GĂ„ til innhold

IKM veke 31 💕


Minimeg123

Anbefalte innlegg

Min var svak i 2 dager sÄ kom den pÄ dag 3. Krysser og hÄper for deg.

 

 

 

Anonymous poster hash: 95c4a...ad6

 

Takk, skal vente til sĂžndag og a en digital! HĂ„per hĂ„per đŸ™đŸ»

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Testen jeg tok i dag er ikke noe sterkere enn i gĂ„r.. Hm, redd for at testen bare er veldig dĂ„rlig đŸ‘ŽđŸ»

Hcg dobler seg annenhver dag, sÄ prÞv igjen i morgen sÄ er den nok sterkere da!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gratulerer sÄ mye med graviditet :)

Jeg tok RFSU 11dpo, eller var det ti? Uansett, den var veldig, veldig svak. Det er fÞrst i dag jeg har fÄtt en sterk strek 20dpo :)

CB digital derimot, den viste "gravid1-2" 11dpo :)

Ă…Ă„, sĂ„ lovende Ă„ hĂžre! Jeg tok en i gĂ„r, og en i dag ( 10 og 11dpo ) barneforsikring Ă„ sjekke om den ble mer synlig 😳 Veldig veldig svak strek, ser det er farge pĂ„ den og kan se den etter 10 min.. SĂ„ kjenner at jeg har hĂ„pet oppe!

 

Og gratulerer sĂ„ mye med graviditeten din !! 😁

Endret av mrzmalin
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ă…Ă„, sĂ„ lovende Ă„ hĂžre! Jeg tok en i gĂ„r, og en i dag ( 10 og 11dpo ) barneforsikring Ă„ sjekke om den ble mer synlig 😳 Veldig veldig svak strek, ser det er farge pĂ„ den og kan se den etter 10 min.. SĂ„ kjenner at jeg har hĂ„pet oppe!

 

Og gratulerer sĂ„ mye med graviditeten din !! 😁

Takk :)

Hcg dobler seg annenhver dag, sÄ ikke sÄ rart at du har fÄtt samme svake strek 10 og 11 dpo :)

Men min rfsu var altsÄ veldig svak, med en liten stigning bare helt til i dag :)

NÄ tenker sikkert noen, hvorfor sitter hun Ä tester hele tiden? Hehe... jo, samboeren min kjÞpte en 8pk RFSU, den mÄ jo brukes opp :D og jeg er 41, sÄ bare for Ä sjekke at hcg stiger, tester jeg altsÄ i vei :) men nÄ har jeg bare en igjen, sÄ da er det stopp :)

Lykke til mrzmalin :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Takk :)

Hcg dobler seg annenhver dag, sÄ ikke sÄ rart at du har fÄtt samme svake strek 10 og 11 dpo :)

Men min rfsu var altsÄ veldig svak, med en liten stigning bare helt til i dag :)

NÄ tenker sikkert noen, hvorfor sitter hun Ä tester hele tiden? Hehe... jo, samboeren min kjÞpte en 8pk RFSU, den mÄ jo brukes opp :D og jeg er 41, sÄ bare for Ä sjekke at hcg stiger, tester jeg altsÄ i vei :) men nÄ har jeg bare en igjen, sÄ da er det stopp :)

Lykke til mrzmalin :)

SkjĂžnner veldig godt hvorfor du tester mange ganger jeg, altsĂ„! Har mest lyst til Ă„ teste hver sag foe Ă„ vĂŠre sikker pĂ„ at det gĂ„r riktig vei jeg 😝 Men nĂ„ har jeg to digitale igjen, sĂ„ mĂ„ klare Ă„ holde meg en stund mellom testene for Ă„ sjekke stigningen 😋

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg er 9DPO idag. VĂŠrt kvalm siden 6 DPO og fikk en kjempesvak strek pĂ„ 7DPO, sĂ„ jubler ikke helt enda. Var pĂ„ do og var blod pĂ„ papiret, men ikke i trusa. Kan dette vĂŠre festeblĂždning? Rart den har slĂ„tt ut pĂ„ en test da.. Hvor lenge etter festningen fĂ„r man blĂždning? Hvordan vet jeg forskjell pĂ„ mens og festeblĂždning? Dette er min fĂžrste PP, sĂ„ beklager hvis jeg spĂžr dumt 🙈 SkjĂžnner ingenting av dette, og sĂ„ er det sĂ„ sykt lenge Ă„ vente fĂžr jeg finner ut av det 😂

Endret av Frk1991
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Jeg er 9DPO idag. VĂŠrt kvalm siden 6 DPO og fikk en kjempesvak strek pĂ„ 7DPO, sĂ„ jubler ikke helt enda. Var pĂ„ do og var blod pĂ„ papiret, men ikke i trusa. Kan dette vĂŠre festeblĂždning? Rart den har slĂ„tt ut pĂ„ en test da.. Hvor lenge etter festningen fĂ„r man blĂždning? Hvordan vet jeg forskjell pĂ„ mens og festeblĂždning? Dette er min fĂžrste PP, sĂ„ beklager hvis jeg spĂžr dumt 🙈 SkjĂžnner ingenting av dette, og sĂ„ er det sĂ„ sykt lenge Ă„ vente fĂžr jeg finner ut av det 😂

Tidligere graviditeter har jeg fÄtt litt lysebrunt utflod pÄ papiret nÄr jeg har tÞrket meg. Veldig lite, usikker pÄ om det har vÊrt festeblÞdning eller hva, ca 7dpo. Forrige graviditet son gikk til grunne fikk jeg litt mÞrkebrunt/rÞlig utflod pÄ kvelden, og friskt rÞdt blod dagen etter. Var overhodet ikke i tvil om hva det var. Selvom det var rent blod og ingen klumper fÞlte jeg at alle symptomer var borte og magefÞlelsen visste allerede dagen i forveien at det kom til Ä gÄ gale. Skal ogsÄ sies at jeg ogsÄ bare blÞdde nÄr jeg var pÄ do, og tÞrket meg, og aldri i trusa. Trengte ikke bind eller noe selvom det var en SA.

 

Etter Ä ha lest om andres festeblÞdningner har jeg fÄtt inntrykk av at det bare er et spor av blod i utfloden o.l pÄ papiret, ikke friskt blod.

 

HĂ„per det er tilfelle for deg at det er en festeblĂždning, det skjer jo mellom 6-12 dpo som regel. Hvor mange dager mellom egglĂžsning og mens har du?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tidligere graviditeter har jeg fÄtt litt lysebrunt utflod pÄ papiret nÄr jeg har tÞrket meg. Veldig lite, usikker pÄ om det har vÊrt festeblÞdning eller hva, ca 7dpo. Forrige graviditet son gikk til grunne fikk jeg litt mÞrkebrunt/rÞlig utflod pÄ kvelden, og friskt rÞdt blod dagen etter. Var overhodet ikke i tvil om hva det var. Selvom det var rent blod og ingen klumper fÞlte jeg at alle symptomer var borte og magefÞlelsen visste allerede dagen i forveien at det kom til Ä gÄ gale. Skal ogsÄ sies at jeg ogsÄ bare blÞdde nÄr jeg var pÄ do, og tÞrket meg, og aldri i trusa. Trengte ikke bind eller noe selvom det var en SA.

 

Etter Ä ha lest om andres festeblÞdningner har jeg fÄtt inntrykk av at det bare er et spor av blod i utfloden o.l pÄ papiret, ikke friskt blod.

 

HĂ„per det er tilfelle for deg at det er en festeblĂždning, det skjer jo mellom 6-12 dpo som regel. Hvor mange dager mellom egglĂžsning og mens har du?

Det er veldig lyst(utvannet liksom), men friskt blod. Ikke veldig mye heller. FÞles ikke ut som mens, men blir sÄ usikker ogsÄ.

 

Det er det som er sÄ dumt. Jeg sluttet pÄ pillen 17.juni, fikk bortfallsblÞdning 20.-24.juni. Positiv ELT seint 18.juli, negativ 19.juli og ELslim 20. SÄ ting tyder pÄ at mensen er forskjÞvet 2 uker pga prevensjonslutt, og jeg er usikker pÄ hvor lang syklusen min er. Jeg mistenker at jeg er hormonsterk da fÄ merker prevensjoner som ikke gir meg mellomblÞdning, kun Yasmin som holdt det nogenlunde i sjakk.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

HĂžrer ikke til her, men svarer likevel :)

Jeg blĂždde fra 6 dpo til uke 18, har ei frisk jente pĂ„ 20 mnd nĂ„ :) hadde hatt 3 sa i forkant sĂ„ trodde jo bRe jeg mista igjen. Noen blĂžr lett, ikke mist hĂ„pet helt enda ❀

Oi, sĂ„pss! Det kan ikke vĂŠrt en hyggelig opplevelse, men godt det endte bra! Takk for at du delte din historie, prĂžver Ă„ ikke la det gĂ„ til hodet pĂ„ meg. Veldig forvirrende hele greie 🙈 Kan se ut som enda et tegn pĂ„ graviditet(3. dag med kvalme), samtidig som jeg ikke Ăžnsker Ă„ gi meg noen forhĂ„pninger sĂ„ tidlig.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

6 DPO null symptomer, har ein plan om Ă„ teste 10 dpo sjĂžlv om det ogsĂ„ er tidlig 😊 nĂ„r eg fekk positiv sist var det over IKM soo er vell egentlig litt unĂždvendig, men har hamstra billige ebaytester so dĂ„ blir det ikkje so dyrt.

Sann er det Ă„ vĂŠre testoman 🙈👍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

NĂ„r man prĂžver at jeg fĂ„tt inntrykk av at det er veldig vanlig Ă„ teste tidlig. Svangerskapet med datteren min fant jeg ikke ut av det fĂžr med gu og ul i uke 9, litt sv en overraskelse! 😅

 

I dag lyste GRAVID 1-2 mot meg!! Jubler litt forsiktig!! Det gjorde det nemlig forrige mnd ogsĂ„, men da kom altsĂ„ mensen bittelitt forsinka. Og er fortsatt 5 dager til ikm đŸ˜±

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Kjenner til det Minimeg123! Bare tull Ä begynne tidligere enn 10 dpo. Testa negativt igjen, sÄ forelÞpig gir jeg opp testingen til IKM. Begynner Ä tro det kanskje var en skyggestrek istedenfor.

 

Positiv med CB er jo et veldig godt tegn da! Gratulerer sĂ„ masse MrzMalin! 👏

 

Her sitter jeg kvalm og forvirra. Skal fĂžlge med pĂ„ hvordan det utvikler seg med blĂždningen. đŸ€”

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Kjenner til det Minimeg123! Bare tull Ä begynne tidligere enn 10 dpo. Testa negativt igjen, sÄ forelÞpig gir jeg opp testingen til IKM. Begynner Ä tro det kanskje var en skyggestrek istedenfor.

 

Positiv med CB er jo et veldig godt tegn da! Gratulerer sĂ„ masse MrzMalin! 👏

 

Her sitter jeg kvalm og forvirra. Skal fĂžlge med pĂ„ hvordan det utvikler seg med blĂždningen. đŸ€”

Takk 😊 HĂ„per det utvikler seg til det bedre for deg og at mensen uteblir! For min egen del ogsĂ„ 😳

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Gratulerer mrzmalin 😁😁 no mĂ„ no spira klore seg fast 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

HĂ„per streken kjem igjenn Frk1991 og hĂ„per det er festeblĂždning du opplever no! 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Alt jeg hadde i dag var en sÄnn billig strimmel, men fikk en svak strek. 12DPO. Men stoler ikke helt pÄ den sÄ mÄ visst ut og kjÞpe en test. Hva tror dere, bÞr jeg vente til i morgen tidlig Ä bruke den?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Alt jeg hadde i dag var en sÄnn billig strimmel, men fikk en svak strek. 12DPO. Men stoler ikke helt pÄ den sÄ mÄ visst ut og kjÞpe en test. Hva tror dere, bÞr jeg vente til i morgen tidlig Ä bruke den?

Jeg ville ventet til i morgen tidlig, da fÄr du et mye sikrere svar! Jeg fikk positiv ukesindikator pÄ 12 dpo i dag.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Alt jeg hadde i dag var en sÄnn billig strimmel, men fikk en svak strek. 12DPO. Men stoler ikke helt pÄ den sÄ mÄ visst ut og kjÞpe en test. Hva tror dere, bÞr jeg vente til i morgen tidlig Ä bruke den?

Gratulerer sĂ„ masse! Leggg gjerne ut et bilde hvis du vil dele :) Morgenurin er ofte litt mer konsentrert enn ut pĂ„ dagen, sĂ„ ville jeg ventet til mandag hvis du skal bruke CB. De trenger 25 hcg, mens strimlene trenger bare 10. (Hcg nivĂ„et dobles annenhver dag). Krysser fingrene for to blĂ„ 👌

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gratulerer sÄ masse! Leggg gjerne ut et bilde hvis du vil dele :) Morgenurin er ofte litt mer konsentrert enn ut pÄ dagen, sÄ ville jeg ventet til mandag hvis du skal bruke CB. De trenger 25 hcg, mens strimlene trenger bare 10. (Hcg nivÄet dobles annenhver dag). Krysser fingrene for to blÄ

 

Strimler kan vĂŠre 25 dei og.

 

Anonymous poster hash: 95c4a...ad6

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Spennande med so mange streker 👌 HĂ„per streken blir sterkare Firework â˜ș eg hadde venta til dagen etterpĂ„ (prĂžvd iallefall😉)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg tror det ikke helt ennĂ„, fikk en svak strek pĂ„ testen, (billig strimmel) har flere tester liggende, sĂ„ tester nok i morgen igjen. 😜

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

HĂ„per det klaffer for mange denne pp😀

Gratulerer sĂ„ mye til dere som har fĂ„tt positive tester til nĂ„ 👍MĂ„tte det bli mange fler 😉

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hmmm 7 DPO og tendens til ELslim? Ikkje blankt men kvitt. 🙈 hĂ„per det er ett godt tegn. Usikker pĂ„ om eg har hatt det fĂžr.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hmmm 7 DPO og tendens til ELslim? Ikkje blankt men kvitt. 🙈 hĂ„per det er ett godt tegn. Usikker pĂ„ om eg har hatt det fĂžr.

Jeg hadde dette nÄ, fra 7-8 dpo, og jeg er gravid ;)

 

 

 

Anonymous poster hash: 961a7...a4b

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...