Gå til innhold

Februar 2016


Babel80

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rd 3 i dag var super svakt positiv....regner med El sprøyte er helt ute av kroppen i morgen og at test da er negativ.

 

Så håper jeg den blir positiv innen utgangen av neste uke😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruger på dag 10 :D

 

Er på mitt første IVF forsøk. Har 3 barn fra tidligere :)

 

Var så dum at jeg testet meg igår, og fikk negativt svar. Håper virkelig at ikke håpet er ute, er jo for tidlig å teste da for noen. Føler magen er helt tom, og leter litt etter symtomer. Har endel, men det kan like godt være alle hormonene som er i kroppen. Bruker Lutinus nå og blodfortynnende. Blodprøve imorgen, og teste på dag 14 sommer nå til fredag den 19 februar. HÅPER <3

 

Vært småkvalm etpar dager, og hodeverk idag. Ømme pupper er borte vekk, det er også den oppblåste magen. Strekkingen og stikkingen er heller ikke så påfallende som for noen dager siden.

 

Er vel bare å vente. Imens forbereder jeg meg på et nytt forsøk faktisk. Er ikke engang sikker på at de fikk fryst det ene egget for meg. Satser på et nytt fersk forsøk. Fra spray start til innsett gikk det 30 dager, er fornøyd med det :)

 

Så nå ruger jeg på gullegget, som ble satt inn 3 dager etter uttak. Delt seg 6 x. ICSI :)

 

Velger å glemme den negative testen jeg tok igår....oppfordrer samtig dere alle å IKKE teste for tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruger på dag 10 :D

 

Er på mitt første IVF forsøk. Har 3 barn fra tidligere :)

 

Var så dum at jeg testet meg igår, og fikk negativt svar. Håper virkelig at ikke håpet er ute, er jo for tidlig å teste da for noen. Føler magen er helt tom, og leter litt etter symtomer. Har endel, men det kan like godt være alle hormonene som er i kroppen. Bruker Lutinus nå og blodfortynnende. Blodprøve imorgen, og teste på dag 14 sommer nå til fredag den 19 februar. HÅPER <3

 

Vært småkvalm etpar dager, og hodeverk idag. Ømme pupper er borte vekk, det er også den oppblåste magen. Strekkingen og stikkingen er heller ikke så påfallende som for noen dager siden.

 

Er vel bare å vente. Imens forbereder jeg meg på et nytt forsøk faktisk. Er ikke engang sikker på at de fikk fryst det ene egget for meg. Satser på et nytt fersk forsøk. Fra spray start til innsett gikk det 30 dager, er fornøyd med det :)

 

Så nå ruger jeg på gullegget, som ble satt inn 3 dager etter uttak. Delt seg 6 x. ICSI :)

 

Velger å glemme den negative testen jeg tok igår....oppfordrer samtig dere alle å IKKE teste for tidlig!

Forrige runde ble jeg gravid på 3. ICSI forsøk. Testet da negativt fram til dag 12 eller 13 (husker ikke helt nøyaktig). Så det er fortsatt håp :-) Ønsker deg masse lykke til !

Jeg er en av de som over hode ikke klarer å la være å teste. Har null selvkontroll på det punktet. Men klarer likevel å holde håpet oppe fra til dag 14. Så jeg kommer til å teste daglig ved dette forsøket også :Nikke:  Har samme testplan som Sunfly. 

Endret av nordlys13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet neg. hjemme i går og neg. blodprøve idag. Uff har det tungt nå.

 

Vurderer å gå privat nå, det er lang ventetid på riks og den samlebåndsbehandlingen klarer jeg ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit :( kjenner jeg gruer meg til å teste jeg nå, har testdag på mandag. Tenkte jeg ville være en av de som ikke kunne la være å teste lenge før, men nå tror jeg jammen ikke jeg tør å teste i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper du lykkes sctr, ditt egg var jo fint.

 

Kjennes så håpløst og er så redd for at jeg ikke får opplevd å bli mor igjen 😢😢😢😢😢😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist Mummy79 😢 Jeg vil ikke prakke noe på deg nå, men jeg har brukt fritt sykehusvalg og valgt St Olavs. Jeg er beyond fornøyd med dem, har ingen samlebåndsfølelse og de visste eksakt hva de drev med. Og så var ventetiden der kortere enn her nord 🤔 Så dersom dere satser offentlig igjen kan jeg absolutt anbefale dem. Uansett...stor klem og lykke til! 🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet neg. hjemme i går og neg. blodprøve idag. Uff har det tungt nå.

 

Vurderer å gå privat nå, det er lang ventetid på riks og den samlebåndsbehandlingen klarer jeg ikke igjen.

 

så leit Mummy79! Gode tanker til deg.

Lykke til neste gang om du finner at du skal gjøre nytt forsøk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten alle sammen, vi gir oss ikke så lett. Har dratt meg opp fra kjelleren og tenker fremover. Vil prøve litt mer utredning av mannen, hvorfor han har gått fra å kunne gjøre meg gravid, til å nesten ingenting. Flere som skriver om bedre tilbud i utlandet, skal undersøke det også. Kanskje st. Olavs er et alternativ, er jo billigere enn privat, men sikkert litt å vente uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er veldig fornøyd med Porsgrunn om du velger å prøve offentlig videre. Vi er riktignok bare inne i første runde, men har ikke noe følelse av samlebånd. Sykepleiere og leger er superhyggelige, og det er nesten (bare nesten) sånn at jeg synes det er litt leit om vi ikke må tilbake igjen for nytt forsøk. Det er bare 4 mnd siden vi ble henvist, og du vet jo hvor i løypa vi er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten alle sammen, vi gir oss ikke så lett. Har dratt meg opp fra kjelleren og tenker fremover. Vil prøve litt mer utredning av mannen, hvorfor han har gått fra å kunne gjøre meg gravid, til å nesten ingenting. Flere som skriver om bedre tilbud i utlandet, skal undersøke det også. Kanskje st. Olavs er et alternativ, er jo billigere enn privat, men sikkert litt å vente uansett?

Hei Vi har brukt St.Olavs..første forsøk endte med sa i uke 5, nå er jeg kommet til uke 19 og alt ser veldig bra ut.. Det jeg ville fram til var at det ikke har vært mye venting der, vi er i værtfall fornøyd..Så kanskje det kan være verdt en prøve?

Masse lykke til videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for støtten alle sammen, vi gir oss ikke så lett. Har dratt meg opp fra kjelleren og tenker fremover. Vil prøve litt mer utredning av mannen, hvorfor han har gått fra å kunne gjøre meg gravid, til å nesten ingenting. Flere som skriver om bedre tilbud i utlandet, skal undersøke det også. Kanskje st. Olavs er et alternativ, er jo billigere enn privat, men sikkert litt å vente uansett?

Bra at du føler deg litt bedre, og holder opp motet! Vi hadde også veldig lite ventetid hos St Olavs ved det forrige forsøket (gutt, nå ett år), og ingen venting nå. Fikk starte ved første mens etter de ringte. Kan ikke skryte nok av hvor flinke de er, og jeg gleder meg til å reise dit denne/neste uke. Og det blir helt sikkert billigere enn privat. Prisene ligger på nettsiden deres. Uansett lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mummy79: SÅ leit å høre om dette da :(

Mannen min har også gått fra å kunne gjøre meg gravid til ikke at det funker lenger....ingen forklaring funnet.

 

Her er imidlertid testetøsen i full gang.

Er i dag på rd 6. Hadde positiv test rd 1, 2 og 3.....el sprøyte nå ute av systemet.

Rd 4, 5 og 6 er foreløpig negativ.

 

Håper på svak positiv på rd 9 eller 10....hadde det forrige gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mummy79: SÅ leit å høre om dette da :(

Mannen min har også gått fra å kunne gjøre meg gravid til ikke at det funker lenger....ingen forklaring funnet.

 

Her er imidlertid testetøsen i full gang.

Er i dag på rd 6. Hadde positiv test rd 1, 2 og 3.....el sprøyte nå ute av systemet.

Rd 4, 5 og 6 er foreløpig negativ.

 

Håper på svak positiv på rd 9 eller 10....hadde det forrige gang :)

Ja da er det ikke mange i dager igjen til du kan se to streker! Krysser alle fingrer og tær :D

 

Her er det ingen tester i bruk enda, men følger MYE med på alle kroppslige tegn. Mye mensmurring i dag. Men jeg går på progesteron stikkpiller og har hørt at de kan gi mye kroppslige symptomer også gravidsymptomer. Prøver å ha is i magen her :P men blir vel en test eller to før selve testdag. Har lyst å holde meg til en dag før, men får se om jeg klarer det :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ruger på dag 10 :D

 

Er på mitt første IVF forsøk. Har 3 barn fra tidligere :)

 

Var så dum at jeg testet meg igår, og fikk negativt svar. Håper virkelig at ikke håpet er ute, er jo for tidlig å teste da for noen. Føler magen er helt tom, og leter litt etter symtomer. Har endel, men det kan like godt være alle hormonene som er i kroppen. Bruker Lutinus nå og blodfortynnende. Blodprøve imorgen, og teste på dag 14 sommer nå til fredag den 19 februar. HÅPER <3

 

Vært småkvalm etpar dager, og hodeverk idag. Ømme pupper er borte vekk, det er også den oppblåste magen. Strekkingen og stikkingen er heller ikke så påfallende som for noen dager siden.

 

Er vel bare å vente. Imens forbereder jeg meg på et nytt forsøk faktisk. Er ikke engang sikker på at de fikk fryst det ene egget for meg. Satser på et nytt fersk forsøk. Fra spray start til innsett gikk det 30 dager, er fornøyd med det :)

 

Så nå ruger jeg på gullegget, som ble satt inn 3 dager etter uttak. Delt seg 6 x. ICSI :)

 

Velger å glemme den negative testen jeg tok igår....oppfordrer samtig dere alle å IKKE teste for tidlig!

Forrige runde ble jeg gravid på 3. ICSI forsøk. Testet da negativt fram til dag 12 eller 13 (husker ikke helt nøyaktig). Så det er fortsatt håp :-) Ønsker deg masse lykke til !

Jeg er en av de som over hode ikke klarer å la være å teste. Har null selvkontroll på det punktet. Men klarer likevel å holde håpet oppe fra til dag 14. Så jeg kommer til å teste daglig ved dette forsøket også :Nikke:  Har samme testplan som Sunfly. 

 

Godt å vite <3 Er så spent, testdag er til fredag. Småkvalm noen dager, men det er også en bivirkning av Lutinus og Alby-E har jeg lest. Ikke godt å vite!! Kroppen er full av altmulig. Er bare testen som kan gi svaret. Masse lykke til Nordlys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på siste ul I dag. Fin slimhinne, 4 egg i størrelse 15-18. Så det blir uttak fredag. Det morsomme er at dette forsøket er akkurat på dagen likt som da jeg ble gravid for 2 år siden. Selve datoen er to fram, men ellers har alt skjedd på samme ukedag. Jeg tenker at det må bety lykke ☺Og skulle vi få klaff denne gangen også kan vi få to med bursdag samme dag ☺

Endret av nordlys13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL i dag her også. Slimhinna var 7,4 cm, som tydeligvis var bra. Hvis tiningen går bra blir det innsett onsdag 24.2. Jeg har bestemt at vi er like heldige denne gang, og at det klaffer. Naiv? Tsjaaaaa... Greit å være positiv tenker jeg, til det motsatte er bevist 😉

Lykke til på fredag Nordlys! 🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ROSA på papiret idag, dagen før testdag. Burde jeg ha vist!! Selfølgelig skal det ikke klaffe første forsøket...jeg har alderen, er overvektig....alt!! Prognosen er jo NULL :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uttak gikk bra med full uttelling, 4 egg i de 4 eggposene. Så nå er det å vente I spenning til I morgen. Synes dette døgnet er langt. Heldigvis holder lillemor meg okupert, så er nok lettere nå enn forrige runde ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...