Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #26 Skrevet 17. november 2015 Å kjære vene! For en håpløs situasjon. Håper gubben din holder seg hjemme. Det julebordet er ikke mye å gå glipp av. Mannen og kompisen må finne på noe annet sammen en annen gang. Ja, mannen er invitert på et kompisjulebord denne mnd, og jeg forelslo at han heller kunne invitere han meg seg dit, sånn at de får et hyggelig julebord sammen i en annen setting. Anonymous poster hash: 1f181...65b
Stridsmøy Skrevet 17. november 2015 #27 Skrevet 17. november 2015 Gud så barnslig opplegg hele greia. Høres ut som om dette er ett ungdomsskole opplegg. Jeg hadde ikke giddi å omgås slike mennesker og jeg håper at mannen din innser at dette er for dumt å boikotter hele opplegget selv. Man inviterer ikke alle som par og ekskluderer en part det blir for dumt. Da burde de ikke invitert mannen din heller. Hva sier han egentlig? Han godtar ikke slike barnsligheter antar jeg?Vi er i tredveårene, og jeg trodde også at vi var langt forbi oppførsel av denne typen. Pleier å være rundt 10-12 stykker på dette julebordet, og den ene kompisen som bruker å være der har vært singel så lenge jeg kan huske, så han inviteres uten følge. Men alle andre som har en partner, blir invitert med følge. Mannen min er litt på feil side her og syns jeg bare må godta at vi ikke har noen kjemi sammen (hun og jeg). Og det kan jeg godta uten problem, men jeg klarer ikke helt å akseptere hvordan de velger å ekskludere meg på en sånn måte som de gjør her. Anonymous poster hash: 1f181...65b Blir feil av han å godta ekskluderingen av deg. Han trenger jo ikke å slutte å være med kameraten siden de er barndomsvenner. Men han bør stå på din side i dette juleborddramaet her.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #28 Skrevet 17. november 2015 Mannen min tenker at han må reise, hvis ikke vil de ikke invitere han med på ting lenger. Jeg sier at hvis de slutter å invitere han med på ting pga noe sånt, så er de ikke veldig gode venner heller. Jeg tenker jo at hvis de er voksne folk, så burde de jo forstå dersom mannen min takker nei. Jeg hadde virkelig forstått om kompisen hans hadde latt være å komme dersom vi hadde arrangert julebord med vennepar og at vi bare hadde invitert han. Det virker jo som at de vil ha skikkelig drama her. Jeg føler de vil at mannen skal måtte velge dem eller meg. Syns det er urettferdig at de gjør dette mot mannen min faktisk. Anonymous poster hash: 1f181...65b
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #29 Skrevet 17. november 2015 Gud så barnslig opplegg hele greia. Høres ut som om dette er ett ungdomsskole opplegg. Jeg hadde ikke giddi å omgås slike mennesker og jeg håper at mannen din innser at dette er for dumt å boikotter hele opplegget selv. Man inviterer ikke alle som par og ekskluderer en part det blir for dumt. Da burde de ikke invitert mannen din heller. Hva sier han egentlig? Han godtar ikke slike barnsligheter antar jeg? Vi er i tredveårene, og jeg trodde også at vi var langt forbi oppførsel av denne typen. Pleier å være rundt 10-12 stykker på dette julebordet, og den ene kompisen som bruker å være der har vært singel så lenge jeg kan huske, så han inviteres uten følge. Men alle andre som har en partner, blir invitert med følge. Mannen min er litt på feil side her og syns jeg bare må godta at vi ikke har noen kjemi sammen (hun og jeg). Og det kan jeg godta uten problem, men jeg klarer ikke helt å akseptere hvordan de velger å ekskludere meg på en sånn måte som de gjør her. Anonymous poster hash: 1f181...65b Så han tenker å gå? Anonymous poster hash: 50efd...1de
Stridsmøy Skrevet 17. november 2015 #30 Skrevet 17. november 2015 Mannen min tenker at han må reise, hvis ikke vil de ikke invitere han med på ting lenger. Jeg sier at hvis de slutter å invitere han med på ting pga noe sånt, så er de ikke veldig gode venner heller. Jeg tenker jo at hvis de er voksne folk, så burde de jo forstå dersom mannen min takker nei. Jeg hadde virkelig forstått om kompisen hans hadde latt være å komme dersom vi hadde arrangert julebord med vennepar og at vi bare hadde invitert han. Det virker jo som at de vil ha skikkelig drama her. Jeg føler de vil at mannen skal måtte velge dem eller meg. Syns det er urettferdig at de gjør dette mot mannen min faktisk. Anonymous poster hash: 1f181...65b Vil virkelig mannen din være venner med slike folk? Kommer han faktisk til å kose seg på disse felles sammenkomstene når han vet at du ikke får lov til å bli med?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #31 Skrevet 17. november 2015 Gud så barnslig opplegg hele greia. Høres ut som om dette er ett ungdomsskole opplegg. Jeg hadde ikke giddi å omgås slike mennesker og jeg håper at mannen din innser at dette er for dumt å boikotter hele opplegget selv. Man inviterer ikke alle som par og ekskluderer en part det blir for dumt. Da burde de ikke invitert mannen din heller. Hva sier han egentlig? Han godtar ikke slike barnsligheter antar jeg?Vi er i tredveårene, og jeg trodde også at vi var langt forbi oppførsel av denne typen. Pleier å være rundt 10-12 stykker på dette julebordet, og den ene kompisen som bruker å være der har vært singel så lenge jeg kan huske, så han inviteres uten følge. Men alle andre som har en partner, blir invitert med følge. Mannen min er litt på feil side her og syns jeg bare må godta at vi ikke har noen kjemi sammen (hun og jeg). Og det kan jeg godta uten problem, men jeg klarer ikke helt å akseptere hvordan de velger å ekskludere meg på en sånn måte som de gjør her. Anonymous poster hash: 1f181...65b Så han tenker å gå? Anonymous poster hash: 50efd...1de Ja, han tenker å dra. Og jeg kjenner at jeg ikke helt vet om jeg syns det er greit faktisk. Hadde de invitert meg også, så hadde det aldri vært noe spørsmål. Da kunne jeg heller takket pent nei om jeg ikke ville bli med. Anonymous poster hash: 1f181...65b
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #32 Skrevet 17. november 2015 Mannen min tenker at han må reise, hvis ikke vil de ikke invitere han med på ting lenger. Jeg sier at hvis de slutter å invitere han med på ting pga noe sånt, så er de ikke veldig gode venner heller. Jeg tenker jo at hvis de er voksne folk, så burde de jo forstå dersom mannen min takker nei. Jeg hadde virkelig forstått om kompisen hans hadde latt være å komme dersom vi hadde arrangert julebord med vennepar og at vi bare hadde invitert han. Det virker jo som at de vil ha skikkelig drama her. Jeg føler de vil at mannen skal måtte velge dem eller meg. Syns det er urettferdig at de gjør dette mot mannen min faktisk. Anonymous poster hash: 1f181...65b Det er jo enda værre at han faktisk velger dem. Anonymous poster hash: 50efd...1de
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #34 Skrevet 17. november 2015 Ja, han har visst planer om det. Han sier at det kun handler om at han skal være der for å være med kompisen sin, og at det burde jeg forstå. Må ærlig innrømme at forståelsen min ikke er helt på topp nå altså. Anonymous poster hash: 1f181...65b
Stridsmøy Skrevet 17. november 2015 #35 Skrevet 17. november 2015 Ja, han har visst planer om det. Han sier at det kun handler om at han skal være der for å være med kompisen sin, og at det burde jeg forstå. Må ærlig innrømme at forståelsen min ikke er helt på topp nå altså. Anonymous poster hash: 1f181...65b Det finnes andre dager i året han kan være med kameraten sin hvor det ikke blir gnidd inn at du ikke er velkommen. Lojaliteten hans bør virkelig ligge hos deg og ikke kameraten.
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. november 2015 #36 Skrevet 17. november 2015 Men han trenger jo ikke å "være der for kompisen sin", det er jo ikke en begravelse. De kan jo finne på noe annet gøy en annen gang? Hva med å invitere bare kompisen på middag? Innmari barnslig, men jeg er midt opp i en venninnekonflikt selv hvor tilogmed 11 åringen syns det er helt på styr. Og da har jeg en tendens til å bli litt barnslig tilbake
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #37 Skrevet 17. november 2015 Leste dette for mannen min og han mener mannen din er like ille som kona til kompisen som ikke har invitert deg. Selvfølgelig går han ikke! Er han litt enkel i toppen til vanlig også? Anonymous poster hash: 4e9d4...37a
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #38 Skrevet 17. november 2015 Ja, han har visst planer om det. Han sier at det kun handler om at han skal være der for å være med kompisen sin, og at det burde jeg forstå. Må ærlig innrømme at forståelsen min ikke er helt på topp nå altså. Anonymous poster hash: 1f181...65b Ehm... nei. Han gir jo kompisen sin kone bekreftelse på at du er er "slem" og at de gjør han en tjeneste ved å ikke invitere deg. Som veldig ung var jeg i samme situasjon. Vennene som ikke likte meg tok all unnvikenhet fra hans side som bekreftelse på at han ville reddes. Poenget var jo at han var livredd for konfrontasjoner og prøvde å overbevise seg selv om at mobbingen ikke fant sted. Da han til slitt satt foten ned ble de veldig overrasket. Min kjæreste var ung og dum, din er voksen. Anonymous poster hash: 50efd...1de
Sheriff Callie Skrevet 17. november 2015 #39 Skrevet 17. november 2015 (endret) Mannen din er bare en slem liten drittunge...vis han denne tråden så kanskje han skjønner hvor idiot han fremstår.... Endret 17. november 2015 av Sheriff Callie
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #40 Skrevet 17. november 2015 Kan virkelig ikke skjønne at han vil gå. De ekskluderer deg på en stygg måte. Vil ikke virke mistenkelig her men virker som om at mannen syns det er helt greit at du ikke er invitert. Med tanke på den hytteturen som han drakk seg så full at han "glemte" avtalen dere hadde i forhold at han skulle komme hjem den natta. Så synes han kanskje det er helt greit å feste med disse folka uten deg. Jeg mener han bør evne selv å tenke og ta avgjørelsen om at han blir hjemme. Du kan jo prøve å snu det og høre hvordan han hadde tenkt om det var han som ikke var invitert.(dersom det var dine venner som hadde hatt dette julebordet) Hadde han satt pris på om du hadde dratt på dette årlige julebordet som han bevisst ble ekskludert fra av din venninnes mann? Anonymous poster hash: dcf7d...1d2
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #41 Skrevet 17. november 2015 Er han redd for å ikke bli invitert igjen? Han må jo bare klart si ifra hvorfor han ikke kommer. At han gjerne skulle ha kommet, men ikke kan støtte ekskluderingen av deg på den måten. Anonymous poster hash: 68939...891
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #42 Skrevet 17. november 2015 Er helt sjokkert.. Både av oppførselen til denne dama som tydeligvis er superbarnslig. Det er jo andre folk der, trenger dere prate så mye sammen liksom? Og av det faktum at mannen din ikke skjønner at han må takke nei. Det er sjelden jeg sier hva mannen min skal gjøre eller at jeg blander meg i hans ting. MEN - her hadde jeg sagt greit i fra. Han behandler deg jo dårligere enn den dama, fordi han som din mann! sier at det er greit å ekskludere deg. Og dermed støtter dette horible kvinnfolket. Tror jeg hadde fått alvorlige problemer med å være i nærheten eller nær av min mann om han ikke hadde støttet meg i en slik situasjon. Anonymous poster hash: da024...921
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #43 Skrevet 17. november 2015 Er han redd for å ikke bli invitert igjen? Han må jo bare klart si ifra hvorfor han ikke kommer. At han gjerne skulle ha kommet, men ikke kan støtte ekskluderingen av deg på den måten. Anonymous poster hash: 68939...891 Når han ikke tør å si at han ikke kommer, tør han i alle fall fall ikke å si hvorfor. Anonymous poster hash: 50efd...1de
Love my kidz Skrevet 17. november 2015 #44 Skrevet 17. november 2015 Gud så barnslig opplegg hele greia. Høres ut som om dette er ett ungdomsskole opplegg. Jeg hadde ikke giddi å omgås slike mennesker og jeg håper at mannen din innser at dette er for dumt å boikotter hele opplegget selv. Man inviterer ikke alle som par og ekskluderer en part det blir for dumt. Da burde de ikke invitert mannen din heller. Hva sier han egentlig? Han godtar ikke slike barnsligheter antar jeg?Vi er i tredveårene, og jeg trodde også at vi var langt forbi oppførsel av denne typen. Pleier å være rundt 10-12 stykker på dette julebordet, og den ene kompisen som bruker å være der har vært singel så lenge jeg kan huske, så han inviteres uten følge. Men alle andre som har en partner, blir invitert med følge. Mannen min er litt på feil side her og syns jeg bare må godta at vi ikke har noen kjemi sammen (hun og jeg). Og det kan jeg godta uten problem, men jeg klarer ikke helt å akseptere hvordan de velger å ekskludere meg på en sånn måte som de gjør her. Anonymous poster hash: 1f181...65b Så han tenker å gå? Anonymous poster hash: 50efd...1de Ja, han tenker å dra. Og jeg kjenner at jeg ikke helt vet om jeg syns det er greit faktisk. Hadde de invitert meg også, så hadde det aldri vært noe spørsmål. Da kunne jeg heller takket pent nei om jeg ikke ville bli med. Anonymous poster hash: 1f181...65b Det er på ingen måte greit at han skal dra uten deg på akkurat dette. Vis ham tråden så han skjønner at ekte mannfolk setter kona si først!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #45 Skrevet 17. november 2015 Hvordan har mannen din fått invitasjon uten at du er invitert? Er du sikker på at du ikke er invitert? Er det ikke en mulighet for at mannen din takker for invitasjonen og at dere (begge) gleder dere til å komme? Og - dersom det så er meningen at du ikke får komme at disse to mennene snakker med hverandre? Anonymous poster hash: fdeb9...994
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #46 Skrevet 17. november 2015 Hvor ofte har dere invitert de på slike sammenkomster hjemme hos dere? Kan det også være noe der? Anonymous poster hash: 7b2c8...73d
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #47 Skrevet 17. november 2015 Jeg vet at det bare er mannen som er invitert. Før har vi begge fått invitasjon på Facebook, med en påminnelse på melding hvor det ble spurt "kommer dere". Nå har bare han fått invitasjon, og sms med "kommer du". Alle andre blir også sendt invitasjon til både venn og partner. Er dessverre ingen tvil om at jeg ikke er invitert. Og enda verre er vel at mannen min ikke tenker at han støtter opp under noen form for ekskludering ved å reise. Jeg har spurt han om han tror kompisen hadde kommet til oss om vi hadde invitert bare han. Han påstår at det hadde sikkert kompisen gjort, fordi det handler om å tilbringe kvelden med kompisen. Anonymous poster hash: 1f181...65b
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #48 Skrevet 17. november 2015 Hvor ofte har dere invitert de på slike sammenkomster hjemme hos dere? Kan det også være noe der? Anonymous poster hash: 7b2c8...73d Vi har ikke invitert dem så mange ganger, men vi har ikke arrangert så mye greier heller eller hva jeg skal si. Har i hvert fall ikke ekskludert dem fra noe de burde vært invitert til. Anonymous poster hash: 1f181...65b
the amazing spidermamma Skrevet 17. november 2015 #49 Skrevet 17. november 2015 Jeg synes det er utrolig at mannen din ikke støtter deg. Jeg hadde blitt skikkelig skuffet hvis mannen min syntes det var greit å gå på en fest hvor jeg ikke var invitert fordi noen ikke likte meg.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #50 Skrevet 17. november 2015 Skal ikke nekte for at jeg er skuffet. Jeg er utrolig skuffet. Har sagt til mannen at jeg ikke kan bestemme om han reiser eller ikke. Det får han velge selv. Men jeg har også sagt at han ikke kan bestemme hva slags reaksjon jeg i tilfellet får. Jeg tenker at dette er langt ute og kjører i forhold til hva slags verdier jeg er ute etter fra han som partner. Jeg syns ikke det er greit om han faktisk velger å dra. Anonymous poster hash: 1f181...65b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå