Gå til innhold

Ikm uke 27

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slik er det med meg og, hvis jeg starter i morgen så blir det en test hver dag frem til ikm..Har forstått at det er veldig normalt at man får vonde/ømme bryster på pergotime så det er nok en bivirkning av det for jeg har aldri hatt så vondt bortsett fra sist jeg var gravid! 😊

Skulle tru at tablettane skulle være ute av kroppen snart, krysser fingrane for at det er gravidsymptomer 😀

Men eg har ikkje peiling, mulig det gir falske symptomer no også.

Ellers er det lite symptom her, litt mensmurring til og frå som før og litt stikninger i begge bryst også som før. So får prøve å smøre meg med tolmodigheit 😊

Annonse

Annonse

Kjedelig queenbaby :/

Håper det utolmidig! Men prøver å dysse ned forhåpningane mine, har so tru på denne mnd her og er nesten sikker på at det har klaffa 🙈 (aner ikkje kvifor og liker det ikkje sidan eg vil bli skuffa dersom TR dukker opp).

Begynner å nerme seg no ja! 9 DPO idag 😊

Så leit Queenbaby og masse lykke til i neste PP! Klem.

Jeg tok en billigstrimmel som jeg hadde tatt med, på utvannet urin nå og den var hvit sååå jeg vet ikke! Jeg får vel vente. Fremdeles litt slim blandet blodig utflod, bare så hvit det er noen tråder/dråper lyse rosa.

Tester nok igjen i morgen 🙈

Hei.

I går begynte jeg å spotte litt både friskt blod og brunt, tok test i dag 10 dpo. Den visste nada helt til jeg skulle kaste den i søpla, kan se en svaaaak strek, like bred som den andre men usikker på fargen. Brukte clearblue. Forventer vel å begynne å blø mer snart, men det var jo litt rart også..kan ikke huske å ha fått skyggestrek på clearblue før, selvom det nok gikk over 5 min.. hva tror dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...