Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Leste om det på feryaklinikken eller noe nå og man skal ta det rett etter eggløsning og frem til første mens dag, men leste også at man skal trappe ned så får se hva jeg gjør. Nesten positiv test nå i kveld så tipper den blir positiv i morgen! ✌ Tenkte kanskje wild yam vil hjelpe litt 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste om det på feryaklinikken eller noe nå og man skal ta det rett etter eggløsning og frem til første mens dag, men leste også at man skal trappe ned så får se hva jeg gjør. Nesten positiv test nå i kveld så tipper den blir positiv i morgen! ✌ Tenkte kanskje wild yam vil hjelpe litt 🤗

Skader ikke å prøve! Jeg har prøvd det to pp nå, så vet ikke helt om jeg skal prøve igjen neste pp. Får vurdere det etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet du hvertfall at du har prøvd det du kan! Syns du er flink som står på og ikke gir opp😘 stor klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, og i ligemåde! 😚 stor klem til deg også.

 

El-testen var ikke positiv nå i dag tidlig. Merkelig egentlig men jeg får teste igjen i kveld. Den var sterk men ikke positiv sterk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, og i ligemåde! 😚 stor klem til deg også.

 

El-testen var ikke positiv nå i dag tidlig. Merkelig egentlig men jeg får teste igjen i kveld. Den var sterk men ikke positiv sterk.

Kan el ha vært? At du gikk glipp av lh toppen? Negativ gtest idag og, men fremdeles ingen tr. Håper den kommer snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan el ha vært? At du gikk glipp av lh toppen? Negativ gtest idag og, men fremdeles ingen tr. Håper den kommer snart

Ja, det kan jo være det også! Men det er egentlig merkelig, for jeg har vanligvis testet positiv på dag 16,17 og negativ igjen på dag 18! Kan godt hende at femar har endret eggløsningen for alt jeg vet. Vi tok en pause fra aksjene i går 😂 Så håper ikke det gjør noe, hehe. Med en 4 åring som driver på om natta blir man trøtt av 🙈

 

Så trist 😱🙁 skal TR komme i dag? Jeg som hadde håpet det klaffet for dere. Klem.

 

 

Jeg leste masse på nettet i går når, prøvde å gjøre meg mer klok på femar og pergotime. Det viser seg at ikke alle har nytte av hormonene, altså at man ikke blir gravid på hormoner men månedene etter at man har brukt hormoner/medisiner. Legen har heller ikke ringt angående min mann..utålmodig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan jo være det også! Men det er egentlig merkelig, for jeg har vanligvis testet positiv på dag 16,17 og negativ igjen på dag 18! Kan godt hende at femar har endret eggløsningen for alt jeg vet. Vi tok en pause fra aksjene i går 😂 Så håper ikke det gjør noe, hehe. Med en 4 åring som driver på om natta blir man trøtt av 🙈

 

Så trist 😱🙁 skal TR komme i dag? Jeg som hadde håpet det klaffet for dere. Klem.

 

 

Jeg leste masse på nettet i går når, prøvde å gjøre meg mer klok på femar og pergotime. Det viser seg at ikke alle har nytte av hormonene, altså at man ikke blir gravid på hormoner men månedene etter at man har brukt hormoner/medisiner. Legen har heller ikke ringt angående min mann..utålmodig!!

Ja, tr skal komme idag, men det er jo mye igjen av dagen, så alt kan skje.

 

Gjelder det femar og? Trodde halveringstiden på femar var så kort at det ikke ville påvirke neste syklus. Vet pergo kan påvirke neste syklus da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om hormonene påvirker neste måned eller ikke, bare leste at det var mange som ble gravide i pause månedene. Om det har en sammenheng med femar har jeg ikke peiling på 😋🙈

 

 

Krysser fingrene for at Tr holder seg unna! 😄😙✌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om hormonene påvirker neste måned eller ikke, bare leste at det var mange som ble gravide i pause månedene. Om det har en sammenheng med femar har jeg ikke peiling på 😋🙈

 

 

Krysser fingrene for at Tr holder seg unna! 😄😙✌

Tror nok den kommer! Bare håper den kommer idag og at jeg ikke må vente lenge på tr igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jeg enig med deg, enten så man være gravid eller så får TR dukke opp når man skal.

 

Husket nå hva gynokologen kalte situasjonen min: sekundær infertilitet...:( leste litt om det og det så ikke bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jeg enig med deg, enten så man være gravid eller så får TR dukke opp når man skal.

 

Husket nå hva gynokologen kalte situasjonen min: sekundær infertilitet...:( leste litt om det og det så ikke bra ut.

Hva vil det si da? 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det betyr ufrivillig barnløshet :(

Det er fremdeles håp! Det er viktig å ikke miste håpet selvom det ser mørkt ut. En dag skal dere få en til. Det finnes mange muligheter❤️ ikke hørt noe fra legen idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må bare leve i håpet. Nei, ikke i dag heller men tipper i morgen kanskje? Mannen leverte jo på torsdag så burde jo snart få svar vel?! Angrer på at vi ikke dro til privat som er i nærheten her for der får man svar samme dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må bare leve i håpet. Nei, ikke i dag heller men tipper i morgen kanskje? Mannen leverte jo på torsdag så burde jo snart få svar vel?! Angrer på at vi ikke dro til privat som er i nærheten her for der får man svar samme dagen.

Kanskje du skulle tatt å ringt i morgen og bare hørt når de tenker at svaret er klart? Privat er ofte bedre.. Ting tar mye kortere tid og man slipper å vente hele tiden

, men der igjen så er det dyrt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vurderer det nå..Det var gyn som henviste oss til offentlig å da tar jo alt mye lengre tid men en uke burde vel være nok.

 

Hvordan går det med deg? 😊😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vurderer det nå..Det var gyn som henviste oss til offentlig å da tar jo alt mye lengre tid men en uke burde vel være nok.

 

Hvordan går det med deg? 😊😋

Ingen tr enda, har litt mensmurringer så tr dukker nok opp snart. Har vært en del kvalm idag, sikkert pga metformin. Vanlig at man blir dårlig den første tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når sånn ca på dagen pleier du vanligvis å få mensen? Vet det ventetiden er svært vanskelig, man undrer og tenker hele tiden. 

Sender deg en stor klem <3

 

 

Jeg har også hørt mange blir dårlige i magen og kvalme av methformin, men håper virkelig det hjelper deg. 

 

Skal ta en ny el-test i kveld, men jeg har ikke eggløsning-slim og har heller ikke hatt noe særlig av det, mer melkehvit lotion aktig utflod? Hatt mye av det siden dag 10 ca…Merkelig!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når sånn ca på dagen pleier du vanligvis å få mensen? Vet det ventetiden er svært vanskelig, man undrer og tenker hele tiden.

Sender deg en stor klem <3

 

 

Jeg har også hørt mange blir dårlige i magen og kvalme av methformin, men håper virkelig det hjelper deg.

 

Skal ta en ny el-test i kveld, men jeg har ikke eggløsning-slim og har heller ikke hatt noe særlig av det, mer melkehvit lotion aktig utflod? Hatt mye av det siden dag 10 ca…Merkelig!! :o

Har variert veldig det siste året. Kommer oftest på formiddag/ettermiddag. Jeg får teste på nytt i morgen om det ikke har kommet noe.

 

Så rart, og det har du aldri hatt før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sånn som denne syklusen. Har hatt på meg svart truse i dag og jeg ser at det er masse (beklager) så jeg hadde på meg truseinnlegg. Testen var langt fra positiv nå også..?! Kanskje el allerede har hvert? Kjente på tappen også og den var høyt oppe. Forvirret nå i hvertfall. Men jeg får teste igjen i morgen :)

 

Krysser fingrene for deg ✌❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sånn som denne syklusen. Har hatt på meg svart truse i dag og jeg ser at det er masse (beklager) så jeg hadde på meg truseinnlegg. Testen var langt fra positiv nå også..?! Kanskje el allerede har hvert? Kjente på tappen også og den var høyt oppe. Forvirret nå i hvertfall. Men jeg får teste igjen i morgen :)

 

Krysser fingrene for deg ✌❤

Har hatt det før jeg også, men husker ikke når i syklusen det var.. Kan godt hende el har vært ja.

 

Ingen tegn til spotting her engang og toppen er fremdeles høyt oppe, hard og lukket. Jeg som trodde syklusen var på vei til å bli kortere og mer stabil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal teste igjen i morgen så får jeg de om testen blir noe sterkere eller svakere. Tester med to forskjellige typer og de viser litt ulikt.

 

Pleier TR og la seg vente slik? Håper det er en spire ✌👶👶💃👪❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal teste igjen i morgen så får jeg de om testen blir noe sterkere eller svakere. Tester med to forskjellige typer og de viser litt ulikt.

 

Pleier TR og la seg vente slik? Håper det er en spire ✌👶👶💃👪❤

Vel, syklusene mine lever jo sitt eget liv. Men nå fikk jeg jo en klar indikasjon på El, så trodde virkelig tr skulle komme nå. Hvis det hadde vært en spire, så ville jeg vel fått positiv test nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, syklusene mine lever jo sitt eget liv. Men nå fikk jeg jo en klar indikasjon på El, så trodde virkelig tr skulle komme nå. Hvis det hadde vært en spire, så ville jeg vel fått positiv test nå

 

Det er jo tydelig at du har hatt eggløsning så hvorfor ikke TR dukker opp vet jeg ikke. Håper uansett det ordner seg på et vis.

 

El-testen her var i dag også langt fra positiv? Tror faktisk at jeg har hatt eggløsning?! Jaja, det kan jo stemme med at jeg ikke har el-slim nå. Begge strekene på testen er sterke men ikke sterk nok til å bli positiv hvis du forstår, skal prøve å legge ut bilde etterpå.

 

 

😊😊 ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...