Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Pleier ikke ha el😄 Så er helt på villspor her

Du får bare fortsette å teste morgen og kveld også får dere ha kos hvertfall annenhver dag 😁😊 så får vi krysse fingrene for at el kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får bare fortsette å teste morgen og kveld også får dere ha kos hvertfall annenhver dag 😁😊 så får vi krysse fingrene for at el kommer.

Jepp😊 Ble ikke aksjer i går.. Jeg sovnet litt for fort😂 Så får ta igjen tapt tid idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok helt fint! 😂 i kveld skal nok vi ha en pause også 😂😂

Krysser fingrene for positiv el test snart! Kjedelig å vente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for positiv el test snart! Kjedelig å vente

 

Tiden blir ekstra lang når man går slik å venter. Jeg er å usikker på når jeg har/hatt eggløsning. Vi har "kost" de tre siste dagene og lurer på om vi kanskje burde gjøre det i dag også eller om det holder hvis du forstår?

 

Også har jeg et dilemma til; jeg er bedt bort på fredag og det serveres vin, vanligvis sier jeg ikke nei takk til et vin når jeg er ute uten barn og mine venner vil bli mistenksomme om jeg plutselig ikke skal. Så ville du tatt deg et glass eller latt være? Nå har vi prøvdet i 2 år og jeg kan ikke akkurat gå rundt å tro jeg er gravid hele tiden eller. Egget har vel ikke rukket å feste seg engang men er redd det kan ødelegge sjansen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden blir ekstra lang når man går slik å venter. Jeg er å usikker på når jeg har/hatt eggløsning. Vi har "kost" de tre siste dagene og lurer på om vi kanskje burde gjøre det i dag også eller om det holder hvis du forstår?

 

Også har jeg et dilemma til; jeg er bedt bort på fredag og det serveres vin, vanligvis sier jeg ikke nei takk til et vin når jeg er ute uten barn og mine venner vil bli mistenksomme om jeg plutselig ikke skal. Så ville du tatt deg et glass eller latt være? Nå har vi prøvdet i 2 år og jeg kan ikke akkurat gå rundt å tro jeg er gravid hele tiden eller. Egget har vel ikke rukket å feste seg engang men er redd det kan ødelegge sjansen min?

Jeg hadde nok lagt inn aksjer i dag og i tilfelle!

 

Hmm.. Tror jeg hadde latt vær å drikke. Tenk om du blir gravid denne mnd, da ville du fått veldig dårlig samvittighet dersom du hadde drukket. Du får si du har urinveisinfeksjon og går på antibiotika eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde nok lagt inn aksjer i dag og i tilfelle!

 

Hmm.. Tror jeg hadde latt vær å drikke. Tenk om du blir gravid denne mnd, da ville du fått veldig dårlig samvittighet dersom du hadde drukket. Du får si du har urinveisinfeksjon og går på antibiotika eller noe

Ja, du har veldig rett i det du sier. Får finne på en unnskyldning ☺

 

Tipper du får el snart også! 😃😃 Heier på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har veldig rett i det du sier. Får finne på en unnskyldning ☺

 

Tipper du får el snart også! 😃😃 Heier på deg.

Jeg tok sånn vanntest idag. El slim synker jo til bunn, og det gjorde dette! Så noe er jo på gang her! Får flørte litt med mannen i kveld😂 Begge to er dau trøtte, så dette kan bli spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok sånn vanntest idag. El slim synker jo til bunn, og det gjorde dette! Så noe er jo på gang her! Får flørte litt med mannen i kveld😂 Begge to er dau trøtte, så dette kan bli spennende

Det har jeg aldri prøvd men har lest om det! Spennende. Da er det nok saker på gang. Kjenner til den trøttheten sjæl! Pluss at jeg har en 4 åring i hus som tar mye av energien vår 😂 her er det kos på reservebatterier 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri prøvd men har lest om det! Spennende. Da er det nok saker på gang. Kjenner til den trøttheten sjæl! Pluss at jeg har en 4 åring i hus som tar mye av energien vår 😂 her er det kos på reservebatterier 😂😂

Blir en tidlig kveld idag kjenner jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer dårlig med sex... Han har stresser sånn med å få det tik at han nå ikke klarer å komme.... 2 dager uten.. Blir tvilsomt spire denne pp.... Lei meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fungerer dårlig med sex... Han har stresser sånn med å få det tik at han nå ikke klarer å komme.... 2 dager uten.. Blir tvilsomt spire denne pp.... Lei meg

Å, så leit at det blir sånn. Du er på dag 16 nå? Det er fremdeles håp om dere får det til i dag. Viktig at dere har sex for å kose dere og ikke for å lage barn på en måte. Jeg vet det er lett for meg så si, men vi har hatt noen episoder selv hvor det har blitt for mye baby prat for mannen. Håper det ordner seg. Klem ❤ ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så leit at det blir sånn. Du er på dag 16 nå? Det er fremdeles håp om dere får det til i dag. Viktig at dere har sex for å kose dere og ikke for å lage barn på en måte. Jeg vet det er lett for meg så si, men vi har hatt noen episoder selv hvor det har blitt for mye baby prat for mannen. Håper det ordner seg. Klem ❤ ha en fin dag.

På dag 16 ja, men fremdeles negative tester.. Begynner å lure på om jeg i det hele tatt får el denne mnd... Ble så lei meg i går når det ikke gikk så bra. Ikke så kjekt for han heller når jeg begynner å gråte. Gjør nok ikke saken bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dag 16 ja, men fremdeles negative tester.. Begynner å lure på om jeg i det hele tatt får el denne mnd... Ble så lei meg i går når det ikke gikk så bra. Ikke så kjekt for han heller når jeg begynner å gråte. Gjør nok ikke saken bedre

 

Det er ikke ålreit. Leit å høre. Håper det ordner seg ☺ kan hende du får el i løpet av de neste dagene. Jeg fikk jo ikke positiv el test før kvelden på dag 16.

 

Tvi Tvi ☺☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://tinypic.com/r/20j2102/9

 

De blir liksom ikke sterkere. Er lik som de har vært hver gang jeg har tatt de nesten. Kanskje et snev sterkere idag om jeg legger godviljen til. Er to forskjellige el tester og

 

Prøv å ta en test til i kveld og hold deg gjerne 3-4 timer om du får til, så ser du om du ser noe forskjell. I følge det jeg har hørt så er ikke de testene positive men på vei til å bli positive, mine tester var slik i nesten 3-4 dager før de begynte å bli sterkere.

 

Tenkte akkurat på deg. Du får bare fortsette å teste og hvis ikke ville jeg tatt en telefon til den legen som ga deg resepten, og fortalt at testene ikke blir positive. Hvor lang syklus pleier du og ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ta en test til i kveld og hold deg gjerne 3-4 timer om du får til, så ser du om du ser noe forskjell. I følge det jeg har hørt så er ikke de testene positive men på vei til å bli positive, mine tester var slik i nesten 3-4 dager før de begynte å bli sterkere.

 

Tenkte akkurat på deg. Du får bare fortsette å teste og hvis ikke ville jeg tatt en telefon til den legen som ga deg resepten, og fortalt at testene ikke blir positive. Hvor lang syklus pleier du og ha?

Får teste noen dager til! Jeg har hatt alt fra 32-45 dager. De siste syklusene har vært på 42 og 45 dager. Jeg får ha litt is i magen og se. Har ikke fått lagt inn aksjer siden mandag heller. Har vært en emosjonell bombe hele uken😄 Stakkars samboeren min. Er ikke rart han ikke får det til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt masse el smerter idag og pittelitt el slim! Tenk om el er på vei😃 Har i tillegg vært på besøk hos bestevenninnen min i dag som har en liten jente på snart 2 Mnd! Fått kost med jenten. Kanskje det bringer lykke😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har så lange sykluser så er det jo el ganske seint også, men kan hende den blir litt kortere nå pga femar! Det skal vel gjøre så vi får mensen mer normalt også.

 

 

SÅ BRA! Da tipper jeg el er på vei. En dag eller to, så da får dere ha litt sengekos. Håper det ordner seg med både det ene og det andre, og litt babystøv er bra! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dpo 3 i dag, men har ikke merket noe ogalt ikke har jeg tenkt noe over det heller ☺ får bare se, men vil ikke ha noen forventninger for da blir jeg bare mer skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver dere ikke personlig meldinger til hverandre istedet for å bare å ha evig lang samtale mellom dere her inne ?bare lurer altså ...

 

Anonymous poster hash: c01f9...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver dere ikke personlig meldinger til hverandre istedet for å bare å ha evig lang samtale mellom dere her inne ?bare lurer altså ...

 

Anonymous poster hash: c01f9...54c

 

Det begynte vel egentlig med et spørsmål også bare fortsette vi å skrive her, og jeg personlig viste ikke at man kunne sende meldinger til hverandre. Men plager det deg at denne tråden er her? Kan jo også være nyttig for noen å lese hvis de evt er i samme situasjon, det er vel ingen regel som sier at ikke andre kan bli med i diskusjonen også. Alle er hjertelig velkommen ☺☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har så lange sykluser så er det jo el ganske seint også, men kan hende den blir litt kortere nå pga femar! Det skal vel gjøre så vi får mensen mer normalt også.

 

 

SÅ BRA! Da tipper jeg el er på vei. En dag eller to, så da får dere ha litt sengekos. Håper det ordner seg med både det ene og det andre, og litt babystøv er bra! 😃

Fremdeles like tester.. Æsj.. Men el slim og el smerter enda så får bare kjøre på! Kanskje positiv i morgen😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...