Gå til innhold

Februar 2016


Babel80

Anbefalte innlegg

Blødning igår, negativ test idag. Som forventet.

Ringt inn til IVF Oslo. Heller ikke noen på frys. Så alt må tas på nytt ved neste syklus. Tenker vi er igang med spray om halvannen mnd sånn ca!! Prøver å holde motet oppe. Ble en del snørr og tårer igår...åååhhh, dette er ikke for pyser.

Ønsker alle rugere LYKKE TIL <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er din erfaring med IVF-klinikken Memaya? Vurderer å bruke dem neste forsøk.

 

Lykke til rugere, håper noen lykkes denne måneden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en dårlig start for februartesterne.....nå er det på tide å snu trenden synes jeg...

 

Stor klem til dere som ikke lyktes denne gang😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1. Mammadrøm innsett

2. Mummy79 uttak

3. Bønna4 uttak

4. Mummy79 innsett 2 egg?

5. Sctr uttak, Bønna 4 innsett

 

8. Sctr innsett 1 egg, Frk. Olsen uttak

9. Sunfly uttak

10. Frk. Olsen innsett 2 egg

11. Sunfly innsett 1 egg

12.

13.

14.

15.

16. Testdag Mummy79

17.

18.

19.

20.

21.

22. Testdag Sctr

23.

24. Innsett Babel80

25. Testdag Sunfly, Testdag Frk. Olsen

26.

 

FYLL INN VIDERE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

1. Mammadrøm innsett

2. Mummy79 uttak

3. Bønna4 uttak

4. Mummy79 innsett 2 egg?

5. Sctr uttak, Bønna 4 innsett

 

8. Sctr innsett 1 egg, Frk. Olsen uttak

9. Sunfly uttak

10. Frk. Olsen innsett 2 egg

11. Sunfly innsett 1 egg

12.

13.

14.

15.

16. Testdag Mummy79

17.

18.

19. Nordlys13 Uttak

20.

21.

22. Testdag Sctr

23.

24. Innsett Babel80

25. Testdag Sunfly, Testdag Frk. Olsen

26.

 

FYLL INN VIDERE

Endret av nordlys13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

1. Mammadrøm innsett

2. Mummy79 uttak

3. Bønna4 uttak

4. Mummy79 innsett 2 egg?

5. Sctr uttak, Bønna 4 innsett

 

8. Sctr innsett 1 egg, Frk. Olsen uttak

9. Sunfly uttak

10. Frk. Olsen innsett 2 egg

11. Sunfly innsett 1 egg

12.

13.

14.

15.

16. Testdag Mummy79

17.

18.

19. Nordlys13 Uttak

20.

21.

22. Testdag Sctr, Nordlys13 Innsett

23.

24. Innsett Babel80

25. Testdag Sunfly, Testdag Frk. Olsen

26.

 

FYLL INN VIDERE

 

 

Fikk tlf om at 2 av 4 egg var befruktet. Det var som forventet, da to av eggposene ikke var optimal størrelse og eggene da trolig ville være umodne.

Men nå blir det forhåpentligvis innsett på mandag, om eggene utvikler seg fint. Om begge eggene er fine på mandag, vil vi sette inn begge.

Krysser fingrene for at de trives og deler seg som de skal i sin lille petriskål borte på sykehuset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er din erfaring med IVF-klinikken Memaya? Vurderer å bruke dem neste forsøk.

 

Lykke til rugere, håper noen lykkes denne måneden

Er KJEMPEFORNØYD, de er fantastiske. Hadde ei som heter Hannah Russel :) Håper jeg får henne neste gang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier meg villig til å snu trenden!! :) Sterk positiv på morgenurin og klart positiv på ettermiddagsurin i dag, rugedag 12 :) Vi får håpe lykken fortsetter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag to etter medisinstopp. Blødningene har tatt seg opp, men mensen er virkelig ikke sånn mensen skal være....

Jeg er utrolig svimmel og kvalm. Faktisk synsforstyrrelser på det værste. Kan det være bivirkninger??? Har hatt det ca 1 uke. Noen med lignende erfaringer??? Lurer bare på om det virkelig er smat å bråslutte med Lutinus, i pakningsvedlegget står det at en ikke bør det. Men IVF sa til meg igår at jeg skulle slutte med alt, ikke folat...ettersom jeg vil en ny runde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier meg villig til å snu trenden!! :) Sterk positiv på morgenurin og klart positiv på ettermiddagsurin i dag, rugedag 12 :) Vi får håpe lykken fortsetter ;)

Gratulerer sctr!!!! 🎉💝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra sctr :D

 

Det var veldig synd MeMaya :(

 

Krysser fingrene for deg sunfly! :)

 

Lykke til med innsett Nordlys13 og Babel80

 

Intet nytt her, humør og "god mage-følelse" går opp og ned (helt ærlig litt pessimist for tia)

Blir vel en test til uka, vente litt til. Når er eggløsningsprøyte ut av kroppen tro? Er på rugedag 10 i dag.

 

Ha en fin lørdag :)

Endret av FrøkenOlsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Har fulgt med dere i stillhet hele mnd 😅

Men nå tenkte jeg å slenge meg med dere, men hører mer til mars kanskje.

 

Hvertfall, første fryseforsøk, har kun et egg på frys etter velykket fersk forsøk i mars 2012, nydelig jente på 3 år nå <3 så dette er eneste sjangse til søsken, vi kommer ikke til å starte med ferskforsøk hvis vi ikke lykkes, fordi vi rett og slett ikke føler oss psykisk sterke nok til å gjøre det igjen..

 

Tingen er at jeg var på UL torsdag, fin slimhinne og eggløsning rett rundt hjørnet (dette var syklusdag 11)

Ringte klinikken, hører til hos medicus, og fikk beskjed om å sette ovitrelle samme dag. Men denne fikk jeg ikke satt før mårningen etter, altså fredag, fordi de ikke hadde den på apoteket her, og jeg rett og slett ikke hadde trudd jeg skulle sett den samme dag, hadde derfor ikke bestilt den..:/

De mente det kom til å gå bra, men er suuuper bekymra for at jeg har ødelagt hele sjangsen vår :( de ville jo helst at jeg skulle satt den torsdag ettermiddag.

Kun stimulert med 5 tabletter femar fra syklusdag 3.

 

Innsett tirsdag hvertfall!

Noen med erfaring? Tror dere det spiller noen stor rolle? Regner jo med de hadde blåst det av hvis det ikke er noen sjangs?? Ser vi ligger ganske likt babel80 :)

Håper bare ikke timingen ble feil pga sprøyta:/

 

Puuuh!! Dette ble langt.. ;)

 

 

Gratulerer til dere med positiv test!!! <3

Og til dere andre, hold motet oppe, det er en mening med alt, og til slutt sitter den <3 det har jeg erfart selv:)

 

Anonymous poster hash: e2697...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Frøken Olsen!

Hold ut, bare et par dager til testdato!

 

Anonym: jeg er selv ny på fryseforsøk så det tør jeg ikke svare på. Men jeg regner med at de ville sagt det om det ikke var noen sjans.

Jeg håper jo at dette går bra for dere. Men hvis det ikke skulle skje, så ta kontakt. Kanskje dere tør satse med litt heia-hjelp av oss her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

 

Vi får satse på det beste, for oss alle! :-)

 

Takk for heia støtten, men hvis det ikke klaffer så tenker jeg at det er en mening med det, og da får vi storkose oss med den herlige snuppa vi allerede har vært så heldige å fått:-)

 

 

 

Anonymous poster hash: e2697...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier meg villig til å snu trenden!! :) Sterk positiv på morgenurin og klart positiv på ettermiddagsurin i dag, rugedag 12 :) Vi får håpe lykken fortsetter ;)

gratulerer så masse sctr!! Gode nyheter og håper du har satt trenden for gruppa nå!

Håper Sunfly og Frk Olsen som er de neste med teste deadline følger ditt eksempel!

 

Her er det forhåpentligvis innsett i morgen. Er nervøs og håper bare mine to egg har overlevd helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg sier meg villig til å snu trenden!! :) Sterk positiv på morgenurin og klart positiv på ettermiddagsurin i dag, rugedag 12 :) Vi får håpe lykken fortsetter ;)

 

gratulerer så masse sctr!! Gode nyheter og håper du har satt trenden for gruppa nå!

Håper Sunfly og Frk Olsen som er de neste med teste deadline følger ditt eksempel!

 

Her er det forhåpentligvis innsett i morgen. Er nervøs og håper bare mine to egg har overlevd helga.

Krysser alle fingrer og tær for deg og eggene. Syns stunden fra eggutak til befruktning og celledeling var det mest nervepirrende....ja faktisk mer en nå før test (!!) lykke til i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er der blødning på lik linje som mens...

Da er det over for denne gang.

Satser på 2017 baby😢

 

Heier fremdeles på deg frk. Olsen.

Lykke til med innsett i dag Nordlys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at det har lykkes for noen sctr!

 

Det var synd Sunfly, jeg ble anbefalt å vente til april, dvs innsett i mai.

 

Lykke til med innsett Nordlys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker vel samme som deg. Altså denne blødningen i tillegg til en vanlig mens før oppstart på spray. Da ender man vel opp med innsett i mai og forhåpentligvis termin i januar😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...