Da skal alle kort på bordet

Skrevet

Hmmm- 'da vi var bestevenner i samme hus og hadde sex og jeg var som en morsfigur for barna hans', hvordan kunne han ha misforstått og trodd at det var et forhold?

Ehm, stakkars mann!

Skrevet

De bor sammen i 3 år uten å være sammen, hun fungerer som en mamma for barna, men de har bare hatt sex 3 ganger. Hun mener de ikke var sammen, han mener de var sammen. Dette er en merkelig historie og jeg synes det som kom frem i den siste samtalen med din venninne gjør historien enda rarere. Du må få vite hvorfor daten din sier du må gå forsiktig frem når du snakker med venninnen din.

Anonymous poster hash: 6b2f8...cd5
Skrevet

Venninnen min har nå ringt meg tilbake. Jeg sa rett ut at jeg må vite ALT for dette er sykt!

Hun fortalte at de var gode venner. De bodde nesten sammen og da er det jo klart at barna så på henne som en morsfigur. Hun var jo der nesten hele tiden, og er derfor også på bilder med de. "Kjærestebildene" er bare vennskap. Hun sier det er sant at hun flyttet fordi hun ønsket barn, men det er ikke fordi han ikke ønsket det. Hun ville ha egen familie, men ikke med han. De har hatt sex et par ganger, men da hun innså at han ønsket et forhold da de jo hadde hatt sex, så stoppet hun med det. De hadde sex maks 4 ganger på de 3 årene de bodde sammen.

Videre sa hun at hun aldri ville presentert oss dersom det var mørke hemmeligheter hun ikke ville skulle komme frem. Da hadde hun latt det være, for ingen er så dum at de tror det ikke kommer frem. Hun vet jo at hun er avbildet med barna, men det er jo naturlig. De bodde sammen og var bestevenner frem til hun møtte sin mann og han sluttet å snakke med henne.

Hun står fast ved at det ikke var et forhold og at vi har samtale uten hennes mann tilstede forandrer ingenting. Han vet om at de bodde sammen og også at de hadde sex ved et par anledninger.

Hun er sjokkert over at han fremdeles tror de har hatt et forhold da hun mente de hadde løst opp i dette og derfor omgås igjen. Hun og hennes mann har ved flere anledninger vært på diverse tilstelninger hos han etter de "ryddet opp" og da har det ikke vært snakk om at de har hatt et forhold. De har snakket om den tiden som "da vi var bestevenner i samme hus". Han hadde visst til og med hatt et par dater den tiden de bodde sammen etter at hun sa hun ikke ville ha noe mer enn vennskap i de årene de bodde sammen.

Jeg må nok takke ja til middagen og konfrontere han. Det venninnen min sier virker ikke usannsynlig på noen måte. Det er nok denne mannen som skrøner. Jeg ringer han når han er ferdig på jobb og takker ja. Da skal alle kort på bordet

Jeg synes det høres ut som om det er venninnen din som skrøner, ikke mannen. Mener du virkelig at det hun sier virker sannsynlig?

Anonymous poster hash: 6b2f8...cd5

Skrevet

Huff, så kjipt når historiene deres ikke matcher hverandre. Hvem skal man tro da?

Enten snakker venninna di sant, og mannen har misforstått opplegget (som er usannsynlig hvis venninna mener de har avklart dette tidligere). Hvis hun snakker sant så virker det mer som at han misforstår med vilje, og i så fall ville jeg følt at han brukte meg for å rulle opp denne historien og ramme venninna di.

Det virker mer sannsynlig i mitt hode at han snakker sant og at venninna di ikke har helt rent mel i posen. Hun har mye å tape på å være ærlig om dette, med mann og barn med en hun i så fall har ført bak lyset. Men merkelig da at hun introduserer dere vel vitende om at løgnhistorien hennes vil komme opp.

Wow, for en røre... Håper du blir klokere på dette i morgen! Jeg hadde ikke klart å la dette ligge og ville ikke klart å stole på noen av dem etter dette dessverre. Men jeg hadde dratt på den middagen for å få snakka ut om ting og tang.

Skrevet

Jeg syns også det høres ut som at det er venninna di som skrøner. Ingen mennesker med vettet i behold ville vel bodd sammen med noen som hadde barn, vært en morsfigur for barna, hatt sex og et kjærlighetsaktig forhold, uten at det var et forhold? Jeg tror venninna di har overlappet litt da hun møtte mannen sin, kanskje vært utydelig både til han og til daten din på hva som foregikk, og så håpet at dette ikke skulle komme fram.

Jeg ville ikke vært hard mot daten din på middagen, men jeg ville vært klar på at han må fortelle sin sannhet slik den er for han, og så får du se hva han sier da.

Anonymous poster hash: a78f4...0ea

Skrevet

Jeg tror også at venninna di skrøner fordi hun har vært utydelig med mennene. Jeg har ikke kyssebilder av meg og bestekompisen min, vi er veldig nære.

Anonymous poster hash: 66238...bbc
Skrevet

Jeg er jo pent nødt til å ta denne middagen nå. Jeg skal prøve å oppdatere etter jeg har takket ja, men har litt å gjøre i dag. Men jeg føler jeg trenger dere nå. Dere er jo ikke part og det er jo så lett å bli blindet av en god venninne ene øyeblikket og så av en fantastisk mann det neste.. Jeg blir dratt alle retninger her.

Skrevet

Hmmm- 'da vi var bestevenner i samme hus og hadde sex og jeg var som en morsfigur for barna hans', hvordan kunne han ha misforstått og trodd at det var et forhold?

Ehm, stakkars mann!

Samme mener jeg 😂

Skrevet

Jeg er jo pent nødt til å ta denne middagen nå. Jeg skal prøve å oppdatere etter jeg har takket ja, men har litt å gjøre i dag. Men jeg føler jeg trenger dere nå. Dere er jo ikke part og det er jo så lett å bli blindet av en god venninne ene øyeblikket og så av en fantastisk mann det neste.. Jeg blir dratt alle retninger her.

Det kan jo hende begge forteller sin sannhet, men at de har opplevd det helt forskjellig. Det er jo virkelig grunnlag for misforståelser når to bestevenner deler hus og har sex innimellom... Skjønner det godt om disse to har ulike versjoner. Og om de var SÅ gode venner, så burde jo venninna di sagt: du bør date en jeg kjenner, han har vær en god venn og vi bodde sammen på et tidspunkt. Er du ikke enig?! 😳

Skrevet

Jeg er jo pent nødt til å ta denne middagen nå. Jeg skal prøve å oppdatere etter jeg har takket ja, men har litt å gjøre i dag. Men jeg føler jeg trenger dere nå. Dere er jo ikke part og det er jo så lett å bli blindet av en god venninne ene øyeblikket og så av en fantastisk mann det neste.. Jeg blir dratt alle retninger her.Anonymous poster hash: fb1ec...c11

Huff, ikke lett. Man vil så gjerne tro dem begge, i hvert fall i øyeblikket. Kan tenke meg at det begynner å skurre først når samtalen er over. Da kommer man på alt man burde stilt spørsmål ved.

Et annet clue som peker i retning av at venninna di ikke snakker sant, er at hun har omtalt ham som en bekjent. Om det er slik at de var bestevenner som bodde sammen i tre (!) år, hadde sex et par ganger og at hun var som en mor for barna (som hun helt sikkert ble glad i også), så er de ikke bekjente selv om de har hatt mindre kontakt etter hun møtte mannen sin.

De er begge noen svin som har involvert deg i dette dramaet uten å gi deg heads up på at det er komplisert!

Skrevet

Huff, ikke lett. Man vil så gjerne tro dem begge, i hvert fall i øyeblikket. Kan tenke meg at det begynner å skurre først når samtalen er over. Da kommer man på alt man burde stilt spørsmål ved.

Et annet clue som peker i retning av at venninna di ikke snakker sant, er at hun har omtalt ham som en bekjent. Om det er slik at de var bestevenner som bodde sammen i tre (!) år, hadde sex et par ganger og at hun var som en mor for barna (som hun helt sikkert ble glad i også), så er de ikke bekjente selv om de har hatt mindre kontakt etter hun møtte mannen sin.

De er begge noen svin som har involvert deg i dette dramaet uten å gi deg heads up på at det er komplisert!

Jeg er liksom dratt frem og tilbake her. Men det er ingenting som henger "på grep" her. Jeg blir helt utslitt

Skrevet

Her er det da liten tvil om at venninnen lyver som bare det!

En "bekjent" som har mer eller mindre bodd sammen, vært som en mor for barna, sex flere ganger osv. Hahaha...for ei dame som nekter for det!

Anonymous poster hash: 484e2...48e
Skrevet

Høres ut som venninna glatter over det.

Mulig fordi hun ikke har fortalt mannen sin om det tidligere forholdet og kanskje de to forholdene overplappet hverandre men hun sa til sin nye mann at hun var singel.

Anonymous poster hash: c16ae...476

Skrevet

Jeg er liksom dratt frem og tilbake her. Men det er ingenting som henger "på grep" her. Jeg blir helt utslittAnonymous poster hash: fb1ec...c11

Jeg føler veldig med deg. Det er så vondt med alt som er uavklart eller uoppklart eller hva man skal kalle det. Du har ufrivillig blitt dratt inn i en situasjon du er avhengig av andres ærlighet for å finne ut av og er derfor egentlig helt hjelpesløs i situasjonen. Attpåtil er du sikkert glad i dem begge, og en eller begge har svikta deg her. Ikke godt... Sender en god klem!

Skrevet

Hallo, begge snakker jo sant, de har bare litt ulik syn på hvor avklart forholdet var. Hi har fått fakta på bordet, og det er blitt innrømmet både vennskap og sex, og holder det ikke å vite det? Hvorfor er benevnelsen forhold så viktig?

Skrevet

Hallo, begge snakker jo sant, de har bare litt ulik syn på hvor avklart forholdet var. Hi har fått fakta på bordet, og det er blitt innrømmet både vennskap og sex, og holder det ikke å vite det? Hvorfor er benevnelsen forhold så viktig?

Haha...litt ulikt syn?

Tror ikke du har lest alt hun har skrevet.

De gir en helt ulik versjon.

Anonymous poster hash: 484e2...48e

Skrevet

Snakket med han i kveld og sa at jeg kommer på middag i morgen for å rense luften. Han sa at han gleder seg til det og savner meg. Han var så søt at jeg smeltet litt og jeg måtte hente meg inn etter samtalen. Håper han ikke godsnakker seg ut av dette ved middagen i morgen

Skrevet

Snakket med han i kveld og sa at jeg kommer på middag i morgen for å rense luften. Han sa at han gleder seg til det og savner meg. Han var så søt at jeg smeltet litt og jeg måtte hente meg inn etter samtalen. Håper han ikke godsnakker seg ut av dette ved middagen i morgen

Det virker som om han er seriøst interessert i deg.

Bare krev at han i morgen må være 100 % åpen og ærlig om det som har skjedd, hvorfor han ikke har fortalt noe før, hvorfor han ba deg være forsiktig osv. Si at eneste måten dere kan ha en sjanse er om han NÅ er 100 % åpen og ærlig.

Jeg har vært i en lignende situasjon. Eller, det er litt feil, men litt lik problemstilling likevel.

Jeg og en type var interessert i hverandre, veldig interessert. Vi møttes flere ganger, hadde sex en gang, men hadde da egentlig funnet ut at det uansett ikke ville bli oss. Vi fortsatte som venner og ble også kolleger. Senere traff han henne som han ble samboer med og fikk barn med. Noen år etterpå satte en person som ikke likte meg ut et stygt rykte om meg og han, og fortalte dette til hans samboer. Hun hadde ingen grunn til å ikke stole på det hun ble fortalt (hun stod personen nær). Hun freaket litt ut (naturligvis, for det hun ble fortalt var stygt). Han er en type som er veldig lojal, og han mener at forhold mellom to ikke angår andre, så i en normal situasjon så ville han ikke fortalt noen detaljer om hva som hadde foregått mellom ham og meg.

Men han forstod at eneste måten samboeren kunne tro ham og stole på ham videre var å fortelle alle detaljer om meg og ham. Det gjorde han, og samboeren trodde ham heldigvis.

En stund senere møttes han og jeg tilfeldig igjen og da ba ham om unnskyldning for at han hadde vært nødt til å fortelle samboeren så mye detaljer om vår relasjon, han hadde hatt dårlig samvittighet for at han gjorde det.

Jeg og han hadde jo ikke noe å skjule, så det var helt greit for meg at han hadde gjort det. Spesielt fordi jeg visste at samboeren var så riktig for ham, at de var bra for hverandre, og da var det helt greit for meg at litt detaljer ble fortalt henne.

Forskjellig situasjon, men mulig din date er i samme dilemma som min "eks" var i, at han i utgangspunktet er veldig lojal som person og derfor sliter med å skulle utlevere forholdet til eksen - spesielt hvis det kan skape problemer for henne.

Hvis det er en slik grunn som ligger bak hos ham, da er han jo egentlig en mann man bør ta vare på, for ikke alle er så lojale.

Men krev at han er 100 % åpen, for det er nok det eneste som kan redde forholdet for dere.

Krysser fingrene for at du får en troverdig og ærlig forklaring som du kan akseptere slik at det kan ordne seg for dere.

Lykke til i morgen!

Anonymous poster hash: cfec1...17b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...