Gå til innhold

Ikm uke 27

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Har bestilt flere tester fra ebay nå. Men de kommer jo ikke før i slutten av juli. Så det kan hende jeg må på butikken å kjøpe hvis jeg går over tiden. Er egentlig testmanualen, så dette kan bli nervepirrende .... Hadde nok ikke klart og latt være å teste om jeg hadde hatt noen tester liggende. 😜

Samme her bamsemoms, so veit egentlig den ikkje blir positiv. Men når ein er testoman... 😋

Eg har fortsatt litt stikkninger i puppane, men ikkje ømme. Sooo har egentli lite symptomer.

Hehe er sikkert det som er det beste flutili, å ikkje ha nokon tester liggande. Kjøpte en haug frå ebay. So har 50 billigtester liggande 🙈

Samme her bamsemoms, so veit egentlig den ikkje blir positiv. Men når ein er testoman... 😋

Eg har fortsatt litt stikkninger i puppane, men ikkje ømme. Sooo har egentli lite symptomer.

Hehe er sikkert det som er det beste flutili, å ikkje ha nokon tester liggande. Kjøpte en haug frå ebay. So har 50 billigtester liggande 🙈

Har sjæl liggende en haug med tester fra ebay! Tenker kanskje jeg svir av en test i morgen tidlig! 😱 Måtte opp på do i natt, og det er ikke normalt. Merkelig egentlig, det er vel for tidlig uansett 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...