Gå til innhold

Ikm uke 27


Hannepålandet

Anbefalte innlegg

Så du tror at jeg kan være gravid likevel ? Selvom digitale viser ikke gravid ? Beklager mye spørsmål her...men jeg har kun holdt meg til digital test før..strimmel er for meg ganske ny...

 

Ja. Jeg har vert gravid mange ganger. Og er en erfaren tester. Denne vil ikke slå ut på digital.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Jeg har vert gravid mange ganger. Og er en erfaren tester. Denne vil ikke slå ut på digital.

Uæææh...så spennende :D 

Når bør jeg teste igjen da ? 

Har ikke flere strimmeltester, å ikm er i morgen tror jeg...

Men har akkurat samme symptomer nå som jeg hadde sist jeg var gravid..så er rimelig sikker på at det faktisk har klaffet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med test Jukymom2015! Lykke til!

 

 

Her er jeg på 2 dagen med spotting, i går var det mer lyse rosa og blod i utfloden. Nå i kveld er det lysebrun utflod! Noen tanker? Blir skikkelig forvirret selv:( jeg pleier ikke å spotte en hel uke før ikm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæææh...så spennende :D

Når bør jeg teste igjen da ?

Har ikke flere strimmeltester, å ikm er i morgen tror jeg...

Men har akkurat samme symptomer nå som jeg hadde sist jeg var gravid..så er rimelig sikker på at det faktisk har klaffet..

Godt mulig den vil slå ut imorgen. Legg ut ny strimmel imorgen. Så skal jeg fortelle deg om det er vits å teste digitalt.

Du kan evt ta en cb pluss. Den er grei å bruke før digital.

Men det er jo selvfølgelig en sjangs for kjemisk. Da vil mens komme selv om test viser positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test ikveld. Luuuurer på om eg ser ein ultrasvak strek. (Usikker om det berre er ønsketenkning). 11 dpo! Tek nok ein ny imårga 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok i dag 04. Klarte ikke holde meg, sykt tissetrengt. Men ser sterkere ut ! :-) enda veldig svak men lett synlig allerede etter ett par min. Bildet er tatt ca 7 minutter etter test.

http://i65.tinypic.com/2cp4znc.jpg[/img

 

Her er en nærbilde

fawhp0.jpg

 

11 dpo. Ikm i morra

Føler meg gravid :-)

Endret av Utålmidig.no
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer utålmodig :)

 

Jeg tok også test i dag 10 dpo. Streken er svak, men har farge, og er sterkere enn for knappe to dager siden. Den likner litt på utålmodig sin.

 

Spennende :) Tester igjen om noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde IKM i går faktisk og ingen tante 👏🏻👏🏻 krysser fingrene for at det ikke er tullete syklus igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test nå, VELDIG svaaak svaaaak strek på A1 test, denne var negativ i går...så super spennende dette :o Får det ikke på bilde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30ubp6p.jpg

 

Tatt nå

Akkurat sånn var min når jeg var gravid 😄 12+1 i dag

 

 

Anonymous poster hash: adf9a...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30ubp6p.jpg

 

Tatt nå

 

Gratulerer ? :D Jeg ser også strek !! :D

Positiv a1 test på meg i dag, dog så svak at det ikke er mulig å få på bilder, men bedre enn i går da jeg ikke fikk strek. Så får vente å se hva som skjer, kjenner i allefall at det skjer noe i magen i dag, men om det er tanta eller hva det vet jeg ikke enda, men, er det da vits å ta digital i morgen ? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser strek hannepålandet og utolmidig! 😁

Her er IKM på fredag, tok en test idag som eg også lurer på om det var en supersvak strek på. Men klarer ikkje åsjå farge. So kan like gjerne være skyggestrek. Kjenner litt mensmurringer no. Sjølv om det er vanlig med mensmurringer kjenner eg håpet daler litt når eg kjenner det. Meen har fortsatt stikkning i puppane som eg ikkje bruker å ha 🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde jeg ikm på mandag. Ikke noe tegn til tr. Klarte ikke å vente på ebay testene og kjøpte meg en test på butikken. Tror bare det er skyggestrek, testa på kveldsurin nå. Får vente et par dager til å teste på nytt om ikke tr dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at testen ble superpositiv. Hehe

Så ligger nå og venter på resultatet.

 

Hannepålandet har du testa /skal teste i dag?

 

Håper det ikke er skyggestrek du ser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1yj2q.jpg

Resultatet :-) da kan jeg slå meg til ro på ikm.Har en test til. Så krysser fingrene for at det ikke blir en SA igjen. Prøve å vente noen dager med testing nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...