GĂ„ til innhold

IKM veke 31 💕


Minimeg123

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for Ä vente til 13DPO, har 16dagers lutealfase, men sies jo at resultatet skal vÊre ganske nÞyaktig pÄ dag 14 etter EL. Selvom jeg ved forrige "graviditet"(kjemisk/sa) testet positivt 4 og 5dpo? SkjÞnner ikke hvordan det er mulig!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Forrige syklus testet jeg positivt pÄ utvannet ettermiddagsurin 8 dpo. Hadde da trifasisk temp. Fikk ogsÄ en del symptomer som Þmme pupper, sult, tisset oftere. Hadde positiv test i en uke, fikk mensen to dager etter ikm.

 

Tester kun ved symptomer denne gang.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Skal prĂžve Ă„ holde meg lengst mulig. Ikkje fĂžr 10 dpo iallefall 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 DPO og sjĂžlvsagt ingen symptom! 😅 er usikker om eg skal starte med wild yam imorgon (onsdag) eller ikkje... redd eg skal ta det for tidlig og klusse opp syklussen som forrige gong eg tok det (men dĂ„ testa eg ikkje etter egglĂžsning so har no meir kontroll no) 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Kjedelig synnĂžve_solbakken 😕 mĂ„ ha mykje lykke til 👌😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Kjedelig synnĂžve_solbakken 😕 mĂ„ ha mykje lykke til 👌😊

Takk :) SkjÞnte det gikk feil vei nÄr testene ikke ble sterkere.

Da er det bare Ä hÄpe at det klaffer snart for oss alle :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Vi har dratt pÄ ferie og har tatt med meg noen tester, trenger egentlig ikke Ä teste fÞr jeg kommer hjem, men er jo litt spennende. Er 5 dpo i dag og 9 dpo den kvelden vi kommer hjem igjen, og det er jo en mulighet for at en test kan bli positiv om det skulle klaffe denne mnd.

Forrige graviditet testa jeg positivt 9 dpo pÄ kveldsurin...

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

7DPO i dag, tiden gĂ„r saaaakte. PrĂžver og ikke leite etter symptomer som like gjerne kan vĂŠre andre ting, prĂžver til og med Ă„ ignorere den gryende kvalmen jeg hadde da jeg vĂ„knet i dag 🙈 Synes det virker litt tidlig med symptomer allerede

 

Hvordan gÄr det med dere andre?

Endret av Frk1991
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

FĂžrste pp kan vĂŠre litt mer intens med spenning og symptomjakt, selvom det er ufrivillig! Det kan jeg skrive under pĂ„ 😅

 

Her er jeg 9 dpo, og heldigvis veeldig avslappet, ingen testetrang eller "tolkning" av kropp/symptomer. SĂ„ blir nok med Ă„ vente noen dager til 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

FĂžrste pp kan vĂŠre litt mer intens med spenning og symptomjakt, selvom det er ufrivillig! Det kan jeg skrive under pĂ„ 😅

 

Her er jeg 9 dpo, og heldigvis veeldig avslappet, ingen testetrang eller "tolkning" av kropp/symptomer. SĂ„ blir nok med Ă„ vente noen dager til 😊

Jepp, er nok ekstra spennende fĂžrste gang. PrĂžver ikke Ă„ legge noe i det, men forventningene Ăžker jo litt naturligvis. Tenkte Ă„ begynne Ă„ teste fra 11 DPO (sĂžndag). Skulle jo helst vĂŠrt gravid i gĂ„r 😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Er nokon dager bak dokke, men er 3 DPO og tida gĂ„r unda fĂžler eg â˜ș

Skal inn i ei ny jobbeperiode no, so satser pĂ„ tida gĂ„r enda fortare dĂ„ 👏👌

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jepp, er nok ekstra spennende fĂžrste gang. PrĂžver ikke Ă„ legge noe i det, men forventningene Ăžker jo litt naturligvis. Tenkte Ă„ begynne Ă„ teste fra 11 DPO (sĂžndag). Skulle jo helst vĂŠrt gravid i gĂ„r 😂

SĂ„nn var det for meg i forrige pp! 🙈 Lykken var selvsagt veldig stor nĂ„r jeg fikk tre positive tester i fĂžrste pp, men realiteten slo inn med at nĂ„r man tester tidlig kan skuffelsen med tidlig sa oppstĂ„.. Hadde jeg ikke testet hadde jeg aldri visst jeg var gravid siden "mensen" bare var noen dager forsinket. Sikkert derfor jeg er "ekstra" forsiktig og avslappet denne gangen, da blir jeg ikke skuffet om det ikke gĂ„r 😅 Endret av mrzmalin
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Vart testane negative igjenn fĂžr du begynte Ă„ blĂž mrzmalin?

HĂ„per det gĂ„r vegen denne mnd 😊 hĂžyrt om fleire som blir gravide igjenn fĂžr dei rekk Ă„ fĂ„ mensen.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Jeg testet bare 10,11 og 12 DPO, siste med Clearblue ukesindikator, sĂ„ fĂžlte meg sikker nok pĂ„ at jeg faktisk var gravid 😜 SĂ„ gikk det 5-6 dager sĂ„ begynte jeg p spotte pĂ„ kvelden og blĂž dagen etter.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

SĂ„nn var det for meg i forrige pp! 🙈 Lykken var selvsagt veldig stor nĂ„r jeg fikk tre positive tester i fĂžrste pp, men realiteten slo inn med at nĂ„r man tester tidlig kan skuffelsen med tidlig sa oppstĂ„.. Hadde jeg ikke testet hadde jeg aldri visst jeg var gravid siden "mensen" bare var noen dager forsinket. Sikkert derfor jeg er "ekstra" forsiktig og avslappet denne gangen, da blir jeg ikke skuffet om det ikke gĂ„r 😅

SkjÞnner deg godt. PrÞver Ä finne den gyldne middelvei, man har aldri noen garantier :) men ser problematikken med Ä teste for tidlig. Da fanger man bÄde opp det gode og dÄrlige, tidlig graviditet, men ogsÄ "ekstra skuffelser".

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da har jeg fĂ„tt fĂžrste positive test, 10 DPO. Fortsatt 7 dager til ikm, lutealfase pĂ„ 16 dager. OG det er RFSU, lest sĂ„ mye dĂ„rlig om den.. Vi fĂ„r se hvordan dagene utvikler seg. Puppene har hvertfall blitt dobbel stĂžrrelse, og vekten bare Ăžker! Ligger vanligvis pĂ„ 55, men nĂŠrmer meg 59!! Etter forrige kortvarige svangerskap og nĂ„. HĂ„per det utvikler seg til det positive đŸ˜ŠđŸ™đŸ»

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da har jeg fĂ„tt fĂžrste positive test, 10 DPO. Fortsatt 7 dager til ikm, lutealfase pĂ„ 16 dager. OG det er RFSU, lest sĂ„ mye dĂ„rlig om den.. Vi fĂ„r se hvordan dagene utvikler seg. Puppene har hvertfall blitt dobbel stĂžrrelse, og vekten bare Ăžker! Ligger vanligvis pĂ„ 55, men nĂŠrmer meg 59!! Etter forrige kortvarige svangerskap og nĂ„. HĂ„per det utvikler seg til det positive đŸ˜ŠđŸ™đŸ»

Gratulerer sÄ masse, sÄ hÄper vi den lille spiren klorer seg fast. VÄknet selv veldig kvalm i dag(enda verre enn i gÄr og er enda kvalm. Testet, men regnet med det var for tidlig enda. Ser en KJEMPEsvak strek. SÄ tÞrr ikke Ä hÄpe pÄ noe enda fÞr jeg stÄr med CB testen pÄ IKM. :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gratulerer sÄ masse, sÄ hÄper vi den lille spiren klorer seg fast. VÄknet selv veldig kvalm i dag(enda verre enn i gÄr og er enda kvalm. Testet, men regnet med det var for tidlig enda. Ser en KJEMPEsvak strek. SÄ tÞrr ikke Ä hÄpe pÄ noe enda fÞr jeg stÄr med CB testen pÄ IKM. :)

Takk, hĂ„per det utvikler seg bra 😊 For deg ogsĂ„! Min ogsĂ„ var selvsagt veldig svak. Tenkte Ă„ kjĂžpe en 2-pakning med ukesindikator og se utviklingen ila neste uka.. HĂ„per det Ăžker đŸ™đŸ»

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Spennande begge to 👏 hĂ„per spirene klorer seg fast! 😊 med mine 4 dpo er det ei stund enda til eg fĂ„r testa, men spennande Ă„ fĂžlge med dokke 😁

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Spennande begge to 👏 hĂ„per spirene klorer seg fast! 😊 med mine 4 dpo er det ei stund enda til eg fĂ„r testa, men spennande Ă„ fĂžlge med dokke 😁

Det gĂ„r grusomt trĂŠgt i DPOland 🙈 krysser fingrene for at det klaffer for flere!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Til vanlig synst eg det gĂ„r treigt, men denne mnd gĂ„r det relativt fort unda 👌 brĂ„stopper vell nĂ„r det nermer seg testetid 😅

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Testen jeg tok i dag er ikke noe sterkere enn i gĂ„r.. Hm, redd for at testen bare er veldig dĂ„rlig đŸ‘ŽđŸ»

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Testen jeg tok i dag er ikke noe sterkere enn i gĂ„r.. Hm, redd for at testen bare er veldig dĂ„rlig đŸ‘ŽđŸ»

Min var svak i 2 dager sÄ kom den pÄ dag 3. Krysser og hÄper for deg.

 

 

 

Anonymous poster hash: 95c4a...ad6

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Testen jeg tok i dag er ikke noe sterkere enn i gĂ„r.. Hm, redd for at testen bare er veldig dĂ„rlig đŸ‘ŽđŸ»

Gratulerer sÄ mye med graviditet :)

Jeg tok RFSU 11dpo, eller var det ti? Uansett, den var veldig, veldig svak. Det er fÞrst i dag jeg har fÄtt en sterk strek 20dpo :)

CB digital derimot, den viste "gravid1-2" 11dpo :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...