Frk1991 Skrevet 2. august 2016 #127 Skrevet 2. august 2016 IKM i morgen, men har spottet/blødd siden 9 DPO. Har avskrevet hele greia som en "lett" mens egentlig. Tror Ppilleslutt har rotet litt med syklusen, så håper det stabiliserer seg. Tester i morgen og fredag(skal ha ferie), så er jeg sikker hvert fall at det ikke ble noe denne gangen. Forbereder meg på nok en blendahvit test Ny PP, nye muligheter.
Keep_on_trying Skrevet 3. august 2016 #130 Skrevet 3. august 2016 Gratulerer til dere med positiv test! Jeg aner ikke hvor mange dpo jeg er, men tenker å teste på lørdag. Har siden tidlig i dag hatt hyppige smerter i høyre eggstokk-region. Den er ikke stikkende, men mer som et pekefinger-trykk. Det gjør ikke veldig vondt, men det er ubehagelig. Jeg har vært gravid 2 ganger tidligere, men aldri opplevd akkurat dette. Håper likevel at det er et godt tegn Utfloden min har også økt, noe jeg vet er positivt Flere som har opplevd pekefinger-trykk over eggstokken(e)?
mrzmalin Skrevet 3. august 2016 #131 Skrevet 3. august 2016 Takk! Håper det er et positivt tegn for deg, og at testen viser positiv til helga 😊 Ante ikke at økt utflod var et symptom, men da har jeg visst hatt et symptom utenom forhøyet temp og positiv test selv 😋
Minimeg123 Skrevet 3. august 2016 Forfatter #134 Skrevet 3. august 2016 10 dpo og ikkje overraskande negativ test, regner med det blir ein ny imorgon 😊
mrzmalin Skrevet 3. august 2016 #135 Skrevet 3. august 2016 10 dpo og ikkje overraskande negativ test, regner med det blir ein ny imorgon 😊 Håper den utvikler seg til positiv snart 😊
Synnøve_Solbakken Skrevet 3. august 2016 #136 Skrevet 3. august 2016 Jeg dropper testing, er garantert ikke gravid.
Minimeg123 Skrevet 3. august 2016 Forfatter #137 Skrevet 3. august 2016 Har so lite symptomer, men begynner å kjenne litt mensmurring. Har ikkje so stor tru denne mnd her dessverre 😕
Flutili Skrevet 3. august 2016 #138 Skrevet 3. august 2016 Tester og tester men blir ikke klok, på 3 av testene så ser jeg strek og er sikker, men på resten må jeg vri og vende på testen og holde den i lyset for i hele tatt og kanskje skimte en strek. .... Brystene er fremdeles litt ømme, kommer og går, og jeg er noe uggen, spesielt om kvelden. Hmmmmm ... Får teste igjen i morgen tidlig.
mrzmalin Skrevet 4. august 2016 #139 Skrevet 4. august 2016 (endret) Håper murringer heller er ligamentsmerter, minimeg123 🙏🏻 Spennende da, flutili! De to første testene mine med RFSU var også så svake at jeg stusset, men cb viste 1-2 på 3 testdag ( 12 dpo) 😊 Prøv med en digital. Endret 4. august 2016 av mrzmalin
Minimeg123 Skrevet 4. august 2016 Forfatter #140 Skrevet 4. august 2016 Får håpe det 😊 inatt var smertene sterke, nesten som eg trudde eg fekk mensen. Men ingen mensen. Tok en test, men var berre 4 tims sida sist dobesøk, negativ 😋
Flutili Skrevet 4. august 2016 #141 Skrevet 4. august 2016 Da er nok håpet ute for denne gang. Var nettopp på do og det kom plutselig mye friskt blod med slim 😖 Pleier alltid å starte med brunlig utflod noen timer før det begynner å blø, men ikke denne gang.
mrzmalin Skrevet 4. august 2016 #142 Skrevet 4. august 2016 Da er nok håpet ute for denne gang. Var nettopp på do og det kom plutselig mye friskt blod med slim 😖 Pleier alltid å starte med brunlig utflod noen timer før det begynner å blø, men ikke denne gang. Så kjedelig! Da er ny syklus i gang hvertfall, lykke til videre med prøvinga 😊🙏🏻
Flutili Skrevet 4. august 2016 #143 Skrevet 4. august 2016 Så kjedelig! Da er ny syklus i gang hvertfall, lykke til videre med prøvinga 😊🙏🏻 Takk for det 😀 Syns bare det er tart at brystene fremdeles er ømme. Og blødninga er minimal. Begynte i dag og har avtatt , nesten slutta nå. Er nok kroppen som tuller litt her. Satser på neste pp ender opp med en spire.
Minimeg123 Skrevet 5. august 2016 Forfatter #144 Skrevet 5. august 2016 Fortsatt negativ test, men løpet er no ikkje kjørt enda 😊 DPO 12. Litt ømme pupper, men hadde dette forrige mnd og so kan like gjerne være eit tegn på att mensen kjem snart. Mensmurring til og frå. 2 dager til IKM 👌
Firework Skrevet 5. august 2016 #145 Skrevet 5. august 2016 Noen her som vet hvordan man runder av fertility friend chart'et når man er blitt gravid? Står at det ikke anbefales å fortsette å Tempe for resultatene kan bli helt merkelig. Eller er det bare å ikke legge inn noe så avsluttes det automatisk?
Minimeg123 Skrevet 5. august 2016 Forfatter #146 Skrevet 5. august 2016 Kjenner murringer som om mensen er i rute. Meen det hadde eg også då eg vart gravid! Får berre håpe testane blir positive 😊 heldigvis kjem mensen på dagen 14 dpo til vanlig so på søndag veit eg 👏
Minimeg123 Skrevet 5. august 2016 Forfatter #147 Skrevet 5. august 2016 Alt for spennandes ditta her 😥
Synnøve_Solbakken Skrevet 5. august 2016 #148 Skrevet 5. august 2016 Tipper tanta dukker opp i morgen, kjennes slik ut. Pleier å få den 13 dpo, og det er i morgen.
Minimeg123 Skrevet 6. august 2016 Forfatter #149 Skrevet 6. august 2016 Korr det går? ☺ fortsatt negative tester her, trudde eg såg ein skyggestrek idag. Men tviler på det er noke 😋 stålsetter meg på ein ny pp egentlig, men håper sjølvsagt på det beste 😀
Fotoglad Skrevet 6. august 2016 #150 Skrevet 6. august 2016 Her blir det ny PP Blir spennende å se hvor lang tid vi bruker mtp førstemann som var totalt uplanlagt. Dog uten prevensjon siden jeg trodde jeg kjente kroppen min så innmari bra 😂 Trodde det var nok å unngå fem dager før og etter par dager etter eggløsning. Nå har jeg lært at det ikke finnes sikre perioder, at spontan eggløsning kan forekomme og at sædceller kan overleve i ni døgn (!!) -ref samtale hos amathea ifm førstemann. Ok, det var en ørliten avsporing fra meg.. Gøy å se at flere har fått positive tester! Gratulerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå