Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺

Anbefalte innlegg

Vel, syklusene mine lever jo sitt eget liv. Men nå fikk jeg jo en klar indikasjon på El, så trodde virkelig tr skulle komme nå. Hvis det hadde vært en spire, så ville jeg vel fått positiv test nå

Ingen tr??

Fortsetter under...

Ingen tr og negativ test. Frustrerende. Er på dag 33 nå, syns det er en lang nok syklus.

Da har du nok hatt el! Men ville bare testet noen dager til i tilfelle. Tester du på ettermiddag/kveld og? Jeg får ofte positiv da i stede for morgen

33 dager er mer enn lenge nok ja! Og det jo heller ikke mulighet at du har eggløsning senere fordi du testet deg vel?

Pleier alltid TR og komme litt senere enn vanlig eller har den hvert punktlig nå i de siste mnd? For hvis du har EL på dag 17 så har du hvertfall en lang nok lutealfase :-) 

Jeg har testet både morgen og kveld siden dag 14.
Tenkte jeg skulle legge opp bildene her så du fikk se, men det er noe galt så får ikke lastet opp bildene nå. 

Uansett er det merkelig at EL-testene slår ut med en tydelig strek når de ikke gjør det til vanlig. Jeg har også testet med to forskjellige typer og den ene blir alltid sterkere enn den andre. Nå er jeg på dag 17 og det er bare 13 dager igjen til IKM. 

33 dager er mer enn lenge nok ja! Og det jo heller ikke mulighet at du har eggløsning senere fordi du testet deg vel?

Pleier alltid TR og komme litt senere enn vanlig eller har den hvert punktlig nå i de siste mnd? For hvis du har EL på dag 17 så har du hvertfall en lang nok lutealfase :-)

Jeg har testet både morgen og kveld siden dag 14.

Tenkte jeg skulle legge opp bildene her så du fikk se, men det er noe galt så får ikke lastet opp bildene nå.

Uansett er det merkelig at EL-testene slår ut med en tydelig strek når de ikke gjør det til vanlig. Jeg har også testet med to forskjellige typer og den ene blir alltid sterkere enn den andre. Nå er jeg på dag 17 og det er bare 13 dager igjen til IKM.

El testene ble klart negativ igjen etter utslag på både monitor og vanlige el tester, så tviler sterkt på at det har vært senere.. Syklusen har variert så mye i det siste at det er vanskelig å si, men tr har stort sett kommet rundt 14 dager etter antatt el. Har vært så usikker på El og, så er litt vanskelig å si! Livmortappen har vært hard og lukket siden antatt el denne gangen og

Da er det tydelig at du har hatt eggløsning og jeg aner ikke hvorfor TR la seg vente. Enten så er det du gravid eller så er det kroppen som tuller med deg, ofte er det slik at hvis man stresser og tenker mye på det kan det tukle til syklusen som gjør at den blir utsatt. Jeg stresset sånn i første PP med femar at mensen kom en dag senere, og det er pinefullt. 

Håper håper at dere har klart det denne gangen. Krysser fingrene <3 Ble det negativ i dag også?

Med meg selv har jeg nok hatt eggløsning men har nok hatt en kort LH topp så derfor EL-testene ikke blir helt positive. Jeg testet meg fra dag 14 siden jeg vanligvis har EL-rundt dag 15-18.. 

Jeg får bare fortsette å teste, og se om den blir svakere eller sterkere. Vi har uansett lagt inn masse aksjer så tror vi har truffet uansett forhåpentligvis :-D

Annonse

Da er det tydelig at du har hatt eggløsning og jeg aner ikke hvorfor TR la seg vente. Enten så er det du gravid eller så er det kroppen som tuller med deg, ofte er det slik at hvis man stresser og tenker mye på det kan det tukle til syklusen som gjør at den blir utsatt. Jeg stresset sånn i første PP med femar at mensen kom en dag senere, og det er pinefullt.

Håper håper at dere har klart det denne gangen. Krysser fingrene <3 Ble det negativ i dag også?

Føler ikke jeg har stresset så mye denne gangen heller. Slappet mye mer av når jeg fikk brukt monitoren skjønner du. Får bare vente og se! Ja var negativ i dag også. Er nok ikke gravid

Så leit, sender deg en stor klem. Da får vi håpe det klaffer for oss neste PP! 😊 Alle gode ting er 3.

Satser på det😀 letrozol og metformin må jo være en mirakelkur. Haha! På tide å bli optimistisk igjen

Haha, det burde virkelig gjøre susen ja! Kjenner jeg er en smule misunnelig, jeg vil og ha methformin 🤗🙈😋 Håper virkelig det gjør jobben sin da 😚👍

I dag har jeg opplevd murringer og ubehag på venstre side, følelsen av holl og stikk. Vet egentlig ikke hvorfor men kan vel være i forbindelse med EL..🙁😐

Haha, det burde virkelig gjøre susen ja! Kjenner jeg er en smule misunnelig, jeg vil og ha methformin 🤗🙈😋 Håper virkelig det gjør jobben sin da 😚👍

I dag har jeg opplevd murringer og ubehag på venstre side, følelsen av holl og stikk. Vet egentlig ikke hvorfor men kan vel være i forbindelse med EL..🙁😐

Hvorfor fikk ikke du metformin egentlig?

Hmm jeg pleier å ha det rett før el..

Annonse

Rakk nesten ikke tisse på pinnen engang før begge strekene kom. Positiv test nå i kveld! Woho!! Håper virkelig at den blir negativ igjen i morgen, slik at jeg kan komme meg til DPO-land.. Tydelig at vi har eggløsning på samme dag. Dag 17. 

Da er det bare og legge inn aksjer i kveld også, og i morgen hvis det er nødvendig. Hvor ofte har legger dere inn aksjer rundt el?

Her var det hver dag fra dag 11- dag 14, og dag 16. Og i kveld selvsagt..

Rakk nesten ikke tisse på pinnen engang før begge strekene kom. Positiv test nå i kveld! Woho!! Håper virkelig at den blir negativ igjen i morgen, slik at jeg kan komme meg til DPO-land.. Tydelig at vi har eggløsning på samme dag. Dag 17.

Da er det bare og legge inn aksjer i kveld også, og i morgen hvis det er nødvendig. Hvor ofte har legger dere inn aksjer rundt el?

Her var det hver dag fra dag 11- dag 14, og dag 16. Og i kveld selvsagt..

De siste pp har det blitt 2-3 ganger før el. Så på El dagen og dagen etter stort sett. Ikke alltid lett å få det til med tredelt turnus. Så bra du fikk positiv el test nå😀😀😀

http://tinypic.com/view.php?pic=14mv33t&s=9#.V0X3Kelfn8A

Ser veldig lovende ut dette vel? Å, jeg ble så glad selv om jeg vet at det kanskje ikke går, men jeg har hvertfall en kropp som prøver på eggløsning. 

Ja, tenk du!! (:

Nå ble jeg en smule ivrig her, og kjenner et stikk av rare følelser. Test streken blir enda mørkere, og nå er den skikkelig mørk-lilla. Angrer på at jeg ikke tok en g-test i samme slengen, kan ikke huske at jeg har hatt så positive eggløsningstester før og det minner meg mest om da jeg fant ut at jeg var gravid i november og det gikk jo ikke bra og det var faktisk på dag 13 i syklusen (Etter mens) 

Får bare håpe at det er eggløsning også får vi kjøre på i kveld, også får jeg teste igjen i morgen tidlig! HIHI

Nå ble jeg en smule ivrig her, og kjenner et stikk av rare følelser. Test streken blir enda mørkere, og nå er den skikkelig mørk-lilla. Angrer på at jeg ikke tok en g-test i samme slengen, kan ikke huske at jeg har hatt så positive eggløsningstester før og det minner meg mest om da jeg fant ut at jeg var gravid i november og det gikk jo ikke bra og det var faktisk på dag 13 i syklusen (Etter mens)

Får bare håpe at det er eggløsning også får vi kjøre på i kveld, også får jeg teste igjen i morgen tidlig! HIHI

Tenker du fremdeles på utfor livmoren? Dem var veldig lilla ja. Ligner på mine tester. Ta en gtest i morgen! Spennende😀😀😀

Ja, det greiene med utenfor livmoren vil nok ikke gå bort fra tankene mine før jeg sitter her gravid med et sunt og friskt barn i livmoren. Gynokologen min sa det var veldig stor sjanse for at det ville skje igjen, og derfor måtte jeg ringe så fort jeg fant ut at jeg var gravid slik at han kan kontrollere og sjekke jevnlig. Håper selvsagt at dette bare er en skikkelig fruktbar el-test! ;) 

Håper det kan klaffe for oss begge snart!  :babyjente:  :danse:

Ja, det greiene med utenfor livmoren vil nok ikke gå bort fra tankene mine før jeg sitter her gravid med et sunt og friskt barn i livmoren. Gynokologen min sa det var veldig stor sjanse for at det ville skje igjen, og derfor måtte jeg ringe så fort jeg fant ut at jeg var gravid slik at han kan kontrollere og sjekke jevnlig. Håper selvsagt at dette bare er en skikkelig fruktbar el-test! ;)

Håper det kan klaffe for oss begge snart! :babyjente::danse:

Har du ikke testet siden tr? Håper du bare er super fruktbar nå! Eller enda bedre, gravid på riktig plass 😁

Nei, jeg har kun brukt el-tester.. Men sist fikk jeg mange negative g-tester før jeg 13 dager etter siste mens fant ut at jeg var gravid ved at el-testen ble skikkelig positiv, sånn som nå. Fikk tilog med negativ samme dag som IKM…Alle jeg har pratet med, legen, gynokologen og sykehuset fattet ikke hvordan det var mulig heller.. Hehe. Og derfor tok jeg en g-test rett etterpå som viste to streker. 

Skal prøve å glemme det, slik at jeg får sove i natt. HAHA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...