GĂ„ til innhold

IKM veke 31 💕


Minimeg123

Anbefalte innlegg

Ă…Ă„ hĂ„per det er ett positivt tegn for meg ogsĂ„ 👌😊 gratulere forresten 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Hvordan gÄr det med deg Flutili, har du fÄtt testet igjen?

Jeg tok en CB som lyste gravid 1-2 uker 😊 Kan nesten ikke tro det. HĂ„per det sitter! For dere andre ogsĂ„. Krysser fingrene for dere. 💚

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gratulerer sÄ masse Fireworks! Mange fra IKM 31 som er blitt gravid, kjempegÞy! Kroppen min forvirrer meg bare mer og mer. NÄ er brystvortene som er merkelige og klÞr, og etter litt googling viser det seg Ä vÊte enda et symptom. Testene nekter derimot for at jeg er gravid. Blir spennende Ä se IKM(onsdag), hvis ikke sÄ er det bare Ä forberede seg til neste PP!

Endret av Frk1991
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gratulerer Firework!! Samme fikk jeg denne pp, og forrige, sĂ„ fĂžler ikke at jeg kan stole pĂ„ det fĂžr jeg ser "gravid 2-3" 😰😰 Ikm pĂ„ torsdag, hĂ„per jeg kommer meg forbi der ❀❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Kjekt med mange positive tester Ă„ veka har ikkje begynt eingong 😅 er det nokon som har IKM til helga og ikkje har begynt med testinga enda? Eller er eg einaste? 😁

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Takk alle sammen. Men ja Mrzmalin, vil fÞle meg tryggere nÄr jeg ser Gravid 2-3. SÄ tenker jeg tar en ny test om en stund.

HĂ„per hvertfall dere alle sammen vil fĂ„ kort ventetid! 🌞

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Takk alle sammen. Men ja Mrzmalin, vil fÞle meg tryggere nÄr jeg ser Gravid 2-3. SÄ tenker jeg tar en ny test om en stund.

HĂ„per hvertfall dere alle sammen vil fĂ„ kort ventetid! 🌞

HĂ„per vi fĂ„r en fin test som sier HCG Ăžkning pĂ„ oss begge to 😁

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tenkte faktisk Ä dra til legen i morgen for Ä mÄle HCG, klarer ikke helt senke skuldrene fÞr jeg vet at det ikke bare er lureri som sist!

Endret av mrzmalin
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Vi er like langt Minimeg :) Jeg har bare en test, den sparer jeg en stund.

Har noe Þkt temp i lÞpet av helgen, og noe murringer utpÄ ettermiddag/kveldstid.

Mulig svakt Ăžmme pupper. Pleier Ă„ vĂŠre et godt tegn hvis de blir skikkelig Ăžmme.

Hadde kjemisk sist pp. Er realist og innser at det er liten sjans for klaff hver mÄned i min alder.

 

Gratulerer til alle med positiv test 🎉

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tenkte faktisk Ä dra til legen i morgen for Ä mÄle HCG, klarer ikke helt senke skuldrene fÞr jeg vet at det ikke bare er lureri som sist!

 

Veldig greit Ă„ gjĂžre det. NĂ„r tenkte du Ă„ ta ny test? PĂ„ IKM?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gratulerer sÄ masse Fireworks! Mange fra IKM 31 som er blitt gravid, kjempegÞy! Kroppen min forvirrer meg bare mer og mer. NÄ er brystvortene som er merkelige og klÞr, og etter litt googling viser det seg Ä vÊte enda et symptom. Testene nekter derimot for at jeg er gravid. Blir spennende Ä se IKM(onsdag), hvis ikke sÄ er det bare Ä forberede seg til neste PP!

HĂ„per den sitter. Merkelig med brystene da, det var det som tipset meg begge gangene. Sto i dusjen og merket det gjorde litt vondt noen ganger nĂ„r vannet traff. Og det gjĂžr det aldri pĂ„ meg ellers. 😄 Men selvfĂžlgelig, kan jo komme an pĂ„ flere ting. Pluss at alt er individuelt.

Uansett masse lykke til. Venter i spenning til onsdag.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hvordan gÄr det med deg Flutili, har du fÄtt testet igjen?

Jeg tok en CB som lyste gravid 1-2 uker 😊 Kan nesten ikke tro det. HĂ„per det sitter! For dere andre ogsĂ„. Krysser fingrene for dere. 💚

Tok en test pĂ„ morran i dag som var veldig svak, har vĂŠrt uggen i hele dag og brystene har vĂŠrt Ăžmme, hĂ„per det ligger noe i det 😜Enda noen dager til ikm, sĂ„ fortsetter Ă„ teste 😉

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Hvordan gÄr det med deg Flutili, har du fÄtt testet igjen?

Jeg tok en CB som lyste gravid 1-2 uker 😊 Kan nesten ikke tro det. HĂ„per det sitter! For dere andre ogsĂ„. Krysser fingrene for dere. 💚

Gratulerer sĂ„ mye, hĂ„per spiren klorer seg fast 👍🙂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Veldig greit Ă„ gjĂžre det. NĂ„r tenkte du Ă„ ta ny test? PĂ„ IKM?

Ja i utgangspunktet pĂ„ ikm torsdag, da er jeg 16 dpo. Men ser an hva blodprĂžven hos legen sier, sĂ„ jeg ikke kaster bort testen. MĂ„ jo ha HCG pĂ„ over 200 for at det slĂ„r ut 2-3. NĂ„r tenker du da? 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ja i utgangspunktet pĂ„ ikm torsdag, da er jeg 16 dpo. Men ser an hva blodprĂžven hos legen sier, sĂ„ jeg ikke kaster bort testen. MĂ„ jo ha HCG pĂ„ over 200 for at det slĂ„r ut 2-3. NĂ„r tenker du da? 😊

Jeg har IKM i dag sÄ tenkte jeg skulle vente til onsdag, da hÄper jeg jeg har ventet lenge nok til Ä se det.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg har IKM i dag sÄ tenkte jeg skulle vente til onsdag, da hÄper jeg jeg har ventet lenge nok til Ä se det.

Da har du sikkert det. Leste pĂ„ en tabell at gjennomsnittet pĂ„ HCG nivĂ„et er rundt 270 pĂ„ 16dpo đŸ‘đŸ»

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Vi er like langt Minimeg :) Jeg har bare en test, den sparer jeg en stund.

Har noe Þkt temp i lÞpet av helgen, og noe murringer utpÄ ettermiddag/kveldstid.

Mulig svakt Ăžmme pupper. Pleier Ă„ vĂŠre et godt tegn hvis de blir skikkelig Ăžmme.

Hadde kjemisk sist pp. Er realist og innser at det er liten sjans for klaff hver mÄned i min alder.

 

Gratulerer til alle med positiv test 🎉

Kjekt det ikkje er berre meg 😊 har (dessverre) maange tester. Billige ebaytester, so blir nok litt testing pĂ„ meg, men skal prĂžve Ă„ vente til onsdag.

HĂ„per det er positive tegn du kjenner pĂ„ 😊 begynner Ă„ kjenne litt murring sjĂžlv. Ellers svĂŠrt lite synptomer.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da har jeg vĂŠrt Ă„ tatt blodprĂžve, sĂ„ er det ventinga heeelt til i morgen fĂžr svaret kommer 😖 MĂ„ tiden fly!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Aner ikke hvordan denne blir nÄr jeg prÞver Ä lime inn men men.

Jeg fant denne tabellen men pÄ denne ligger ikke HCG nivÄet over 200 fÞr dag 18.

 

Normale enbarnssvangerskap

Dag Snitt HĂžy Lav Antall

14 48 119 17 12

15 59 147 17 18

16 95 223 33 23

17 132 429 17 21

18 292 758 70 19

19 303 514 111 23

20 522 1690 135 13

21 1061 4130 324 12

22 1287 3279 185 22

23 2034 4660 506 13

24 2637 10000 540 16

 

Bra det ikke er lenger ventetid da hvertfall, Mrzmalin. :-) Blir spennende Ä hÞre hva du fÄr vite i morgen.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Aner ikke hvordan denne blir nÄr jeg prÞver Ä lime inn men men.

Jeg fant denne tabellen men pÄ denne ligger ikke HCG nivÄet over 200 fÞr dag 18.

 

Normale enbarnssvangerskap

Dag Snitt HĂžy Lav Antall

14 48 119 17 12

15 59 147 17 18

16 95 223 33 23

17 132 429 17 21

18 292 758 70 19

19 303 514 111 23

20 522 1690 135 13

21 1061 4130 324 12

22 1287 3279 185 22

23 2034 4660 506 13

24 2637 10000 540 16

 

Bra det ikke er lenger ventetid da hvertfall, Mrzmalin. :-) Blir spennende Ä hÞre hva du fÄr vite i morgen.

Aha, var en eller annen lignende tabell jeg ogsĂ„ leste pĂ„. Sikkert veldig forskjellig rundtom, kan heller gi en tilbakemelding pĂ„ hva nivĂ„et mitt er i morgen hvis det er positivt sĂ„ fĂ„r vi se hvorvidt disse tabellene "treffer" 🙈

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

JUHUUU!! Ringte inn for Ă„ sjekke svaret pĂ„ blodprĂžven, og resepsjonisten sa 330!!( tror jeg, hjernen min koblet ut da jeg hĂžrte det var over 300) 😄😄 Legen skulle ringe meg nĂ„r han hadde fĂ„tt sett pĂ„ det, men det mĂ„Ă„Ă„ jo bare love bra vel?? ❀❀

Endret av mrzmalin
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Takk 😊😊 nĂ„ hĂ„per vi det bare fortsetter Ă„ stige 😁 hĂ„per det gĂ„r bra for andre i gruppa her ogsĂ„ đŸ™đŸ»đŸ™đŸ»

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...