Gå til innhold

Ikm uke 27


Hannepålandet

Anbefalte innlegg

Aner ikkje bamsemums, det er godt mulig 😊 Ja, håper på det er gode tegn sjølv om det er veldig tidlig 😊

Endret av Minimeg123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det kjempevonde pupper. Som jeg pleier ha etter el.

 

Ingen murringer, stikkinger eller annet spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her 👍🏻 IKM 6 juli.. Veit ikke om vi traff denne Mnd,fulgte ikke helt med og litt ustabil syklus.. Men er sånn ca 4-5 dager etter EL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å kjenne litt stikkninga i begge puppane, 5 DPO her med 👍

Ikkje testetrang enda (men deeet bruker å snu fort🙊)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg trur eg ser en strek hannepålandet 😁 men usikker på farge? Håååper for deg 👏

Korr mange DPO?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje før søndag, 9 DPO. Lenger trur ikkje eg att eg klarer å vente 😅🙈 alt for spennande!

Forrige mnd testa eg ikkje positiv før etter IKM, svaaaaak strek på IKM so veit det egentlig er best å vente :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5dpo. Men ser ikke så mye farge. Vi får se. Disse testene er ikke akkurat veldig bra. Jeg tar det med et spadetak salt 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dpo 5 er jo også veldig tidlig så du kan jo få sterkere tester senere ;)

 

Jeg er selv dpo 5 i dag og har ingen planer om å teste før dpo 10 :-)

 

Masse luft i dag også, flaut! 

 

Krysser fingrene for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er bare dpo 6 så vet jeg blir skuffet! 😑 Fremdeles små vondt i puppene om jeg tar på dem eller kommer borti, og mye luft i magen! 😊

 

Dere da? Noen flere symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt flere tester fra ebay nå. Men de kommer jo ikke før i slutten av juli. Så det kan hende jeg må på butikken å kjøpe hvis jeg går over tiden. Er egentlig testmanualen, så dette kan bli nervepirrende .... Hadde nok ikke klart og latt være å teste om jeg hadde hatt noen tester liggende. 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her bamsemoms, so veit egentlig den ikkje blir positiv. Men når ein er testoman... 😋

Eg har fortsatt litt stikkninger i puppane, men ikkje ømme. Sooo har egentli lite symptomer.

Hehe er sikkert det som er det beste flutili, å ikkje ha nokon tester liggande. Kjøpte en haug frå ebay. So har 50 billigtester liggande 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 DPO og ikkje overaskande negativ test 😋 men då har eg iallefall en å sammenligne med 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her bamsemoms, so veit egentlig den ikkje blir positiv. Men når ein er testoman... 😋

Eg har fortsatt litt stikkninger i puppane, men ikkje ømme. Sooo har egentli lite symptomer.

Hehe er sikkert det som er det beste flutili, å ikkje ha nokon tester liggande. Kjøpte en haug frå ebay. So har 50 billigtester liggande 🙈

Har sjæl liggende en haug med tester fra ebay! Tenker kanskje jeg svir av en test i morgen tidlig! 😱 Måtte opp på do i natt, og det er ikke normalt. Merkelig egentlig, det er vel for tidlig uansett 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har å vært oppe på do hver natt de siste 3 dagene😂😂 å går ALDRI på do om nettene🙈 Er 10 dager siden el nå. Kan sikkert svi av en test snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...