Gå til innhold

November


Utålmodigemeg

Anbefalte innlegg

Ups klebbet med å sitere. ( er nedopa😂😂😂)

Prøver igjen

Fikk ut 5 egg i dag, og er strålende fornøyd! Mye bedre enn forvenret. Så nå krysser jeg fingrene.

 

Sjønnner motivasjonen ja Mysil. Er selv negativ om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Endelig fikk vi en hyggelig lege som tok tid å forklare Fryseforsøk prosess og ultralyd undersøkelse.

 

Jeg forsetter med Progynova og starte med Crinone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Til dere som får behandling ved Hausken; er dere fornøyd med oppfølgingen?

 

Anonymous poster hash: eaaec...aa2

Veldig fornøyd. Men har jo aldri prøvd noe annet sted da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To inn, ingen på frys. Skjønner ikke helt hvorfor jeg er så nedpå... Burde være fornøyd og positiv og optimistisk. Er bare skuffet over å ikke få flere enn to ut av 11 egg. Mannen mener det snart går over. Håper han har rett. Jeg VIL være optimistisk!

Grrrrr ikke lett å forstå alle disse følelsene.

Hvordan går det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test 13 dpo. Da er vel håpet ute?

Når er testedagen din da? I morgen?

Håp er ikke ute før negativ test på testedag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som får behandling ved Hausken; er dere fornøyd med oppfølgingen?

 

Anonymous poster hash: eaaec...aa2

Ja er vel i grunn det. Har hatt 3 forsøk hos annen klinikk også. Føler oss mye bedre ivaretatt på Hausken.

Får alltid svar på det jeg lurer på vertfall..Både når jeg ringer eller mailer for å spørre og mase :P

Endret av Mysill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt blodprøve utålmodigemeg? 13 dpo er typ rugedag 10? Kan ha vært for tidlig med test. :) Noen som har noe nytt på symptomfronten?

Testdag på onsdag :-) føler liksom de fleste ivf'ere får positiv test omtrent fra 9 dpo. Test negativ nå ikveld og :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Negativ test 13 dpo. Da er vel håpet ute?

Når er testedagen din da? I morgen?

Håp er ikke ute før negativ test på testedag.

Håper det. Blodprøve på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har du tatt blodprøve utålmodigemeg? 13 dpo er typ rugedag 10? Kan ha vært for tidlig med test. :) Noen som har noe nytt på symptomfronten?

Testdag på onsdag :-) føler liksom de fleste ivf'ere får positiv test omtrent fra 9 dpo. Test negativ nå ikveld og :-(

Men blodprøve kommer da før urinprøve? Altså ikke gi opp før tanta kommer! Heier på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da blir det forhåpentligvis innsett i morgen. 3 befrukta egg i dag. Krysser alt jeg har for fortsatt 3 fine egg i morgen.

 

🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det forhåpentligvis innsett i morgen. 3 befrukta egg i dag. Krysser alt jeg har for fortsatt 3 fine egg i morgen.

 

🙏

Lykke til 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det forhåpentligvis innsett i morgen. 3 befrukta egg i dag. Krysser alt jeg har for fortsatt 3 fine egg i morgen.

 

🙏

Lykke til ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I måren er det 6 dager siden innsett, går på klexane og lutinus. Håper egget fester seg og på positiv test neste uke. Håper det går bra med dere andre også og lykke til med dei som holder på og skal sette inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I måren er det 6 dager siden innsett, går på klexane og lutinus. Håper egget fester seg og på positiv test neste uke. Håper det går bra med dere andre også og lykke til med dei som holder på og skal sette inn.

Likt her ja. Når skal du teste?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg blitt ruger igjen. Et perfekt 6 delt egg. Alle forhold i livmor var også perfekt. 2 egg dyrkes videre til blastocyst. Håper også på å få på frys. 

Måtte bare denne rugetid gå fort, og at denne gangen står jeg der med en sterk positiv test :sjenert: ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg blitt ruger igjen. Et perfekt 6 delt egg. Alle forhold i livmor var også perfekt. 2 egg dyrkes videre til blastocyst. Håper også på å få på frys.

Måtte bare denne rugetid gå fort, og at denne gangen står jeg der med en sterk positiv test :sjenert: !

Lykke til! :)

RD 6 i dag og ventingen er slitsom. Har blitt symptomjeger og går fra store forhåpninger til null tiltro ila få øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da er jeg blitt ruger igjen. Et perfekt 6 delt egg. Alle forhold i livmor var også perfekt. 2 egg dyrkes videre til blastocyst. Håper også på å få på frys.

Måtte bare denne rugetid gå fort, og at denne gangen står jeg der med en sterk positiv test :sjenert: !

Lykke til! :)

RD 6 i dag og ventingen er slitsom. Har blitt symptomjeger og går fra store forhåpninger til null tiltro ila få øyeblikk.

Takk. Åhhhh, heldig du som er kommet til rd 6😀 Ventetiden er lang😩

 

Sist forsøk fikk jeg skikkelig symptomer 2 dager før test. En voldsom sult, men den varte bare 2-3 dager. Kjemisk😳

 

Så sjønner det med symptomjakt. Jeg kommer nok til å jakte jeg også.

 

Kom med oppdattering da😀 Jeg følger spent med😌

Lykke til😀

Endret av Bare blåbær
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da er jeg blitt ruger igjen. Et perfekt 6 delt egg. Alle forhold i livmor var også perfekt. 2 egg dyrkes videre til blastocyst. Håper også på å få på frys.

Måtte bare denne rugetid gå fort, og at denne gangen står jeg der med en sterk positiv test :sjenert: !

Lykke til! :)

RD 6 i dag og ventingen er slitsom. Har blitt symptomjeger og går fra store forhåpninger til null tiltro ila få øyeblikk.

Takk. Åhhhh, heldig du som er kommet til rd 6😀 Ventetiden er lang😩

 

Sist forsøk fikk jeg skikkelig symptomer 2 dager før test. En voldsom sult, men den varte bare 2-3 dager. Kjemisk😳

 

Så sjønner det med symptomjakt. Jeg kommer nok til å jakte jeg også.

 

Kom med oppdattering da😀 Jeg følger spent med😌

Lykke til😀

Her har det gått i veldig mange "typiske" symptomer, men alt kan bortforklares med hormonene og vanlig pms, men jeg har jo et håp lell. Skal ta blodprøve på tirsdag. Mon tro om de kan måle hcg der og da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...