Gå til innhold

Ikm uke 27

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Aner ikkje bamsemums, det er godt mulig 😊 Ja, håper på det er gode tegn sjølv om det er veldig tidlig 😊

Endret av Minimeg123
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det bare å vente i spenning den siste uka nå :)

Skrevet

Her er det kjempevonde pupper. Som jeg pleier ha etter el.

Ingen murringer, stikkinger eller annet spennende!!

Skrevet

Slenger meg på her 👍🏻 IKM 6 juli.. Veit ikke om vi traff denne Mnd,fulgte ikke helt med og litt ustabil syklus.. Men er sånn ca 4-5 dager etter EL

Skrevet

Dpo 5 ca i dag og jeg har fremdeles skikkelig vonde bryst! 😑

Skrevet

Har begynt å kjenne litt stikkninga i begge puppane, 5 DPO her med 👍

Ikkje testetrang enda (men deeet bruker å snu fort🙊)..

Skrevet

714lzt.jpg

Tatt nå. Øverste er en gammel test

Skrevet

Eg trur eg ser en strek hannepålandet 😁 men usikker på farge? Håååper for deg 👏

Korr mange DPO?

Skrevet

Ser dessverre ingen strek! :( men håper uansett 👌😊

Når planlegger dere å teste?

Skrevet

Ikkje før søndag, 9 DPO. Lenger trur ikkje eg att eg klarer å vente 😅🙈 alt for spennande!

Forrige mnd testa eg ikkje positiv før etter IKM, svaaaaak strek på IKM so veit det egentlig er best å vente :P

Skrevet

5dpo. Men ser ikke så mye farge. Vi får se. Disse testene er ikke akkurat veldig bra. Jeg tar det med et spadetak salt 😜

Skrevet

Dpo 5 er jo også veldig tidlig så du kan jo få sterkere tester senere ;)

Jeg er selv dpo 5 i dag og har ingen planer om å teste før dpo 10 :-)

Masse luft i dag også, flaut! 

Krysser fingrene for oss!

Skrevet

2yozlkx.jpg

Øverste fra idag.

Skrevet

Krysser for deg at den blir sterkere

Anonymous poster hash: 3def6...614
Skrevet

Ser hannepålandet! Blir litt frista til å teste sjølv 🙈

Skrevet

Jeg er bare dpo 6 så vet jeg blir skuffet! 😑 Fremdeles små vondt i puppene om jeg tar på dem eller kommer borti, og mye luft i magen! 😊

Dere da? Noen flere symptomer?

Skrevet

Har bestilt flere tester fra ebay nå. Men de kommer jo ikke før i slutten av juli. Så det kan hende jeg må på butikken å kjøpe hvis jeg går over tiden. Er egentlig testmanualen, så dette kan bli nervepirrende .... Hadde nok ikke klart og latt være å teste om jeg hadde hatt noen tester liggende. 😜

Skrevet

Skulle stå testoman, ikke testmanualen. Hekkans retteprogram.

Skrevet

Samme her bamsemoms, so veit egentlig den ikkje blir positiv. Men når ein er testoman... 😋

Eg har fortsatt litt stikkninger i puppane, men ikkje ømme. Sooo har egentli lite symptomer.

Hehe er sikkert det som er det beste flutili, å ikkje ha nokon tester liggande. Kjøpte en haug frå ebay. So har 50 billigtester liggande 🙈

Skrevet

7 DPO og ikkje overaskande negativ test 😋 men då har eg iallefall en å sammenligne med 🙈

Skrevet

Samme her bamsemoms, so veit egentlig den ikkje blir positiv. Men når ein er testoman... 😋

Eg har fortsatt litt stikkninger i puppane, men ikkje ømme. Sooo har egentli lite symptomer.

Hehe er sikkert det som er det beste flutili, å ikkje ha nokon tester liggande. Kjøpte en haug frå ebay. So har 50 billigtester liggande 🙈

Har sjæl liggende en haug med tester fra ebay! Tenker kanskje jeg svir av en test i morgen tidlig! 😱 Måtte opp på do i natt, og det er ikke normalt. Merkelig egentlig, det er vel for tidlig uansett 😂

Skrevet

Jeg har å vært oppe på do hver natt de siste 3 dagene😂😂 å går ALDRI på do om nettene🙈 Er 10 dager siden el nå. Kan sikkert svi av en test snart :)

Skrevet

Håper det er eit godt tegn for begge to 👍😊

Skrevet

Krysser fingrene! Tar vel en test i morgen 😊😎

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...