Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #126 Skrevet 23. november 2015 Jeg har faktisk hatt en nesten identisk "krise" med mannen min, for en del år tilbake. Mannen og jeg hadde en enorm krangel, og den holdt på å ta knekken på forholdet vårt, men han valgte meg til slutt. Ikke uten sure miner vel og merke. Han reagerte mye sånn som din mann. Sa fra seg ansvaret og prøvde å legge ansvaret på meg. Men jeg sa klart fra at glem det. Det er ikke jeg som er syndebukken her. Det tok litt tid, men plutselig en dag gikk det opp for han. Nå i dag skjønner han ikke hva han tenkte på. Det handler om hvordan man skal takle en sånn situasjon for første gang. Stå på ditt, plutselig en dag skjønner han det. Anonymous poster hash: 90694...001
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #127 Skrevet 23. november 2015 Jeg har faktisk hatt en nesten identisk "krise" med mannen min, for en del år tilbake. Mannen og jeg hadde en enorm krangel, og den holdt på å ta knekken på forholdet vårt, men han valgte meg til slutt. Ikke uten sure miner vel og merke. Han reagerte mye sånn som din mann. Sa fra seg ansvaret og prøvde å legge ansvaret på meg. Men jeg sa klart fra at glem det. Det er ikke jeg som er syndebukken her. Det tok litt tid, men plutselig en dag gikk det opp for han. Nå i dag skjønner han ikke hva han tenkte på. Det handler om hvordan man skal takle en sånn situasjon for første gang. Stå på ditt, plutselig en dag skjønner han det. Anonymous poster hash: 90694...001 Håper det plutselig går et lys opp for min mann også. Godt å høre at det kan gå bra selv om det ikke alltid har et godt utgangspunkt. Anonymous poster hash: 1f181...65b
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #128 Skrevet 8. desember 2015 Oppdatering? Anonymous poster hash: 86736...1e0
petitt Skrevet 8. desember 2015 #129 Skrevet 8. desember 2015 Smålig, om det er det som er grunnen til at du ikke ble bedt bør mannen din også være såpass at han ikke anerkjenner idiotien hennes og drar.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #130 Skrevet 8. desember 2015 Han er bra drøy som i tillegg til at de ikke vil invitere deg fordi de ikke liker deg snakker dritt om deg til dem. Vil han ikke forbedre deres inntrykk av deg? Kan det være noe i det at de ikke er konfortable med deg og mannen din egentlig er enig, noe du kanskje burde sagt unnskyld for eller endret? Jeg har ei venninne som mange har tungt for å svelge, mange nekter å komme i lag der denne venninnen skal være, ikke fordi hun er slem eller noe, hun er veldig snill, men hun prater innmari mye, hun tar over hele kvelden med prat og styr, så skal hun bestemme all musikk osv. Folk blir slitne, kanskje du har noe sånt, noe som går dem på nervene? Anonymous poster hash: 46648...9ac
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 8. desember 2015 #131 Skrevet 8. desember 2015 Dette høres så absurd ut, at jeg hadde mistenkt en interesse for andre dersom mannen min viste en slik oppførsel. Kan han være interessert/forelsket i noen andre som er der? Fyren setter jo himmel og jord i bevegelse, for å gå. Noe som selvsagt ikke burde vært et tema for ham i det hele tatt! Dette lukter muffens HI.....
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #132 Skrevet 8. desember 2015 Vil gjerne ha en oppdatering. :-) Anonymous poster hash: 24fdd...16d
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #133 Skrevet 8. desember 2015 G Anonymous poster hash: 1c1b2...e16
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #134 Skrevet 8. desember 2015 Jeg er rimelig sikker på at jeg ikke har noen merkelige fakter som irriterer. Jeg er verken fremtredende eller tilbaketrukket på fester. Tror egentlig jeg er ganske vanlig. Passe god på småprat og syns det er hyggelig å møte andre mennesker. Tviler på at noen tenker jeg er innpåsliten eller hva jeg skal si. Det hele endte med at han ikke reiste på julebordet, og han snakket heller ikke noe mer om det. Vi ble hjemme den kvelden begge to. Og vi har faktisk ikke snakket noe om det etterpå heller. Verken julebordet eller kompisen og kona. Egentlig vet jeg ikke helt hva han tenker. Eneste gangen det ble nevnt var da en av hans kompiser (jeg har kjent denne kompisen siden barneskolen, siden før jeg møtte mannen min, så han er nok mer en felles venn) kom innom en dag. Da spurte jeg denne kompisen om han hadde reist på julebord uten sin kjære, dersom hun ikke ble invitert fordi kona til kompisen ikke likte henne. Da svarte han at det ikke hadde vært et tema en gang, og at det ikke hadde skjedd, for voksne folk må tåle å være i samme rom selv om de ikke nødvendigvis liker hverandre så godt. Mannen holdt kjeft etter det, og etter det har han ikke nevnt det. Er litt kjipt at mannen min må høre det fra andre for å forstå, men håper i det minste han har skjønt det nå, selv om han ikke har sagt noe mer. Sorry om dette ble rotete. Litt i sovemodus nå. Anonymous poster hash: 1f181...65b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå