Gå til innhold

IKM veke 31 💕


Minimeg123

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

IKM i morgen, men har spottet/blødd siden 9 DPO. Har avskrevet hele greia som en "lett" mens egentlig. Tror Ppilleslutt har rotet litt med syklusen, så håper det stabiliserer seg. Tester i morgen og fredag(skal ha ferie), så er jeg sikker hvert fall at det ikke ble noe denne gangen. Forbereder meg på nok en blendahvit test :) Ny PP, nye muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere med positiv test! :D Jeg aner ikke hvor mange dpo jeg er, men tenker å teste på lørdag. Har siden tidlig i dag hatt hyppige smerter i høyre eggstokk-region. Den er ikke stikkende, men mer som et pekefinger-trykk. Det gjør ikke veldig vondt, men det er ubehagelig. Jeg har vært gravid 2 ganger tidligere, men aldri opplevd akkurat dette. Håper likevel at det er et godt tegn :) Utfloden min har også økt, noe jeg vet er positivt ;) Flere som har opplevd pekefinger-trykk over eggstokken(e)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Håper det er et positivt tegn for deg, og at testen viser positiv til helga 😊 Ante ikke at økt utflod var et symptom, men da har jeg visst hatt et symptom utenom forhøyet temp og positiv test selv 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 dpo og ikkje overraskande negativ test, regner med det blir ein ny imorgon 😊

Håper den utvikler seg til positiv snart 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har so lite symptomer, men begynner å kjenne litt mensmurring. Har ikkje so stor tru denne mnd her dessverre 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester og tester men blir ikke klok, på 3 av testene så ser jeg strek og er sikker, men på resten må jeg vri og vende på testen og holde den i lyset for i hele tatt og kanskje skimte en strek. .... Brystene er fremdeles litt ømme, kommer og går, og jeg er noe uggen, spesielt om kvelden. Hmmmmm ... Får teste igjen i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper murringer heller er ligamentsmerter, minimeg123 🙏🏻

 

Spennende da, flutili! De to første testene mine med RFSU var også så svake at jeg stusset, men cb viste 1-2 på 3 testdag ( 12 dpo) 😊 Prøv med en digital.

Endret av mrzmalin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det 😊 inatt var smertene sterke, nesten som eg trudde eg fekk mensen. Men ingen mensen. Tok en test, men var berre 4 tims sida sist dobesøk, negativ 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nok håpet ute for denne gang. Var nettopp på do og det kom plutselig mye friskt blod med slim 😖 Pleier alltid å starte med brunlig utflod noen timer før det begynner å blø, men ikke denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nok håpet ute for denne gang. Var nettopp på do og det kom plutselig mye friskt blod med slim 😖 Pleier alltid å starte med brunlig utflod noen timer før det begynner å blø, men ikke denne gang.

Så kjedelig! Da er ny syklus i gang hvertfall, lykke til videre med prøvinga 😊🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig! Da er ny syklus i gang hvertfall, lykke til videre med prøvinga 😊🙏🏻

Takk for det 😀 Syns bare det er tart at brystene fremdeles er ømme. Og blødninga er minimal. Begynte i dag og har avtatt , nesten slutta nå. Er nok kroppen som tuller litt her. Satser på neste pp ender opp med en spire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt negativ test, men løpet er no ikkje kjørt enda 😊 DPO 12. Litt ømme pupper, men hadde dette forrige mnd og so kan like gjerne være eit tegn på att mensen kjem snart. Mensmurring til og frå. 2 dager til IKM 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som vet hvordan man runder av fertility friend chart'et når man er blitt gravid? Står at det ikke anbefales å fortsette å Tempe for resultatene kan bli helt merkelig. Eller er det bare å ikke legge inn noe så avsluttes det automatisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner murringer som om mensen er i rute. Meen det hadde eg også då eg vart gravid! Får berre håpe testane blir positive 😊 heldigvis kjem mensen på dagen 14 dpo til vanlig so på søndag veit eg 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper tanta dukker opp i morgen, kjennes slik ut. Pleier å få den 13 dpo, og det er i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korr det går? ☺ fortsatt negative tester her, trudde eg såg ein skyggestrek idag. Men tviler på det er noke 😋 stålsetter meg på ein ny pp egentlig, men håper sjølvsagt på det beste 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det ny PP :) Blir spennende å se hvor lang tid vi bruker mtp førstemann som var totalt uplanlagt. Dog uten prevensjon siden jeg trodde jeg kjente kroppen min så innmari bra 😂 Trodde det var nok å unngå fem dager før og etter par dager etter eggløsning. Nå har jeg lært at det ikke finnes sikre perioder, at spontan eggløsning kan forekomme og at sædceller kan overleve i ni døgn (!!) -ref samtale hos amathea ifm førstemann. Ok, det var en ørliten avsporing fra meg..

Gøy å se at flere har fått positive tester! Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...