Gå til innhold

November


Utålmodigemeg

Anbefalte innlegg

Go på forsøk nr to. Forrige runde gikk jeg på lav dose Gonal pga fare for overstimulering. Fra 125ie (9dg) og oppgradert til 225ie (10dg)i totalt 19 dager. 12 egg ut, bare tre modne og to satt inn. Positiv test 15dpo, men mensen kom 17dpo.

Denne runden har jeg gått på 150ie (4dg) og 225ie (9dg). Han så ca 10 han mente ville bli store nok. Håper så inderlig at de er modne, tross kortere tid med høyere dose.

Uttak fredag kl 10!

Så lenge du har gått på sprøyter. Lang protokoll?

 

Masse lykke til med uttak fredag. Håper du får ut mange flotte egg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blodprøve Negative. Vi skal ta neste fryseforsøk i slutten av denne måned.

Så kjipt at det ikke gikk denne gangen :(

Blir neste innsett allerede denne mnd eller i starten av neste mnd?

Vi har innsett i starten av neste mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Blodprøve Negative. Vi skal ta neste fryseforsøk i slutten av denne måned.

Så kjipt at det ikke gikk denne gangen :(

Blir neste innsett allerede denne mnd eller i starten av neste mnd?

Vi har innsett i starten av neste mnd :)

 

Innsett allerede denne mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Go på forsøk nr to. Forrige runde gikk jeg på lav dose Gonal pga fare for overstimulering. Fra 125ie (9dg) og oppgradert til 225ie (10dg)i totalt 19 dager. 12 egg ut, bare tre modne og to satt inn. Positiv test 15dpo, men mensen kom 17dpo.

Denne runden har jeg gått på 150ie (4dg) og 225ie (9dg). Han så ca 10 han mente ville bli store nok. Håper så inderlig at de er modne, tross kortere tid med høyere dose.

Uttak fredag kl 10!

Så lenge du har gått på sprøyter. Lang protokoll?

 

Masse lykke til med uttak fredag. Håper du får ut mange flotte egg :)

De ville ta det over lang tid for å unngå overstimulering. Har rundt 80 i amh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på en ting. Vi er på Riksen, offentlig forsøk nr 2. Sist runde fikk vi ut 12 egg hvorav 2 var modne. Denne runden er ikke regimet veldig annerledes, men jeg har gått 5 dager kortere på Gonal. Marginal forskjell på dosene.

 

Det jeg ikke skjønner er; hvis bare 16% av eggene var modne sist -hvorfor reduseres "inkubasjonstiden"? Bør ikke det resultere i enda færre modne egg denne runden?

 

Føler (som flere her inne) at Riksen kanskje ikke har den helt store fokus på individuelle saksaspekter... Har noen samme erfaring fra det offentlige hvor det har hjulpet å si i fra? Hva sier jeg og hvordan kan jeg forklare at jeg skulle ønske de endret regimet basert på vårt "unike" tilfelle (uten å bli oppfattet som om vi kommer med anbefalinger om hvordan de skal gjøre jobben sin)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go på forsøk nr to. Forrige runde gikk jeg på lav dose Gonal pga fare for overstimulering. Fra 125ie (9dg) og oppgradert til 225ie (10dg)i totalt 19 dager. 12 egg ut, bare tre modne og to satt inn. Positiv test 15dpo, men mensen kom 17dpo.

Denne runden har jeg gått på 150ie (4dg) og 225ie (9dg). Han så ca 10 han mente ville bli store nok. Håper så inderlig at de er modne, tross kortere tid med høyere dose.

Uttak fredag kl 10!

Lykke til  i morgen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 4 på hormoner. Merker ingenting av romstering i eggstokkene😒

 

Men er supertrøtt, og har en svak hodepine til tider.

 

Tar 3 sprøyter hver dag nå. Jeg med min sprøyteskrekk har virkelig kommet over den..😂😂😂

 

Hvordan går det med dere andre stikkere da?

 

Merker dere noe?

Endret av Bare blåbær
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go på forsøk nr to. Forrige runde gikk jeg på lav dose Gonal pga fare for overstimulering. Fra 125ie (9dg) og oppgradert til 225ie (10dg)i totalt 19 dager. 12 egg ut, bare tre modne og to satt inn. Positiv test 15dpo, men mensen kom 17dpo.

Denne runden har jeg gått på 150ie (4dg) og 225ie (9dg). Han så ca 10 han mente ville bli store nok. Håper så inderlig at de er modne, tross kortere tid med høyere dose.

Uttak fredag kl 10!

Lykke til😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 egg ut. Nok en ganske vondt opplevelse. Men det gikk bra og sykepleier var kjempeflink til å få oss til å føle oss "unike". Hun forklarte masse om individuell oppfølging etc. Bra dame!

Må må vi bare vente og se hvor mange som ble befruktet. De skulle vurdere ICSI da det var endel umodne som ikke ble befruktet sist. Håper på godt resultat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, melder meg på IVF leken. Første forsøk. Egguthenting tirsdag. Gått på Puregon i 2 uker og Orgalutran i ca 1 uke. Lei av sprøyter... Ovitrelle i morgen. Lykke til alle som er i denne spennende prosessen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To inn, ingen på frys. Skjønner ikke helt hvorfor jeg er så nedpå... Burde være fornøyd og positiv og optimistisk. Er bare skuffet over å ikke få flere enn to ut av 11 egg. Mannen mener det snart går over. Håper han har rett. Jeg VIL være optimistisk!

Grrrrr ikke lett å forstå alle disse følelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, melder meg på IVF leken. Første forsøk. Egguthenting tirsdag. Gått på Puregon i 2 uker og Orgalutran i ca 1 uke. Lei av sprøyter... Ovitrelle i morgen. Lykke til alle som er i denne spennende prosessen nå!

Lykke til!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To inn, ingen på frys. Skjønner ikke helt hvorfor jeg er så nedpå... Burde være fornøyd og positiv og optimistisk. Er bare skuffet over å ikke få flere enn to ut av 11 egg. Mannen mener det snart går over. Håper han har rett. Jeg VIL være optimistisk!

Grrrrr ikke lett å forstå alle disse følelsene.

Sjønner skuffelsen, men jeg krysser alt for at en spire eller 2 klorer seg fast. Da blir alle frusterasjoner glemt! ☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere damer?

Her er ul tatt, 4 folikler så de. Litt ulik størrelse på dem. Trolig bare 3 folikler som er å satse på.

El sprøyte skal settes på lørdag. Uttak mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til 'bare blåbær'!

Her kunne klinikken melde om 6 befruktede egg (av 8 altså, og de to siste var umoden), så da blir det innsett på fredag. Aiaiai, NÅ gleder jeg meg altså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei da var jeg på ultralyd på fredag og jeg hadde masse egg, men ville ha dei litt større. Så jeg blei satt på sprøyta i 3 dager ekstra (Gonal f). I dag var eg tilbake og tok ut egg. Så vi fikk tatt ut 22 egg 😀 og det er jo bra så på fredag om eggene vil befruktes da, så setter vi inn ❤ Da er det å vente i spenning til 3 desember og se hva resultatet blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...