Gå til innhold

Ikm uke 27


Hannepålandet

Anbefalte innlegg

Regner med det blir en test her også etter eg har sove etter nattevakt 😊 når eg først har begynt er det gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik er det med meg og, hvis jeg starter i morgen så blir det en test hver dag frem til ikm..Har forstått at det er veldig normalt at man får vonde/ømme bryster på pergotime så det er nok en bivirkning av det for jeg har aldri hatt så vondt bortsett fra sist jeg var gravid! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk bare fra dag 5 og frem til dag 10! 😊 Bare lest på nettet at det er normalt at pergotime kan gi bivirkninger som minner om svangerskapsymptomene. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tru at tablettane skulle være ute av kroppen snart, krysser fingrane for at det er gravidsymptomer 😀

Men eg har ikkje peiling, mulig det gir falske symptomer no også.

Ellers er det lite symptom her, litt mensmurring til og frå som før og litt stikninger i begge bryst også som før. So får prøve å smøre meg med tolmodigheit 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg håper selvsagt at det ikke er tablettene men det gjenstår å se! Tok en test nå i dag tidlig, kunne kanskje skimte en strek men det er nok noe galt med synet mitt 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg håper selvsagt at det ikke er tablettene men det gjenstår å se! Tok en test nå i dag tidlig, kunne kanskje skimte en strek men det er nok noe galt med synet mitt 😂😂

Bilde.

 

 

 

Anonymous poster hash: 3def6...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, brystene mine er så vonde! Helt sykt vondt å dusje! Det bør vel være et godt tegn tro? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur det er eit godt tegn bamsemums 😊 spennande med ultrasvak strek 😀

Her var det ikkje antydning til strek 8 DPO, men fryktelig tidlig enda. Ingen nye symptomer.

Endret av Minimeg123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være et tegn også minimeg123? Pleier du vanligvis å være mye trøtt? Håper det er er godt tegn for deg 😊👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på det 😊 når eg jobber mykje kan eg fort bli trøtt og sløv, so kan like gjerne være det. Men i natt på jobb følte eg det var litt ekstra.

Tida får vise 👌😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sant! 😊 Håper det er et godt tegn. Jeg fikk lyserosa utflod etter sengekos i dag tidlig og kraftige murringer i korsryggen etterpå! Merkelig. Dpo 9 i dag og skal ikke ha mensen før på fredag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min mnd dette, fikk besøk i går :/ 3 dager før og tilogmed 😤😤 lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min mnd dette, fikk besøk i går :/ 3 dager før og tilogmed 😤😤 lykke til alle sammen!

Så kjipt!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig queenbaby :/

Håper det utolmidig! Men prøver å dysse ned forhåpningane mine, har so tru på denne mnd her og er nesten sikker på at det har klaffa 🙈 (aner ikkje kvifor og liker det ikkje sidan eg vil bli skuffa dersom TR dukker opp).

Begynner å nerme seg no ja! 9 DPO idag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit Queenbaby og masse lykke til i neste PP! Klem.

 

Jeg tok en billigstrimmel som jeg hadde tatt med, på utvannet urin nå og den var hvit sååå jeg vet ikke! Jeg får vel vente. Fremdeles litt slim blandet blodig utflod, bare så hvit det er noen tråder/dråper lyse rosa.

 

Tester nok igjen i morgen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikm i morgen, så er rimelig spent på om tr kommer eller ikke. Er bare på pp 2. De andre gangene har det tatt ca 1 år. Så har ikke veldig troa egentlig da. Eneste er at jeg har vært utrolig trøtt i det siste. Men det kan jo være mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

I går begynte jeg å spotte litt både friskt blod og brunt, tok test i dag 10 dpo. Den visste nada helt til jeg skulle kaste den i søpla, kan se en svaaaak strek, like bred som den andre men usikker på fargen. Brukte clearblue. Forventer vel å begynne å blø mer snart, men det var jo litt rart også..kan ikke huske å ha fått skyggestrek på clearblue før, selvom det nok gikk over 5 min.. hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

n65jkn.jpg

 

Ser ikke bredden på bilde, den er liksom sterkere på ene siden enn den andre

Endret av MammaMø85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...