Gå til innhold

Ikm uke 27


Hannepålandet

Anbefalte innlegg

Ikke min mnd dette, fikk besøk i går :/ 3 dager før og tilogmed 😤😤 lykke til alle sammen!

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikkje gi opp bamsemoms! Negativ test her også, men som eg har sagt før fekk eg ikkje positiv test før etter IKM før eg myste forrige mnd. 10 dpo er tidlig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

I går begynte jeg å spotte litt både friskt blod og brunt, tok test i dag 10 dpo. Den visste nada helt til jeg skulle kaste den i søpla, kan se en svaaaak strek, like bred som den andre men usikker på fargen. Brukte clearblue. Forventer vel å begynne å blø mer snart, men det var jo litt rart også..kan ikke huske å ha fått skyggestrek på clearblue før, selvom det nok gikk over 5 min.. hva tror dere?

Eg stoler ikkje på streker som kjem etter tidsfrist. Har fått det før uten å ha vore gravid dessverre :/

Håper det er festeblødning du har 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tenker vi egentlig likt. Rart man ikke bare kan la det være uten å spekulere. Har skikkelige murringer også, så det er nok bare lureri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får holde motet oppe å håpe at det vil bli positiv test på oss om noen dager! Og ja, enig med deg at dpo 10 er veldig tidlig og spesielt hvis egget festet seg ordentlig i går med tanke på den lyse rosa utfloden. Krysser fingrene for oss alle her inne 👌😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt seint å melde seg inn, kanskje. Har vært på ferie ☀️

Har tydeligvis blitt smittet av testegalskapsyndromet 😳 Tok nemlig en (billig)test 8 dpo på utvannet urin. Det er en ultrasvak strek der, men klarer ikke å se om den inneholder farge. Kom etter et par minutter.

Har litt ømme pupper og noen murringer innimellom. Ellers nada.

 

Tester igjen om noen dager.

Lykke til, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den testegreie er helt fæl!

Jeg holdt meg til 6 dpo. Men bare takket at ingen av oss kunne helt planlegge å prøve den pp. Mye jobb og reist hver for oss med jobb. Så har kun lagt aksjer to dager før og en dag etter el.

6 dpo ble den ekstremt svak. I dag 8 dpo ser jeg streken gansk godt i forhold. Nå kan jeg se den i vanelig lys. Hehe.

 

Lurer på om jeg klarer å holde meg til ikm tors/fre med å teste nå som den har blitt litt sterkere. Håper det. Nå vil jeg ha et ordentlig svar! :)

 

Lykke til!

Hørs jo lovende ut! Velkommen hjem fra ferie. Er så spennende og kunne dele erfaringer og man gler seg så på vegne av andre her inne. Og deler skuffelsen om det ikke har skjedd...

Utolig herlig å vær her med der jenter!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt noen stikkinger i dag, mye kremete utflod med så vidt spor av blod. Kroppen min oppfører seg merkelig 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt noen stikkinger i dag, mye kremete utflod med så vidt spor av blod. Kroppen min oppfører seg merkelig 😱

Minner om festeblødningsom jjeg hadde sist graviditet. :-) krysser fingrene!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig at det er en festeblødning og at ikke pergotime tuller med kroppen min! 😏😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!
​Kan jeg få være med her? Jeg har testdag på søndag.
​Gått på hormonkur (dette er 4.pp) for å bli gravid, men føler det er nok en mnd uten hell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

​Kan jeg få være med her? Jeg har testdag på søndag.

​Gått på hormonkur (dette er 4.pp) for å bli gravid, men føler det er nok en mnd uten hell.

Velkommen. Lykke til. Krysser fingrene for positiv test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

​Kan jeg få være med her? Jeg har testdag på søndag.

​Gått på hormonkur (dette er 4.pp) for å bli gravid, men føler det er nok en mnd uten hell.

Hjertelig velkommen skal du være 😊🌞

 

 

Dpo 11 i dag, negativ test. SÅ nå er jeg bare irritert og lei meg. Tror jeg må slutte å teste fordi jeg blir så ufattelig trist hver gang.

 

 

Hvordan er det med dere andre her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ digital test hos meg...men bittelitt sterkere på strimmel...så får vente noen dager å se :) lykke til dere andre så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ digital test hos meg...men bittelitt sterkere på strimmel...så får vente noen dager å se :) lykke til dere andre så lenge :)

Digital vil ikke slå ut på så lite! Den slår på 25 HCG. Da vil strimmeltest (5hcg) være sterkere enn den over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digital vil ikke slå ut på så lite! Den slår på 25 HCG. Da vil strimmeltest (5hcg) være sterkere enn den over.

Så du tror at jeg kan være gravid likevel ? Selvom digitale viser ikke gravid ? Beklager mye spørsmål her...men jeg har kun holdt meg til digital test før..strimmel er for meg ganske ny...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk ikkje teste idag, so venter i spenning på morgondagen 😀 3 dager til ikm, ingen typiske menstegn. Har litt smerter i skuldra (men dette hadde eg forrige mnd og, men bruker å ha det før mensen og).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tror at jeg kan være gravid likevel ? Selvom digitale viser ikke gravid ? Beklager mye spørsmål her...men jeg har kun holdt meg til digital test før..strimmel er for meg ganske ny...

Strimmel med 5 HCG? Hvor får man tak i d?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strimmel med 5 HCG? Hvor får man tak i d?

 

Tror ho mener at det er ca 5 i hcg på strimmelenvist på bilde og ein digital slår ut på 25 i hcg.

 

Anonymous poster hash: 3def6...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...