Gå til innhold

Ikm uke 27


Hannepålandet

Anbefalte innlegg

Samme som meg mari1992! Merka litt lyserosa på papiret inatt, litt brunt når eg vokna frå nattevakt. Berre sovidt på papiret. Regner med det tek seg opp og blir til vanlig mens. Men rart sidan eg ikkje bruker å ha det slik før mens. Eg har litt mensmurring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er som regel ganske rett på sak her også! Nå var det ingenting på papiret eller truseinnlegget. Murringer har gitt seg helt! Jeg bruker aldri å ha det sånn,og er jo egentlig 3 dager på overtid om jeg følger normal syklus. Men du kan banne på at om jeg tar en test da kommer mensen for fullt samme dag eller dagen etter :P det er hver gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt litt på papiret, brunt 🙈 mulig blitt litt meir men fortsatt veldig lite. Ingenting i bind og kun på papiret.

Ja kjenner til den! Åå må vell berre vente å sjå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt meir blod no og meir rødlig, fortsatt ingenting i bindet men trur nok det er mensen som er på veg no. Ingen smerter no faktisk. Kjiipt! Kjenner eg vart veldig skuffa no. No blir det over i pp7 for oss (strengt tatt ikke so lenge men alikavell).

Gratulere til alle som har fått positiv test 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok tr som er på vei her og, starter nok for fullt i morgen, hadde tenkt å teste i morgen tidlig, men da får jeg spare den til neste syklus. Møkk altså.... Har ikke prøvd lenge enda, skal til på pp3. Og tidligere har det tatt 1 år før det klaffet, så regner ikke ned at det skjer noe den første tiden egentlig, må nok smøre meg med tålmodighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig med alle som fekk TR 😕 var berre treig start her også, ikkje tvil no!

Veit det er vanlig å prøve ett år før det klaffer, men synst det er litt kjipt 😣 det tek på denne prøvinga! Skal prøve å ikkje få so store forhåpninga til neste pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt strek i dag 14 dpo. Den er dessverre ikke noe særlig sterkere enn for fire dager siden. Da er det nok kjemisk.

Har hatt mye symptomer og hadde håpet spira ville klore seg fast, men det ser dårlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde jo svak test i dag. Har hatt kraftige menssmerter av og på hele dagen (ikke lette murringer som for noen dager siden). Ikke tegn til tanta. Regner med den dukker opp. Vanlig med murringer lenge før blødning etter kjemisk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menssmerter er typisk det. Men det kan jo bety begge deler. Gravid eller tantebesøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menssmerter er typisk det. Men det kan jo bety begge deler. Gravid eller tantebesøk.

Takk for svar :)

Kjekt at det ser ut til å gå veien for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjipt å se at tr har dukka opp.... :/ Håper så at spiren deres sitter snart!

 

Håpe håpe for dere som ikke har fått tr enda!

 

Høres bra ut Hannepålandet. Selv om det må være ubehagelig, testa noe mer?

 

Jeg tok en som ble sterkere. Bestiller legetime for blodprøver denne uka. Vil være sikker på at alt ser ok ut etter sa sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sterkere strek i dag, men utpå dagen kom det litt rosa på papiret. Like greit, kjenner godt at jeg ikke er gravid lengre.

 

Begynner å blitt lei av prøving. Gir ikke opp ennå, altså :)

 

Lykke til dere andre, enten dere ble gravide eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Glemte helt å oppdatere her :)
Jeg fikk negativ test, så nå er jeg på gang med prøverør igjen. 
Blodprøvesvaret ang. hcg får jeg i morgen :)

Gratulerer til dere som ble gravid  :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...