Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

IKM i morgen, men har spottet/blødd siden 9 DPO. Har avskrevet hele greia som en "lett" mens egentlig. Tror Ppilleslutt har rotet litt med syklusen, så håper det stabiliserer seg. Tester i morgen og fredag(skal ha ferie), så er jeg sikker hvert fall at det ikke ble noe denne gangen. Forbereder meg på nok en blendahvit test :) Ny PP, nye muligheter.

Gratulerer til dere med positiv test! :D Jeg aner ikke hvor mange dpo jeg er, men tenker å teste på lørdag. Har siden tidlig i dag hatt hyppige smerter i høyre eggstokk-region. Den er ikke stikkende, men mer som et pekefinger-trykk. Det gjør ikke veldig vondt, men det er ubehagelig. Jeg har vært gravid 2 ganger tidligere, men aldri opplevd akkurat dette. Håper likevel at det er et godt tegn :) Utfloden min har også økt, noe jeg vet er positivt ;) Flere som har opplevd pekefinger-trykk over eggstokken(e)?

Annonse

Tester og tester men blir ikke klok, på 3 av testene så ser jeg strek og er sikker, men på resten må jeg vri og vende på testen og holde den i lyset for i hele tatt og kanskje skimte en strek. .... Brystene er fremdeles litt ømme, kommer og går, og jeg er noe uggen, spesielt om kvelden. Hmmmmm ... Får teste igjen i morgen tidlig.

Annonse

Håper murringer heller er ligamentsmerter, minimeg123 🙏🏻

Spennende da, flutili! De to første testene mine med RFSU var også så svake at jeg stusset, men cb viste 1-2 på 3 testdag ( 12 dpo) 😊 Prøv med en digital.

Endret av mrzmalin

Da er nok håpet ute for denne gang. Var nettopp på do og det kom plutselig mye friskt blod med slim 😖 Pleier alltid å starte med brunlig utflod noen timer før det begynner å blø, men ikke denne gang.

Så kjedelig! Da er ny syklus i gang hvertfall, lykke til videre med prøvinga 😊🙏🏻

Så kjedelig! Da er ny syklus i gang hvertfall, lykke til videre med prøvinga 😊🙏🏻

Takk for det 😀 Syns bare det er tart at brystene fremdeles er ømme. Og blødninga er minimal. Begynte i dag og har avtatt , nesten slutta nå. Er nok kroppen som tuller litt her. Satser på neste pp ender opp med en spire.

Fortsatt negativ test, men løpet er no ikkje kjørt enda 😊 DPO 12. Litt ømme pupper, men hadde dette forrige mnd og so kan like gjerne være eit tegn på att mensen kjem snart. Mensmurring til og frå. 2 dager til IKM 👌

Noen her som vet hvordan man runder av fertility friend chart'et når man er blitt gravid? Står at det ikke anbefales å fortsette å Tempe for resultatene kan bli helt merkelig. Eller er det bare å ikke legge inn noe så avsluttes det automatisk?

Her blir det ny PP :) Blir spennende å se hvor lang tid vi bruker mtp førstemann som var totalt uplanlagt. Dog uten prevensjon siden jeg trodde jeg kjente kroppen min så innmari bra 😂 Trodde det var nok å unngå fem dager før og etter par dager etter eggløsning. Nå har jeg lært at det ikke finnes sikre perioder, at spontan eggløsning kan forekomme og at sædceller kan overleve i ni døgn (!!) -ref samtale hos amathea ifm førstemann. Ok, det var en ørliten avsporing fra meg..

Gøy å se at flere har fått positive tester! Gratulerer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...