Gå til innhold

Ikm uke 27


Hannepålandet

Anbefalte innlegg

Spennende med test Jukymom2015! Lykke til!

 

 

Her er jeg på 2 dagen med spotting, i går var det mer lyse rosa og blod i utfloden. Nå i kveld er det lysebrun utflod! Noen tanker? Blir skikkelig forvirret selv:( jeg pleier ikke å spotte en hel uke før ikm!

Har det git seg med spottinga? Testa noe mer?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

s44zk0.jpg

 

Jeg synest nesten gårsdagens var sterkere. MN mulig det er fordi den har tørket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom tr her! Så da hopper jeg over til neste PP. Ønsker alle lykke til med positive tester og ny pp! 😊😊🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager over IKM,men det er dessverre ikke unormalt :/ så vi får se. Om det ikke har skjedd noe over helgen får man vel kanskje teste litt :) foreløpige symptomer er kun halsbrann og ikke noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg nok ikke gravid denne gangen, så da flytter jeg over til ny IKM gruppe når tanta melder seg :) Trolig forskjøvet syklus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du IKM hannepålandet? Ser streken bedre på den tatt i går, men som du seier deg kan være pga den er tørka inn 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari1992, ja egentlig. Tatt på ettermiddag men sov etter nattevakt 😊 får berre vente å sjå til imorgon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

s44zk0.jpg

 

Jeg synest nesten gårsdagens var sterkere. MN mulig det er fordi den har tørket.

Mine var og litt sånn at man ble i tvil om den ble svakere eller sterkere. I dag på ikm ble den supersterk og ikke i tvil! Håper samme tilfelle her. Den ser bare tørrere ut i mine øyne. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur eg får TR no 😑 heilt lyserosa på papiret, men det er slik TR bruker å starte med meg. Får sjå om det tek se opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som egentlig er litt rart er at tr ikke har dukket opp.. Minimal murring,men ikke antydning.. Har vanligvis kort syklus. 23 dager,men noen ganger 25. Er nå på dag 26 😳 Tør ikke teste helt ennå da kroppen fort havner i ulage. Har fortsatt kun halsbrann og brystvortene er kanskje litt hardere enn vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har syklus på 24 dager, er vel på dag 28 nå. Testa på dag 22 og 24, har ikke tester hjemme, så jeg Vurderer sterkt å kjøpe en test senere i dag.. Og teste i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...