Gå til innhold

IKM veke 31 💕


Minimeg123

Anbefalte innlegg

Fortsatt ingen TR og lurer på om der er ein ultrasvak strek på test idag... håper TR held seg vekk 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsatt ingen TR og lurer på om der er ein ultrasvak strek på test idag... håper TR held seg vekk 😅

Spennende! Krysser fingrene for deg!

 

Ingen tante her heller. Tok en løpetur for å se om det kan riste den i gang 😄

Har ikke testet, føler meg ikke gravid i det hele tatt. Er nok bare en forsinket tante. Hvis den ikke kommer snart, er mannen bortreist ved neste el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå på dag 4 i ny pp. Spennende å følge dere , å se hvem det klaffer for denne pp.

Jeg ble heller ikke gravid denne PP, og skal over i ny PP. Syklusen er litt tullete, fikk en lettere mensen en uke før forventet. Hvis jeg tar utgangspunkt i en 28 dagers syklus, så er neste forventet EL ca rundt 12.august. (Syklusdag 11). Vi er bortreist så vi prøver å gjøre det ca annen hver dag. Så prøver jeg ELT fra fredag når vi kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i neste pp 😊 Eg henger her litt til, fortsatt ikkje TR, men kan hende EL var en dag seinare eventuelt og eg får TR idag. Men kjem til å ta ein ny test når eg våkner frå nattevakt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skygge på testen enda.. mulig svak strek. Trur eg berre venta nokon dager no å ser. Håper ikkje det er syklussen som begynner å tøve no 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der kom TR, dag nr 3 på overtid. Møkk. Over i pp8.

Det hørtes desverre kjekt ut! Slik blei det på meg også! 4-5 dagar overtid og så tr. Så var vi i over i pp9!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjedelig når syklussen begynner å tulle 😣 men får berre krysse fingrane for oss neste pp 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering fra etterslengeren her. Hadde ikm på lørdag, har ikke fått mensen, så tok en test i dag. Teststreken er nesten like sterk som kontrollstreken!

De eneste symptomene er at på kveldene, så kjennes det ut som mensen er på vei. Har jo fortsatt høy temp (dårlig tegn, for den faller først etter blødningene har kommet). Puppene er egentlig ikke ømme.

 

Lykke til videre, både gravide og snart gravide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Synnøve! Håper det får veien med spire på lasset 😊 Masse lykke til i neste pp dere andre 🙏🏻

Tusen takk, mrzmalin :) Håper denne spira sitter litt bedre enn de forrige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere so mykje synnøve_solbakken 😀👏

Tusen takk😘 Etter litt tørke, er teststreken like sterk. Føles rart, for jeg merker så lite til det. Håper spira sitter for deg i neste pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Synnøve 🍼🍼🎉

Tusen takk :) Håper det går bra denne gang. Lei av å prøve nå. Aprilbaby passer fint :)

Gratulerer så mye til deg også, Firework! Vi ses på 1. tri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Synnøve_solbakken 😀👍

Tusen takk, Flutili :) Enda overrasket over positiv test, så ikke den komme i det hele tatt :P

Masse lykke til i ny pp, heier på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Flutili :) Enda overrasket over positiv test, så ikke den komme i det hele tatt :P

Masse lykke til i ny pp, heier på deg :)

Takk for det 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...